Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/26/21 in all areas

  1. Mersi de pareri, momentan ma gandesc daca sa iau 4 Falken Azenis FK510 RFT sau 2 Bridgestone Potenza S001 RFT pe fata.
    1 point
  2. 2 la fel sau toate 4 noi ... parerea mea
    1 point
  3. Salut, recomandat este sa cumperi identice.
    1 point
  4. Vin tot eu cu rezolvarea. Pentru cei care schimba un injector si intampina probleme dupa scrierea codului procedura e urmatoarea: 1. Se scrie noul cod 2. Se executa Reset correction for injectors value 3. Este recomandat ca dupa executarea pasilor 1 si 2 sa mergeti cu masina in probe ca sa invete DDE noile valori. Eu am mers in toatr treptele si pana la 4000rpm(in 3 si 4). Am atasat 2 poze cu valorile 'before' si 'after'. P.s in a doua poza ordinea inj este 1-3-4-2.
    1 point
  5. Tu ĂŽnțelegi se pare doar ce ĂŽți convine ție... Eu am fĂŁcut referire la 2 potențiale magazine online care vând aceeași anvelopa, iar cea mai ieftina va avea probabil dot mai vechi. Autobon de exemplu e un magazin renumit pentru acest lucru: livreazĂŁ anvelope cu dot vechi și dintr-un set de 4 anvelope te trezești cu 2-3 ani diferiți de fabricație.
    1 point
  6. DOT-ul conteaza. Dar poti sa te trezesti cand comanzi 4 anvelope cu 3 DOT juma an 2020 si una DOT 2021. Caz real. Mai sunt stocuri. Iar cei de la vulcanizari .... sa mai scoata un ban de pe ce lasa cei care schimba anvelopele. Dar, un SH chiar daca arata de nota 10 dar are DOT de acum 5-8 ani ... pericol maxim.
    1 point
  7. Daca o cutie de branza are termen de garantie 30 de zile, nu e cazul ca dupa 20 de zile sa o bagi la reducere ca sa nu fii nevoit sa o arunci peste alte 10 zile? Asa si cu anvelopele
    1 point
  8. E foarte simplu: anvelopele cu dot mai vechi sunt mai ieftine. Magazinele vor sa cumpere ieftin și sa facĂŁ profit, cumpĂŁrĂŁtorul final vrea un preț cat mai mic, iar când sunt livrate anvelopele putini mai dau retur.
    1 point
  9. Masinile electrice sunt niste computere pe roti practic si partea mecanica e minoritara comparativ cu cea electronica. Deci probabil ca o sa poti sa faci tinichigerie si inlocuit de rulmenti, bucsi si brate si in alta parte decat la reprezentanta. Dar restul o sa le faci doar la ei - cel putin in prima faza, pana o sa se reprofileze service-urile independente si o sa apara hackerii independenti. Mecanicii o sa aiba nevoie de alte cunostinte, cum ar fi cum sa umble in sisteme electrice de 800V fara sa le strice si fara sa moara sau sa omoare pe altcineva. Training-ul o sa fie facut initial la reprezentanta, deci o sa fie niste ani pana o sa se desprinda service-uri independente cu oameni competenti. In State problema cu reparatul e reala, si nu doar la masini. Cine e interesat sa caute John Deere, care fac niste magarii majore pe partea asta. Si e vorba de utilaje cu care produci bani, nu de masini.. In UE cred ca o sa le mai dea peste bot, n-o sa-i lase sa inchida sistemele de tot.
    1 point
  10. Eu m am uitat la linkul ala, imi par tot felul de garage owners care se plang ca printre altii bmw le fura painea, De exemplu Tesla nici nu vinde piese , vrei sa-ti repari masina o duci la tesla, nu-ti convine ura si la gara. Nici un producator auto nu e obligat sa-si dea codu sursa sau mai stiu e ce ,ca giga de la colt sa poata face ceva engine map meserias. La urma urmei e imaginea lor, vezi un Bmw in flacari de la softul lui gica pe marginea drumului si imediat faci legatura cu fabrica deci nu sunt implicati, plus in zilele asta cand masinile sunt relativ autonome cu franere automata senzori minuni, nu vrei sa se bage un neica nimeni acolo sa omoare niste oameni Pe acelasi principiu ti ar place sa stii ca la comania x avioanele nu sint reparate de catre mecanici care ai facut training special pt asta sa zicem la boeing ci sunt reprate de unu care crede el ca stie mai bine, si face cum vrea el, ai mai zbura cu ei?
