Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/11/20 in all areas
-
Salutare tututor. Fiind prima mea postare pe acest forum, doresc sa incep prin a-mi prezenta si eu masina. Am petrecut foarte mult timp prin piata auto dorind sa achizitioneaz un E46 sau un E39, minim din 2002, motorizare 2.2 cmc sau 2.5 cmc, benzina. Acum 3 saptamani am dat peste un E39 520i din 2002 si un E46 320i din 2003, amandoua fiind la acelasi dealer auto. Dupa cateva ore petrecute cu aceste masini, am decis sa cumpar E39. Este vorba despre un 520i, 2.2 cmc benzina, an 2002, 129.700 km reali, 2 proprietari (a fost achizitionata de o firma de la mine din oras, al doi-lea proprietar fiind o femeie de 77 ani). Ultimul service a fost facut in 2017, la 125.000 km. Probleme: clima nu functioneaza; 3 puncte de rugina si cateva zgarieturi; la rece, motorul are o trepidatie care dispare dupa cativa km; pozitia la tripla dreapta-spate are momente cand nu merge si, cand functioneaza, intesitatea este cam slabuta + 3 becuri arse; usa dreapta spate are momente cand nu se inchide din telecomanda fiind nevoie sa redeschid si sa inchid usa. In momentul de fata, am schimbat ulei + filtru ulei, am facut service-ul la clima. Mecanicul a legat masina la computer si au aparut 2 erori: una legata de o fisa de la bujie si o eroare la debitmetru. La recomandarea mecanicului, am comandat filtru aer, filtru polen, filtru benzina, tripla spate si bujii, urmand sa comand si fisa de la bujie. Per total sunt foarte multumit de achizite, urmeaza sa rezolv toate problemele, nu voi face modificari majore, probabil bara fata-spate de M, jante de M, interior din piele si un DVD player cu GPS.2 points
-
Ia nu mai pune intrebari, ca hop sare baiatu’ cu minusul!! ) Se pare ca esti vanat de cel aflat in carantina, e cu ochii pe tine la orice miscare!2 points
-
1 point
-
Daca ne dam toti cu parerea hai sa zic si eu cu toate ca doar pe 6h19 am experienta. Cauta pe cineva care sa iti dea jos mecatronicul pt ca acolo apar prima data probleme si anume solenoizi care se ard sau nu mai functioneaza corect. Sunt diagnoze care iti pot testa solenoizii pe rand si vezi care face figuri. Mai e posibil sa fie vreo garnitura care nu mai tine presiunea cum trebuie. La o cutie 6hp19 kit de garnituri 200 lei kit de solenoizi 1000-1500 lei. Revizie ulei 700-800 lei. Nu merita sa renunti la masina sa o dai pe nimic si ala sa o faca cu 5-600 de euro1 point
-
1 point
-
scoate numarul din suport si vezi ca suportul are mai multe gauri, poti sa folosesti alte gauri de surub din suport astfel incat sa il mai ridici1 point
-
50% degeaba pui, e mult prea deschisa, uneori nici nu se observa pe geam. Pune un 35%...minim.1 point
-
Daca ai copii mergi pe 70%, protejeaza mult mai bine impotriva soarelui.....1 point
-
Am vandut masina intre timp, insa am pus poza ca sa vezi cum era cu 70%. Noaptea se vede insa nu foarte bine. DAca ar fi sa pun iar, as pune un 50%. Eventual daca poti, pune si pe fata transparenta, insa pentru protectie termica. Singura retinere pe care o am este fata de faptul ca nu iese perfect, mici bule de aer tot se mai vad daca esti foarte pretentios. Si ce e nasol la folie, este la spate la luneta, marginile alea negre de la capatul dezaburirii observandu-se in soare. La fel si la geamurile mici de la usile spate parca.1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa masina. Si dotata bine. Pacat ca nu are si Harman Kardon, era tot ce e nevoie obiectiv. Shadow line sunt foarte scumpe de cumparat, mai convenabil iesi cu infolierea insa mare grija cand le demonteaza. Nãrile eu zic sa le lasi asa, sa fie un mic contrast in fata. Iar pt geamuri iti sugerez sa nu pui folia cea mai inchisa, ci una de 70% pe spate. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Eu am antifurt de 10 ani, fara probleme pana acum. Insa nu e din cel de fabrica, ci unul facut de McGard. Cele de fabrica nu sunt cele mai reusite si am inteles ca mai fac probleme cand doreii le strang prea tare. Oricum, regula e ca antifurtul nu se strange niciodata cu pistolul, ci doar de mana si de preferat cu cheia dinamometrica. Compresor nu am primit nici eu, si masina avea anvelope normale. Am cumparat eu unul de pe olx cu 30 de euro, cu tot cu solutie de pana. Trebuie sa fie si la voi pe ebay..1 point
