Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/10/20 in all areas
-
Aaaand it's done Acum am un E46 coupe 2.5, 6 trepte manual!!! yay Azi s-au terminat cele doua saptamani de concediu in care am terminat rebuild-ul la motorul "nou" si facut transplant pe masina. Totul a mers destul de bine, doar ca au fost doua mici "probleme". Prima, initial aproape am inchis motorul nou, cu timing-ul facut la distributie, dar intre timp l-am dat jos pe al meu si am vazut ca e mult mai curat in chiulasa, mult mai putin ulei ars. Asa ca am decis sa folosesc axele, tachetii si vanosul de la motorul meu, cu desfacut, tot iar, refacut timig si toate cele. Mi-am facut singur cale de blocat axe si scula de setat vanosul, daca e pun pozele mai tarziu cu dimensiunile. Apoi urmatoarea problema a fost la cardan unde nu am stiut ca astea de 6 trepte au flansa mai mare in PCD, drept urmare a trebuit sa caut un cardan de 2.0 diesel pe care sa il scurtez. Lungimea necesara pentru setup-ul acesta este 1469 mm - cardanul de 2.5 SMG 6 trepte, pn - 26117523925 - asta ca sa nu fie nevoie de schimb diferential in daca mergeam pe varianta cardan de 330. De aici totul a fost ok, multe masuratori sa fac tija de la schimbator, chin cu joja ca nu voia sa accepte oring care sa tina uleiul in baie, pana la urma i-am dat silicon vitctor rentz si s-a potolit. Am facut update la ECU cu PN/ul de 2.5 cu WinKFP, a mers fara probleme, motorul a pornit din prima si deja am vreo 200km cu el. Cutia e perfecta pt ce am nevoie, pot merge linistit la viteza de autostrada fara sa ma deranjeze zgomotul, iar consumul e si el tinut in frau. per total destul de multumit de rezultat, si nitel surprins ca mi-a iesit, avand in vedere ca eu am facut totul in curte cu scule de baza. Sa vedem acum cat o sa tina. Daca vrea cineva detalii, poate sa scrie si postez aici. Mai pun niste poze si un filmulet cu a doua cheie.(din pacate nu am putut sa fac poze la tot procesul)3 points
-
Mie mi se pare ca orice masina/model/marca cumparata de nouacu garantie,nu rezerva surprize neplacute in primii doi ani/90000km ce trece peste este loterie. Asa cum bmw mercedres audi lexus pretuite la 70k plus mi se par obscene relativ la calitatea fabricatiei/puterea de cumparare medie. Si daca credeti ca departamemtul sourcing decide ce si cum se pune pe masina x....asta e istorie acum si la medicamente in r&d trebuie sa validezi furnizorul cel mai ieftin,altfel te matura indienii si chinezii.traim vremuri complicate,de multe ori am dileme existentiale in ceea fe privesc valorile ce le transmit urmasei.unde plm e lamborghini fabricantul de tractoare ce isi baga pual in masina sport a lui ferarri si isi face masina proprie sa ii arate ce si cum. Life in plastic is fantaatic3 points
-
A crescut atat de mult Mercedes de la modelele alea incat se poate spune ca sunt alte masini cele pe care le vinde acum.2 points
-
Azi am fost la Bmw. In Austria ca acolo stau. A facut un inginer cateva ture apoi a urcat-o sus. El zice ca ori flansa aia e slabita ori diferentialul s-a dus...ca sa stie sigur tre sa o desfaca si doar asta ma costa 450 euro. Maine la 8 am programare la mecanicul meu sa incercam cu loctite si sper sa rezolv asa. Daca nu cel mai ieftin diferential l-am gasit pe ebay cu 150+80 transportul. Va spun maine ce-am rezolvat1 point
-
Am pus 1ltr la ford si era pe minim, doi ltr joja la jumatate, trei ajunsese la max, inca 0.85 ltr si arata exact ca in poza la bmw de astazi dimineata Da win e e46 si curge uleiul inapoi din carcasa1 point
-
De cate or se mai reinvie topicul asta, cu adresare directa lui RobyS, care nu mai activeaza pe aici, ultima postare fiind in 2011? )))1 point
-