    1 point
  11. I-am montat piesele, nu-mi mai scapa apa, o sa mai urmaresc timp de 2-3 saptamani de fiecare data cand merg cu masina daca se duce mai jos de jumatate vasul de expansiune. I-am facut si aerisirea vreo 30 de minute pe loc cu clima la maxim pe treapta 1. Am schimbat si vasul ala de expansiune care il aveam in casa de cand am luat masina, acuma m-am prins eu ca ala de fapt merge schimbat si fara sa dau jos carcasa de la vascocuplaj. Vasul intra si iese dintr-o directie specifica. Mi-au venit si restu de piese pentru admisie, am sa le schimb si p-alea in curand cand e soare afara. Am laut si rezonatorul ala pana la urma fiind ieftin tot pe OEM, ala de il am pe masina clema rupta de dedesubt care e prinsa de cutie de la filtru. Cine a umblat acolo in trecut a uitat de surubul ala si a tras cu incredere pana a iesit, cu tot cu clema. I-am pus si papucul ala la stopul din spate, mi-am tras prelungitor din casa, l-am lipit cu pistolu de lipit, i-am pus cauciuc d-ala de izolare care cand dai cu caldura se strange, pun contactul nu a mai aparut in bord. Ziua urmatoare iara s-a aprins, mai investighez. Cand am dat jos alea p-acolo am demontat si curelele sa verific toate rolele alea, nimic suspect. Am profitat de asemenea de spatiu si mi-am curatat TOT ce am putut cu spray de frane, pulverizator de gradina cu apa distilata si o perie, am facut-o tipla. Inclusiv sub carcasele de la filtrele pentru clima. Ce era acolo la vasul pentru lichid de frana, partea sofer... pamant, frunze, gandacei mici morti, nisip, panza de paianjez, tot ecosistemul era acolo ) EDIT: Un lucru am mai invatat, am rascolit forumurile legat de problemele acestui motor pe partea de racire si se recomanda sa verifici saptamanal vasul de expansiune. https://imgur.com/a/GcYhC8a
    1 point
  12. Generatoarele publice nu mai genereaza coduri valide pentru ultimele harti NEXT.
    1 point
  13. Istoricul se poate lua din reprezentante GRATUIT. Site-ul promovat in postul anterior vinde coduri FSC PIRATATE si ILEGALE in orice tara din UE. Nici un cod FSC nu costa 100 RON la BMW si sunt 100% sigur ca nu apar in SGATE. Later Edit: PM cu VIN si adresa de email pentru cine doreste istoricul de service BMW, Mini, Mercedes Benz*** - GRATUIT *** Istoricul MB nu se poate exporta in format PDF, doar printscreen-uri din aplicatie.
    1 point
  14. @CSergiu nu are M paket, este M Performance. Cat despre grila, elementul asta mi-a placut cel mai mult inca de cand a aparut, de aceea am si cumparat-o. Exista oricand optiunea de seria 3 cu aceeasi motorizare si optiuni daca nu imi placea grila. Nu vreau sa zic ca in realitate arata mult mai bine decat in fotografii, pentru ca treaba asta este subiectiva. Am mai urcat si fotografie pentru moaca, desi nu reflecta atat de bine realitatea... https://ibb.co/fvxzQ8F
    1 point
  15. @cosmin, nu stiam de treaba aia cu motorina in ulei din cauza regenerarilor incomplete a DPF. Anyway, asta era fix acum 2 ani si cu 45.000 km in urma, masina avand in acel moment aproape 2 ani si 45.000km. Cand mi-a aparut eroarea reapectiva, masina era in fata blocului pe plan absolut orizontal. Eroarea respectiva a fost singulara.
