Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/07/21 in all areas

  1. Pitesti - sigur e o masina corecta..
    5 points
  2. Da...stiu...e altceva fata de ceea ce aveam in cap cand am deschis topicul, dar pentru ca nu am gasit ce voiam si pentru ca nu puteam sa stau luni de zile sa gasesc un F30 de 3 litri si dotat asa cum vreau, .....iata bolidul
    3 points
  3. Pt mine spune ceva folia aia ĂŽnchisĂŁ de pe parbriz.
    3 points
  4. Disa are niste kituri de rebuild, o clapeta cu sistemul de actionare, daca nu e membrana la ciuperca sparta nu mai are ce sa fie Pcv.ul e buba mare, iti recomand nou, o sa ramai placut surpins de diferenta, nu ai pcv.ul bun se balbaie trepideaza se opreste se tureaza cu intreruperi pe toate le ai la pachet, degeaba il cureti bati in el samd ca tot nu o sa mearga cum trebuie
    2 points
  5. Salut, Referitor la prima problema cu schimbarea fazei, ai activat High Beam Assistant ? Nu prea se intelege din descrierea ta, in sensul in care daca ai aprins tu manual faza lunga ea ramane activa tot timpul, daca ai activat HBA atunci ea trebuie sa alterneze faza lunga cu cea scurta in functie de conditiile de drum. Eu zic sa ridici problema cu garnitura la reprezentanta si ar trebui sa ti-o schimbe pe garantie. Numai poti prelungi garantia acum, e prea tarziu, doar in primele 3 luni(parca) de la achizitia masinii noi.
    2 points
  6. Am intreabat de masina, strict si la obiect. Plecasem sa o vad cu prietenul meu, cu familiile dar eu am avut accident pe drum si nu am mai putut ajunge. Am inca o masina cu impozit mare, nu ma intereseaza aspectul asta. Vreau doar sa stiu despre aceasta masina, caut de ceva timp M5/M6 si la noi si afara si am citit de anumite probleme pe forum aici si afara. Daca vrei sa stii cand am vorbit cu propietarul zicea ca masina este pe numele lui si cand am primit pozele cu talonul, ce sa vezi, altcineva. Asa ca prietene sunt satul de din astia care nu sunt in stare sa aiba ceva pe numele lor. Seara buna
    2 points
  7. M-am documentat si eu despre aceasta componenta. Da poate oscilatii, lipsa de putere in turatii mici, consum mai mare de combustibil. Pe langa astea are o reputatie proasta legata de acel pin care poate sa cada in motor. Pinul poate sa cada doar la scoaterea sau remontarea acestei componente(disa valve). Eu initial am crezut ca poate sa cada asa din intamplare cand mergi cu masina... gresit! Pinul sta lipit de admisie cand se monteaza la locul ei ceea ce face imposibila alunecarea lui in motor. Atentie la demontare/remontare, daca se poate chiar in liniste in caz de cade sa il auzi. Exista kit-uri de reparatie de la 30$ pana la 100$, daca inca tine aerul in ea se merita reconditionata. Kit-ul la 100$ vine cu clapeta din aluminiu si fara pin + garnitura, etc. https://x8r.co.uk/bmw/bmw-disa-repair-kits.html Eu chiar vreau sa-i fac acest 'upgrade'. Componenta noua de calitate e cam 700 de lei.
    1 point
  8. Bimmer, am vrut sa scriu ca nu doresc raspuns de la tine ! Mereu imi spun asta si uit pentru ca eu nu alerg dupa postari. Doresc sa ajut pe forum, postez rar doar cand stiu. Raspuns : introdu un M47 si un N47 pe un site de piese auto si vei vedea ca aceste difera la capitolul bujii. Si la capitolul releu. E prosti aia, au pus coduri diferite ca sa ne jecmaneasca ! Bujiile sunt diferite inclusiv ca si cod. E vorba de managementul releului. In functie de temperatura exterioara pot fi alimentate de la 5v pana la 11v (cand in 3 secunde cand or ajunge la 850 de grade celsius). Site ? Contrazice-ma tu ! Mai bagi un post !
    1 point
  9. Pentru n47 iti trebuiesc bujii de 7v, cele de 5v sunt pentru m47. Pentru releu bujii ai nevoie de 12218591723 sau gse105 de la beru. Recomand OE, eu l-am schimbat acum 5 ani la e60 si inca e in regula. Grija mare cu ele ca se confunda cu cele pentru m47. Ti-am atasat si un print din BMW ETK
    1 point
  10. Pai inseamna ca ti-ai gresit masina din start daca zici ca un BMW e prea rigid. Pana la urma rigiditatea unui BMW face parte din intregul care se numeste "Placerea de a conduce" alaturi de "tractiune" spate, motor montat longitudinal si amplasat in spatele puntii fata, etc. N-am mers cu F30, dar stiu ca fata de E90, l-au facut mai soft atunci cand vine vorba despre suspensie. Nu stiu daca ai mers cu G20, noul treiar, sa vezi aici rigiditate. E peste E90 care chiar si asta era f rigida. S-au reintors la origini cu acest G20 si pe mine unu ma incanta acest aspect pt ca imi face placere sa conduc mai sportiv. In oras intr-adevar nu-i placut mai deloc, dar compenseaza cand ies cu ea in extra-urban. Daca vrei smooth-ride, confort, atunci trebuie sa mergi pe Merc sau Audi, aceasta fiind si ordinea daca ai avea de ales.
