Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/24/21 in all areas
-
Update: Am ajuns la 61500km, am schimbat placutele frana spate. Masina merge perfect, consumul mediu a scazut catre 11L/100km. Motorul se incalzeste foarte repede, chiar daca sunt -10 grade afara. B58-ul mi se pare extrem de reusit, sunt foarte multumit de alegere. Cateva poze de la o sedinta foto din toamna cu un prieten:4 points
-
Eu cand vad import US (sau aflu) nici nu mai caut istoric. Nu este profitabil sa aduci o masina buna din US si sa faci si bani. La fel si pe mobile/autoscout, US re-import, ignore direct.3 points
-
Eu cred ca nu sunt relevante acele site-uri. Majoritatea pun consumul mixt si nu 100% urban. Si eu am pe spritmonitor media de 7,6 (320d) un consum mixt preponderent extraurban. In oras, Bucuresti, in super aglomeratie pot avea si 15. Am si o fabia 1.4 benzina care are aproape 14 media, mers numai oras, dimineata si seara la ore de varf. (condus de sotie) Consumul tau este chiar ok, poti avea si mai mult cand e trafic infernal.2 points
-
Cateva intrebari ajutatoare: - unde anume ai cautat si n-ai gasit? Poti sa dai o lista de site-uri? - ce service autorizat te primeste cu placutele tale? - n-ar fi mai simplu sa le cumperi de la service-ul ala autorizat? Mai am, daca astea nu ajung2 points
-
Intra pe Varta și ĂŽți dĂŁ exact acolo ce merge pe mașina ta, referitor la bateria aceea originala nu mai existĂŁ originala BMW cu 90ah/900A, eu am schimbat recent la reprezentanta si acum cea originalĂŁ are 93ah/850A, baterie ce mi-a fost recomandata si de Varta. Cel mai mult conteazĂŁ ca dupa schimbul acesteia daca este posibil pe masina ta, sa se inregistreze cea noua din tester dedicat.1 point
-
Ai navigatie CIC. poti monta modul COMBOX ( bluetooth handsfree + bluetooth audio + intrare USB). ai nevoie de tot cablajul , modul, microfon, antena bluetooth, cablu usb1 point
-
Brick, consumul tau e normal. Consumurile mentionate de producator sunt facute in drum in panta cu vant din spate si cu mangaierea acceleratiei, nicidecum nu o calca.....1 point
-
Ce sa resoftezi? Daca nu ai erori acela e consumul.vezi și ĂŽn ce condiții a mĂŁsurat BMW consumul.1 point
-
1 point
-
mama, ce face gheata din orice masina... la franare brusca, sanie se face! :hyper:1 point
-
Acumulatorul pentru modulul Telematics este in 2 variante, pentru TCB sau pentru ATM. Verifica ce modul ai in baza seriei de sasiu sa nu cumperi acumulatorul aiurea, nu se potrivesc de la TCB la ATM. Daca ai TCB se inlocuieste extrem de usor, modulul este in portbagaj sub podea langa panoul de sigurante, are un capac deasupra care se deschide super usor si se schimba acel acumulator. Daca ai ATM, este montat pe plafon sub "coada de rechin" si inlocuirea acumulatorului necesita desfacerea tapiteriei de pe tavan. Nu necesita nici un fel de codare, doar stergerea erorii. Acest acumulator nu este bateria masinii, este o baterie de back-up pentru modulul Telematics, in cazul unui accident cand se deschid airbagurile se declanseaza si capsa de la baterie si masina ramane fara curent, modulul telematics foloseste in acel moment acumulatorul de backup pentru apelul automat la 112. Eroarea de SOS in bord nu este neaparat cauzata de acumulatorul din modulul telematics, pot fi nenumarate alte cauze, iti recomand o diagnoza inainte sa il cumperi deoarece costa in jur de 400 ron si ar fi pacat sa dai banii degeaba pe el. Totodata, procedurile BMW spun ca nu e OK sa montezi un acumulator care e mai vechi de 3 luni (are data de fabricatie pe eticheta) deci nu iti recomand sa il iei SH, cand il comanzi la BMW vine in 5-7 zile si de obicei nu e mai vechi de o luna. Acumulatorul asta nu se tine pe stoc, deci in reprezentante nu o sa gasesti acumulatori vechi. Fiind un sistem de siguranta, care e bine sa fie functional 100% in cazul unui accident, nu e indicat sa faci improvizatii.1 point
