Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/20/21 in all areas
-
Da, ne dam cu presupusul, dar Plecând de la ceea ce știm: -reviziile 2 ani sau 30.000 km, asa spune Bmw, garanteazĂŁ ca nu e nici o problema ( nu conteazĂŁ ce facem noi sau ce credem noi) -distribuție pe lanț fara termen de ĂŽnlocuire ( asa spune Bmw) Deci când cumperi mașina, Bmw poate sa garanteze ca o distribuție nu se poate rupe la 80.000 km respectând condițiile lor. Bmw nu spune... “aaa da ați mers mult in oras, ați avut multe porniri si ați fĂŁcut drumuri scurte vi s a contaminat uleiul si de aia este posibil sa se fi rupt”, nu exista asa ceva si acum nu ne dam cu presupusul, asta e Realitatea. Ce faceți voi cautĂŁnd motive despre cum ca omul in 6 ani a fĂŁcut doar 2 schimburi, alea sunt presupuneri. Omul trebuia sa si facĂŁ a 3- revizie poate acum, sau poate deja a fĂŁcut o, oricum nu trebuia sa se rupa distribuția din aceasta cauza.4 points
-
Nu conteazĂŁ, daca au fost fĂŁcute la 30k/2 ani ĂŽnseamnĂŁ uzura mai mare in motor, nici pe departe sa se rupa distribuția la 80.000. Ford garanteazĂŁ 60.000 km/2 ani, la toate tranziturile ĂŽntre 2014-2018 diesel. Distribuția la 240.000 km pe curea. E imposibil sa spui sau sa dai vina pe cineva ca a fĂŁcut schimburile la 30/ 2 ani si de aia s a rupt distribuția la 80.000. Daca se rupea la 200.000 cum mi s a rupt mie si atunci ar fi fost fĂŁcute schimburile toate la 30.000 km mai ziceai ca este posibil sa fie o cauza. Inca o data ni se confirma ca N47 a avut probleme si dupĂŁ ce s au rectificat acele piese problema. Imi pare foarte rĂŁu pentru amicul tau, sa iei mașina cu km putini sau sa o iei de noua si sa se ĂŽntâmple asta.. nu e normal. Atunci nu se merita, mai bine o iei cu 200.000 km si i faci distribuția si te tine mai mult decât de noua... sunt suparat si eu pe ce s a ĂŽntâmplat.3 points
-
Ca si idee, de cate schimburi de ulei a avut parte masina? Daca primul schimb a fost la 30k si al doilea la 60k, atunci e cam nasol. Sunt aproape 6 ani de la data fabricatiei iar uleiul ala era mai mult apa daca a fost schimbat asa de rar.3 points
-
Ori e ghinion maxim ,ori e vorba de ĂŽntreținere/ exploatare ! Altfel nu ĂŽmi explic ,ținând cont cĂŁ mai am puțin și o sĂŁ fac 500 de mii cu lanțul din fabrica .3 points
-
haha , 640 D al meu 18 % acum iarna ) Zice lumea ca am talpa grea , nu cred , tot ce are 6 cilindri consuma no matter what . Eu cred ca X sparge la consum .Minim 2 L de acolo e , mai ales iarna cand e ceva gheaTa si pune cutia transfer la treaba3 points
-
E normal consumul, F31-ul meu se comporta similar. Am ajuns acasa si cu 26 cand a fost haos in Bucuresti.3 points
-
De 2 litri vrei sa spui Pai si la diesel e sub jumate din cel real (in oras). Problema nu e atat masina, cat mizeria de trafic in care mergem. Daca am sta intr-un oras normal, cu trafic mai lejer, probabil ca ar fi si consumul mai apropiat de cel declarat. In plus, s-ar putea sa depinda si de benzina folosita. In carte scrie ca regimul optim la motoarele astea se obtine cu benzina de 98. Daca pui de 95, probabil si consumul e mai mare.3 points
-
