Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/21/21 in Posts
-
Generatia e92 (e9X) de BMW seria 3 nu este o masina ieftina(precum cred unii) chiar daca e o masina trecuta, insa nu este nici gaura neagra daca ai habar in ce te bagi. Am condus multa vreme un e46 318i n42 coupe si suficient de mult un e46 325i tot coupe, am avut si e91 320d cu m47(o masina cinstita), dar am avut ocazia sa conduc si e92 320D Xdrive LCI care avea pana in 200k km. Detin un e92 benzina cu 6 cilindrii care nu are comparatie cu benzina 4 cilindrii, dar niciodata nu as lua un motor diesel pe o masina coupe, mai bine 4 cilindrii benzina. Aceasta afirmatie mi-a fost intarita de experienta dezamagitoare cu e92 320D Xdrive LCI. Nerafinata e putin spus, masina respectiva transmitea aceasi senzatie ca un Duster, iar cine cauta un BMW e92 sigur nu ar accepta un Duster la schimb.4 points
-
Masina si-a revenit de la sine dupa 2 zile cu bornele scoase, chiar nu stiu ce a putut avea.2 points
-
Nu ar afecta daca am avea ierni mediteraneene, poate. Totusi, noi inca avem ierni destul de reci cca 3 luni din an, deci lubrifiere deficitara la prima cheie. E un N47 (euro 5), deci un motor relativ nou, generational vorbind, cu tolerante si cerinte de lubrifiere destul de exigente. Cu siguranta vei avea si un consum marit la rece, pana ajunge la temperatura optima. A doua la mana, presiunea mai mare ramane presiune mai mare. Pe undeva, in timp, va trebui sa iasa, pt ca usor-usor va forta ceva. Repet, auzitul mai "frumos" nu este un criteriu tehnic. Faptul ca o presiune mai mare, acopera sunetul normal al motorului, e doar o placere auditiva, nu una tehnica. Ce spune prietenul despre cum "arata" motorul lui e absolut irelevant. Bias de confirmare. Motor impecabil e doar nou. Nimeni nu agreaza sa vada ce nu-i place. La masuratori, o sa iasa altceva. Legat de Motul, cineva zicea mai sus ca n-ar aparea pe etichete aprobarile BMW, iar Motul venise cu "explicatii". Daca nu apar, dar pretind ca le au, e goanga. Daca apar, si am vazut ca apar, atunci nu-mi dau seama la ce se referea acel coleg. Referitor la ce "se poate baga", ai baga 5W40, in Siberia, doar pt ca are LL04 ? In Siberia, ar trebui sa bagi 0W30.2 points
-
Tocmai ca se referea invers XXL.. furnizorii de piese pentru service uri au prețuri mai bune decât pentru persoanele fizice, nu ĂŽncetezi sa aberezi Un furnizor de piese AutoNet, autototal va avea ĂŽntotdeauna un pret mai bun ca epiesa, dar mai sunt si cazuri când chiar si asa epiesa are o oferta buna pe o gama de piese sau pe anumite piese.2 points
-
Nu vĂŁd legĂŁtura cu dorința omului de a lua un f31..poate la Octavia nu se mai schimbĂŁ cauciucurile. De ce nu ĂŽi recomanzi un Logan nou?2 points
-
Intre timp am vandut agregatul,nu am stat mult timp cu el la vanzare,cred ca maxim o saptamina ( a fost vandut in Februarie 2020). Masina a fost OK doar ca prea joasa,la prima incursiune in afara ,mai precis in Timisoara a trebuit sa i schimb suportul care sustinea esapamentul undeva pe la mijloc deoarece am atins cu el la intrarea intr o parcare si in plus trebuia sa ai foarte foarte mare grija la bara din fata sa nu o lasi pe undeva Astept sa vad ce se intimpla cu criza asta Covid19 si cand se linistesc apele trec pe un seria 3 G20, cred ca 330i ul1 point
-