-
O sa urmaresc topicul cu interes pentru ca si eu dimineata asta am auzit zgomote similare sub masina, dinspre fata.. :growl: ..Cum fuctia de "topic subscription" nu functioneaza pe forumul asta, trebuie comentat ca sa nu il piarda... @godini, eu nu cred ca un levier ajuta la gasirea asa jocuri... Omu' a ridicat masina pe elevator.. Probabil trebuie tensionat arcul si apoi sub tensiune tras si cu levierul.. La sfarsitul saptamanii viitoare ma bag sa vad si eu. Mi se pare o "problema comuna"1 point
-
Oricum nu se vinde asa ceva pe forum:)) toti vor ieftin, perfecta, fara accidente si tot felul de pretentii1 point
-
Am promis ca revin cu finalitatea. Masina este reparata inca de la inceputul saptamanii, nu a fost chiar asa grav pana la urma , nici macar radiatoarele nu au fost afectate, a curs antigel pe la un furtun. S-au schimbat bara+armatura, 1 far(halo) si 1 proiector, capota, 1 aripa, pretensionari centuri si plastice aferente. S-a lucrat curat, am vazut masina inainte de a se monta bara si farul. Factura a fost 37.000lei, aparent au umflat-o pana la limita maxima, dupa era declarata dauna totala. Ne mai miram de ce costa mult RCA!?1 point
-
Cel mai bine pt motor este sa fie mereu in plaja de cuplu maxim, care este undeva la 1750-2500 rpm la diesel. La mers constant un 2000rpm e perfect.1 point
-
Salut, Sunt prea pasionat de BMW in general si cu precadere de E46 ca sa nu va impartasesc cateva ganduri si eventual sa primesc si cateva sfaturi din partea voastra. Intr-adevar mi s-au confirmat defectele pe care le-am expus in topicurile precedente, si da, kitul meu de ambreiaj e praf, dar mai grav este ca volanta cu masa dubla e buba cea mai mare. Ca urmare, desi m-as fi despartit cu greu de masina (caroserie, interior, exterior, optiuni e impecabila), ma hotarasem sa o vand. Printre posibilii clienti a fost si unul care se pricepea foarte bine la "hidden gadgets" ale BMW si mi-a demonstrat ca masina mea are la activ in jur de 700 mii km in loc de 300 mii cat imi arata in bord. In acest caz...socul meu a fost cat se poate de dramatic. Prin urmare pretul de revanzare ar fi muuuult inferior fata de statusul real al masinii, chiar si la 700mii si m-am hotarat sa o pastrez. Acum insa intervin semnele mele de intrebare: la km astia motorul e sigur pe duca (cand am luat-o, galgaia de aditivi, dupa revizie normala, motorul a inceput sa-si arate "adevaratul chip"), cutia inca se prezinta ok, nu acelasi lucru pot sa spun despre grup care "simte" cu sunetul specific infundat schimbarile de viteze. Ideea este ca hotarat fiind sa pastrez masina si mergand pe premiza "ce-am avut si ce-am pierdut", sunt hotarat sa demarez un proiect cu ea, nu extrem de costisitor, dar suficient cat sa-i ridic performantele dupa cum urmeaza: - initial am visat un 4.4 de pe X5 (motor dupa care sunt disperat), swap pe E46. Este insa prea mare pt E46, pur si simplu nu incape si ca sa-l fac sa incapa, costurile sunt imense si fara garantia reusitei.Cu atat mai mult cu cat la ITP cu oricate atentii as interveni, cazul ar fi pierdut. Dar daca totusi stiti pe cineva care a reusit, sunt dispus sa impartasesc macar dorinta - sau sa pastrez motorul original, sa-l aduc la parametrii normali (segmenti, rectificare, cuzineti, supape, garnituri), dupa care sa-i fac un upgrade de la 184 cai la...cat se poate, dar nu doar soft. Aici am nevoie de sfaturile voastre - turbo upgrade, injectoare, etc.De la ce se potriveste, sau nu. - sa fac swap direct cu un 3.0d de X5 de 218 cai "englezesti" plus modificari aferente. In functie de modificarile de mai sus, presupun ca si transmisia (grupul, planetarele) vor trebui si ele adaptate fortelor si turatiilor noi. Prin urmare...am nevoie de sfaturile voastre. Si mentionez ca acest proiect daca ma hotarasc asupra lui, va fi facut de la inceput pana la sfarsit de mine, nicidecum in service-uri "de renume". Va multumesc1 point