-
Antifurt pt jante, am avut pana cand recent...la schimbul de placute spate nu au reusit sa scoata prezoanele (stranse probabil cu entuziasm la trecerea roti iarna-vara), iar solutia fost extragerea fortata si inlocuirea. Recomandarea discreta a omului de la dealer: prezoane normale. Nici a mea nu are compresor, pe motiv de anvelope RTF.. La cat mai multi km...1 point
-
Nici eu nu am antifurt la G30 pentru ca nu am prezon prevazut cu asa ceva, posibil sa nu se mai puna sau sa fie optiune. Grile negre se gasesc duble sau simple, din poza vad ca nu ai grile active asa mi se pare, deci poti pune orice grila de F30, exista varianta originala sau de pe OLX sunt destui vanzatori si costa in jur de 200 de lei. Daca tot vrei sa faci infoliere la trimuri poti incerca sa iti infoliezi grilele tale, clar nu prea merita sa schimbi trimurile cu shadow line ar costa cateva mii de lei.1 point
-
Poate ca-s egoist, nah, prunc nascut si crescut in comunism Revenind - situatia asta e putin ciudatică adica se poate considera si o "țeapă" ...si nu. Poate e o "țeapa" sufleteasca sa zicem, de etica, faptul ca ti s-au ascuns lucruri, ca ai fost mintit dar tehnic vorbind masina e ok (deocamdata) Sa dau teapa mai departe ? Pai nici prin cap nu mi-a trecut macar o clipa sa vand masina ! Sa iau o veritabila "volan stanga" si in care sa incep sa bag bani cu lopata ? Pt ca poate avea loc si acest scenariu. Daca vanzatorul a stiut ? Sunt absolut convins nu ca a stiut ci faptul ca chiar el a facut conversia doar ca nu inteleg 2 lucruri: - cum "a convins" RAR-ul sa nu treaca in CIV ca masina a avut volan dreapta (ce intrebari pun si eu) - cat de rentabila i-a fost conversia avand in vedere ca a trebuit sa inlocuiasca: - bord complet + volan + chitibusuri - pedale cu mutat conducte frana - fețe usi interioare cu butoanele aferente - scaune fața - caseta directie - oglinzi retrovizoare laterale - mocheta, prelungiri instalatie electrica, plasticuri, suruburi, adaptari, imperecheri. - toate ca toate dar in general dupa o conversie ramai cu o droaie de greierasi si erori aiurea in bord ...ori la masina asta nici vorba de asa ceva. Si toate astea pt o masina de 13 ani a carei valoare de piata se situeaza intre 4000 si 5000 euro. Intelegeam (si cunosc cazuri) cand te apuci de deranjul asta pt o masina de 10-15 mii euro ...dar in cazul asta... Ca mai bine nu stiam. Poate, dar nu eu m-am agitat - inginerul de la ITP s-a bagat in seama cu mine ! Cuiva trebuia sa-i spuna motivul pt care nu acorda inspectia ...si el s-a gandit sa-i spuna proprietarului. Adica mie In plus ceva tot nu se leaga. Daca masina a fost construita pt UK, presupun ca si ceasurile bord ar fi trebuit sa aiba inscrisuri in mile si galoane ...ori eu le am in km si litri. Sau a inlocuit si ceasurile ? Si ar mai fi un aspect. Am 44 de anisori si nah, cu timpul mai vezi una-alta, mai auzi, mai cazi in meditatie despre mersul lucrurilor pe lumea asta... Cu cat crede vanzatorul ca "a inaintat" in viata cu miscarea asta ? Chiar crede ca a castigat ceva ? Probabil el da, asa crede ...in realitate, dimpotriva. Dar nu sunt eu cu astea. Ca si concluzie Masina nu a scazut cu nimic in ochii mei, mi la fel de draga si ma pasioneaza la fel de mult. Varianta vanzarii nici nu o iau in calcul - asa este, asa ramane la baiatu' !1 point
-
0 points
-
