Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/06/20 in all areas

  1. Am avut ocazia să ajung de curând in serviceul BM Garage din București, deținut de Bogdan-Ciupanezu. Este un service exclusiv BMW, iar Bogdan este un om priceput și cu mult bun simț, prețurile practicate fiind de asemenea f bune. Dacă aș sta in București, as merge cu încredere pe mâna lui
    2 points
  2. Asta am spus-o si eu. Unde mai pui ca 90% din piese sunt mai scumpe decat pe autokarma. Stai cateva saptamani ca sa primesti niste piese...trebuie sa ai ceva probleme sa faci treaba asta. Vineri la ora 14 am avut nevoie de un senzor. Am dat comanda la epiesa, la ora 16:00 l-am ridicat. Unii sunt maniaci si asteapta jumatate de an dupa piese sperand ca ies mai ieftin...dar ... teapa. Acum ma astept sa apara unu sa spuna ca lui i-au venit piesele intr-o saptamana ). E mult, in 2020 nici la piesele OE nu mai astepti atat, si-au facut baietii stocuri, in cateva ora ai piesa, poate sa fie vreo ciudatenie de piesa sa fie nevoie de comanda speciala.
    1 point
  3. Pana la urma orice service care se respecta da o factura si un deviz cu serie sasiu , km etc....pastrate se considera istoric. Nu consider ca mersul la bavaria dupa ce expira garantia merita. Si nici macar nu sunt niste meseriasi desavarsiti...
    1 point
  4. Exact ce spuneam... romane, romane! Intri pe realoem, NU bagi VIN-ul tau si selectezi masina pe care o ai (e90), acelasi an, aceeasi luna, market EUR si selectezi Left hand drive la steering, apoi te duci la Lighting si iei codurile de faruri. Vor fi afisate doar codurile pt faruri de Europa. Comanzi faruri noi, ca asa e frumos si aia e! EDIT: Acestea sunt codurile pt EUR 01 Headlight left VALEO 63116942721 01 Headlight right VALEO 63116942722 01 Headlight left ZKW 63116942747 01 Headlight right ZKW 63116942748 Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  5. Am facut un retrofit de la radio cu ecran 2012 la NBT Evo ID5, cu UI de ID6 + Carplay, Screen Mirroring, Harti cu vizualizarea traficului in timp real, VIM etc Nu se va compara niciodata cu nici un aftermarket. Parerea mea
    1 point
  6. Lasati lasati ... A ajuns ĂŽn Germania :_)) Uite asa a fost salvat un e46 de la o posibila dezmembrare.
    1 point
  7. Eu stiam ca se pot regla cele de anglia, sa bata bine. Dar s-ar putea sa stiu gresit. Codurile le verifici pe realOEM.com . Acolo ai toate informatiile despre bmw si nu numai. Cat despre masina si conversie, poate fi considerata teapa prin omiterea adevarului. Desi eu am vazut un e46 cu coversie facuta (ca la carte, costuri de peste 2000 eur), pe care cu siguranta l-as fi cumparat. Conditia era sa fi stiut adevarul de la inceput.
    1 point
  8. masina e facuta din bucati! tu doar incerci sa te convingi singur ca nu e adevarat! in afara de faptele dovedite de seria se sasiu vs. poze si realitatea (masina propriuzisa), toate sunt speculatii/inventii, fara nicio baza (ca nu e facuta nicio conversie, ca Da, s-a facut un "update" serios dar se pare ca a fost facut cu indemanare si simt de raspundere. Omul de fapt e axat pe electrica/electronica BMW, retrofit, conversii, diagnoza, codari si respira doar BMW. samd...) realitatea este alta, desi tu nu vrei sa o recunosti: ai luat o mare teapa, vanzatorul te-a mintit in ultimul hal, masina e facuta din bucati. semnele sunt si au fost peste tot din momentul 0 dar tu nu ai avut capacitatea sa le vezi/descoperi (desi erau chiar sub ochii tai: eticheta stalp (cea cu valori presiune roti, codul culorii, etc) la mine e lipita pe stalpul dreapta; am vrut sa inlatur mocheta din zona "odihna picior ambreiaj sofer" dar e lipita cu ceva adeziv puternic si n-am insistat. samd...) si acum nu ai bunavointa sa le accepti! tu degeaba scrii acum pagini de povesti pe forum!nu le citeste nimeni (prea lungi si obositoare) si nu schimba cu nimic realitatea! noi doar putem spera ca masina asta nu se va transforma intr-o alta teapa pentru o alta personala iar urmatorul si ultimul ei proprietar va fi un centru de dezmembrari !