    1 point
  11. Bagi poze, poate-l tai si eu, sunt curios cand a fost schimbat, proprietarul anterior spunea ca l-a schimbat anul trecut. Facem comparatii.
    1 point
  12. evident ca e : "tipla" impreuna cu restul de metafore, epitete specifice zonei... "Motorizare: // F1 //, Revizie efectuata recent: Cuzineți/ Pompa de Benzina + Regulator/Anvelope Noi/Ulei + Filtre, ETC!! - Facturi / Garantie (Video)!, Pret: Brut, BMW M6 /// COMPETITION " cu aceste cuvinte descrierea m-a edificat total.... faimosul pachet COMPETITION a inceput din 2014...dar asta nu conta in 2006, cum e cazul de mai sus, detalii. Competition Package[edit] With the 2014 Competition Package, the M6 comes with a sportier exhaust system with black tips, stiffer springs, dampers, and anti-roll bars, steering is more direct than the base M6, the twin-turbocharged V8 engine utilised in the M6 is updated and is rated at 423 kW (567 hp) and 680 N⋅m (502 lb⋅ft) of torque. This results in a 0 to 100 km/h (62 mph) acceleration time of 3.9 seconds for the coupe and Gran Coupe versions o mizerie de anunt !
    1 point
  13. Facem niste modificari si la interior.
    1 point
  14. Desi gasesti toate informatiile pe care le-ai solicitat la o simpla cautare, hai sa incerc sa-ti sintetizez eu putin: 1. o revizie cu 5litri de ulei BMW si cele patru filtre pe MAN/Mahle - 700RON2. daca are zgomot specific de lant atunci trebuie schimbata neaparat. Costul daca-i non-xdrive: ~3500RON / xdrive: ~5000RON (piese si manopera)3. daca este automata, sa ai grija sa schimbe treptele fara smucituri. Incearca sa mergi cu ea cand e rece, fara sa fii fost incalzita in prealabil. Starea DPF-ului, sa nu fie afumata tzeava de esapament. Trebuie sa fie curata atunci cand dai cu degetul pe interiorul ei. Sa nu vibreze prea tare la rece si asta pt ca vor trebui schimbate tot recent si tampoanele de motor. Nu-s tocmai ieftine. Mai devreme sau mai tarziu tot va trebui sa le schimbi. Mai sunt si alte aspecte, dar ii las pe altii sa completeze. E destul de tarziu pt mine :|
    1 point
  15. Pai "firmele" astea de aduc masini sunt practic acei samsari de-i stim cu totii ca spargeau seminte prin targurile auto si ca inainte de inceperea targului veneau cu ligheanul sa-si lustruiasca cazanele. Facandu-si firma, considera ca au devenit mai seriosi, ca vor pescui/prostii mult mai usor pe gusteri. In fond ei au ramas aceeasi nenorociti de cele mai multe ori, cu aceleasi apucaturi.
    1 point
  16. Nu pentru bani le regizeazĂŁ, e lacom dupĂŁ faima acum, deoarece banii nu ii mai aduc nici o satisfacție. II aduce satisfacție faptul ca oameni ii privesc ca pe un idol. Au mai fost alții și la nivel mai ĂŽnalt.
    1 point
  17. nu tre sa imi explici nimic , eu am criticat mentalitatea , masina arata prea bine sa nu aiba ceva . Daca nu recunosti in asta un paradigm nu mai am ce comenta . La fel de bine masina poate fi cu X probleme , nu are nici o legatura cum arata cu presupunerea ta. Iar eu m-am lovit de genul asta de gandire la vanzari . Efectiv asa ma suna cate unul si incepea cu un text de gen ...mai avea rost sa discut ceva ? Corect la masinile de genul asta sunt tot felul de combinatii cu taxele ...asta nu exclude sa fie ca in poze , intretinuta samd . A paradigm is a standard, perspective, or set of ideas. A paradigm is a way of looking at something. The word paradigm comes up a lot in the academic, scientific, and business worlds. ... When you change paradigms, you're changing how you think about something.
    0 points
  18. ce mentalitati , de astia ca tine ma sunau cand imi vindeam eu masinile , figuri , ca nu e reala , ca doar arata bine in poze and shit , le dadeam linkul de pe forum si isi inghiteau amarul , nu era nimic de negociat , masina era reala si intretinuta . unii traiesc atat de mult inconjurati de minciuni ca nu mai recunosc un adevar
    0 points
  19. Multumim de link. Interesant si usor de lucrat cu el. :goodjob: Antena nu e cumva bagata in coada aia de randunica, sau ce o fi ea de pe masina, sau ala e doar receptor GPS?..