Iti permit si eu sa te intreb, ai cumva habar ce se intampla cand computerul masinii calculeaza cand trebuie sa schimbi uleiul ? Tu de fapt zici ca softul masinii e atat de prost si nu ia in calcul numarul porniri, opriri, mers la rece, arderi, si asa mai departe ? Si tu de fapt stii mai bine ca toti inginerii aia de la BMW care l-au conceput si au luat in calcul toate astea ? Tu chiar ai impresia ca in Germania toti nemtii merg zilnic pe autostrada sute de km ? Sunt foarte multi care isi folosesc masinile (mai ales astea mai mici) 90% doar in oras. Computerul masinii dupa cum am zis si in postul de mai sus nu o sa te lase sa faci revizia la 30.000 daca o folosesti "altfel". Stiai asta sau nu ?2 points
-
daca mai e cineva printre noi, care trateaza cazurile de distributie rupta ca o "intamplare neferictia", e doar nebun....defectul exista, clar...doar ca la unii apare mai tarziu...sau deloc, daca schimba distributia la timp ))2 points
-
In germania se fac reviziile la 30 k pentru cĂŁ au autostrĂŁzi peste tot . CĂŁ sĂŁ parcurgĂŁ 30 de k km , motorul funcționeazĂŁ un anumit timp de ore . Aceeași distanțĂŁ parcursĂŁ in Romania ,necesita un timp de funcționare al motorului de 4 ori mai mare (daca nu mai mult) .2 points
-
Cei mai retardati mi se par astia care te vad ca ai pus semnal sa faci o parcare laterala cu spatele, ai bagat in reverse si s-au aprins luminile pe spate, si ei vin si se lipesc de tine infipti in claxon. Chiar nu ii inteleg, apoi trec pe langa tine si brusc nu se mai grabesc, se opresc sa te injure, brusc au timp. Doar nu e ca si cum ei nu au niciodata nevoie sa parcheze lateral.2 points
-
Pentru ca asa suntem noi obișnuiți edit ca si nație, agitații, grĂŁbiți, dar daca ești calm si ĂŽnțelegi perfect toate avertizĂŁrile alea nu te mai stresezi pentru ca deja ești obișnuit si știi ce ĂŽnseamnĂŁ. Pai sa vezi in alte pĂŁrți cat dureazĂŁ sa facĂŁ ĂŁștia o parcare laterala sau mai complicata, la noi daca nu o bagi din prima ti ai luat claxon, mai alea daca stai sa mergi ĂŽncet sa calculezi fiecare miscare.2 points
-
Salutare, Deschid topicul ca jurnal pentru noua mea masina, un BMW 330i GT xDrive. Inainte de asta, am condus timp de vreo 3 ani un BMW X1 E84 23d xDrive care are acum 270,000 km in bord. Masina este fabricata in octombrie 2017, iar eu am achizitionat-o in decembrie 2020. La momentul achizitiei, avea parcursi 40.700km. Masina a fost achizitionata de la un dealer BMW din Germania si a venit cu 1 an de garantie EuroPlus. Cum a ajuns, i-am facut un schimb de ulei (cel vechi avea deja 14.000km). Am facut pana acum vreo 1800 de km cu GT-ul. Pot spune ca imi place motorul asta. Mi se pare rafinat (vin totusi de pe un diesel, sunt usor de impresionat la capitolul asta) si mi se pare suficient de puternic pentru caroseria asta. N-am simtit vreodata pana acum ca as fi avut nevoie de mai multa putere. Mi se pare ca trage foarte liniar si ca, in turatii mari, suna destul de bine. Cu privire la consum nu ma pot pronunta inca. Am scos un consum de 9l/100 km pe 550km extra-urban, dar nu stiu cat e de relevant intrucat, fiind primul drum lung cu masina, nu prea am menajat-o, accelerarile au fost mai in forta si depasirile au fost facut cu kick-down, chiar daca situatia nu impunea lucrul asta. In oras (in Iasi) imi estimeaza computerul de bord un consum intre 12 si 14 litri, dar probabil e de urmarit pe termen lung. Astea sunt consumuri pe care le am pe ultimele zile cand temperaturile in Iasi au fost binisor sub 0 grade (am mers si la -5 si la -12). Oricum, si daca asta e consumul, mie unul mi se pare decent pentru motorizarea asta. Suspensia este adaptiva. In modul sport am mers foarte putin pana acum, dar se simte cum se intareste suspensia. In modul confort, masina mi se pare foarte confortabila