    1 point
  9. WOW...cat hate si ce inseamna sa judeci prosteste, am avut 2 seria 3 cabrio timp de vreo 6 ani am condus numai cabrio in perioada aia, nu aveam alta masina si era ideea ca pe calduri de genul asta nu ma puteam bucura de faptul ca am decapotabila, dar poate unii sunt mai rezistenti am gresit eu se pare. Eu nu ma simteam comfortabil la 40 de grade cu capul in soare. Atat
    1 point
  10. Sunt destui baieti pe grupul de e60 si f10 care au pus ssd. Diferenta (mica) e ca booteaza si se incarca libraria audio mai repede. Vei observa diferente si la update-urile de navi. Nu prea merita deranjul.
    1 point
  11. Poate ca-s egoist, nah, prunc nascut si crescut in comunism Revenind - situatia asta e putin ciudatică adica se poate considera si o "țeapă" ...si nu. Poate e o "țeapa" sufleteasca sa zicem, de etica, faptul ca ti s-au ascuns lucruri, ca ai fost mintit dar tehnic vorbind masina e ok (deocamdata) Sa dau teapa mai departe ? Pai nici prin cap nu mi-a trecut macar o clipa sa vand masina ! Sa iau o veritabila "volan stanga" si in care sa incep sa bag bani cu lopata ? Pt ca poate avea loc si acest scenariu. Daca vanzatorul a stiut ? Sunt absolut convins nu ca a stiut ci faptul ca chiar el a facut conversia doar ca nu inteleg 2 lucruri: - cum "a convins" RAR-ul sa nu treaca in CIV ca masina a avut volan dreapta (ce intrebari pun si eu) - cat de rentabila i-a fost conversia avand in vedere ca a trebuit sa inlocuiasca: - bord complet + volan + chitibusuri - pedale cu mutat conducte frana - fețe usi interioare cu butoanele aferente - scaune fața - caseta directie - oglinzi retrovizoare laterale - mocheta, prelungiri instalatie electrica, plasticuri, suruburi, adaptari, imperecheri. - toate ca toate dar in general dupa o conversie ramai cu o droaie de greierasi si erori aiurea in bord ...ori la masina asta nici vorba de asa ceva. Si toate astea pt o masina de 13 ani a carei valoare de piata se situeaza intre 4000 si 5000 euro. Intelegeam (si cunosc cazuri) cand te apuci de deranjul asta pt o masina de 10-15 mii euro ...dar in cazul asta... Ca mai bine nu stiam. Poate, dar nu eu m-am agitat - inginerul de la ITP s-a bagat in seama cu mine ! Cuiva trebuia sa-i spuna motivul pt care nu acorda inspectia ...si el s-a gandit sa-i spuna proprietarului. Adica mie In plus ceva tot nu se leaga. Daca masina a fost construita pt UK, presupun ca si ceasurile bord ar fi trebuit sa aiba inscrisuri in mile si galoane ...ori eu le am in km si litri. Sau a inlocuit si ceasurile ? Si ar mai fi un aspect. Am 44 de anisori si nah, cu timpul mai vezi una-alta, mai auzi, mai cazi in meditatie despre mersul lucrurilor pe lumea asta... Cu cat crede vanzatorul ca "a inaintat" in viata cu miscarea asta ? Chiar crede ca a castigat ceva ? Probabil el da, asa crede ...in realitate, dimpotriva. Dar nu sunt eu cu astea. Ca si concluzie Masina nu a scazut cu nimic in ochii mei, mi la fel de draga si ma pasioneaza la fel de mult. Varianta vanzarii nici nu o iau in calcul - asa este, asa ramane la baiatu' !
    1 point
  12. S-a inteles tot de mai sus. Dar ce am citat e mai greu de inteles. Daca o punea la vanzare si viitorul propietar verifica dupa VIN, nu reiesea masina a avut volan pe stanga?? Iar confuzia lui 13ncu nu mai era doar confuzie, ar fi chiar lovitura de "maciuca" (dupa atata timp, habar nu a avut cu adevarat ce masina a avut in posesie..!!) pentru el ..cand vanzatorul ii pune sub nas o comparatie (sa zicem) cu un VIN de Germania/Europa.. ___________________________ Pe de alta parte, 13ncu, vad ca nu ti s-a spus inca, sigurul lucru de care/la care m-as uita cat as putea de bine ar fi, cum a fost schimbata instalatia electrica! Adica ce improvizari s-au facut pentru ca trebuie vazut ce alte "conexiuni" in plus au fost facute pentru bordul pe partea stanga.. Nu de alta dar daca vei avea ceva probleme electrice in viitor macar stii pe unde s-au facut anumite intreruperi de fire, daca sunt... si le reverifici starea.. Dar probabil nu sunt. Probabil s-a lucrat ca dupa carte! Parerea mea e ca mai bine e ca stii acum decat atunci cand o sa ai probleme (electrice)...
