Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/17/21 in all areas

  1. A avut in coleg F25. Schimba placute in disperare. Cel mai putin l-a tinut setul spate cand era masina noua, 19.000km. El le schimba pt ca asa spunea masina, insa niciodata nu s-a uitat la placute sa vada cum se prezinta. Cei de la Bavaria evident ca ii luau banii. La F-uri toata lumea se plange ca senzorii sunt pesimisti, deci ar trebui sa dai rotile jos sa te uiti.
    2 points
  2. Eu am F25, si iti spun ca nu trebuie sa dai roata jos sa vezi cat de uzate sunt placutele,cred ca la nicio masina cu jante cu spite, este de ajuns sa pozitionezi masina intr-o lumina buna sau cu lanterna telefonului vezi foarte bine cat mai ai din materialul de pe placuta metalica, apropos de senzori, cand am schimbat ultima oara placutele pe fata am uitat sa comand si senzor, cel vechi fiind uzat imi dadea eroare neputand sa scap de eroarea din bord, pur si simplu am taiat frul si am pus in scurt firele care vin dinspre masina, treaba rezolvata nu mai am eroare ,senzor"nou", personal nu am nevoie de acel senzor, dar la urmatoarea interventie o sa il iau in considerare si o sa comand, nu costa mare lucru.Bafta
    1 point
  3. nu tre sa imi explici nimic , eu am criticat mentalitatea , masina arata prea bine sa nu aiba ceva . Daca nu recunosti in asta un paradigm nu mai am ce comenta . La fel de bine masina poate fi cu X probleme , nu are nici o legatura cum arata cu presupunerea ta. Iar eu m-am lovit de genul asta de gandire la vanzari . Efectiv asa ma suna cate unul si incepea cu un text de gen ...mai avea rost sa discut ceva ? Corect la masinile de genul asta sunt tot felul de combinatii cu taxele ...asta nu exclude sa fie ca in poze , intretinuta samd . A paradigm is a standard, perspective, or set of ideas. A paradigm is a way of looking at something. The word paradigm comes up a lot in the academic, scientific, and business worlds. ... When you change paradigms, you're changing how you think about something.
    1 point
  4. Am prefarat sa o schimb cu totul la cat m-a enervat mirosul acela, vreo 3 service-uri am schimbat pana am rezolvat. Toti ziceau ca problema e la garnitura capac culbutori.
    1 point
  5. Noua am pus, insa nu stiu producatorul, au luat-o cei din service. Doar pompa a fost undeva la 650 de lei.
    1 point
  6. Exact la fel ĂŽmi face și mie, doar ca mai puțin fum, nu e așa sesizabil, dar mirosul e groaznic. In mers nu se simte. Ai cumpĂŁrat pompa noua?
    1 point
  7. Salut, la fel facea si la mine, tot N42, dupa ce ma puneam in miscare disparea in 200-300 de metri. Iesea fumul acela pe sub capota si in interior pe la toate gurile de ventilatie, insa doar daca statea masina mai mult timp nepornita, daca mergeam zilnic cu ea era aproape insesizabil. La mine a fost pompa de vacuum, a trebuit sa schimb si garnitura capac culbutori, 1700-1800 de lei in total. Cam asa: https://streamable.com/gdploh
    1 point
  8. batista pe tambal und halt die klappe https://evz.ro/dieselgate-batista-incepe-sa-se-astearna-pe-tambal.html
    1 point
  9. Se pare ca si la B47 se creeaza o isterie generala cu distributia. EU sunt convins ca e lansata de mecanici si oameni care detin garaje. Procentual vorbind, cate distributii au picat raportat la nr de BMW-uri vandute cu N47 sau B47? Asta chiar as vrea sa stiu pt ca la noi ar trebui sa schimbam distributia de fiecare data cand spalam masina ca sa fim siguri ca nu crapa motorul. In filmuletul tau nu mi se pare ca se aude vreun zgomot metalic de lant care nu e in regula. Cred ca-si face regenerarea DPF-ul cand rasufla mai greu, insa nu pot garanta acest lucru.