    1 point
  16. Salutare Atasat ai linkul pentru ultima versiune de ISTA+Faci in felul urmator: 1. Te duci in folderul ISTA_4.28.4X si downloadezi tot in afara de folderul SQLiteDBs si SDP_4.28.41.7z 2 .Mai citeste inca o data ce am scris mai sus. 3.Dupa ce le-ai downloadat, creezi la tine pe calculator folderul SQLiteDBs 4.Te duci in Mega pe linkul de ti l-am dat in folderul SQLiteDBs si downloadezi la tine pe calculator EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z. 5.Deci la tine pe calculaotr in folderul SQLiteDBs trebuie sa ai doar EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z 6. Rulezi ista_standalone_installer_4.28.42.exe.Foloseste cablu ENET! Cauti pe google de unde sa cumperi unul. Nu trebuie sa platesti nimic.Spor la treaba! ista.txt
    0 points
  17. Ca sa inteleaga si Romulus ca lumea s-ar duce pana la Bistrita doar ca sa scape de clientii lui de la Bavaria
    0 points
  18. Teoretic, cumpĂŁrĂŁtorii de SH nu reprezintĂŁ nimic pt producĂŁtori. ĂnsĂŁ, dacĂŁ o rumegi puțin, și cei care schimbĂŁ mașina la 5 ani cu una nouĂŁ,trebuie sĂŁ se scape de cea veche,unde intrĂŁ ĂŽn scenĂŁ cumpĂŁrĂŁtorul de SH. Care nu mai cumpĂŁrĂŁ sh-ul ĂŁla dacĂŁ e de mare porc. Doar pĂŁrerea mea.
    0 points
  19. Wow! Probabil printre primele G22 cu M Paket din tara Am o curiozitate si nu o spun din rautate: cum te impaci cu grila din fata? Nu te deranjeaza ca e urata cu spume? Tot internetul face pipi pe ea ) Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
    -1 points
  20. Prin comentariile mele sper ca produc efectul de a realiza care sunt optiunile reale in lumea de azi. Pe scurt, nu cred ca penalizezi BMW-ul prin a contesta calitatea pe forumuri sau faptul ca ii faci speculanti, in timp ce conduci BMW vechi de 10-15 ani la care cumperi piese de schimb de pe piata second hand (doar un exemplu nu trebuie sa fie cazul tau particular aici). Cred ca ii penalizezi prin a cumpara de la concurenta (oricare a fi aia, de la Tata Motors pana la Lamborghini). Si este o diferenta intre a face economie si a face bani din economiile tale. Cine nu realizeaza ca masina este un bun pasiv care doar inghite bani (doar daca nu scoti bani din condusul ei) este treaba lui. Dar aici e cu totul alta discutie ( cand si cat sa cheltui pentru bunul tau pasiv si din ce il iei, economii sau investitii) si nu e locul aici.
    -1 points
  21. Bimmer esti incredibil, bmw a facut un soft ( s-au au platit pe altii sa le faca un soft), important e ca Bmw are dreptul asupra softului respectiv. Cum il codeaza si ce fac cu el e dreptul lor de autor, ca tu vrei totul pe gratis e alta mancare de peste, ce fac ei e absolut normal nimeni dar absolut nimeni nu te obliga sa cumperi E masina lor facut de ei mi se pare absolut normal sa cumperi totul prin ei, e ca si cum vrei sa mergi la restaurant dar sa vii cu berea de acasa, pai ce ii costa pe aia dcaa tu vii cu berea de acasa? Oricum faci consumatie.....
    -1 points
  22. Ba e normal. Isi protejeaza pordusul si imaginea asa cum considera ei. Nu iti convine, nu mai cumpara masina, du-te la competitori.Nu este o obligatie ca in viata asta sa conduci BMW. Decizia e ,din nou, la tine.
