Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/10/20 in all areas
-
Multumesc pentru replay, inteleg punctul tau de vedere, m-am uitat dupa un E90 dar cand am intrat in el am avut senzatia ca vizitez China fara viza. Nu stiu ce masini dupa 2010 exista sub 3000eu, poti enumera cateva? Ce motoare mai bune decat acel 6 in linie din acea perioada recomanzi?3 points
-
2 points
-
2 seturi si jumatate pentru e92: - 1 set iarna Vredestein Wintrac 225 45 17 + jante tabla style 12 spec 7.5J ET34 + distantiere H&R 15mm spate - 1 set vara Michelin PS4 235 40 18 + jante aliaj Rial Salerno spec 8J ET30 - 1 pereche vara Michelin PS Cup2 235 40 18 + jante aliaj Rial Salerno spec 8J ET302 points
-
Parerea mea este ca la 3.100 EUR - adica cat 2 Iphone 12 Pro de 256 GB, faptul ca iti pui probleme de genul "daca cei 170.000 KM sunt reali si ca volanul pare usor uzat pentru KM astia" denota ca nu ai nicio treaba cu realitatea. Concret: La banii astia nu te intereseaza KM; te intereseaza daca masina merge bine, motorul merge rotund, trage liniar, nu pierde ulei, nu trage stanga/dreapta, nu bate / nu troncane si nu a a fost dauna totala (are toate airbag-urile). Si inca ceva: Exista sute de service-uri care asigura verificare BMW; nu ai 200 lei sa platesti un mecanic? Daca as vinde un BMW seria 1 la 3.000 EUR si ar veni unu care se intreaba de KM reali si luciul pielii de pe volan m-as urca in masina si as pleca rapid fara sa raspund la nimic. Coboara cu picioarele pe pamant!2 points
-
Va salut, Doresc sa cumpar un e46 din 1998 (250.000km) cu aceast motor M52TUB20 si asi dorii sa stiu ce hibe generale are si preturile, ma gandesc totusi ca perfect nu ar putea fi tinand cont de varsta. Multumesc anticipat,1 point
-
1 point
-
sambata am montat noul diferential si am rezolvat problema. nu a durat decat un AN de nervi in care am cam incercat tot! am inceput cu planetarele spate.... si tot aici am terminat. acum un an am pus planetare noi pt ca constatasem vibratii pe diferential in zona planetarei stangi. de atunci am schibat muuulllltee... rulmenti, cardan(e), flanse .. planetare fata...telescoape...bucsi sambata cand am dat jos diferetnialul am vazut ca planetara, care acum avea 30ooo km era uzata rau.. avand urme de joc in diferential. bine am avut inspiratia sa iau cu mine si cele vechi (ca. 175ooo km). Vreau sa zic ca am alta masina acum! istoria e mai lunga si nu e locul aici sa intru in detalii, dar ideea e ca totul a inceput pt ca am fost nevoit sa merg ca 300km cu perna stanga sparta, fapt care a condus la uzura diferentialului. l'am deschis acum dar nu vad mare lucru, uleiul era curat..il schimbasem de curand. urmeaza sa'i schimb kitul de rulmenti si sa vad daca se observa ceva.1 point
-
Salut! Pagina din link este a mea.M-am ocupat de treaba asta o perioada dar am renuntat.Nu mai este valabil!1 point
-
Nu pentru bani le regizeazĂŁ, e lacom dupĂŁ faima acum, deoarece banii nu ii mai aduc nici o satisfacție. II aduce satisfacție faptul ca oameni ii privesc ca pe un idol. Au mai fost alții și la nivel mai ĂŽnalt.1 point
-
Omul vorbea de o reprezentanta BMW si tu vii si compari cu cei care-si schimba placutele la coltul strazii. Care e legatura? ca nu o vad. Din cate stiu eu, legea din Romania interzice ca service-urile auto care nu sunt dotate cu stand de franare sa efectueze lucrari la sistemul de franare. Din nou, vorbim dpdv legal; ca exista service-uri unde nu se face, asta e alta poveste. Ca peste tot, exista oameni care incalca legea, dar nu in reprezentante. Tu zici ca daca un service e obligat sa-si achizitioneze stand de franare, atunci acesta ar trebui sa ofere serviciul gratis. Bun asa. Sa nu te apuci de afaceri prea curand1 point
-
Bine ca pana acum toti si-au facut test de frane, mai ales aia care isi schimba la colt de strada placutele. Si daca atelerul care face schimbul de placute n-are banc de test frane, ce face nu are voie sa faca operatiunea? Imi place partea cu costurile pt siguranta... Daca un service isi poate lua licenta de funtionare rar doar daca are si banc de test frane, atunci nu are de ce sa te taxeze suplimentar. Eu am schimbat la fluence placutele spate, pac test de frane fara costuri. Hai sa nu ne mai cacam pe noi aiurea.1 point
-
Din ce am observat eu legat de echiparea cu Ad-Blue, predominant masinile care au XDrive au si Ad-Blue, probabil tractiunea integrala si masa ceva mai mare determina emisii de noxe mai mari si atunci au decis sa le echipeze cu Ad-Blue pt a compensa emisiile mai mari. E o observatie personala, tratati-o ca atare.1 point
-