Gresita recomandare. Motorul se aude mai "frumos" doar datorita presiunii crescute, care atenueaza sunetele mai pe inalte. Normal, w40. Aparent, e fain. In timp insa, o sa inceapa sa iasa pe unde nu trebuie. Nu mai vorbim iarna, la rece, de suferinta turbinei. Ai pus un ulei mai gros / vascos. Nu e greu de imaginat efectul in timp pt un N47. Ce ti-o trebuit recomandarea aia, nu stiu... Vascozitatea uleiului nu se schimba dupa...sunetul mai "frumos", pe bass. 5 ani ai avut un obicei bun. Revino la el. Goanga de...vanzatori. 5W40 determina o presiune mai mare, deci, in timp, iese pe unde nu vrei. Iarna, la pornire, urca mai greu prin orificii, deci lubrifiere mai proasta. Nu vrei asta. Asadar, doar 5W30. Restul, povesti banoase, pt unii, desigur. Pt altii, cheltuieli.1 point
-
Hai ca le-ai facut praf. Ash este cenusa, si ramane in urma regenerarii. Soot este funingine, care se arde, iar prin regenerare devine ash, adica cenusa. @Claudiu - fa un test de contrapresiune cu ista si vezi ce valori ai. Daca sunt ok, poti da un replace la dpf ca sa scapi de atentionarea aceea. Gramele acelea de cenusa sunt doar niste estimari, rezultate in urma regenerarilor, nr de km, este un algoritm, iti dai seama ca nu este un cantar in filtru care sa-ti dea valoarea aia. Daca ii dai replace valorile vor pornii de la 0, atat cantitatea ce cenusa cat si nr de km (lifetime default pleaca de la 250000km).1 point
-
e maestru omu ... mai are acolo un video cand polisheaza un G-Klasse afara sub copaci in praf si soare cu 10 bratari la mana la somitati de genul asta se ajunge doar cu pile mari1 point
-
Tocmai ca le am comparat si uneori erau mai bune chiar pe epiesa, asta ziceam. Tocmai ziceam ca mi am comandat ceva de pe epiesa decât sa mi comand de la munca chiar daca am pret pentru angajat din partea firmei de la furnizori de genul autonet. Teoretic ar trebui sa fie mult mai mari pe epiesa, autokarma etc deoarece noi avem contract cu furnizorii de piese si sunt prețuri mai mici, dar nu ĂŽntotdeauna se intampla sa fie asa. Este irelevant ce ai cĂŁutat tu pentru tine, câteva piese. Nu asa se determina un magazin sau un site scump. Induci lumea in eroare, nu ca ar fi epiesa al meu ) De la a spune ca tot ce ai comandat tu pentru tine personal a fost mai ieftin in alta parte decât pe epiesa pana la a face o afirmație clarĂŁ si definitiva ca un anume site sau magazin are prețurile cele mai mari din țara, este cale lunga. Am si argumentat, dar se pare ca nu s a inteles de cĂŁtre respectivul.1 point
-
Nu vreau sa ĂŽmi iau o mașina de “figuri” problema e ca sunt un fan al acestui brand și este un vis sa cumpĂŁr acest brand , sunt conștient de niște investiții in plus , și mi se pare o mașina destul de ok pentru familie . UrmĂŁtoarea mașina o sa fie un suv . Mulțumesc de rĂŁspuns1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ma bucur ca mai vad oameni fosti/actuali posesori de BMW care stiu ca exista si masini noi. Orice k*t ar manca unu si altul, masina dupa 200k km cere bani constant si e doar chestie de noroc daca suma e mica sau mare! Normal ca vesticii nu intretin masinile alea de leasing, e foarte simplu sa verifici masinile de la licitatii si vezi ce fel de daune au la vechime/rulaj mic. Unii mi se par chiar masochisti si'si baga aproape toti banii in niste table/plastice doar ca sa le arate altora ce bine le merge, de obicei tot