si la drum lung dar si in oras, peste canalizari si linii de tramvai, desi poate nu sunt complet obiectiv. Vin de pe X1 E84 care nu e neaparat cea mai confortabila masina, dar n-am mers cu vreun F10, G30 ca sa vad ce e si mai sus in gama. Insonorizarea e putin sub ce ma asteptam. De pe la 90-100 km/h patrunde destul de mult zgomot de la anvelope in habitaclu (anvelopele sunt Pirelli Sottozero si sunt noi). Las mai jos lista completa cu dotarile masinii si cateva poze cu ea. Si aici cateva poze cu masina.1 point
-
Am scos filtrul de pe masina, am taiat pana la urma cu un cutter furtunasele alea ca nu ieseau... am tras 30 de min de ele, am incercat cu surubelnita, nici macar unu nu am reusit sa-l misc macar 1mm. Filtrul e praf evident si inauntru. Pana vine comanda aia de la autodoc, o sa-mi comand si furtunase noi si alt filtru de la autokarma, filtrul il au, vad si de furtunase. Nu stiu de ce am impresia ca astia cu autodocu o sa-mi zica peste vreo 1 saptamana ca pachetele s-au pierdut asa ca... Am primit un email azi de la ei ca m-au inregistrat in baza de date ca i-am contactat... asta dupa a 3-a sau a 4-a contactare si BONUS ca sa vezi, imi fac reducere la urmatoarea comanda de 30% pentru shipping. Cam asta curgea din el Si cam asa arata pe interior1 point
-
1 point
-
Se pare ca e o confuzie generala pe forum legat de cei 30.000 km si Romania vs Germania. Computerul masinii, cel putin a mea, si presupun ca si restul, iti scad nr de km pana la revizie in functie de modul de utilizare. Nu o sa fie 30.000 in Romania, mai ales daca sunt drumuri scurte, opriri, porniri dese, motor turat altfel decat pe autostrada. Computerul masinii tine seama de toate lucrurile astea si iti zice sa faci revizia nu la 30.000 ci la poate 22.000 si asa mai departe. Deci va rog, lasati treaba cu Germania vs Romania, ca de fapt uleiul era apa, ca sigur utilizatorul e de vina, cine l-a pus sa faca drumuri scurte si asa mai departe (cu toate ca prietenul meu chiar nu a facut doar drumuri scurte, ci si pe autostrada, drumuri in afara tarii, naveta la parinti care-s la 60km de Timisoara, destul de des, etc).1 point
-
Da Alex, E mai usor sa dai vina pe om ca din cauza lui..1 point
-
Nu exista asa ceva, sa fim seriosi. "Apa" ? Come on...pe ce lume traim. Masina a avut schimburile de ulei facute la zi. A fost ingrijita foarte bine si arata impecabil. Probabil ca tu imi zici ca si G30ul meu are apa acuma in loc de ulei ca nu am mers asa des in ultimul timp si ca imi fac reviziile dupa computerului masinii ? Hai sa fim seriosi. O sa mi se rupa si mie lantul la 70.000 adica in 2 ani de zile ? Exact asa zic si eu. E imposibil. Masina a fost adusa din Germania de catre prietenul meu si de catre mine, acum 2 ani de zile, cand avea aproape 50.000km (reali, verificati). Ultimul schimb de ulei si filtre a fost facut anul trecut cand a cerut computerul. Omul a mers cu ea aproape 30.000 km in 2 ani de zile, si nu doar in oras cum e sugerat pe aici. Chiar avea grija de masina, era spotless mereu si cu reviziile la zi. Daca asta nu e defect de fabricatie atunci ce e ?1 point
-
Nu stiu daca te ajuta informatia, acesta este consumul mediu pe ultimii 2700 km cu o viteza medie de 40km/h, interval de timp cam o luna si jumatate, deci cu temperaturi scazute afara. Masina este 340i xdrive cu m performance power kit (3.0 benzina 360 cai), greutate in talon ~1700kg: Nu merg niciodata pe eco-pro, cam 70% confort, si 30% sport. Locuiesc in afara Brasovului, insa merg destul de mult si in oras. Benzina doar de 100 de la MOL/OMV.1 point