    1 point
  10. Toti la iau de la aceiasi distribuitori...intercar, autotal, autonet, augsburg, materom, unix etc...lasati basmele ca ala vinde mai scump pentru ca are piese originale, iar celalalt vinde ieftin pentru ca are fake-uri. Toti au aceeasi marfa, pretul difera in functie de lacomia fiecaruia si de contractul negociat si cantitatea pe care s-au angajat sa o cumpere la randul lor pentru un pret mai bun.
    1 point
  11. Hm, ar trebui sĂŁ fiu și eu acolo teoretic. Sunt Euro 6 fĂŁrĂŁ AdBlue, dar ĂŽn articol menționeazĂŁ strict N57 vĂŁd.
    1 point
  12. La noi , cicĂŁ ar fi vreo 300 de mașini blocate,nu pot face carte la rar. Elvetia,franta,la fel,e scandal.. BĂŁi, ĂŁia-n vitan sunt parfum pe lângĂŁ pușcĂŁriile astea de la vw, lol. Plm, a-nebunit lumea dreq..
    1 point
  13. au scris acelasi lucru, ca aproape nici un diesel nici nu se apropie de normele euro in conditii nu neaparat reale, dar mai aproape de realitate.. ma mir totusi ca bmw 2.0d e printre alea care e mai conform sa spunem..
    1 point
  14. Alt articol scris in drumul spre redactie fara nici o sursa exacta, sunt foarte curios de rezultatele testelor si conditiile de testare cat si de modelele de masini testate mai ales. Cand oare o sa vedem articole redactate corect cu o gramata de detalii tehnice asupra valorilor masurate si declarate de producator pentru acele masini ? Si nu spun asta ca as fi hater, chiar mor de ciuda pe astia care conduc cadavre prin oras si stau cu fumul la cur de zici ca e soba pe motorina in loc de masina, dar detalii.
    1 point
  15. Cam asta esenta marketing-ului. Eu sunt super multumit de toate lucrurile nemtesti pe care le-am avut. Macar e in engleza. Daca erau francezi era mult mai rau. Nu mi se pare aroganta. Toti fac asta. Unii sunt prinsi cu minciuna, altii nu. E naiv sa crezi ca se urmareste dreptatea si adevarul.
    1 point
  16. Grupul VAG o duce bine. Fiat e mult sub. In alta clasa practic. Da, sunt sigur ca Fiat se va vinde super in America. Este extrem de greu sa faci o marfa falimentara sa aiba succes. VW a creat multe marci de rezerva pentru a acoperi cerintele de pe pietele mai sarace. Marketing extrem de bun. Chiar nu sunt fan VW, dar unii vad ca se grabesc sa le faca priveghiul. E clar ca tu ai o antipatie pentru marcile germane in general, altfel nu-mi explic.
    1 point
  17. Zacamintele de petrol si gaze din marea mediterana si marea neagra, astea sunt cauzele Au vrut sa exploateze in ucraina si a fost razboi, in siria,libia la fel, cel mai mare zacamant de hidrocarburi din mediterana, americanii, rusii, israelul, sauditii blabla
    1 point
  18. Pai nu poti explica pentru ca nu ai argumente. UE face jocul Americii in relatia cu Rusia, dar asta nu inseamna ca UE este in avantajul americanilor. Rusia are cu cine sa faca comert. Spui ca o Uniune Europeana slaba e in avantajul Rusiei. Datele te contrazic. Principalii parteneri de export ai Rusiei sunt Olanda, Germania si China - in aceasta ordine. Apoi urmeaza Italia, tot o tara UE. Tocmai ca in interesul Americii ar fi o Uniune Europeana slaba. Si sa nu mai existe Euro. Cand Rusia a atacat Ucraina, toata lumea s-a scandalizat. Acum se pare ca de fapt, privind mai din spate pentru o viziune mai larga, Rusia nu a mutat intamplator. Americanii vor sa destabilizeze Siria prin Statul Islamic, iar razboiul din Siria a inceput cu mult inaintea atacului "rebelilor" pro-rusi din Ucraina. Deci totul e o imensa tabla de sah. Americanii muta prin interpusi impreuna cu Israelul ca sa slabeasca Hezbollah si Siria. Assad este partenerul rusilor, asa ca rusii au mutat si ei in Ucraina, iar acum s-au dus chiar ei in Siria sa lupte impotriva SI care se pare ca e chiar inventia americanilor. Finantati de americani, israelieni si sauditi. Sauditii sunt inamici ai Siriei. Deci nu e totul asa cum pare. Americanii vor probabil, in primul rand, sa-si apere propria industrie.
