Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/06/21 in all areas

  1. Motorul de 2l benzina, daca mergi cu pana la 130 km/h, consuma absolut decent. Am facut consumul pentru un trip de 4000 km anul trecut (pe seria 3 F30, e drept), media de consum a fost de 5.9% cu media de viteza 77km/h. Daca mergi doar pe autostrada cu viteza mai mare decat cea legala, la benzina sare simtitor consumul, iar la diesel nu.
    3 points
  2. De acord, din pacate nu exista nicio logica de genul asta in spatele taxarii. Taxarea pe lux ar insemna impozit marit daca valoarea masinii trece de o anumita suma. Sau impozit marit pe a doua, a treia masina. Faptul ca ai un Opel de acu' 20 de ani cu motor de 3l, sau un E60, nu inseamna ca o arzi in lux. Nici pe partea cealalta, cu poluarea, nu are sens. Pentru ca impozitul e tot ala, indiferent de norma de poluare a masinii. La fel si asigurarea obligatorie (care e foarte ieftina la noi, apropos). Deci taxare fara niciun sens. Si atunci, de ce sa dai 2,000 de euro in 5 ani, cand poti sa nu-i dai?
    2 points
  3. Eu nu prea inteleg un anume fel de abordare a lucrurilor la romani. Gen e mare impozitul. Inteleg pe cei care folosesc masina doar in satisfacerea nevoilor existentiale si doar atat si pt. care cheltuielile nu reprezinta un factor de neglijat.Perfect de inteles asta.Dar pt. cei care ravnesc la masini dintr-o clasa superioara gen seria 5 sau 7, care pot costa zeci de mii de euro la achizitie, fie si SH si care pot cere chiar si mii de euro anual pt. intretinere, sa pretinzi ca impozitul de cateva sute de euro pt. un motor de 3l e prea mare, mi se pare exagerat. Pana la urma e vorba de o cheltuiala previzibila, nu e ca si cand ar cadea turbina sau galeria de admisie deodata si sa te trezesti ca trebuie de azi pe maine sa scoti sute sau chiar mii de euro din buzunar. Altii ar putea zice...de ce sa dau bani degeaba la stat prin impozit mare pe motorizare ? Pt. ca cine ravneste la lux, plateste proportional mai mult.Presupun ca este o lege universal aplicabila.
    2 points
  4. Dintre 30i și 30d, aș alege clar dieselul. Nu m-aș crampona ĂŽn ce e rațional și ce nu ĂŽn funcție de nr. de km fĂŁcuți pe an, important e zâmbetul tĂŁu când faci o depĂŁșire/simți cuplul ĂŁla nesimțit
    2 points
  5. Tare masina, are un suflet al ei, isi schimba volanul de la o poza la alta....
    2 points
  6. De ce ai lua cu adblue? Sistemul de adblue e o sursa in plus de probleme: cei doi senzori care se pot strica si sunt scump de schimbat, lichidul pe care trebuie sa-l pui periodic si trebuie sa ai grija sa nu iei unul de proasta calitate, etc. Si o defectiune la adblue poate sa te lase cu masina in drum. Mult mai bun un euro 6 *fara* adblue..
    2 points
  7. Personal as alege 30d in defavoarea 30i. Chiar daca ar consuma identic, tot n-as alege 30i, cuplul de la 30d face toti banii, in opinia mea. Nu mai zic ca noile 30d mhev au acum 286cp.