-
corect. dar chiar si asa, eu am luat o la 150k km din germania, reviziile la aproximativ 30 k erau facute, cand am schimbat distributia la 200+k km nu prezenta decât urme de uzurã normala, practic a fost inlocuita preventiv. la 80k km e cam prematur sa se rupa, mai ales ca in 2015 erau deja revizuite toate componentele distributiei si puse si pe B47.1 point
-
Nu are treaba exploatarea la 80.000 km. Acolo clar e defect de fabricație.1 point
-
Nu poti da gres cu uleiul original, nu este un ulei de top dar nici de calitate inferioara.1 point
-
Dedesubt nu are deloc rugina la praguri... cel putin la prima vedere. Eu tot ma intreb oare ce este pe sub plasticele alea... cand vine caldura o sa le dau jos sa vad. Este un fel de inceput de rugina doar la pragul sofer in exact langa acel tampon pentru ridicarea masinii... nu este maro, posibil sa fie felul cum a fost dat cu vopsea cand a fost fabricata, fac maine o poza... Am mai vazut rugina undeva in jurul cutiei pe la aparatorile alea prin colturi si la niste surubele p-acolo... nu-i panica asta. Rugina are in portbagaj la acea scurgere de la roata de rezerva, la portbagaj langa buton si un inceput de rugina la busonul pentru rezervor, se vade asa un inceput de bule. Astea sunt simple. Partea nasoala este pragul pasager. La usa din spate este fix unde se termina usa si curge apa, acolo e deja si vopseaua sarita si pare afectat si in adancime... si este cam de marimea unei unghii. Si mai are la usa din fata unde este crapatura cu aripa fata, acolo zona afectata este mai mare... inca are vopsea dar se vede ca este un inceput clar, maro si bule foarte vizibile. In rest colturile de la usi vreo 2-3 din ele, cine stie ce e si prin alea... usa din spatele soferului am vazut ca retine foarte multa apa... Pe mine ma sperie rugina aia de la suprafata pragului pasager, cand da caldura aia trebuie sa o scot neaparat... SPER sa nu fie afectat in/inspre interiorul pragului si sa fie doar suprafata, pentru ca se poate reconditiona foarte simplu. Trebuie sa investighez oricum si in interiorul pragurilor, partea buna e ca masina s-a ridicat pe elevator. Pentru cat de blestemata este caroseria asta de e39 la partea de rugina si avand in vedere ca aproape 18 ani a stat in Germania unde se da cu sare grupa mare, arata binisor. Era mai bine daca nu avea deloc1 point
-
Conteaza si cum sunt facute drumurile. E una daca mergi 10-15 km dimineata si inca atat seara, si alta daca mergi 40-50 km dintr-o bucata, sau cu pauze mici. In primul caz apuca motorul sa se raceasca din nou, in al doilea nu..1 point
-
La temperaturile astea, in traficul de varf din Bucuresti si pe 10-15 km, cred ca un x20d consuma 12. La benzina cred ca un consum de asteptat ar fi pe la 15-16..1 point
-
Salut, Din fericire cam stiu cu ce se mananca un V10(probleme cu cuzinetii, Pompa SMG, bobine, vanos, ambreiaj .. astea pana in 60-70000 de KM), dar nu asta era intrebarea. Intrebarea era strict la masina aia. Nu stiu de ce atatea comentarii rautaciose daca imi permit sau nu impozitul si alte chestii. O zi buna va doresc1 point
-
Cum sa o iei cu platforma? Mi au luat talonul + amenda si am plecat cu ea pe roti, nu a zis ca nu mai pot merge cu ea pana nu iau talonul. Pana la urma poți merge cu mașina fĂŁrĂŁ talon, in cel mai rĂŁu caz iei o amenda. Dar in principiu daca te opreste si ĂŽți cere actele si i arati amenda ca ti a luat fost luat talonul in ziua respectiva sau zilele respectiva nu o sa ti de a nimeni amenda.1 point