    1 point
  19. Foarte putin probabil. Din moment ce normele de poluare devin tot mai stricte, va fi tot mai scump sa faci masini care sa le respecte. Ceea ce va insemna ca motorul diesel nu va mai fi profitabil pentru producatori. Cam asta sugereaza "scandalul" asta. Ceea ce zici tu e bazat pe un mit urban. Uite cum a crescut pretul benzinei in SUA din '90 pana acum: http://www.statista.com/statistics/204740/retail-price-of-gasoline-in-the-united-states-since-1990/ Benzina e inca ieftina acolo in comparatie cu US, dar fata de ceea ce au avut ei in trecut, e foarte scumpa. 1 litru de benzina e in jur de 2 lei. Uneori ajunge la 2.6 lei, se mai ieftineste si tot asa. Pai in anii '90 luai aproape 4 litri de benzina cu 1 dolar. N-are nici o legatura pretul benzinei din SUA cu pretul din Venezuela: http://www.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/ In Venezuela e cea mai ieftina benzina din lume. In SUA benzina se vinde aproximativ cu pretul mediu global. Explica te rog, sunt foarte curios. Nu chiar, situatia e un pic altfel. In SUA corporatiile sunt cele care prin lobby pot influenta totul. De fapt cam asta e situatia in orice "democratie". Urmarea este ca mariile corporatii distrug natura, defriseaza paduri, polueaza la scara larga marile si oceanele si platesc amenzi derizorii fata de cifra lor de afaceri in timp ce oamenilor li se spune ca masinile sunt Satana si trebuie sa plateasca foarte multi bani ca taxe pentru asta. Cand nu mai merge intr-o anumita tara, se muta in alta, de data asta si mai putin dezvoltata si cu un guvern cat mai cooperant. Cam asta e realitatea poluarii din punctul meu de vedere.
    1 point
  20. Totusi testele de fabrica se fac altfel si sunt considerate etalon Ca a depasit de 11 ori valorile maxime rezulta doar ca au pus un badaran la volan si a stat cu piciorul pe acceleratie nonstop.... si au demonstrat un mare nimic
    1 point
  21. Nu sunt de acord cu asta. Dieselul abia a beneficiat de avantajele tehnologiei in ultimii 15 ani, nu are cum sa nu se mai produca. In toate tarile civizilate se interzice dieselul in centrul orasului, sau poate chiar intr-un oras intreg, cu asta sunt de acord. Dar motoarele diesel au beneficiat prea mult de dezvoltare/cercetare, bani cheltuiti, ca sa se renunte.
    1 point
  22. Corect, dar daca avem motoare turbo pe benzina ne doare la basca.... asculta la sefu'
    1 point
  23. Au bani sa plateasca, iar masinile se vand in draci. Si uite asa functiona softul http://www.zoso.ro/functiona-softul-volkswagen-reducerea-poluarii/
    1 point
  24. Ba renteaza inca diesel, dar modele cu cap facute gen diesel-hybrid, cu alea te incadrezi la normele de poluare, in oras la semafor sau pana la 30km/h mergi pe baterii
    1 point
  25. Ma intreb cum ar fi stat lucrurile daca N47 se vindea in state . Inca o dovada ca nu te joci cu piata americana.
    1 point
  26. Stati voi linistiti ca toate motorizarile ds (in cazut vag este vorba doare de 2.0ds euro 5)fabricate de toti producatorii auto au emisii mult mai mari decat cele date de fabricant. Ghinionnul vag a fost ca softul lor a fost mai prapadit decat softul folosit de alti producatori....practic masina simte momentul cand se face verificarea emisiilor si mareste eficacitatea sistemului de evacuare. Cum reuseste lucrul asta,foarte simplu,o masina la testul de emisii sta pe loc sau in cel mai fericit caz are doar 2 roti in miscare in cazul cand este pe standul de frana (nu verifica nimeni noxele cu masina pe standul de franare ). Atunci cand masina este in deplasare normala cu toate 4 roti in miscare...sistemul de evacuare revine la normal.