unora ca ei, altfel nu stiu pe cine mai impresioneaza un F10/F30 de 10 ani vechime luat cu credit de nevoi personale. Cel mai bine le vezi profilul atunci cand vinzi un BMW si vezi ce fel de specimene exista. Cand am vandut E60 a venit unul, a platit testul la Bavaria si cand i-am zis sa ne intelegem la bani mi-a zis ca...NU are banii. M-a sunat dupa ceva vreme sa-mi zica ca a reusit sa se imprumute si pana la urma a luat-o. La F10 a venit unu si ma tot ruga sa-l dau in rate. Te doare mintea! Cand a fost sa o vand, ii zicea cumparatorul la ''testor'' sa verifice bine ca 2-3 ani nu vrea sa bage nici un ban(vorbim de masina din 2011 si 307k km). Asta e piata... O faza comica am mai avut acum 2 ani, aveam un Polo din 2000 in familie si l-am pus la vanzare cu 250E sa scap de el, ma suna o doamna si'mi zice ca il ia dar sa-i garantez ca 2 ani nu are treaba cu masina! Trebuie sa ai nervii tari sa fi samsar in Romania, poate de-aia ii si ard asa pe fraieri.1 point
-
Stai ca eu citeam raspunsuri pe tema asta si acum am vazut ca Risti mi se adreseaza. Gresit nenicule. Pt ca ala din vest nu e sarac si flamand ca mine si ca tine. Hai sa iti spun: eu dupa ce am comandat g30-ul, 3 luni nu am mai putut dormi. Si nu am mai putut dormi inca o luna dupa livrare, de drag. Instruiam lumea sa nu se urce la mine in masina cu blugi inchisi la culoare, ii instruiam sa nu bata cu picioarele cand urca si coboara, aveam grija cand puneam bagajele si le scoteam sa nu zgarii plasticul de jos de la baza portbagajului, din zona incuietorii. M-am certat cu astia de la bavaria pe diverse teme, am inlocuit piese desi mai mergea si asa. Si asa face aproape fiecare roman care are o masina noua, indiferent de marca. Asa cum spunea si EugenB, tu crezi ca e vreun vestic care bibileste masina stiind ca o tine 3-4 ani si apoi o da la flamanzi? Pt ala masina e ca telecomanda de la tv pe care o scapi pe jos si stii ca sigur mai merge apoi, e un consumabil, nu e o realizare de o viata asa cum este in cazul nostru, al romanilor, inclusiv al meu. Probabil intretinerea defectuoasa pe care o mentionezi face referire la faptul ca am schimbat uleiul la 23k, asa cum a cerut "senzorul". Dar tu crezi ca vreun neamt schimba mai des uleiul ca stie ca iei tu masina la 200k km si trebuie sa te tina si pe tine si sa te lauzi la prieteni ca ai bmw cu trapa?! Uite, eu am schimbat filtrul de aer si de motorina la fiecare revizie, desi bmw spune ca trebuie la fiecare a doua revizie. Crezi ca ii pasa cuiva in vest sa schimbe consumabile mai des pt tine? Consumabilul unui consumabil nu este important decat pt romanul caruia ii place sa se amageasca. Masina tinuta in garaj in vest?! Probabil doar milionarii. Asa cum spunea Eugen, sta careva in vest care pe parcursul unei vieti schimba 10 masini noi sa se incalzeasca motorul inainte sa dea blana cand el face naveta de peste 100km zilnic? Sau sta careva cateva secunde dupa ce porneste motorul ca sa ajunga uleiul peste tot inainte sa plece de pe loc? Sau se cearta careva cu dealerul local sa intre in atelierul mecanic sa se uite cu ochii lui sub masina sa vada daca totul e in regula?! Masinile in vest functioneasa dupa pachetele minime de revizii prescrise de producator si garantat sunt destule aspecte prin care sunt mai omorate de proprietar decat cele din Romania. Doar aspectele