Daca nu vrei sa pui originale, poti incerca Textar. Cele originale tot de Textar sunt facute, cel putin eu am vazut scris Textar pe langa stanta BMW pe cele originale. Am schimbat acum vreo 2k km placutele fata/spate, am pus Textar si franeaza foarte bine. Nicio diferenta fata de cele originale pe care le aveam inainte.1 point
-
Aa este E46? Mi se pare mie sau este peste maxim nivelul?? Totuși eu zic ca nu curge uleiul din filtru in baie la N47, decât când desfaci efectiv la filtrul si curge in baie la schimbul de ulei, iar aici ar fi explicația ca atunci când bagi 5,2, vreo 400 ml se duc in filtrul de ulei si de aceea bag eu tot timpul 5,5 - 5,6.. altfel care ar fi explicația pentru ca explicația SF a colegului de mai sus ca atunci când uleiul e proaspĂŁt il mananca mașina, nu este reala ). Daca as desfileta filtrul de ulei si as verifica din nou joja sigur ar fi peste maxim, exact cu cat pun eu in plus peste 5,2.1 point
-
Aia crezi tu ca in primii 90.000 km sau 2 ani, nu ai idee câte mașini se defecteazĂŁ in primii 5.000 km, nu mai vorbesc in 90.000. Cum e sa iei mașina noua si sa te lase prin concediu la 1000-2000 , altele sub 1000 km. Si defecte din alea nasoale...de trebuie sa chemi asistenta sa ti ia mașina.1 point
-
E banala explicatia, USB 2.0 are viteze de transfer de 19 ori mai mari decat Bluetooth 4.0 (protocolul 4.0 e aparut destul de tarziu). Cu toate ca majoritatea profesionistilor in audio-video folosesc cu succes si satisfactie produse Apple, recunoscute pentru superioritate cand vine vorba de media, exista oameni care confunda marul cu strugurii, se pare.1 point
-
Eu am un iPhone 4S pe care il tin in cotiera pe post de iPod. Platesc lunar abonament la Apple Music 20 ron si 5 ron pentru 50gb spatiu in iCloud. Cand aud o melodie care imi place o adaug de pe telefonul meu intr-o lista prin care telefonul din masina (atunci cand ii dau internet) isi face sincronizarea prin iCloud. Telefonul din masina e setat ca sa-si descarce melodiile, astfel incat sa nu depinda de internet, iar telefonul personal acceseaza muzica doar online. Mi se pare mai comod asa fata de cum procedam in trecut cand copiam muzica pe laptop apoi veneam cu stickul in casa si tot asa. Trebuia sa tin minte ce melodie mi-a placut, trebuia sa imi aduc aminte sa o descarc, sa iau stick-ul din masaina, etc. Acum de fiecare data cand aud ceva ce imi place imediat o adaug in playlist si cand ajung in masina in 2 minute ma pot bucura de noua melodie.1 point
-
Multumesc pentru aprecieri. Astea sunt cateva poze pe care am apucat sa le fac pana acum. Din pacate sunt un pic dezamagit de anumite optiuni si de "ieftineala" care se simte la anumite capitole unde nu te astepti la clasa asta, dar sub nicio forma masina nu e rea. Am vrut sa incerc ceva orientat spre confort si asta am primit. Trebuie sa ma si obisnuiesc un pic cu masina, cu comenzile, cu meniurile alea...sa rezolve Android-ul problema de conectivitate... Probabil daca ai configura masina cu mai multe chestii ar mai elimina din neajunsuri...dar se duce spre 80.000 euro lejer si deja mi se pare ca intri in cu totul alta gama. La BMW chiar daca mergi pe standard equipment primesti suficient, gen: navigatia mica merge brici, cu real time traffic information si tot...doar ca nu ai ecranul ala mai mare, senzori de parcare fata-spate in standard, covorase din material misto, oglinda interioara heliomata, frane bune cu anvelope premium, antifonare excelenta si un sistem de infotaiment foarte intuitiv si usor de folosit. Vedem ce se mai intampla peste 3 ani si poate prind modelul nou de seria 5 daca il lanseaza pana atunci...teoretic asa ar trebui. Oricum la urmatoarea stiu exact ce sa configurez si ce nu1 point
-