    1 point
  27. Macar de-ar fi doar VW in situatia asta... Cu siguranta si alte marci practica diverse smecherii pentru a obtine cifre atractive legate de consum si norme de poluare. Cate masini au in realitate consumurile de carburant mentionate de producator? Am fost, sunt si voi fi in continuare posesor de VW. Chiar si diesel...
    1 point
  28. Pai nu e conspiratie, ca au recunoscut. Dar sa fim seriosi, ca sa scoti emisiile permise in California cu un diesel, e nebunie din capul locului. De ce sa renunt eu? Din partea mea sa dea faliment VW, GM, toti. Cu ce ma afecteaza pe mine, e vina lor, dar si a legislatiei americane. Trebuia sa interzica din start masinile diesel in anumite zone/orase.
    1 point
  29. Zvonurile (articolele) merg pana acolo incat se preconizeaza o moarte a motoarelor mici pe motorina datorita normelor (recente) de poluare mult mai mici. Aceste zvonuri sunt in vestul Europei.. Anul acesta a fost introdusa Euro 6 norma de poluare la motorina, daca nu ma insel..
    -1 points
  30. In momentul de fata ma simt mai bine luand "pulsul" de la fata locului. Sunt cam SATUL de stiri manipulative (dar din pacate cu impact vrand nevrand) manevrate abil de o sleafta de banditi.. cine stie ce se pune la cale(!?!) :frantics: ..fara a da prea mult in teorii conspirative. :sorcerer:
    -1 points
  31. cat de informat esti in privinta progresului facut pana in momentul scandalului VW, ca EU si USA sa tranzactioneze pe o piata (noua) fara taxe si in care un rol foarte important avandul cel al pietii auto!? Mai jos articol scris in The Wall Street Journal in martie 2015: Why Auto Makers Are Building New Factories in Mexico, not the U.S. Ceva nu se "leaga" in logica ta cu evenimentele anului.. iata cu, cine tranzactioneaza in general americanii: http://www.cfr.org/trade/naftas-economic-impact/p15790 (probabil de aceea intentioneaza/au nemtii sa ridice fabrici noi in Mexic.. forta de munca ieftina si tranzactii re/prestabilite SUA-Mexic)
    -1 points
  32. Iata cat de "poluante" sunt motoarele diesel; normal prin comparatie cu benzina (site oficial): http://www.air-quality.org.uk/26.php Citat: "Despite much debate over which car, petrol or diesel, is cleaner, weighing up the advantages and disadvantages is not easy. For example, diesel cars have been promoted, as they produce less CO and HC on average when compared to petrol cars, and they have greater fuel economy producing less CO2 per km. However recent health concerns about particulate matter have given diesels a less environmentally-friendly image, as have the higher emissions of nitrogen oxides compared with petrol cars. As a comparison, petrol cars produce virtually no particulate matter, take longer to warm up, produce more carbon dioxide per mile on average, and emissions of the regulated pollutants are higher. "
    -1 points
  33. Asta e problema topicului? (probabil cei care au scris articolul le-a scapat ceea ce tie nu :scratchchin: ei (poate) sunt specialisti doar in mediu/poluare. E probabil 1% gresit din tot articolul gresit; scuza-i Altceva despre poluare.. motoare diesel?) :frantics: Linkul l-ai vizitat sa revii cu o concluzie mai pe topic?