    1 point
  13. Eu am lucrat mult timp si pe banca, pe pf, pana sa trec pe pj- leasing si am prins criza din 2008 pe banca, lucram pe creditare ipotecare pf si vreu sa spun ca mi se pare total diferita criza asta, atunci au scazut brusc preturile in piata pt ca bancile au oprit finantarile, au scumpit costurile...acum nu s-au scumpit banii deloc, sunt inca in piata, circula, oamenii fac investitii, nu numai in masini, iau si echipamente destul de scumpe...inca nu avem unda de soc pe piata, dar naiba stie ce se poate intampla...
    1 point
  14. Ar trebui sa fie zeci de mii de masini cu masuri asiguratorii pe ele la cate dosare de evaziune fiscale pe tva sunt in tara. Nu iti confisca nimeni masina asa usor, mai ales in conditiile in care majoritatea cumparatorilor sunt doar martori in dosare penale si nu am auzit de cazuri in care sa il oblige pe cumparatorul final sa plateasca tva-ul.
    1 point
  15. Si daca el nu stie ca asa a fost, nu are nicio vina, pentru ca a fost cumparator de buna credinta. Pentru ca-combinatia a facut-o firma si varu' Tamara din Tandarei. Nu ca as incuraja asta, dar ziceam asa, ca discutie. Edit: Si de ce am zis asa ca discutie: Dar daca o cumpara de la o firma (ca sa fie credibil, dupa cum ati zis voi) si firma facea combinatii in contabilitate? El de unde ar fi putut sa stie asta? Asa ajungi sa nu mai cumperi decat din reprezentanta. Dar mai bine nu cumperi nici de acolo, ca poate is accidentate si reparate pe combinatie. Mai bine noi noi. Dar parca sunt si noi-noi de le-au adus si le-au zgariat/revopsit cu 0km. Gata, nu mai luam nimic
    1 point
  16. Daaa gen am avut un bmw luat la 120k si am mers cu el pana la 150k fara nici o reparatie si l-am vandut cu o pierdere minima Am cumparat modelul nou cu 12k km service inclus am mers cu el pana la 25k km si deja am pierdut 3-4000 fara nici o reparatie Adica macar era modelul nou nu doar an mai bun sau km mai putini am facut fix acelasi lucru iar daca vreau sa merg 5000 km iau avionul
    1 point
  17. roman autentic aici ^^ 125k km unii oameni ii fac in 5-6 ani sau chiar mai bine. Gen, peste 6 ani masina omului va avea 150k, iar aia de care zici tu va avea 300k. In prima varianta (probabil) nu vei baga mare lucru in reparatii, pe cand in a 2-a s-ar putea sa inceapa sa-ti pice mai multe (dar probabil genul de om care apreciaza o astfel de masina nu va baga mai nimic in reparatii, va da km inapoi la 150k si o va vinde altui 'pasionat') Nu toti isi iau masinile ca sa piarda cat mai putin la ele, sau sa le vanda in profit. unii se mai gandesc si la siguranta, la lipsa durerilor de cap, gen sa te poti trezi dimineata si sa pleci cu ea la un drum de 5000km fara sa stai cu grija ca te lasa in drum. @raduron - sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
    1 point
  18. Felicitari pentru achizitie foarte frumoasa, iar culoarea e foarte misto Apple CarPlay poti lua direct din magazinul Connected Drive pentru 300 de euro, licenta pe viata sau din surse "neoficiale" undeva pe la 100 de euro. Ideea de baza la cumpararea unei masini nu e de afacere, sa pierzi cat mai putin ci sa iti cumperi ce iti permiti si te bucuri de ce ai luat. Pe principiul asta nu ar mai fi existat masini noi si toata lumea ar fi condus e46 sau e39 ca sunt masini bune la care nici in 2-3 ani nu pierzi foarte mult.