-
La coasta de est e vreo 6000-6500. Dureaza vreo 2 zile...nu iti recomand. Du-te la un service dedicat bmw, nu e o operatiune chiar simpla. Eu am schimbat la serv.team, in 6 ore a fost gata. N-am avut nici o problema (inclusiv in garantie). Ai destule variante de unde sa alegi.1 point
-
Trimurile cromate ies ca noi prin metoda indicata de mine. Cu un pad de cutting de lana ies oglinda, nu vei mai avea aspectul mat. Probabil ai inteles tu gresit, nu merg polishate trimurile de la shadow line, care nu sunt vopsite, iar culoarea aceea se obtine printr-un proces chimic. Acolo n-ai ce face, doar revopsire clasica. Trimurile de crom le corectezi si cu Menzerna HC400 sau 3M FCP, fara probleme. Bine, daca vorbim de metode "mioritice" cu polish la mana...sa uitam de tot.0 points
-
Il scoti si gata, mai putin urmele de la lama de cutter ). Ce iti imaginezi ca ai "deteriora" prin polish? Probabil nu intelegi procesul de afirmi asa ceva. Dar na...fiecare cum il taie capul.0 points
-
Si daca le polishezi, va fi veche? Nu le polishezi, dar le tiganesti cu colant. Buuun!0 points
-
Pai din povestea ta, cam imi aduci aminte de a mea, cam in aceleasi locuri avea in primul an (la scurgerea portbagaj am facut-o eu, cu negru, nu m-a interesat culoarea). Dar stai sa vezi de acum incolo, in fiecare an o sa apara ceva ) La praguri e arhicunoscuta problema, la f multi le-au intrat cricul in prag cand au vrut s-o ridice. Pragurile din pacate iau cel mai mare damage de la sare...plus ca toate bmw-urile din vremea aia ruginesc (ori n-a fost tabla tratata ca lumea, ori ca si timp au tinut destul si cam nu mai ai ce le face).0 points
-
E gresita logica, daca e un defect de fabricatie nu e obligatoriu ca absolut toate masinile sa aiba defectul acela. Defectul de design/fabricatie/quality assurance poate sa apara doar la unele piese, una din 100, 1000 sa zicem. Tu cand crezi ca se fac recalluri se fac pentru ca toate, absolut toate, 100% din masini o sa aiba defecte de-a lungul vietii ? Nici vorba, e vorba de un procent. Masina prietenului era cu reviziile la zi si cu foarte putini km, nici nu ar trebui sa discutam ce discutam acuma. E 18d.0 points
-
Nu prea ma bag in discutii doar de dragul de a ma contrazice cu lumea. Si eu am motor N57 si cunosc destui mecanici de la sefi reprezentante pana la cei ce fac doar BMW si vin oameni din toata Romania la ei. Si cam toti au aceeasi parere. Cum va explicati ca unora li se rupe distributia la 80k iar altora le tine 400k-500k km?? V-ati intrebat de ce? Daca era DOAR un defect de fabricatie, cadeau toate cam la acelasi nr de km Cum am spus si mai sus, sunt multe variabile in aceasta discutie dar EXPLOATAREA, CALITATEA ULEIULUI si a filtrelor, are o URIASA conexiune cu durata de viata a motorului/distributiei/patinelor etc. Nu am cum sa stiu exact cazul X1-ului de mai sus... necunoscand toate datele problemei, doar am presupus in baza celor scrise mai sus. Daca am deranjat, imi cer scuze. PS. ce versiune e X1, 16d sau 18d?0 points
-