-
Mai bine faci ceva frumos si schimbi evacuarea cap-coada sa fie un sunet "original". De asemenea poti sa-ti instalezi un filtru K&N, daca nu chiar sa-ti cumperi un kit de la K N cu filtrul de acela conic. Crede-ma...o sa sune foarte bine daca asta vrei!1 point
-
Pt masinile cu start/stop si efficient dynamics (recuperarea energiei de franare) se recomanda acumulatori AGM. Chiar daca dezactivezi start/stop, tot ramane recuperarea energiei, deci ia AGM. In plus, daca montezi un acumulator de acelasi tip nu trebuie recodata masina, ci doar reinitializata noua baterie. Varta AGM Silver Dynamic este o optiune buna, la un pret mult mai mic decat o baterie originala, care este absurd de scumpa.0 points
-
Am schimbat bieletele antiruliu si bucse bara stabilizatoare si bataia a disparut, deci bieletele erau buba. Ceva uzura are si in caseta, dar momentan nu cred ca se impune o reconditionare, poate pe viitor, daca se agraveaza.0 points
-
0 points
-
Nu stiu ce se aude, dar zici ca este un elicopter. La motoarele aseta injectoarele fac mare galagie, scoate-i capacul de la motor si ai mai multe sanse sa depistezi de unde vine sunetul. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Ai verificat nivelul uleiului in motor? Ma gândesc ca daca este scĂŁzut nu mai ajunge "pe la toate piesele" in aceiași cantitate si poate de aici acel sunet/tacanit.-1 points
-
Eu as fi curios cati dintre cei spun ca schimba in 2500-3000 la diesel, chiar faca asta permanent. Indiferent de unde merg si in ce conditii. In oras, in aglomeratie, oare schimba tot asa? la un calcul simplu 3000 rpm pt un diesel (cu rosu la 4500), e ceva asemanator cu schimbul la benzina numai in 4500...wtf cred ca indicat e, ca si la benzina, sa nu incerci sa accelerezi brusc de la turatii mici, gen sub 1500 rpm, asta pe o cutie manuala, o automata oricum face kick down-1 points
-
In primul rand turbina functioneaza de la 1800. Apoi, nu cred ca trebuie sa mai mentionez ca pot duce motorul pana in 3500-4000 daca vreau. Nimic nu ma opreste sa fac ce vreau cu motorul in situatii extreme. Pana la fiecare (ar trebui sa) stie cum trage de motorul lui in depasiri. ..Nu mai zic ca nu toate depasirile sunt la fel! Unele mai riscante ca altele. Sincer, nu vad aici rostul unui comentariu cand e vorba de depasiri. Cred ca topicul se vrea lamurit in privinta exploatarii in conditii normale de drum lung, de regim autostrada..-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Hello! Am un 228i din 2015 si am senzatia ca are un consum putin cam ridicat; BMW da niste cifre absurde dupa parerea mea, gen 5.4 afara si 8.7 in oras..., dar eu la mers normal scot 14-15 in Bucuresti si doar o singura data, cand am mers in Eco Pro cu start stop am reusit un 11; dar parca duceam cartonul cu oua si aveam grija sa nu se sparga, fara accelerari bruste, max 40 kmh. In afara, pe autostrada la 135 kmh consuma cam 7.5-8 pe Cruise Control. Oare e ceva defect cu a mea? Exista posesori de 228i sau 328i care scot mai putin in Bucuresti? Ma gandesc la o resoftare la Bavaria, pot sa ma apropii cat de cat de cifrele oficiale? Si nu in ultimul rand: cum naiba se calculeaza cifrele oficiale? Angajeaza un batranel care sa incurce traficul?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00