WBAFW11070DY46404 make BMW manufactureYear 2012-01-01T12:00:00 model name 520D (EUR) generation F10 market EUROPE variant 520d year 2012-01-02T00:00:00+00:00 manufactureDate 2012-01-01T00:00:00+00:00 plant location countryCode DEU specs bodyType sedan fuelType Diesel transmission type automatic driveType RWD steeringWheelPlacement LHD powertrain engineCode N47T engineDescription N47T power unit kW value 135 displacement unit l value 2 exterior numberOfDoors 4 equipment numberOfSeats 5 specifications s1Caa equipName Selection of COP-relevant vehicles (SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE) equipValue true s1Cba equipName CO2 equipment (CO2 UMFANG) equipValue true s205A equipName Automatic transmission (AUTOMATIC GETRIEBE) equipValue true s223A equipName Electronic Damper Control (EDC) (DYNAMISCHE DAEMPFER CONTROL) equipValue true s230A equipName Extra package, EU-speciifc (EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE) equipValue true s255A equipName Sports leather steering wheel (SPORT-LEDERLENKRAD) equipValue true s258A equipName Tyres with runflat properties (BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN) equipValue true s4Cea equipName Fine-wood version, Fineline, anthracite (EDELHOLZAUSF.FINELINE ANTHRAZIT) equipValue true s403A equipName Glass roof, electrical (GLASDACH, ELEKTRISCH) equipValue true s423A equipName Floor mats velours (FUSSMATTEN IN VELOURS) equipValue true s428A equipName Warning triangle and first aid kit (WARNDREIECK) equipValue true s430A equipName Interior/outside mirror with auto dip (INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND) equipValue true s431A equipName Interior mirror with automatic-dip (INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND) equipValue true s441A equipName Smoker package (RAUCHERPAKET) equipValue true s459A equipName Seat adjustment, electric, with memory (SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY) equipValue true s464A equipName Ski bag (SKISACK) equipValue true s465A equipName Through-loading system (DURCHLADESYSTEM) equipValue true s494A equipName Seat heating driver/passenger (SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER) equipValue true s5Aca equipName High-beam assistant (FERNLICHTASSISTENT) equipValue true s502A equipName Headlight cleaning system (SCHEINWERFER-WASCHANLAGE) equipValue true s508A equipName Park Distance Control (PDC) (PARK DISTANCE CONTROL (PDC)) equipValue true s522A equipName Xenon Light (XENON-LICHT) equipValue true s524A equipName Adaptive Headlights (ADAPTIVES KURVENLICHT) equipValue true s534A equipName Automatic air conditioning (KLIMAAUTOMATIK) equipValue true s575A equipName Additional 12V sockets (ZUSAETZLICHE 12-V-STECKDOSE) equipValue true s6Aaa equipName BMW TeleServices (BMW TELESERVICES) equipValue true s6Aba equipName Control, Teleservices (STEUERUNG TELESERVICES) equipValue true s6Fla equipName USB/audio interface (USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE) equipValue true s6Nfa equipName Music interface for Smartphone (MUSIC-SCHNITTSTELLE FUER SMARTPHONE) equipValue true s6Nra equipName Apps (APPS) equipValue true s6Vaa equipName CIC assignment (CIC ZUSTEUERUNG) equipValue true s6Vca equipName Control, Combox (STEUERUNG COMBOX) equipValue true s6Waa equipName Instrument panel with extended scope (INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF.) equipValue true s609A equipName Navigation system Professional (NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL) equipValue true s610A equipName Head-up display (HEAD-UP DISPLAY) equipValue true s612A equipName BMW Assist (BMW ASSIST) equipValue true s614A equipName Internet preparation (INTERNET VORBEREITUNG) equipValue true s615A equipName Extended BMW Online Information (ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION) equipValue true s616A equipName BMW Online (BMW ONLINE) equipValue true s620A equipName Voice control (SPRACHEINGABESYSTEM) equipValue true s633A equipName Preparation, mobile phone, Business (HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH.) equipValue true s676A equipName HiFi speaker system (HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM) equipValue true s698A equipName Area-Code 2 for DVD (AREA-CODE 2) equipValue true p7A2A equipName Innovation pack II (INNOVATIONSPAKET II) equipValue true s7Spa equipName Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth (NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH) equipValue