    -1 points
  34. Just for record/ Martie 2016 articol: http://www.theaustralian.com.au/life/weekend-australian-magazine/volkswagen-wears-its-dieselgate-scandal-as-a-badge-of-shame/news-story/1c181cad5c4b08fd0beb2d6cde0f8158
    -1 points
  35. Un mic update, ca sa nu deschid topic nou.. (apropo de scandalul diesel-gate care ameninta si BMW ulterior); e vorba de un recall pentru motoare care trebuiau sa aiba alt soft daca nu aveau sistemul adblue instalat: https://www.bmwblog.com/2018/02/24/bmw-diesel-software-official-statement-n57-engine/#comments Se pare ca au uitat sau au ignorat..
    -1 points
  36. Subscriu la problema. Cam tot e nou pe ea. Termostate, turbina, filtru particule, filtre, ulei Consumul nu scade sub 9-10 media. Cand ii aud pe unii ca un consum mediu de 8 e normal. ... NU E normal ... am doua E61 acelasi M47 pe amandoua ... pe una am consum normal de 5,5% media ... Ce cealalta 10% si nu ii dau de cap. Daca cineva s-a mai confruntat cu problema asta rog a posta rezultatul.
    -1 points
  37. ..nu cred ca era un loc mai bun pentru unul dintre cele mai fiabile motoare diesel facute (odata) de BMW, decat marele B57S, cu doar patru turbine... analizat chiar de un roman, prin contextul scadalului dieselgate din 2016. Un motor declarat decedat prin retragerea de pe piata in septembrie 2020 pentru idiotul motiv mentionat mai sus.. https://www.bmwblog.com/2020/12/25/bmw-x5-m50d-final-edition-test-drive/
    -1 points
  38. Salut colegi!Vreau sa fac și eu la un e83 2008 2.0d 130kw hidramat stage 1.Aveti idee,ar putea afecta ceva,cutie de transfer,convertizor,motor cutie de viteze?Am ĂŽnțeles de la un mecanic(prieten)ca ar putea sa-mi topeascĂŁ pistoanele sau asa ceva....Cei care ati fĂŁcut softarea,ati intampinat dupa ceva necazuri?Multumesc
    -1 points
  39. Ma bate gandul de mai mult timp sa trec la F30/G20 benzina asa ca il pun si aici: BMW 320d F30 automat 163 cp impecabil , km reali: 138 k km momentan. Link jurnal : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/183520-bmw-320da-f30-joy/page__st__160 Pret 17000 Euro negociabil. Dotari: xenon, piele, navigatie mare, cutie automata, , senzori parcare fata-spate, sistem audio HIFI , senzori ploaie si lumini, pilot automat, incalzire in scaune si volan,senzori presiune (arata presiunea pe fiecare roata). A fost cumparata din Olanda in Aprilie 2018 de mine, la 114 000 km, de atunci e folosita ca masina de weekend, preponderent in afara orasului. De cand este la mine s-a "investit" in urmatoarele: -Jante 17 originale style 395 + anvelope noi 17 + geometrie roti -Anvelope iarna 16" -retrofit volan pachet m padele + schimbator sport (2tb) -revizie completa Autocobalcescu la 115 000 km si la 131 000 la bmgarage. ro -detailing interior-exterior- ultimul in Noiembrie 2020 -update harti 2018 -placute frana fata/spate (Textar) -schimbare racitor egr la 131 k km (BMW Autocobalcescu) -tampoane motor si cutie la 134 k km (lemforder) -schimb lichid frana 137 k km Serie sasiu: WBA3E11010P658272 Link dotari: http://bimmer.work/vin/pa98c875278cdc8d1d24175ff1ba82462/ Type 3E11 Model 320d Efficientdynamics Edition Market Europe Development Code F30 Chassis Sedan Steering left Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 l Power 120 kW Drivetrain Rear-Wheel Drive Transmission automatic Color Imperialblau Brillanteffekt Metalli - A89 Upholstery Leder Dakota/df Venetobeige - LCDF Production Plant Regensburg Production Date 2015-01-29 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2FH 16"light Alloy Wheels V-spoke 390 16"lm Raeder V-speiche 390 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3L8 Exterior Parts In Aluminium Satined Exterieurumf. In Aluminium Satinier 302 Alarm System Alarmanlage 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 