    -1 points
  23. Atunci scrie "Mie nu mi se pare normal!" nu "Nu e normal". De aia tot iti raspund cu aceleasi lucruri, pentru ca tu insisti sa crezi ca ai dreptate, cum ca cineva care a cumparat o masina are dreptul sa ceara de la producator sa ii dea la ce pret vrea el (cumparatorul) orice, de la informatii despre arhitectura masinii la piese second hand ieftine si pe termen nelimitat. Producatorul nu este obligat sa faca asta, tu tot insisti ca nu e normal. Ba e normal. TIE nu ti se pare normal, asta nu inseamna ca nu e normal. Cu atat mai mult nu ti se va parea normal daca iti castigi existenta pe seama producatorului (spre exemplu ai un garaj ce repara masini BMW). Atunci ai un interes (nu tu neaparat, vorbesc in general) sa urli ca nu e normal, pentru ca practicile BMW iti ingreuneaza tie posibilitatea de a face bani. In schimb daca esti doar client BMW si vrei sa cumperi o masina de la ei, este normal sa faca ceea ce fac, din toate motivele pe care ti le tot repet si pe care refuzi sa le iei in considerare.
    -1 points
  24. Tu, cumpărător de SH, nu reprezinți absolut nimic pentru un producător auto. Orice producător auto e interesat de ceea ce vor clienții de mașini noi, cei care probabil schimba modelul la maxim 5 ani și care înțeleg ce înseamnă garanția, reviziile la reprezentanță și asa mai departe. Dacă toate mașinile aflate în circulație ar fi întreținute corect, cu piese originale, la timp, în service-uri autorizate, și inspectate la sânge, siguranta în trafic ar fi la alt nivel. Dacă toate componentele unei mașini ar fi securizate astfel încât sa nu poată fi montate pe alta mașină, ar dispărea hoții de volane, navigații, oglinzi, roti și ce rahaturi se mai vând pe olx. Sigur, tu nu ai cum sa vezi beneficiile unor astfel de soluții..
    -1 points
  25. Pro Leasing Motors ĂŽn Ploiești e destul de lĂŁudat.
    -1 points
  26. Ce interval de service ai la motorul asta? De la cati km iti incepe contorizarea inversa pentru schimbul uleiului?
    -1 points
  27. E al 3 lea set de injectoare schimbat. Nu sunt injectoare noi, sunt sh bune. Da, am luat in considerare schimbarea vremii. Ănainte resetam consumul doar la cald, iar valorile le-am scris mai sus. Problema au fost doua injectoare : Injectorul 2 : valoare +2,95 Injectorul 4 : valoare +1,01 Celelalte doua au fĂŁcut corectii cu minus. DDE avea Ăâ˘i urmĂŁtoarea eroare : 4b10, smooth running controller (valori peste 2.0 la injectoare) DupĂŁ ĂŽnlocuirea celor doua injectoare maĂâ˘ina merge perfect Ăâ˘i scoate un consum bun. (exact atât cât zice producatorul) Din fericire pistonul nu a fost afectat, am remediat problema cât de repede posibil. Sent from my iPhone using Tapatalk Am pus tot Bosch pe acelaĂâ˘i cod. (Celebrele injectoare cu 836 la final) Nu este necesarĂŁ adaptarea din INPA/ISTA. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  28. Masinile cu Premium Selection au km putini, deci treaba cu km nu se aplica la tine
    -1 points
  29. Ce sa codezi daca are acelasi cod? Nu ai ce coda. Si nu, injectorul nou (daca are alt cod trebuie inregistrat) trebuie codat. (Intrebarea ar fi, pentru aia mai priceputi in injectoare, pot fi scoase pe piata injectoare cu acelasi cod?) Eu stiu ca, codul injectorului spune DDE-ului cum sa il foloseasca cat mai eficient si in tolerantele stocate prin cod. Sau, sa fie Sorin87 atat de norocos cumparand un injector cu acelasi cod? Sau Sorine tu ai dat injectorul de Euro 6 la "rectificat" si l-ai facut "nou". Am zis mai sus (parca) ca stiu cat se poate de sigur ca mare sfaraiala nu iese cu rectificarea injectorelor piezo!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.