care sunt relationate de grija statului sunt mai in regula si anume articulatiile. Ti s-a urcat vreodata vreun vestic la tine in masina sau ai mers vreodata cu unul la el in tara cu masina lui ca sa stii cum se comporta cu consumabilele precum masinile?! Mi s-au urcat cel putin 15 vestici in masina si am mers cu cel putin alti 15 in masinile lor la ei in tara. Nu pt ca ei nu ar avea educatie si bun simt. Dar pentru ei bunurile de folosinta scurta precum sunt pantofii si masinile nu sunt importante si ala pe care m-am suparat ca a luat valiza din porbagaj precum o iei de pe banda de la aeroport, mereu ma va considera ridicol. Asta ca sa mentionez doar o intamplare, pt ca altfel as mai umple 3 pagini1 point
-
Update: Am ajuns la 61500km, am schimbat placutele frana spate. Masina merge perfect, consumul mediu a scazut catre 11L/100km. Motorul se incalzeste foarte repede, chiar daca sunt -10 grade afara. B58-ul mi se pare extrem de reusit, sunt foarte multumit de alegere. Cateva poze de la o sedinta foto din toamna cu un prieten:1 point
-
Deci am facut distributia la bimmer (bForce) la un f30 cu n47 acum ~ 2.5 ani si am cerut inca de la inceput ulei la bidon de 1 litru , dupa ~5 mii km nu mai aveam 1 litru in motor , inainte am bagat ulei de la unix si nu am avut probleme legate de consumul uleiului Varul meu care are un e90 cu m47 a bagat ulei de la emag , dupa ~5 mii km tot la fel ... a fugit 1 litru , acum a bagat de la unix si dupa 8 mii km nu are nevoie de complectare La un e87 cu n47 acum 4 ani am luat de la un magazin de pe net ( nu ii mai stiu numele ) ulei la litru si dupa ~ 5-6 mii km a fugit 1 litru din motor , dupa am bagat de la AB si dupa ~10-11 mii km nu a fost nevoie de complectare dupa care am bagat de la unix si nu am avut probleme nici cu acel ulei Anul trecut in octombrie la al meu e90 cu n47 am facut distributia din nou la bimmer (bForce) si de data asta am cerut ulei varsat din butoi , peste 5 mii km verific si postez aici ( deocamdata am doar 2 mii km facuti) inainte de distributie am bagat ulei de la unix si nu am avut probleme ) Mai am un f20 cu n47 si evident ca folosesc tot ulei de la unix , sunt la al 2-lea schimb ... zero probleme cu uleiul Mereu am folosit BMW Twin Power Turbo Longlife-04, 5W30 Atentie !! NU fac reclama sub nici o forma la nici un service sau magazin !! , am avut mici probleme si cu cei de la unix si cu cei de la bimmer (bForce) Cu bimmer problema a fost ca am avut o oferta la telefon in care era vorba sa schimbe toate cele 3 lanturi ( asa am inteles eu ) , si au schimbat doar 2 , adica cel de la pompa NU l-au schimbat si evident ca nici pinionul de la pompa de ulei ( greseala mea ca nu am stat langa masina pentru ca am avut treaba) ,cand am luat masina am avut o discutie mai aprinsa cu ei ... au spus ca lantul de la pompa si pinionul nu fac parte din oferta si am lasat-o asa pana la urma ( sper sa nu am probleme ) Cu unix am avut probleme cu diverse piese , de ex piese folosite sau piese in cutie cu cod diferit fata de ce era pe cutie , adica am comandat niste discuri x si am primit y in cutie , sau am cumparat o baterie moarta ... etc ... deci atentie la neatentie !1 point
-