    1 point
  19. vreau sa te intreb daca esti constient ca in 2-3 ani o sa pierzi jumate din valoarea masinii o masina similara cu asta din 2014 si cu 150000 km costa acum cam 15/16000 euro merita sa dai dublu ca sa ai o masina putin mai noua si mai putini km daca poti sa imi spui cum ai gandit cand ai facut aceasta alegere
    1 point
  20. Da. Nu e exact . CarVertical mi-a pus multe opțiuni pe care nu le am . Cel de pe checkvin e exact .
    1 point
  21. Tu cred ca ai ieșit pe Aia de lângĂŁ la cat rahat mĂŁnânci
    1 point
  22. Hai ca am trait sa o aud si pe asta. Cand vreodata o chinezarie se apropie de calitatea unui HU OEM. Aici vorbesc de calitate PCB-uri, componente folosite in contructie, fiabilitate pe termen lung si da calitatea audio nu se apropie de cea a unui HU OEM fie el CIC, NBT, EVO...etc. Pentru colegul care isi cauta navi sfatul meu decat sa dai banii pe o chinezarie cauta cu atentie si rabdare piese OEM pentru retrofit si fa o treaba de calitate. O sa dureze ceva pana gasesti piese la un pret normal ca "baietii" pe OLX au luat-o razna cu preturile. A si sa nu uit in cazul in care te hotarasti la o unitate OEM, NBT sau EVO sub nici o forma sa nu dai bani pe prostii de activatoare, emulatoare chinezesti. Se poate activa HU dupa VIN-ul masinii pe care se monteaza si se pot genera FSC-uri. Crede-ma am trecut prin asta cand am facut retrofit la EVO si imi cerea unul 400 Euro pe nu stiu ce emulator ca nu merge EVO altfel.... merge perfect si fara!
    1 point
  23. eu zic sa-ti revizuiesti limbajul si comportamentul fata de mine bihoreanule.Ataca ideea si nu persoana.Incuiat esti tu ,ai grija cum vb ca eu nu te-am jignit ok?.Da vb in cunostinta de cauza,tocmai am avut o asemenea PORCARIE care intra in conflict cu i-driveul masinii si implicit cu can-busul masinii,si-mi toca bateria peste noapte.Cand am dat-o jos nu am mai avut consumator "ascuns" pe masina. Si da sustin tare si raspicat ca sunetul prin fibra optica este mult mai clar decat cel pe AUXILIARUl chinezariei.HABAR NU AI CE VORBESTI. Aveti masini in raza premium si sunteti in stare sa le transformati made in china pana la ultima piulita in loc sa pastrati linia originalului pus de nemti.Daca producatorul a gandit masina intr-un fel asa ar trebui sa ramana. Si asta e ultimul meu reply,din acest moment ai IGNORE de la mine!
    1 point
  24. Sa prezentati calificarea, baieti, inainte sa va dati cu parerea aici.
    1 point
  25. Nu trebuie sa ma asculti pe mine, omule. Degeaba e mecanicul ala calificat daca nu stie sa interpreteze niste valori din ISTA. Poti sa schimbi tu tot motorul, ca injectoarele alea sunt "tziplet"
    1 point
  26. Toti la iau de la aceiasi distribuitori...intercar, autotal, autonet, augsburg, materom, unix etc...lasati basmele ca ala vinde mai scump pentru ca are piese originale, iar celalalt vinde ieftin pentru ca are fake-uri. Toti au aceeasi marfa, pretul difera in functie de lacomia fiecaruia si de contractul negociat si cantitatea pe care s-au angajat sa o cumpere la randul lor pentru un pret mai bun.
    1 point
  27. La 12000 - 13000 euro e plina piata de E90, asta nu e orice seria 3... e al meu Trecand peste, pretul este cel afisat chair daca nu o voi vinde. Nu e graba...