Felicitari pentru review, destul de obiectiv. Am stat intr-un EKlasse la un prieten si la fel am observat plasticul ordinar mentionat de tine. Si BMW are problemele lui, dar din punctul meu de vedere este peste MB. MB au investit enorm de mult in ultimii ani, ca sa ajunga din urma competitorii. Singura masina de la MB de remarcat, este AMG GT, dar acolo vorbim de altceva. Te asteptam inapoi in Klan. Once a Bimmer, always a Bimmer! @edit - te rog, nu RRVelar. Sunt masini foarte misto desenate, insa doar atat. Un prieten, a luat un Discovery din DE, extraordinara masina, 7 locuri...etc. Ploua in ea. E una din problemele cunoscute la RR. Scumpe in draci de intretinut, probleme de fiabilitate de nici la FIAT nu le mai gasesti.1 point
-
1 point
-
Range rover... Avem si noi la munca un range rover evoque 2016...o troaca de masina, la interior e bataie de joc, dar asa a fost mereu range-ul.1 point
-
Salutare colegi, Revin dupa ceva timp cu impresii si comparatii E-Klasse vs. G30, in cazul in care poate ajuta pe cineva. Desi bineinteles spun de la inceput ca e vorba extrem de mult de gustul si preferintele fiecaruia, ca suntem toti diferiti Incerc sa fiu cat mai structurat, pentru a fi usor de urmarit ca si comparatie directa: - design exterior: ambele masini se confunda extrem de usor cu "fratii" mai mici, seria 3 respectiv C-Klasse, lucru care pe mine personal ma deranjeaza un pic. Pe alta parte, Mercedes are avantajul ca se confunda usor si cu S-Klasse, deci din punct de vedere al prestigiului si imaginii, e ceva mai bine. Mercedes e clar desenat sa fie limuzina, in stil clasic, cu forme elegante si rotunjite. Personal prefer design-ul seriei 5, fiind mai masculin si tineresc. Usile si portbagajul faceau un zgomot mai frumos la seria 5 la inchidere...la E-Klasse portbagajul cel putin zdrangane la inchidere de zici ca e Dacie. Ceva dezamagitor sunt anvelopele cu care a fost livrat E-Klasse: niste Hankook ordinare, zgomotoase ca naiba si fara aderenta celor Continental cu care a venit BMW-ul...trist - design interior: la Mercedes este totul despre "look", la BMW este despre "feel" Si cu asta cred ca spun cam totul. Sunt profund dezamagit de plasticul ieftin folosit la E-Klasse la interior in anumite zone. Cum spuneam, cat timp te uiti la el...arata extraordinar, cand il iei la pipait sau te uiti de aproape, observi plastic tare ce da senzatia de ieftin si prost finisat. De exemplu pachetul de depozitare de la E-Klasse pe care platesti vreo 100 euro este o bataie de joc. Doua cup holdere in consola centrala care de fapt e un plastic tare ordinar made in China care se poate scoate, nu sta fest si in plus are capacitatea de a sustine orice pui in interior spre zero. La G30 acele "urechiuse" retractabile din interioul cup holderelor se muleaza pe sticla sau pahar si le tin cat de cat ferm pe pozitie, fiind totodata integrate in consola (si in dotarea standard). In plus la E pachetul minune vine cu niste bucati de plastic la fel de ordinar in buzunarele usilor, chipurile suport pentru sticle...au o forma complet inutila, nu sunt adanci deloc si foarte largi. Nu sta acolo nici sticla de 0.5l, nici de 1l, nici de 2l...complet useless si enervante. Mai mult, buzunarele usilor pe interior la BMW erau captusite si din plastic placut la atingere...la E-Klasse plastic ordinar Ca sa fiu fair, Mercedes are in pachetul asta si un cos pliabil cu care poti merge la supermarket si apoi il pui frumos in portbagaj in locasul special...bullshit Pachetul de lumini ambientale la E-Klasse e foarte impunator si "in your eyes", face o lumina puternica (reglabila ca intensitate totusi) si un ambient luxos si opulent. La G30 era ceva mai finut asa, personal imi placea