Am citit desigur, de acea am si intrebat. Sa ne intelegem, ulei original, sau imbuteliat prin reteaua lor, adica dealer bmw, nu iei decat de la dealer de pe raft. Cum poti sa crezi ca NU e contrafacut orice alt ulei OE de la oricare magazin?? Adica, e cam strigator... In tari cu apa (mai) calda, nu se gaseste ulei cu sigla cea mare bmw pe bidon; oare de ce? Eu am incercat o "corectura" printr-o incercare..., sa arat ca pot/poti cumpara ulei de aceiasi calitate dar imbuteliat probabil (acum si petreop a aratat ceva..) de compania cutare, in cazul de fata Shell producator oficial al uleiului din bmw.. bla bla. Sa ne mai intelegem sub alt aspect.. daca va imaginati ca atunci cand va duceti la dealer, acesta ia de pe raft uleiul cu sigla bmw ca sa va dovedeasca (probabil ar face, daca asta vreti.. acum nu stiu ce costuri sunt..) dar se stie ca dealerul are butoaie ca cele din clipul lui petrop si de acolo baga uleiul in motor. Eu, demul stiu treaba asta, asa ca sper ca nu ne contrazicem SI pe aspectul asta.. Doar o paranteza, atat am facut.. Da, acolo. Pentru ca cumpar de la magazin serios.. Merg cu acelasi tip de ulei de peste 60-70k km.1 point
-
se pare ca lumea nu prea a inteles diferenta dintre "full sintetic" si "syntetic technology" !!! si mai ales cand producatorul face MARKETING SUBLIMINAL foloseste cuvantul SYNTETIC scris mare pe bidon si lumea nu mai citeste descrierea de pe spate sau * din josul paginii scris mic !!! eu, personal sunt destul de atent (citesc inaite si imi fac lectiile) cand cumpar diverse lucruri tehnice pentru mine. recunosc, sunt batran, tipicar si putin nebun mai ales cand este vorba de UNICA si SINGURA marca de masina pe care am avut-o si pe care o sa o am pentru totdeauna, BMW !!! in attach este fisa tehnica a celor 2 uleiuri... pentru cine chiar este interesat si are rabdare sa citeasca. bafta ! 1136-LongtimeHighTech5W-30-50.0-en.pdf 20957-SynthoilHighTech5W-30-19.0-en.pdf1 point
-
https://m.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-5w40-4l-shen0041/pd/DL6G5NBBM/ Si asta e contrafacut? Eu nu am avut nici o problema. Chiar sunt interesat sa stiu cum iti dai seama daca e contrafacut? Adica, la mine bidonul vine sigilat. De fiecare data cand deschid bidonul se rupe sigiliul.1 point
-
Nu poti da gres cu uleiul original, nu este un ulei de top dar nici de calitate inferioara.1 point
-
Pe 2.0d M47 eu aveam in exterior: 5.5 (mers frumos, pe la 90-100), 6% mers normal, clima, bagaje etc, 6.5% mers tare, tinuta de exemplu pe pilot la 150. Si astea pe o masina mult mai grea (e39), mereu plina (concedii) si mereu cu clima. Toate testele facute la pompa, ori de la plin la plin, ori pe 100 km sa zicem. Daca nu ai facut consumul la pompa, si vb de BC, ala la majoritatea nu e corect. Consumuri de 8 extern, clar ca nu sunt pt motorul asta, evident are o problema de amestec.1 point
-
Pai da, clar... dar Per total daca faci drumuri scurte in oras iarna va fi consumul considerabil mai mare decât vara.. e normal.1 point
-
Stii cum e, daca conducem cu ochii pe consumul ESTIMATIV din bord, ne vine sa nu mai conducem.. Vlad, vrei sa iti arat cum sa se vada in bord ca, consumi 2-3%??1 point
-
Da, când este motorul rece este un consum foarte mare fata de atunci când este la 90 grade.1 point
-
Consumul e influentat si de temperatura de afara. La 0 grade de exemplu nu o sa ai acelasi consum ca la 10 sau 20 de grade. Pe asfalt umed nu mai ai acelasi consum ca pe asfalt uscat. In functie de anvelope etc. Sunt multi factori care influenteaza consumul.1 point