    1 point
  28. Aoleo ))) Din 2008 nu mi-am luat niciodata warn, ban ori alta sanctiune dar nush ce sa mai zic... Am ajutat zeci de oameni asa cum am putut, punctual, cat mai scurt si la obiect. Nu-mi place sa delizez non sensuri in aproape fiecare postare de pe forum (asa cum fac altii... nu dau nume ca e pe aici) Ce rusine sa-mi fie omule?? I-am dat si eu si alti colegi coduri, cifre concrete, date etc iar dupa ce ti le dau, nici nu le verifici?! E forum auto, nu cafenea de prozatori! Scurt si la obiect, punctual, ca sa fie de folos si altor persoane pe viitor. Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  29. Eu nu inteleg ce D-zeu poate fi atat de suprem si complicat sa ajuti pur si simplu un om fara ca apoi sa razi de el ! Pe bune, e cineva care imi poate explica acest lucru banal ? Pt ca nu ma intalnesc prima oara aici cu fenomenul asta. @Dj ...ti-ai pus problema ca poate azi cel putin, pur si simplu nu am avut timp nici sa mor ? Lucrez la o companie romano-franceza si aici nu merge "ca stai putin ca acum verific ceva la masina", serviciul meu nu presupune doar birou la un PC ci si multa alergatura. Putinele postari de azi au fost compuse imprastiat la zeci de semafoare, unde sa stau eu sa verific codurile primite de la voi si sa fac diferentele ? De 10 min am intrat in casa... ... si citesc postarea ta. Pe bune ? Aici daca primesti o informatie neaparat trebuie sa treci un psihologic ?? (pe care eu evident ca l-am picat) Ca te-ai lamurit de priceperea si simtul meu de observatie ... Nu stiam ca dau un test la "camera ascunsa". Am spus din capul locului - e primul meu BMW, nu stiu mai nimic despre ele, invat din mers, nu mi se par a fi masini iesite din comun dar nah, ca la orice marca, are chichitele ei. A fost si motivul pt care nu m-am bagat la "avioane" ci am zis sa merg pe ceva mai ieftin si mai "subtire". Am 2 amici cu F-uri si unul cu un E46 dar in afara de o sugestie ulei motor alta tangenta nu am avut cu masinile lor. Ok, am cumparat o masina fara sa-i verific istoricul. De parca as fi primul de pe lume care face asta ! Dealtfel sunt convins ca acest topic i-a facut pe multi sa scoata talonul si sa verifice daca VC31 sau VC32 asa cum sunt convins ca cel putin inca un posesor de BMW din Romania a aflat azi ca si el conduce o conversie. Si am zis doar "unul" ! Diferenta este ca eu am avut curajul sa vorbesc despre țeapa asta pe un forum al marcii ...pe cand altii vor prefera sa scape in tacere cat mai repede de masina. Singurul lucru ce MI-L REPROSEZ este ca mi-a scapat din vedere langa masina ca exista si posibilitatea conversiei desi stiam ca e90/320d este una din modelele la care se practica "la greu" acest lucru. In continuare nu ma intereseaza istoricul unei masini in sensul ca degeaba imi arati un carnet service sau daune pe site-uri - pe mine ma intereseaza ce am in fata ochilor. Totusi pe viitor voi avea grija la astfel de "mĂŁnĂŁreli" de tip "conversie" si asta nu pt faptul ca ar fi neaparat un neajuns (vad masina de sub mine pe concret, cu conversie, si nu am ce sa-i reprosez) ci pt faptul ca peste 3-5-7 ani va fi dificil de vandut oricat de bine s-ar pastra masina si oricata grija as avea de ea. Probabil o voi da pe nimic sau va merge direct la dezmembrat. Revenind ...pt ca iar scriu mult, prost si fara rost (desi stiu ca nu-i chiar asa dar in fine) Ca si concluzie @Dj... ...cer dimineata niste info, le primesc, apoi apari tu cu un far UK (fix ca cel stang al masinii mele de UK) si imi spui ca acela e un far corect pt RO ...dupa care imi dai coduri OEM (nu stiu daca sunt corecte pt ca nu am apucat sa verific pt ca eu trebuie sa scriu, vad, sa ma justific ca nu-s prost gramada) ...dupa care tragi concluzii personale referitoare la persoana mea. Pe bune ? Cred ca-mi scapa ceva. Chiar nu sunt suparat pe tine, dimpotriva, apreciez ca m-ai ajutat dar poate ar fi fost mai omeneste sa ajuti un om si apoi sa-l lasi in plata si necazul lui mai ales ca aici pe forum nu te obliga nimeni la nimic. Poti ajuta, poti ignora, poti orice. Doar eu umblu ca prostu' cu sinceritati. Toate bune ...si multumesc ! Intru sa vad codurile primite si care cum potriveste.
    0 points
  30. Multumesc ! (sa gasesc intr-o parcare un FL sa vad cum arata "live" si sa vad de care pun)
    0 points
  31. Multumesc frumos. Totusi codurile tale nu seamana cu cele recomandate mai sus de @bmwiosif. Si asa eram eu zapacit, acum sunt praf dar voi urma pasii descrisi de tine. Apropo, daca tot sunt la capitolul asta, ar mai fi o intrebare: - potrivesc la fix farurile FL pe masina mea NFL ? (varianta simpla cu halogen, fara xenon si lupa) Am gasit pe forum raspunsuri ca "DA" dar am zis sa intreb sa fiu sigur. Din ce am dedus, la cele NFL (cum am eu) corpul fazei lungi acopera putin din corpul fazei scurte ...la cele FL sunt distinct separate. Am descris asta ca sa ma asigur ca le-am identificat corect.