4AB Fine-wood Trim Burr Walnut Edelholzausfuehrung Nussbaum Wurzel 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4DM High.trim Fin. Pearl Gloss Chrome Akzentleisten Perlglanz Chrom 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 497 Centre Armrest In Rear Mittelarmlehne Im Fond 5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8S2 Coding Of Alarm Signal Kodierung Alarmsignal 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 845 Acoustic Belt Warning Akustische Gurtwarnung 868 Language Version Dutch Sprachversion Niederlaendisch 886 Dutch / On-board Documentation Hollaendisch / Bordliteratu Adaug cateva si cateva poze de la ultimul detailing:
    -1 points
  40. Salutare forumisti. Nu stiu daca o asemenea stire a fost adusa la cunostinta iubitorilor de masini in special al acelora care au motoare pe motorina, dar in momentul de fata este un mare scandal starnit de o companie de protectie a mediului din SUA care demonstreaza ca unele motoare mai noi ale concernului Volkswagen ar minti in privinta normelor reale de poluare ale motoarelor instalate ca si in datele tehnice ale autovehicolelor Sigur nu aceasta este singura sursa de informare; e plin netul la ora actuala.. Intrebarea mea catre colegi este daca o asemenea stire va v-a determina sa renuntati la (putin) mai economice motoare diesel si sa treceti pe benzina. (habar nu am, am incercat cateva cautari.. Daca acest topic/stire exista pe acest forum; observ ca nu..) Comentarii, reactii, sunt acceptate si bine venite!
    -1 points
  41. As vrea sa vad si eu niste senzori pesimisti.. Pe de alta parte ignoranta posesorilor de masini fara habar in a se informa despre realitatea data de franele unei masini, chiar daca nu se baga ei insisi sa schimbe niste amarate de placute de frana.. macar sa stie/afle ca mai intai este atins senzorul si apoi dupa inca cateva sute de km e inca in regula sa mearga asa (chiar daca senzorul e atins..) si sa schimbe placutele complete uzate cand are mai mult timp. Eu tot zic de E90, ca din aia am, dar chiar m-am uitat la alte alea in manualul de intretinere si scrie ca placutele sunt considerate uzate la 3mm grosime. Aveti idee cat mai ramane din senzor la 3mm grosime?? Foarte putin, daca nu cade din suportul lui.. Dar, ce sa ii faci, tre' sa faca si fabricantul ceva bani din revizii.. senzori montati la 5-6mm de spatele placutei.. /pai nu? Nu mai zic ca mi s-a intamplat la o dubita Mercedes sa nu am timp sa schimb placutele pe fata si m-am trezit fara material pe placute.. sa vezi ce zgomot face metalul din spate pe discuri cand calcam frana. Mi-era mila de discuri, pe care oricum trebuia sa le schimb din cauza asta desigur.. dar cel mai important e ca trebuia sa merg cu frana de motor si sa franez din 3 placute, adica pedala, doar in situatia de a oprire completa! A fost "distractiv".. Morala; retine ca ce iti afiseaza in bordul ala e doar o estimare dupa niste factori... si ca realitatea este data de senzorii care (ok) o data atinsi NU inseamna deloc ca in 100 de km pierzi franarea la masina sau ca nu mai franeaza eficient. NU. E doar o avertizare ca acum e timpul ca sa schimbi placutele. Dar nu acolo unde e atins senzorul (sa umbli ca mine cu placute innportbagaj ) ci mai poti merge sute bune de km! Hai sa zicem ca poate trebuie sa mergi mai putin sportiv, cu toate ca nu se vor uza cu mult mai repede placutele uzate de atunci! Sa zic asa fabricantul a vrut sa se asigure ca nu esti atat de ignorant fata de franele masinii, siguranta ... asta ca sa ii gasesc o scuza si lui/lor.. Sunt sigur ca 75% din cei care incearca sa inteleaga ce spun mai sus nu vor intelege, pentru ca nu au experienta, sau nu ii intereseaza.. si de aceea va ploua cu minusuri!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.