-
Pe vremea asta nu am 5% consum nici la Megane 1,5 dci cu 6 trepte Eco2, eu cred ca nu e consum exagerat pentru BMW de 7,5. Vara e alta treaba dar acum daca ai media pe 9-10 e ok.1 point
-
Nu persista nici o problema. Te amagesti singur. Motorul nu are nimic. Consumul instant e normal. De ce e normal? Pentru ca acesta SE POATE MODIFICA IN BORDUL MASINII TALE, PE LOC. Vrei sa it arate 2% si sa te simti bine? iti arat eu cum se face, dar nu ma obosesc.. Cum a zis Stefan2020 si Jayson , ASA SE PROCEDEAZA DACA VREI SA AFLI CAT CONSUMA MOTORUL. PUNCT. (spune si in ISTA exact acelasi lucru) (..restul e amageala fara rost.)1 point
-
Testul tau nu este deloc relevant. Nu te poti lua abosult deloc dupa consumul instant, nici dupa cel mediu. Cum a zis un coleg mai sus, fac plinul, mergi 100 de km si dupa vezi cati l mai incap in rezervor. Poti sa mergi si mai mult sau mai putin, te ajuta regula de 3 simpla. De curiozitate, eu am acelasi motor si la 2000rpm pe minut am putin sub 120km/h in viteza a 6-a si consumul instant imi arata pe la 5%.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu vazusem discutia anterioara cu 0W. Am cautat, dar sunt un milion de topic-uri despre ulei, si probabil am ratat. Masina mea a venit din Germania cu 0W. Cartea permite si 0W si 5W. Dar mi se pare foarte interesant ca norma LL04 s-a modificat in timp, si o mare diferenta a aparut cand au scos motoarele cu injectie directa pe benzina. De-aia LL04 (norma 2004) difera foarte mult la caracteristici fata de LL04 (din 2018). La motoarele noi (seria B, > 2016), as zice ca 0W e alegerea corecta. La motoarele mai vechi, as merge pe 5W pentru ca are HTHS mai mare. Comparatie similara pentru uleiurile 5W n-am gasit. Dar as zice ca e si asta destul de relevanta pentru directiile in care merg diversi fabricanti de uleiuri. Una peste alta, cel de la BMW mi se pare destul de bun conform cu cifrele de acolo.1 point
-
Seaman, tu aici citit ceva despre noul ulei Shell sau noul ulei BMW, inainte sa redici in slavi uleiul facut de Mobil1? Adica cauta pe net despre baza uleiulor si care uleiuri are baza cea mai stabila in timp.1 point
-
cu ce te incurca sa pui ll04? va plac complicatiile, doar de dragul de a nu respecta o recomandare?1 point
-
1 point
-
Eu zic sa bagati GM 5w30 cu 90lei 5 litri ca respecta toate normele bmw:)1 point
-
Eu zic ca nu prea conteaza ce brand de ulei folosesti atata timp cat uleiul are specificatiile de care ai nevoie si este aprobat de producator. Motoru meu are ACEA C3 si LL04 .. Folosesc Liqui Moly Longtime HT cu aceleasi specificatii. Specificatiile sunt importante , nu brandul ... bine nici nu zic ca e ok sa folosesti ulei de kaufland sau petrotel , sa fie acolo un brand care totusi le are cu uleiu1 point
-
Platesti transportul de pe amazon? Sau cum de ti-a iesit asa ieftin? Da, uleiul bmw e cel mai contrafacut de pe piata uleiurilor OE, am pus o data si n-as mai pune ever. Nu am cum sa verific de unde cumpar, peste tot se gaseste, inclusiv pe eMAG.-1 points
-