    0 points
  32. pe stalpul stang al masinii ai o eticheta pusa de BMW cu ce dimensiuni sunt compatibile cu masina ta, vezi ce scrie acolo LE: exista posibilitatea sa fie ok sa pui aceeasi dimensiune, conform BMW, dar sa nu ai asta trecut in cartea masinii, se poate adauga la RAR si in carte, astfel incat sa nu ai probleme la un eventual ITP pe viitor
    0 points
  33. Am un VIN de UK, normal ca imi va genera coduri de piese UK. Pana voi gasi o masina "sora" cu a mea dar cu combinatia VC31 in VIN, am zis sa apelez la ajutorul vostru. Am introdus VIN-ul si asa si am selectat VC31 ...evident ca a fost o prostie. Daca ma descurcam, fi sigur ca nu insistam aici. Urmand totusi pasii pe site cu VIN-ul meu de UK, ce sa vezi ? Mi-a generat fix cele doua coduri de far ce le am pe masina (cel dreapta cu R si cel stanga cu L si cu terminatia 724 respectiv 723) de unde am tras 2 concluzii: - am nevoie de 2 alte faruri compatibile cu RO - in poza pusa de tine este tot un far de UK chiar daca are L pe eticheta pt ca acel L cred ca inseamna partea de montare pe masina. Despre povesti si romane, da, iti dau dreptate. Scriu prea mult, o iau aiurea pe camp, consider ca cel mai bine ar fi sa parasesc forumul. Cand 2-3-4 iti spun sa mergi sa te culci ... Aaaa, si ar mai fi o varianta dupa "punctul" tau - situatia in care becul halogen e o chinezarie ciudata si iti proiecteaza fasciculul de lumina tot gramada pe perete de zici ca-i focalizat din lopata si nici vorba de linii si unghiuri. Dar sa zicem ca asta nu se pune. @bmwiosif - multumesc frumos.
    0 points
  34. Pai vad ca eticheta mea far stanga are acelasi cod ca si eticheta postata de @Dj Allexinno - 69 42 723. Sa presupun ca e un far bun "pt RO" ?
    0 points
  35. Le a atasat deja ckh inainte, cele 2018-prezent. Din 2013 pana in 2018 are cam in acelasi fel 2-3 intrari in fiecare an la BMW. Evident ca masina este ok. Mai ramane sa fie si clientul ei. Auto este si pe Germania la vanzare unde interesul este mult mai mare, exista si o licitatie in curs. Un inconvenient este ca germanii isi fac griji cu privire la "o masina din Romania" desi ochii lor vad ca e o masina ok cu intretinere BMW, la cel mai mic pret din Germania pentru pachet M si dotari. Nu mai mentionez cat am platit eu in urma cu un an la achizitie + schimbarea a tot ce insemna consumabile inclusiv parbriz pe care l am vrut neaparat heliomat pe original. Masina arata si are istoric ok pt ca a costat un pret mult mai mare decat ce exista prin RO, iar in ro in general exista o singura preocupare pretul nu masina. Insa exista si oameni seriosi.
    0 points
  36. Ei, lasati baieti ca au mai vazut si altii masini ...iar aia cu sudurile si greutatea e veche. Sunt cateva poze cu masina prin zona si sunt suficiente, nu doresc sa transform acest topic in ceva "delicios". Ce-i drept, si eu sunt satul de subiectul Covid Am primit raspunsurile cautate, am incercat sa atrag atentia si altora ce au in plan achizitia unui SH sa nu fie grabiti si superficiali (cum am fost eu) in a verifica istoricul unei masini, va multumesc inca o data pt raspunsuri ....si cred ca topicul se poate inchide.
    -1 points
  37. @ stormzor -sa vad. Voi incerca si daca macar pt curiozitatea mea. In rest vad ca deja o dam in folclor abundent, cu masini "la kilĂŁ", rupte, adunate gramada si facute bibelou din șpaclu. Chiar nu e cazul.