mai mult. La Mercedes am bordul imbracat in piele si e super faina optiunea, mai ales ca e interiorul crem, cu trimuri maro imitatie de lemn si bordul si volanul in piele maro. Oricum e ceva ce se poate configura si la BMW, dar cred ca la seria 5 bordul arata binisor si fara piele...pe cand la E-Klass parca nu asa bine in standard equipment. Gurile de ventilatie sunt foarte faine si atent lucrate la E-Klasse, fata de plasticul ieftin de la BMW...insa nu poti tine telefonul in ele cu sistem de ala magnetic, pentru ca se misca liber stanga dreapta si sare telefonul la fiecare curba sau sens giratoriu Suportul pentru ochelari din plafon e o treaba interesanta la Mercedes, insa daca e soare afara nu ii poti purta 5 minute dupa ce ii scoti de acolo ca ard efectiv. Cotiera centrala e mai mica decat la G30, spatiul interior adanc si nu foarte util si parca imi placea mai mult cotiera lata de la seria 5. Butoanele de comanda a geamurilor de pe usa soferului sunt pozitionate mult prea in spate, total ne-ergonomic, tre sa ridici mana de pe cotiera si sa bajbai dupa ele sa deschizi geamul fara sa te uiti. - scaunele sunt mai confortabile la E-Klasse fiind cele comfort din pachetul Exclusive (nu multi-contur), insa ca suport lateral cele sport de pe seria 5 erau mai misto (atata timp cat nu le configurezi cu piele Dakota care e extrem de dura...aceleasi scaune sport cu piele Nappa sunt un deliciu). Cred in continuare ca scaunele comfort de pe G30, cu piele Nappa, sunt un must have si best in class. Mercedes a venit standard cu niste presuri de toata jena, dintr-o mocheta aspra si scortoasa, gen cea mai ieftina mocheta de la Dedeman, in comparatie cu presurile standard de la G30 dintr-un material foarte soft la atingere si cu look mai premium. - motorul pe Mercedes este cel de 2l diesel de 245CP (versiunea mai puternica), fiind mult mai zgomotos in oras la viteze mici fata de cel de 2l de pe G30 (de 190CP). La viteze mari pe autostrada, e insa foarte silentios, probabil si datorita turatiei joase tinuta de cutia cu 9 trepte. E mai rapid clar, insa nu da senzatia asta...urca in viteza foarte liniar si constant, fata de BMW care se simtea mai agresiv. Ca si consum pare o idee mai gurmand, dar nu am calculat exact. Computerul de bord imi arata 4.5% consum pe pilot automat la 135km/h, mers vreo 400km asa. In oras cred ca ia cam 1-2l mai mult decat seria 5 la acelasi stil de condus, poate chiar mai calm. - suspensia pe perne de aer de la E-Klasse este sublima in special intr-un oras ca Bucurestiul, unde efectiv absoarbe imperfectiunile strazii excelent. Pe autostrada nu simti mare lucru, doar ca iti da senzatia ca masina pluteste efectiv. Se poate regla ca duritate pe modul sport si sport +, ceea ce o face aproape la fel ca G30 cu suspensia M sport. Alta chestie faina e ca se poate ridica din pernele de aer, util pentru drumuri denivelate, borduri inalte, etc. - geamurile acustice si izolate termic sunt interesante doar cand bate soarele puternic si nu il mai simti asa ca te incinge, cat despre izolarea fonica nu prea imi dau seama daca fac ceva. La viteze mari (peste 200kmh) e destul de silentioasa, dar la fel era si G30-ul. La viteze mici prin oras, se aude motorul ca la tractoras. Nu cred ca merita peste 1000 euro aceasta optiune, nu as mai pune-o. - sistemul de infotainment e enervant maxim cand vii de pe BMW, unde era totul intuitiv si simplu de folosit. Singurul plus este sistemul audio Burmester (nu cel de top), care se aude foarte clar si bine chiar la volum maxim. Compar cu hi-fi de pe G30, deci nu mere cu mere, insa cred ca daca ar fi sa compar cu Harman-ul de la BMW, ar castiga HK. Cele 2 subwoofere de sub scaunele fata fac treaba