Uite, eu chestiile astea nu le suport absolut deloc. Sa spunem ca atunci cand am luat g30-ul nu am avut posibilitatea sa accesorizez masina prea bine, insa acum cand am luat A6-le am pus optionale de 19.400 euro si puteam sa ii pun orice tip de optional din categoria asistenta la condus. In ambele cazuri, nu am nimic pe masina ca asistenta la condus decat ceea ce era in standard si anume senzori de parcare fata/spate. Nici macar camera video. Pe ambele am in standard asistenta in caz de impact cu alta masina sau pieton si cred ca pe A6 am si lane assist insa stiu ca se poate dezactiva. Sper. Am condus un X5 care avea absolut orice se putea bifa din acest punct de vedere iar rezultatul a fost ca masina aia te zapacea complet, inclusiv la parcare. Trebuia sa urmaresti atatea cacaturi pe display incat efectiv nu te puteai concentra la manevra efectiva de parcare si chiar era sa o dau cu spatele de un gard. O lua o panica totala si erau atat de multe avertizari, incat era stresant si chiar nu te lasau sa parchezi masina.0 points
-
Ala de origine e facut de Varta Silver Parerea mea ca ori iti iei de origine și te mai tine 10ani ori iei Varta Black sau Silver. Bafta-1 points
-
-1 points
-
Poate sunt de ajutor,schimbate pe un bmw530xd facelift: 1 L ulei diferential fațĂŁ grup 75W85 HYPOID AXLE OIL G2 (intra aproximativ 600 ml,a trebuit sa cumpar 2 de 500 ml) cod:83222413511 1 L ulei diferential spate 75W90 SAF - XO cod: 83222365987 1 L ulei cutie tranfer 75W TF 0870 cod: 83222409710 1 L ulei bmw CHF11S servodirectie cod: 83290429576. Sper sa va fie de folos.Sigur o sa fie comentarii care spun ca sunt bune sau nu.Eu asta am schimbat pe indrumatul specialistului!-1 points
-
Eu te inteleg cu Bucurestiul , dar tot nu e un consum normal pentru un seria 4 cu motor de 3 L. As zice ca e consum de cotet american din anii 70-80 . Daca in 2021 avem un asemenea consum pe o asemenea masina, inseamna ca suntem in buda cu motoarele astea pe benzina . Sa nu mai amintesc cum ne minte BMW in privinta asta . Cred ca consumul dat de ei in oras e sub jumatate din cel real . Deci ? Nu poluam cu diesel dar o dam de gard cu motoarele pe benzina.-2 points
-
Ba conteaza in cazul de fata, 6 ani si probabil doar 2 schimburi de ulei. Daca a fost folosita preponderent urban in drumuri scurte, multe porniri cu uleiul contaminat/subtiat/invechit, cam la asta se ajunge. Nu are nicio treaba exemplul cu Ford Trasit, care chiar sunt folosite, nu stau degeaba. Referitor la garantie, 2 ani si 60.000km a tinut si motorul in cauza. 6 ani, well... nu-ti da nimeni o asa garantie. Sunt multe variabile in problema omului cu X1... nu le cunoastem pe toate... doar ne dam cu presupusul.-2 points
-
Cred ca ceva de genul asta trebuie: https://accesoriiautobrasov.ro/produs/lucios-negru-gls-l03/ Eu nu mi-as polisha trimurile, masina e relativ noua, am doar niste zgarieturi fine-2 points
-
Nu dar colantul e reversibil, e urat, nu tine, il scot si gata. Polishul pe de alta parte nu-2 points
-
... daca si in rodaj motorul consuma... Voi, care scrieti aici bazaconii, de unde va luati informatiile sunt curios..? Eu nu am nimic cu nimeni dar motorul nou nu are nici un motiv, absolut nici un motiv sa consume mai mult. A, decat daca iti propui sa iti bati joc de motor; dar asta e alta discutie.. Tolerantele intr-un motor nou, desigur din ala fara probleme, sunt atat de mici... incat metal iese din el in primul ulei.. nu altceva! Nu mai zic ca "motoarele moderne" peste tot unde cauti afli ca vin deja rodate.. asa ca si umbra de presupunere de consum dupa cateva sute de km .."pana se aseaza motorul" e anulata din fabrica! (Dumnezeule, asa se duce vorba idioata (si logica.. dracului), ...ca de aia nu ne mai intelegem..) e frustrare in paranteza, nu altceva.-3 points