    -1 points
  38. 13NCU, nu ma plistisesc, Doamne Fereste (..de-as putea sa ma plictisesc..) dar nici nu imi doresc sa fiu tratat diferit, decat in masura in care intelegi ce spun si raspunzi la subiectul discutat cu mine. Asa ca, e bine sa te astepti sa primesti si de la altii raspuns/un raspuns/o reactie, .. e firesc. Eu nu desconsider pe nimeni pana cand persoana este discutata.. ceea ce NU E NORMAL. Oricum, bine ar fi sa faci o poza la tot ansamblu de sub capota.. daca nu te-ai prins inca daca masina are directie asistata electric sau sub capota este o pompa hidraulica cu rezervor. Te asigur ca daca te incumeti sa schimbi lichidul pompei o sa ai surprize mizerabile daca studiezi peretii rezervorului.. Asta ar fi primul lichid. Apoi poate urma: cutie de viteza, diferential, inlocuire lichid frana (din tot circuitul), antigel (ai spus ca vrei deja..), freon (din 2 in 2 ani ar fi ideal - trebuie sa mergi la robot pentru asa ceva..) A zis ceva userul Mike On Line care si pe mine m-a dus la idei.. stie el ce spune probabil; in fine.. Sunt multi care te pot ajuta. Dar si unii chiar te pot ura; pentru ca asa sunt ei; nu inteleg toate aspectele.. Numai tu stii ce vrei sa scoti/spui pe forumul acesta.. (Sincer, pe mine m-a pus putin pe ganduri faptul ca zici ca uleiul era, sau ca motorul e jegos la interior.. depunerile galbui spre rosu, daca sunt, in motor, atat cat vezi pe la gura de umplere, nu sunt un semn ca uleiul a fost schimbat la timp.. dar asta e doar parerea mea. Al meu e curat, (chiulasei practic i se vad bine porii unde materialul nu trebuia prelucrat..) depunerile acelea galbui de pe interior o data spalate de uleiul schimbat mai des (de data asta de tine), datorita detergentei puternice din ulei, ..pot lasa jocuri in urma "spalarii" interiorului motorului.. dar inca o data sa NU intram in dezbateri din cauza asta. Ignora ce am spus. Eu zic asta pentru altii daca se intampla sa citeasca ce ai scris tu si eu... atat.
    -1 points
  39. @bimmer - lucrurile sunt acum foarte clare. S-a avut (probabil) una bucata BMW e90 cu care s-a intamplat ceva (ori un accident zdravan, o rupere lant, etc) pe care omul din diferite motive nu l-a mai refacut si pt a mai salva ceva din el a adus la bani marunti un alt e90 UK aproape chel pe care a mutat jumatate din interiorul primului. Evident, conversia a presupus scoaterea bordului "chel" si daca tot existau la indemana, s-au facut toate retrofiturile - "noul" bord cu navi mare, bluetooth, iDrive, console, scaune fața, panouri usi, etc, etc. Dintre toate mutarile astea raman supuse atentiei conversia volan, mutarea pompei frana si a coloanei directie, restul fiind plastice si electronica fara o importanta prea mare. Partea buna e ca masina de UK e intreaga (caroseria ei, motorul ei) doar ca s-a facut conversia volan si update la interior. Partea mai putin buna este ca planeaza o doza de suspiciune despre cum au fost fixate aceste elemente de siguranta. Pana acum cel putin nu m-am confruntat cu jocuri, zgomote sau vibratii si pare totul in regula. NU am o pompa servoditectie hidraulica asistata electric ci una full electric deci nu am ce ulei sa schimb. Uleiul in cutie l-am inlocuit, in diferential nu m-am bagat pt ca nu aud zgomote suspecte. Antigelul urmeaza desi e curațel, lichidul frana pare ok dar va urma si acela iar motorul a intrat in faza de curatare.
    -1 points
  40. Vina mea - am facut la un moment dat o usoara confuzie intre username-uri si da, imi cer scuze. Initial a avut si colegul @SKW interventia lui incercand o decodare VIN, apoi a venit cu variantele "negre" (desigur, sunt posibile la orice masina) dar la final... In fine.
    -1 points
  41. Ca si concluzie (asta ca sa dam un sens la atatea discutii) se poate spune ca pt acest model BMW daca regasesti in VIN-ul masinii combinatia: - VC31 - atunci masina a iesit din fabrica cu volan pe partea stanga - VC32 - atunci masina a iesit din fabrica cu volan pe partea dreapta E corect ?