mult mai bine si parca tot sistemul are un sunet mai echilibrat si cu mai mult bass (personal imi place mai mult). Din pacate conectivitatea cu telefonul prin Android Auto nu functioneaza neam...iese din aplicatie dupa cateva secunde. Am inteles ca e un bug la Android dupa nush ce update, dar a fost dezamagitor pentru ca am pus optiunea aia doar ca sa pot folosi Waze pe ecranul mare al masinii (Smartphone integration). Touchpad-ul este complet inutil si enervant ca dai cu mana din greseala pe el, dar fara el arata urat (problema s-a rezolvat oricum la facelift, cu touch-ul nou...in echiparea standard + ecran cu touch). E un pic "de porc" sa ceri 1000 euro pentru display-ul mare + inca 1000 euro pentru cockpit-ul digital, care dpmdv nu arata wow. Eu am mers pe ceasurile clasice de bord, analogice, care imi plac maxim...mai old school. - farurile sunt cele standard, la fel erau si la G30, insa mi se pare ca luminau mai bine la BMW - franele sunt cele cu discuri mai mari si perforate si etrieri mai mari la Mercedes, cu roti pe 18" si franeaza parca mai bine decat BMW-ul cu roti pe 17" si frane standard, singurul minus fiind anvelopele care nu sunt wow deloc - portbagajul pare mai mare la E-Klasse ca si capacitate si mai are un spatiu util de depozitare sub tablia aia, ceea ce imi place ca tin portbagajul clean. Dar are o "cocoasa" in partea dinspre bancheta, ceea ce face dubioasa incarcarea bagajelor sau impingerea lor pana in capat. Capitonajele si plasticele din interiorul portbagajului...dezastru a la Logan - sisteme de asistenta si self drive nu am avut nici pe BMW, nu am pus nici pe Mercedes deci nu pot compara Cam asta imi trece prin minte acum. Ca si concluzie, urmatoarea masina va fi seria 5 facelift...hahaha!1 point
-
Salut, nu e vorba de secretosi, daca ai putina minte gasesti tot ce e necesar pe internet, dar daca esti Gica contra, cum este cazul tau, esti impotriva planetei, moment in care eu nu mai am ce sa discut cu tine. Atitudinea ta este de neinteles, te iei la tranta cu ursul avand in mana un pistol cu apa. Mai sunt persoane care au ceva de spus impotriva NCS expert, care nu stiu ca atunci cand toate softurile pretentioase dau gres acesta te scoate din necazuri, singura conditie este sa stapanesti modul linie comanda, gen linux,msdos. Nu sunt nascut invatat, dar sunt genul autodidact, ai mai avut un dinte impotriva mea cu desfacutul bujiilor cu cheia dinamometrica, deasemenea vorbeai in necunostinta de cauza. Cred ca in general vrei sa faci bine, dar nu te lasa depasit de val, e posibil sa faci rau si sa deranjezi oamenii degeaba. Multa sanatate si spor in ceea ce faci.1 point
-
Daca stii cum se face in ISTA-D DE CE NU SPUI???? Alegi sa arunci vrajeala.. (de doi lei)1 point
-
O domnisoara spunea: prefer bmw-ul pentru ca mercedes face si autobuze si asta imi trezeste amintiri neplacute.... )1 point
-
Eh cum poti sa spui ca nu are legatura? Are foarte mare legatura...automatizarea este gandita tocmai pentru a reduce costurile oriunde se poate, asta e scopul final. Pe o parte se taie din cost la materialul brut folosit (gen calitatea plasticului), pe alta se taie la procesul de manufacturare, iesind un produs finit slab finisat, neverificat la standarde mai inalte, etc... Toata economia e bazata pe consum...si da, poate toata lumea e fericita...mai putin planeta, ca ii mancam din resurse intr-un ritm galopant si dupa parerea mea total inutil. Nimic nu se mai repara, totul e conceput sa tina putin, apoi sa fie mai avantajos din punct de vedere financiar sa cumperi nou si produsul vechi la gunoi. Sau ma rog, in tarile mai slab dezvoltate unde exista o piata...si apoi la gunoi.0 points
-