Da am citit anuntul si nu consider ca minte daca a scris TDI fiindca b47 este un motor turbo diesel chiar daca TDI apartine grupului VAG, la aer conditionat a bifat si simplu si dublu si 4 zone iar anul este ca la majoritatea de pe net daca este sfarsitul anului omul spune anul urmator oricum astea sunt detalii si orice om minte mai mult sau mai putin. Eu sunt interesat doar daca pentru Seria de sasiu WBAWZ510600L02627 se confirma istoricul . Uite asta era marea minciuna tara de origine. :frantics:, nu toti oamenii au rabdare cu unii clienti care vor si analizele vechiului proprietar daca se poate.(am vandut masina si am intalnit tot felul de cereri ciudate...de unde sa stiu eu daca fostul proprietar din Germania era femeie sau barbat etc)1 point
-
Salut. As vrea sa schimb si eu uleiul la cutie pentru a doua oara. Am cumparat deja kitul dela ZF pentru 8HP dar sunt putin nelamurit daca sa fac prin flush sau gravitational. Kitul contine 7 litrii dar as mai cumpara diferenta daca ar fi sa o fac cu flush. Am citit si pro si contra despre cele doua metode. Gravitational ce nu imi place este ca ramane ulei uzat in cutie si se amesteca cu cel nou. Este o treaba pe jumatate facuta dupa mine. Flush nu imi place ideea ca ar forta in nu stiu ce pe la mecatronic uzanduse prematur. So... As avea nevoie de un sfat pentru ca nu as vrea dupa schimb sa am probleme.1 point
-
Oh, Cerber al forumului! Nu e un versus, in cazul in care nu e evident. Doar informam omul despre niste chestii pe care se pare ca nu le stie ca sa faca alegerea potrivita pentru el. Ca la urma urmei, asta e ideea pe un forum, sa te mai informezi din cand in cand.0 points
-
Mutati-va in alta parte si discutati cat vreti despre diesel vs benzina si nu mai poluati topicul aiurea, omul isi ia ce pana lui vrea cu banii lui.0 points
-
Tu ai citit anuntul? Dotarile sunt puse la misto: TDI, aer conditionat 4 zone, suspensie reglabila, tara de origine Romania. Dupa care, masina e 2014 nu 2015. Chiar daca masina ar avea kilometrii aia (ceea ce e putin probabil la o masina de 5 ani din Germania), chiar vrei sa cumperi de la un samsar care minte din prima?-1 points
-
Cred ca m-am exprimat gresit: inainte aveam pe ea 205/55/16, toate 4 si acum am pus 225/55/16, toate 4, nu doar pe spate (are tractiune integrala si stiu ca nu pot pune decat la fel). Am vazut, pe forum, ca ar fi un senzor abs sau volan, voi pune testerul sa vad (nu e prima data cand se aprind, doar ca acum vad ca raman aprinsi).-1 points
-
Salutare , motorul asta N47T in afara de schimbarea lantului mai are vreo problema? Si inca o intrebare ...s-a rupt cuiva acest lant sau este un zvon aruncat de vreun mare specialist-1 points
-
Cu webasto poti incalzii si in masina , programezi din navigatie sau din aplicatia conected drive sau din cheia cu display, pt cine are bineinteles. Si sub anumite grade porneste si incalzeste si antigelul, are dubla functie practic.-1 points
-
Webasto pleaca sa incalzeasca antigelul sub nush cate grade cred ca sub 5. Din ce am observat in rest motorul se incalzeste mai greu fata de cel vechi avut pe f10 tot de 3.0.-1 points
-
Mașina persoanal, prim proprietar din Germania : https://www.olx.ro/oferta/bmw-e87-120d-2006-190-000-km-163hp-IDecvwt.html-1 points
-
Mașina persoanala , primul proprietar de când am adus-o din Germania : https://www.olx.ro/oferta/bmw-e87-120d-2006-190-000-km-163hp-IDecvwt.html-1 points
-
Nu am inteles un lucru. Ai pus alt calorifer si nu ai reusit sa il etansezi ca in fabrica.. si acum pui silicon..? Sau avea silicon?-1 points
-
Istoria avea logica sa o fi amintit cand ai facut topicul ca poate ne gandeam mai devreme ca ar fi putut fi diferentialul. Oricum e bine ca ai revenit cu solutia, concluzia si s-a rezolvat. NU MERGETI CU PERNA/SUSPENSIA RUPTA CA O SA PLATITI MAI MULT. Pai nu?-1 points
-
REPLY Uite un bmw bun de vanzare: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/190393-vand-bmw-e39-fl-520d-touring/-1 points
-
-1 points
-
Kem, ce deziderat personal ai satisface cumparand un astfel de BMW? Este un model din partea de jos a gamei, cu o uzura considerabila (in ideea ca rulajul este cel real) si care in prezent nu iti ofera nimic interesant. Sunt destule modele de autoturisme populare, de fabricatie relativ recenta (post 2010), cu performante cel putin la fel de bune. Inteleg sa cumperi un BMW din acea perioada doar daca este un model rar, catre varful gamei si intr-o stare tehnica si estetica aproape perfecta. Vezi si: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/186809-ghidul-cumparatorului-novice-de-bmw/-2 points
-
branevl, daca tu vrei sa dai un branci, noi nu. Corect, un diesel e ultima masina care ar trebui luata pentru in drum zilnic de doar 5km. Cand mama masii invatam sa alegem potrivit nevoilor!? OP, cu un benzinar poti face economie de carburant, se incalzeste muult mai repede (inauntru, daca macar asta te intereseaza), iar motorul nu v-a avea mai multe probleme! Tot ce trebuie sa inveti, dupa cum zici ca esti tentat, e sa nu te dai prea tare cu ea.-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00