    -1 points
  42. Bun, țeapa e luata, mi-a mai ramas sa rezolv problema farurilor (de la care a si pornit toata povestea) Am cautat pe forum dar nu prea am inteles cum deosebim farurile "de circulat pe dreapta drumului (RO sa zicem)" fata de cele "pt circulat pe partea stanga a drumului (UK)". Atasez o poza cu tot ce am gasit scris pe farul din dreapta masinii (presupun ca e de UK) si daca stie cineva ce ar trebui sa scrie pe un far asemanator Valeo, bun pt RO (un cod, sageti anume, etc) Ideea ar fi sa stiu sa fac diferenta intre 2 faruri (UK/RO) in stare nemontata pe masina pt ca nu am ce face, trebuie sa le inlocuiesc. (foto 2 e farul din stanga dar nu mai are eticheta)
    -1 points
  43. Varianta dezmembrari cade si sunt de acord cu toate motivele expuse de tine @toffefe Ori merg pe "nou" Valeo ...ori inca ma chinui sa ma abtin sa nu le comand pe astea desi parca vad ca doar figurile sunt de ele: https://www.yakaequiper.com/phares-bmw-serie-e90-e91-angel-eyes-led-05-08-look-iconic-noir-p-2279.html @P.I.M.P - ce sa mai zic, mai bine tac din gura cu conversia asta ca iar ma enervez si devin ranchiunos. E bine, ruleaza bine, acum asta e. Despre reglajul lor ce sa zic - daca ar avea un buton comutare oglinda UK/RO ar fi bine dar am inteles ca nu au. Aia ca invart eu cu imbusul prin incercari repetate pana consider eu ca nu-i orbesc pe cei din fata, mi se pare tiganie. Ciudat, am rulat 1000 km pana la momentul ITP, farurile bateau comfortabil, poate cel din stanga putin cam jos dar nimeni nu mi-a dat un flash ca l-as deranja. Acum is reglate ca bat sub baia de ulei dar nici nu ma mai obosesc cu ele.
    -1 points
  44. Si eu apreciez mai mult originalul dar nah... Ideea ar fi asta
    -1 points
  45. Am efectuat la el o verificare ĂŽn vederea achiziționĂŁrii unei mașini. A fost prima vizitĂŁ, ĂŽnsĂŁ modul de relaționare și profesionalismul lui Bogdan m-a impresionat. Ca sĂŁ lĂŁmurim, nu ĂŽl cunosc, nu fac nici o reclamĂŁ.
    -1 points
  46. Felul cum se proiecteaza lumina de la ambele faruri pe aparatul de reglat faruri. Acesta il are orice centru ITP, nu? ..Felul cum se focalizeaza/proiecteaza lumina pe asfalt (prin luminile de intalnire ale masinii) datorita sistemul de focalizare diferit din sticla farurilor, rezulta o lumina mai intensa pe parte a soselei, diferit sistemului european.
    -1 points
  47. S-a vazut destul de simplu ca sunt faruri de UK. Masina trecuse inspectia si se afla la 2 m de usa halei pt a fi scoasa afara (usa era inchisa), inspectorul ITP ii facuse pozele de rigoare, motorul pornit, toate luminile aprinse ...si cand s-a dus sa aplice bulina colorata pe nr. inmatriculare s-a uitat pe usa halei sa vada proiectia focalizata a farurilor ... care in loc sa fie asa (RO) ___/ ___/ .......era asa (UK) \___ \___ M-a chemat sa imi arate si sa-mi explice dar asta stiam si eu si ca sa imi demonstreze "oficial" s-a dus dupa aparatul optic pt reglaj. De aceea am intrebat mai sus cum pot deosebi 2 faruri intre ele (RO/UK) in stare nemontata pt ca alimentate si proiectate pe un perete iti cam dai seama.
    -1 points
  48. Ca si exemplu pt ___/ ___/ (RO), atasez o captura ecran din tutorialul baiatului. E Logan dar principiul e acelasi. http://www.tutorialelogan.ro/2014/05/reglarea-farurilor-pe-verticala-si.html?m=1
    -1 points
  49. Cu problema asta m-am confruntat ieri pe site-ul in cauza. Am dat VIN-ul meu si apoi mi-am dat seama ca imi va genera cautari pt UK...
    -1 points
  50. Eu nu te contrazic dar se pare ca nu e o regula. Am gasit azi eticheta farului din stanga cazuta in spatele farului. (fabricat in Ro ) Sau farul stanga o fi ok pt Ro ! Multumesc @unvicont pt link. O sa-l studiez dupa-amiaza.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.