Da, am pus suspensia airmatic...care e faina tare. Intr-adevar masina e mai confortabila decat G30-ul cu suspensia M sport si scaunele sport. Coloana mea imi multumeste Ma asteptam totusi la clasa asta sa fie folosite materiale mai de calitate si inchegata mai bine. Aia e, pentru emotii isi face treaba cu brio vechitura de peste 30 ani0 points
-
Cam asa gandesc si eu...am avut ceva problemute mici si cu BMW-ul in cei 3 ani de exploatare, insa nimic grav si s-a remediat pe garantie mereu. Calitatea masinilor insa este sub orice critica, la modul general vorbind. In special cand le cumperi noi, pretul platit este aberant pentru ce primesti in schimb. As fi crezut ca datorita automatizarii si robotizarii procesului de productie, calitatea ar fi trebuit sa creasca...na, robotii fac mai putine greseli statistic vorbind. Dar probabil materialele cu care se lucreaza sunt din ce in ce mai slabe si totul e proiectat sa tina perioada de garantie, 3 ani...apoi scrap and buy a new one. Sa va spun ca aproape am gaura in covorasul de la Mercedes unde sta calcaiul piciorului drept??? Dupa 2500km???? )))0 points
-
da, cica pentru Velar 37.7% din proprietari reclama defectiuni in primul an...acum conteaza sa nu fie de alea care te lasa in mijlocul drumului.0 points
-
mikken, coco masina lui coco din ce stiu eu este RWD si dotarile extra pot fi identificate usor uitandu-ma pe topicul lui: 51300 pret baza in germania 1000 euro vopseaua ametalizata 5500 pachetul \M care contine mai multe...nu stau sa le enumar 500 euro hi fi 700 euro navigatia professional 400 euro displayul din spatele volanului 500 euro scaunele incalzite 1500 euro farurile 500 euro garantia extinsa or mai fi maruntisuri in valoare de max 1000 euro vreo 63000 euro masina lui coco si garantez asta cu eroare de 1000 euro. el a luat-o dupa 2 ani jumatate cu 78.000km cu fix 50% din bani. acum coco trebuie sa spuna daca de fapt el a scapat de tva si masina lui a costat 31.800 plus 19% tva pe care nu l-a platit sau de fapt el a platit tva-ul si totul a fost 31.800-1 points
-
@edit - s-ar putea să fii pe aproape. La mine a fost la 1.5 ani și 35500km de la 72000eur (numai din vopseaua individual scoți 2500 doar ) la 36000eur fără tva, încă cu garanție extinsă.-1 points
-
Si eu as fi facut la fel. Nu pt ca am ceva impotriva unei marci, dar e irational sa ai 2 bmw sau 2 mercedes iar a 3-a sa fie aceeasi marca. In fond C klasse si GLC sunt aceesi masina. Ce sens are sa iei GlC coupe care e practic 95% identica cu glc-ul normal?!-1 points
-
-1 points
-
Acei frustrati si autotstiutori la care te referi inevitabil intra in contact pe forum cu altii care sunt si mai atot-stiutori, dar se vand pe bani. Acestia din urma nu dau pe aici ca ei vand, nu au ce sa imparta, informand, dand o solutie. Asa ca acestia ar trebui la randul lor sa le fie un pic (mai mult) rusine.. cand poate la randul lor afla lucruri care nu le stiau. Dar cati sunt in stare sa recunoasca acest lucru?? Dar sa nu mai continuam cu lectia de morala neinteleasa la timp! Si ca sa nu dam in alte discutii, nu ma intereseaza atat de mult persoana cu care vorbesc decat in masura in care se arata generoasa in ceea ce arata si la altii din ce stie. Desigur, tu poti sa faci ce vrei. Relaxare in continuare. Si mai pe topic, ca sa enervez pe secretosi:-1 points
-