    0 points
  20. Asa e, corect.. ca doar nu o avea pedale si rezistenta electrica. Numai sursele de caldura sunt diferite si perioada cand lucreaza difera. Intrebarea este daca el are Auxiliary Heating sau Residual Heating... ca Independent Heating cred ca nu are.. din linkul meu reiese ca s-a pus Auxiliary Heating, nu? Tot de aia l-am intrebat de VIN. (Nu stiu daca avem vreun topic care sa clarifice conditiile minime de functionare a fiecarui sistem Auxiliar de incalzire pus de bmw. Dar probabil cel mai bine ar fi sa fie un topic separat pentru asa ceva. REST-ul incalzeste din mers habitaclu? Ca eu nu l-am reparat niciodata si nu stiu..
    -1 points
  21. 1. Ai greșit topicul, pt BMW aflate la vanzare se discuta mai sus. 2. Nici nu trebuie sa te deplasezi pt a-ți da seama că e o mizerie, spoilere îmbinate probabil cu holzsuruburi, liniile aiurea(vezi ușa șofer în dreptul mânerului și apoi în partea de jos),botul pare puțin deplasat spre dreapta după lufturi, fața de ușa șofer sta crăcănată in poza cu ușa deschisă, prin difuzorul din bara spate vezi...cerul!? Etc Vezi că nici RCA nu are. Ps. Opinii de neprofesionist auto. 3. Care'i logica sa iei o mașină unde doar impozit anual este 10% din valoarea ei?
    -1 points
  22. ce tester e asta? ai dat si bani pentru diagnoza asta
    -1 points
  23. Nu ai inteles. Erorile alea sunt foarte vagi. Testerul care trebuie pus pe masina aia nu poate fi altceva decat ISTA. ISTA+, ISTA-D sa scrie pe ecranul laptopului... cel putin. Altceva, e pierdere de timp pentru tine si altii. Intreaba aici pe altii si poate sta cineva aproape de tine cu ISTA.
    -1 points
  24. Poti sa zici in ce sens sunt diferite bujiile? Adica tensiunea la care lucreaza e diferita de la M47 la N47. Un link ceva ai? Ca tot caut pe net de vreo 1/2h si nu am gasit.
    -1 points
  25. Iti salvez tot eu pielea. Daca voi vedeti o diferenta intre ce scrie in tensiunea mentionata pentru bujiile N47: "Heater plugs The ceramic heater plugs are designed for a voltage of 7.0 Volts in calm air. During preheating, effective on-board supply voltage of 10 Volts can be applied briefly for rapid heating up. To maintain the heater plug temperature, the heater plugs are supplied with a PWM signal. This sets an effective voltage at the heater plugs that is lower than the on-board supply voltage" Si M47: "Glowplug system DDE6.0 The glowplug system consists of the following components: DDE control unit electronic glowplug control unit quick-start glowplugs Bit serial data interface (BSD) and electrical leads No glow-duration relay is fitted. The quick-start glowplugs are designed for a voltage of between 5.3 and 7.8 Volts. In the initial heating stage, system voltage may also be applied for a short time. The essential differences from the glowplug systems on previous models are as follows: -control of the glowplugs is by pulse width modulation -the glowplug relay has been dispensed with and its function taken over by electronic output stages on the glowplug control unit -an emergency glowplug function has been introduced quick-start glowplugs have been introduced each of the four glowplug circuits can be diagnosed individually" - de aceea E90 ca si F-urile au modul de control si nu releu cum 90% aici cred; ei spun ca nu are releu si ca sunt separat controlate.. Din newtis, F30-N47, E90-M47. Daca va intereseaza mai mult tensiunea decat codul corect, fata de care nu am nici o intrebare, si nu va intereseaza valoarea rezistentei, care e important de masurat precis, mai ales daca va propuneti sa le puneti pe cele vechi dar masuratea bine inapoi.. e numai decizia voastra..
    -2 points
  26. Eu nu te-am intrebat decat la obiect unde scrie ca bujiile la M47 functioneaza la 5v iar la N47 la 7V. Si vreau sa vad asta din document BMW nu teorii de pe net. PS1. Inainte sa te gandesti la tensiunile diferite de mai sus, invata sa masori CORECT REZISTENTA BUJIEI. Lasa tensiunile, daca nu le gasesti.. Eu iti spun prieteneste, nu cu dusmanie. Si pot sa iti arat si ce valori trebuie sa fie; cu document. PS2. Ma gandesc ca NU e treaba ta cum folosesc eu forumul. Daca tu crezi ca eu poluez, poate altii nu. Sau nu mai ai loc de intrebarile mele!?
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.