Pai ti am explicat, pe bidonul de 1L este trecutĂŁ norma si pe poza si in realitate. Pe cel de 5 L nu e trecut nici in poza nici in realitate. Din ce am citit e important sa fie Made in France si nu Made in Italy, cicĂŁ al ar fi contrafacut, nu știu ce sa zic, am luat de pe eMAG vara trecutĂŁ 5L si a venit made in france, iar cel de 1L l am luat separat din alta parte si tot made in france trecut pe el. In concluzie este pentru LL04, fĂŁrĂŁ griji. Posibil zgomotul mai frumos al motorului provine si din faptul ca eu am schimbat norma si am pus 5w40 in loc de 5w30, adicĂŁ sunt aproape sigur ca de acolo, nu are cum din compoziția uleiului sa se audĂŁ diferit motorul gen Bmw 5W30 cu motul sau oricare altul 5w30.-1 points
-
Ca sa simți tu sau ca sa auzi motorul dupĂŁ ce ai fĂŁcut schimbul de ulei si sa zici si sa si fie diferenta notabila ĂŽntre doua uleiuri de aceeași norma este imposibil, ambele sigilate cu aceeași vechime. Cei care zic asta, este doar efectul placebo. La teste, da e posibil sa iasĂŁ ca mai multe uleiuri de aceeași norma pot sa fie mai bune sau mai proaste ca si comparație, dar nu ai cum sa ti dai seama tu doar ascultând motorul ca se aude mai bine cu motul sau liqui moly sau Ravenol având aceeași norma ca si cel original. Ma refer la zgomotul motorului la relanti. In schimb e normal sa se audĂŁ altcumva motorul cu ulei de alta norma fata de ce ai bĂŁgat. Eu am bĂŁgat 5 ani doar ulei original si când am bĂŁgat acum 5w-40 a fost o diferenta foarte mare, pentru ca deja știam cum se aude motorul asta de când am mașina.-1 points
-
Tu ai citit ce am scris? Ca nu am cum sa verific originalitatea, si pt ca nu ma pricep, si pt ca uleiul BMW se gaseste pe toate gardurile, inclusiv la magazine serioase. Ce arati tu acolo nu e ulei OE.-1 points
-
Dpdv al costurilor pt ca 200e inseamna 10% din valoarea unui e90 sau 20% dintr-un e46 si nu toti sunt asa pasionati-1 points
-
-1 points
-
La 10.000 iei o octavia 3 cu jumatate din km si nu mai sunt necesare atatea ingrijorari si calcule-1 points
-
Tu crezi ca mecanicul a procedat corect cand a lasat capacul de la culbutori deschis? Ca sa ne intelegem mai tehnic, capac culbutori = galerie de admisie, sau pe scurt, admisia. Si de ce te plangi ca ai gaze care ies pe sub capota? ..Nu te asteptai la asta in momentul in care un furtun nu e conectat la admisia motorului?? Pe aici pe forum nu ai citit ca turbina ar putea "hali" uleiul? Asta ar putea fi.-1 points
-
Inainte de a presupune un modul.. as verifica relee. Este un releu, poate chiar in panoul din torpedo care se ocupa cu alimentarea modulelor care primesc tensiune cand el este alimentat.-1 points
-
Eu iti rcomand sa verifici garniturile 2, 3 si 5 de aici: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA71-EUR-03-2005-E90-BMW-320i&diagId=11_3296-1 points
-
Am sa incerc sa scriu civilizat si frumos. Schimba zidarul ala ca mecanic nu e, unde l ai gasit? Ia intreaba l asa la misto cum se da chiulasa jos si daca are cale? Ala e un dobitoc! Garniturile din linkul de mai sus pus de colegul se schimba foarte repede si sunt plug& play.Costa 50-60 ron pe original, eu atat am dat. Le poti schimba in parcare in 10 minute, mie atat mi a luat.-1 points
-
Am eu E92 320i si e un motor foarte pretentios din pacate. Am masina de un an si deja am ajuns pe la 7000 lei bagati in ea doar pe parte de mecanica. In total cu tot cu caroserie am depasit deja 10000 lei lejer. Nu este saptamana in care sa nu apara vreo eroare, vreo problema. Cred ca am imbatranit 5 ani intr-un an de cand o am.-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00