Unic proprietar, configurata personal, merge perfect, culoare unicat (aproape). Revizii la BMW, pachet 5 ani intretinere platit. Discuri de frana si placute schimbate la 77.000 km. Anvelope noi..Va rog sa retineti ca autoturismul are pachetul de securitate extins (detectie, pietoni, detectie obstacole, tempomat adaptativ). Acces confort, inclusiv hayon cu senzor.Deci nu poti face practic accident grav cu ea. Faruri cu LED automate si adaptative (100% peste Xenon). Documente prezente (factura originala, certificat de conformitate, talon, CIV). ITP prelungit pe 3 august 2020. Detaliile sunt in factura atasata. Incepand de duminica 9 august voi fi in Olanda, unde locuiesc, masina va fi promovata si pe site-uri locale si europene. Tel Olanda +31651216022 https://www.olx.ro/o...html#c323744063-1 points
-
E leasing operational, nu se da niciun discount ci se calculeaza totul la listprice. Cum spuneam bordul digital costa vreo 1000 euro si nu mi s-a parut ca merita, eu personal nefiind fan digital stuff prea mult. Scaunele sunt cele comfort din echiparea Exclusive, cu piele naturala pe laterale si textil pe mijloc...destul de confortabile. Bugetul nu mi-a mai permis piele integral din pacate, ar fi fost buna ca se cam murdareste textilul asta deschis la culoare...aia e, o sa traiesc cu asta. Comenzile scaunelor sunt pe usa doar daca se pune optiunea respectiva de scaune full electrice, eu nu am pus-o...intrucat merg preponderent singur in masina asa ca scaunele sunt 99% din timp in aceeasi pozitie. Farurile adaptive sunt faine, insa foarte scumpe si la mers preponderent pe autostrazi (cum merg eu), nu mi se pare ca se justifica. Despre motor, depinde la ce te referi...cel de pe Mercedes e mai zgomotos decat cel de pe G30. Nu am versiunea de 194CP sa pot compara direct, insa se simte acceptabil pentru caroseria asta...departe insa de a fi sportiv sau agresiv in vreun fel. Cel putin asa il simt eu...-1 points
-
Cred ca ai gasit cea mai complicata metoda de a asculta ce-ti place ...-1 points
-
-1 points
-
https://imgur.com/gallery/AP1XIHI Am fost jos acum, am fĂŁcut poza la joja si la bidonul de la 1L, evident dupĂŁ ce am bĂŁgat 5L ĂŽnainte ( dupĂŁ ce a stat mașina nepornta o zi in parcare) Schimbul l am fĂŁcut acum 2 sapt si de atunci am fĂŁcut cam 1500-2000 km, inclusiv cu drumul de mare. Mașina aceasta vede foarte des turații de 4000-4500, asa ca am vrut sa fac nivelul la maxim ca știam ca urmeazĂŁ oricum drumul de mare si eram curios sa vad daca papa ceva ( obișnuit fiind ca nu papa). DupĂŁ drumul de mare nivelul este exact unde l am pus la maxim. Voi reveni cu pozele cu uleiul si dupĂŁ ce este ĂŽncins motorul dupĂŁ 10 minute, chiar sunt curios, niciodatĂŁ nu am verificat uleiul asa repede. Edit: si da, dupĂŁ ce am bĂŁgat 5 L de ulei nivelul era la maxim atunci când am verificat, dupĂŁ 250 km am verificat din nou, era la jumate ( cum ma asteptam, ca asa mi a fĂŁcut din 2016 de când am luat o). Am mai completat cu vreo 300-400, s a apropiat de maxim, DupĂŁ inca 1-2 zile am verificat din nou si am mai pus câte puțin ca sa l aduc la maxim unde vreau, cum se vede si in poza. Si asa s au dus 5,6 L. Si cu motorul de E60, si cu motorul de pe seria 1 2011 pe care ĂŽl am acum, ĂŽnsĂŁ cu aceeași baie de ulei, se intampla la fel.-1 points
-
Cele mai putin fiabile. Astfel incat Mercedes a organizat un super test cu scop de marketing(pe banc de proba parca) cu cateva zeci de bucati simuland un drum de jumatate de milion de km. @silent power. Prietenul a luat-o sh, dar intr-adevar era al unei batrane, tinuta in garaj, trapa, cu 150.000km si din generatia anterioara. Fiabilitatea Range Rover a crescut, e drept fiind tot slaba, insa daca masina o iei noua, stai destul de linistit-1 points
-
Si ce are viteza a aface cu calitatea prin Bluetooth ? Crezi ca Bluetooth 4 nu ofera destula viteza ca sa faca streaming-ul unui mp3 sau flac la bitrate-ul pe care il au ? Pai aici e vorba de implementare , chipset , codecuri de compresie . Cu Apple m-ai spart - care "profesionisti" prefera ce produse Apple ? Aici nu vorbim de editare audio-video, unde "se crede" ca Happle e superior - btw ia vezi cat mai foloseste industria de film editarea video pe soft Apple - a fost odata . Vorbim de redare si Apple nu are produse in categoria "professional" - sau te gandesti la HomePod, castile Beats si difuzoarele de haiphone ?-1 points