true s8Kaa equipName Dummy-SALAPA (OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE) equipValue true s8Sca equipName Telematics access request,country-spec. (LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH.) equipValue true s8Tfa equipName Active pedestrian protection (AKTIVER FUSSGAENGERSCHUTZ.) equipValue true s8Tha equipName Road sign detection (SPEED LIMIT INFO) equipValue true s8Tna equipName Daytime driv.lights adjus.via light menu (TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST) equipValue true s8V1A equipName Information plate (HINWEISSCHILD NCAP) equipValue true l801A equipName National version Germany (DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG) equipValue true s879A equipName On-board literature, German (DEUTSCH / BORDLITERATUR) equipValue true s9Aaa equipName Outer skin protection (AUSSENHAUTSCHUTZ) equipValue true s931A equipName Winter instead of summer tyres ex-fact. (WINTERRAEDER STATT SOMMERRAEDER) equipValue true s1Cca equipName Auto start/stop function (AUTO START STOP FUNKTION) equipValue true s1Cda equipName Brake Energy Regeneration (BRAKE ENERGY REGENERATION) equipValue true s4U2A equipName Driving experience switch incl. ECO PRO (FAHRERLEBNISSCHALTER INKL. ECO PRO) equipValue true s548A equipName Kilometre speedo (KILOMETERTACHO) equipValue true s851A equipName Language version German (SPRACHVERSION DEUTSCH) equipValue true misc locationOfVin 0 engine-left-corner 1 windshield-driver 2 pillarb-driver-corner Poate gasesc altii mai bine aranjate. Daca nu, asta am putut eu. Fa un copy/paste intr-un word document si aseaza-le in pagina dupa cum vrei.0 points
-
De ce sa nu poti posta aici? Ca doar nu suntem la usa de intrare a parlamentului european si nu putem intra decat cu ecuson acreditat!0 points
-
Am vazut. Prostul efectiv imi cauta postarile sa imi dea minus. Efectiv nu inteleg de la ce a pornit aceasta frustrare si nici nu imi dau seama cine este. E cineva in carantina?0 points
-
-1 points
-
Unii cred ca fie sunt mecanici si daca vad ca se dua sfaturi cat de cat pe aici, dau si ei cu, ce pot, sau ce le mai ramane.. fie sunt cum zici chiar tu. Asa cum am zis mai sus, as mai adauga ca atunci cand e sa bagi (pardon presezi) rulmentul cel nou inapoi eu am bagat in congelator intr-o punga fuzeta rotii ca sa se contracte cateva ore si sa elimin orice "abuz" cand era sa presez cu un surub lung flansa fuzetei. Tin sa spun ca pe o parte am avut emotii pentru ca surubul cel lung trebuie CENTRAT foarte foarte bine altfel risti sa tragi in unghi, indeosebi cand pui cheile si apropii piulitele .. greu se aliniaza!! Trebuie batut cu ciocanul usor pana intra rulmentul (se aliniaza) pe partea fuzetei de pe masina. Inca o data, eu am lucrat la spate. Poate in fata e diferit, cumva.. Apoi ce am mai facut, am pus vaselina din cupru pe rulment din plin satina rugina departe cat mai mult timp. Si eventual sa ajute la lunecarea ulterioara.. daca o fi sa mai demontez acolo! Desigur 99% din ce am pus eu acolo a fost rasa de toleranta foarte mica dintre fuzeta si rulment. Vaselina avand scopul anti-size; de aceea am pus aceasta. Inca o data am pus un strat f subtire uniform pe exteriorul si interiorul inainte sa trag sub-ansamblele pe el.-1 points
-
004A63 e codul de unde pleci in rezolvarea situatiei. E modul antifurt nesincronizat cu DDEul. Ca atare cheia cand pornesti nu mai este recunoscuta de DDE. Nu esti tot tu aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/190265-bmw-automat-moare-motorul/page__p__2522580__fromsearch__1#entry2522580 Cate topice deschizi?.. Si nu ca nu ai fi avut raspuns. Iti trebuie INPA sau ISTA.-2 points
-
Cum se face ca erorile de ieri pana azi sunt aceleasi? Cel putin jumatate din ele, erori pe toate bujiile si aceasi eroare care m-a facut sa dau raspuns de nesincronizare..?? Pentru mine, minti. Mergi la un specialist cum a zis Matose. Nu conteaza cate chei ai daca modul EWS nu comunica cu DDE.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00