-
Mari cuvinte ai spus mai sus! Foarte adevarat. Intrebarea ar fi, cat de multi vor intelege cu adevarat importanta calitatii carburantului!? Foarte putini. Eu conduc un ciuruc de masina veche de 15 ani si ii fac plinul alternativ, o data carburant de calitate, o data mai normal... asta pana la sfert de rezervor. ..dar de cate ori nu m-am uitat din curiozitate si interes ce carburant baga altii in MASINILE LOR NOI..!? De fiecare data, jur, doar carburant ieftin, cel mai ieftin, asa ca.. ce perfomante sa dea motorul ala nou? (Bleah...) ...Nu mai zic ca a fost suficient sa prind o data o idee simpla de la altii mai destepti care recomandau ca motorului pe benzina... daca vrei sa te bucuri de TOATE CALITATILE BENZINEI TREBUIE SA CIRCULI cu rezervorul cat mai plin pentru, nu aproape gol! Adica, sa faci plinul de fiecare data cand se apropie de sfert.. pentru ca benzina fata de motorina se evapora in rezervor, adica acolo se formeaza gaze in permanenta.. si asa isi pierde din calitate. Cel mai bun exemplu il am de la sotie (care pana si ea a observat asta..) care ea insasi a remarcat ca motorul masinii ei (mic) nu mai trage ca atunci cand rezervorul masinii e plin sau aproape plin.. Pot sa bat pariu ca trei sferturi din cei care au "benzina" nu practica asa ceva! Ca benzina e scumpa, nuu? ) Well, tot la fel de scump se duce (mai repede) pe esapament din rezervorul aproape gol! Pentru ca benzina mai multa este introdusa in camera de ardere pentru a atinge necesitatile cerute de sofer.. Si zau daca inteleg de ce. ...Pentru ca pana la urma tot atata benzina arzi - numai ca asa "o arzi pe o mai buna calitate" sau pe o calitate pastrata, nu denaturata. Incercati si o sa va mirati. Trebuie doar sa fiti mai organizati. In cazul benzinei se merge cu rezervorul PLIN nu cu rezervorul aproape gol, da pentru economie! Se merge mai decent pana se incalzeste motorul... Astea sunt chestii simplu de inteles.. dar sanatoase. ..Despre ce vorbim aici? Despre bun simt si logica!... http://www.chasesidemotors.com/blog/2015/07/why-you-should-keep-your-petrol-topped/ https://www.mirror.co.uk/money/expert-explains-you-should-always-21336184 https://www.quora.com/Are-there-any-benefits-to-keeping-your-vehicle-s-gas-tank-full https://mechanics.stackexchange.com/questions/1876/does-the-amount-of-fuel-in-the-tank-matter https://bonfesauto.com/the-importance-of-keeping-the-gas-tank-full/-3 points
-
Adevarat nu prea inteleg procesul, ca de altfel nici atitudinea ta aroganta :getlost: . E un forum impartasim, pareri, experiente etc...nu o facem pe desteptii. Pe de alta parte de trimuri colantate am mai auzit/vazut, insa de trimuri polisate nu.-3 points
-
Imi permiti sa te intreb, cat de mult ai habar ce se intampla intr-un motor? Dar intr-un motor cu DPF..? Apoi, ai putea sa spui/ te intrebi daca uleiul se contamineaza cu fiecare regenerare (sau nu?).. cu atat mai mult dupa una fortata? Asta ...in aproximativ 30k km, dupa senzorii masinii, schimband uleiul.. Dupa ce raspunzi tie insuti acestor intrebari (si eventual scrii aici ce ai aflat, ce stii..) continuam pasnic spre o concluzie.. (G30 cu adblue, probabil o sa tina mai mult.) Pana atunci eu sunt de accord cu, ce zice Allexinno. (A, masina prietenului e greu, fooarte greu de crezut ca a avut doat 75k km din 2015. E singurul propietar??)-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00