-
Exact, asa se intampla de cele mai multe ori când este nivelul peste maxim din greseala utilizatorului. Boaska fa mi pe plac te rog, Lasa mașina o zi in parcare si dimineata spune mi te rog cat ulei este pe joja. Zici ca ai bĂŁgat 5 L, este tot N47? Nu mai ĂŽnvârti joja, curat o bine si scoate o in aceeași poziție ca sunt curios cat este pe joja.-1 points
-
Automatizarea n-are legatura cu taierea de costuri la materiale si subansamble. Asa merge economia, si sistemul e unul bun - dovada ca bmw vinde din ce in ce mai multe masini de la an la an. Deci scopul lor principal e indeplinit si toata lumea e fericita. Ei sunt fericiti ca vand, clientul e fericit ca are o masina care arata bine, merge bine si daca are vreo problema in garantie, se rezolva. Ce se intampla dupa aia cu masina cand ajunge la cumparatorul de SH, e tot fericirea fabricantului. Pentru ca vinde piese de schimb si manopera de service, la care au un markup maricel. Iar cu pretul masinii noi - asa este, pretul e aberant. Mai ales cand poti sa cumperi o masina de 1-2 ani vechime la jumate de pret si cu garantie inca 1-2 ani.-1 points
-
Textar am pus eu ultima oarĂŁ Ăâ˘i erau fĂŁcute ĂŽn România, foarte mulĂâşumit, nu scârĂâşĂ˘ie Ăâ˘i frâneazĂŁ ok. TerminaĂâşi cu pĂŁrerile, orice marcĂŁ consacratĂŁ pe componente de frânare este ok, cu condiĂâşia sĂŁ fie originale Ăâ˘i nu contrafĂŁcute. Sent from my SM-G965F using Tapatalk-1 points
-
In 3 ani cand iti va expira leasingul la asta, apare alt model de seria 5. Il iei pe ala, sa faci o fala din nou. G30 facelift va fi deja o epava pe langa noul seria 5. Eu, daca o sa imi mearga bine, pastrez si seria 5 si pt luna martie sper sa reusesc sa imi iau Range Rover Velar(m-am tot sucit de multe ori pana am aflat ca e discount de 21% pe Velar cu lansare in fabricatie)-2 points
-
Evoque-ul e mai de saraci, din aceeasi clasa ca si X1, care e si el tot o bataie de joc si la interior si la exterior. Plus ca evoque-ul ala e aparut in 2011. Standardale au crescut destul de mult chiar si la masinile compacte cum e Evoque, X1. Spre exemplu, noul audi q3 mi se pare din alta lume la nivelul suv compact. Velar e la clasa medie si ma astept la aceeasi calitate cu x3/4 si glc E drept, si mie imi e frica de fiabilitate.-2 points
-
Radu, Mercedesurile din anii 2000 cat si cele din anii '90 au fost cele mai proaste ever. Cu ocazia respectiva, in 2006, Mercedes a trecut pe locul 2 la vanzari in spatele BMW. in 2009 i-a depasit si Audi. Au inceput sa isi revina in 2013 odata cu aparitia noilor generatii si odada cu victoriile in formula 1 iar in 2 ani a urcat de pe 3 la vanzari pe locul 1, unde este si actualmente.-2 points
-
Si eu care credeam ca tu vii cu mentalitatea de la Ford. ) Unde nu se stie de multe ori cat ulei intra la un motor, dupa clasa din care face parte .. Pe de alta parte, noroc cu tine care te ambitionezi (pentru mine inca de neinteles.. de ce. monitorizarea consumului se poate face oricand intre min si max, parerea mea; chiar daca uleiul ramane/se aduna in filtru) sa tii nivelul la maxim altfel nu am fi stiut.. ma refer la cei cu N47. Deci recomandarea ar fi ca la N47 sa se puna ulei intotdeauna aproape de Max pentru ca acesta va scadea la jumtate pe joja!? Totusi aici vorbim de M47.. Iar la mine cand motoru tzipa dupa ulei, joja chiar indica ulei-Min. Asta daca observi la timp simbolul in bord.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00