    1 point
  8. @crtir eu sunt unul dintre cei care are o problema cu impozitul de 2000+ lei pt un motor de 3l, si nu pt ca nu mi-as permite, sau ca am pretentia sa primesc ceva de la stat de banii aia (am trecut demult peste asta) problema e ca principiul de calcul 'se taxeaza luxul' e total aberant in zilele noastre si taxeaza defapt doar capacitatea cilindrica, nu luxul asta avand in vedere ca poti configura un seria 5 cu 2.0 care sa ajunga la 70-80k euro si in acelasi timp alta masina cu 3.0 sub, sau la aprox, 50k, in situatia asta unde e corectitudinea principiului de taxare a 'luxului'?? problema e ca legislatia nu e actualizata, folosim niste legi de zeci de ani, care nu mai atat de multa relevanta in urma evolutiei societatii (si la noi)
    1 point
  9. strict dintre cele 2 din pct meu de vedere desi sunt posesor de 520d,iti recomand cu caldura 520i.benzina este altceva,motorul emai rafinat,mai silentios,si nu polueaza asa de mult precum dieselul.Plus ca motorina e cam pa in urmatorii ani,toti i-au pus gand rau tocmai datorita faptului ca polueaza mult avantaje reale la 520d ar fi: -consumul mai mic la drum in afara -dieselul e facut pt drumuri multe in afara, nu in oras -impozit anual mai mic aprox. 200 lei dezavantaje: -intretinere mai anevoiasa si mai scumpa fiind diesel,revizii mai dese -filtrul dpf care in dulcele spirit romanesc nu se curata ci se anuleaza complet pt ca e foarte scump unul nou de la 1000 euro in sus.Se gasesc si filtre dpf aftermarket dar nu tin asa mult ca cele OE -nu mai are viata multa,in max 10 ani poare chiar mai putin, dieselul va fi scos complet din circulatie din cauza ca sunt foarte poluante dezavantaje 520i -impozitul mult mai mare fiind capacitate cilindrica 2.2 deci automat 1000 lei daca nu ma insel -consum mai mare de carburant avantaje 520i -motorul mult mai rafinat,nu face precum tractorul ca la diesel -intretinere cu costuri mai mici ca la diesel automat -benzinarele inca se mai accepta,nu vor fi scoase curand. -ii poti pune instalatie gpl fiind benzinar.La diesel nu poti pune gpl Megi pe benzina e mai rafinat motorul.Eu daca ar mai fi sa mai aleg inca o data as alege 520i Modelul de 163cp cel NFL care are cod M47 este mult mai fiabil ca cel facelift de 177cp N47.N47 are probleme cu distributia si pe langa faptul ca se cam duce,trebuie dat jos si motorul ca sa ajungi la ea pt ca e in spate,la M47 e in fata. Din pct meu de vedere ultimul bmw in mintile lui facut cu simt raspundere a fost M47 cel de pana in 2006,dupa aia a fost facut superficial la modele de peste 2006,pt ca a intrat piata de consum in forta,si producatorii nu le-au mai facut trainice,pt ca trebuie sa mai si vanda p.s indiferent de ce alegere faci,inainte sa achizitionezi masina verific-o pe carvertical pt istoric
    1 point
  10. Pai nu e vorba despre convingeri aici. Chiar incerc sa inteleg de ce ai prefera o masina cu acelasi standard de poluare, dar cu un sistem care genereaza probleme in plus, fata de una fara sistemul respectiv. Mai ales ca exista acelasi motor si cu si fara adblue. N-are legatura cu lantul, cu uleiul, ca e acelasi motor. La fel si cu filtrul de particule la benzina. As lua oricand o masina fara filtru de particule in locul uneia cu acelasi motor si filtru de particule (presupunand ca toate celelalte conditii sunt la fel). Din nou, un sistem care genereaza probleme in plus. Iar la benzinar nu e ca la diesel, sa fumege in spate fara filtru de particule, nu omoara copiii, nu incarca plamanii.
    1 point
  11. Fara suparare, dar pana si conform criteriilor mobile.de ai fi in zona in increased/high price. Asta pt. masini de Germania, nu de Franta. Masina din imagine e si un pic mai bine dotata 11/2015, 420xd, 116.000km, bord extins, navi professional, scaune sport, piele, cutie automata.
    1 point
  12. Hai ca incepe distractia si pe topicul asta: - pt initiator, nu am stat sa caut pe autovit/olx, parca voiai ceva cu rulaj mic, si dotari minime "uneori e mai bine sa ai doar strictul necesar (o consola frumoasa si mare, scaune incalzite, oglinzi, senzori ploaie, in rest chiar ma lasa rece gen lane assitul cum e la vag, mi se par niste inutilitati care mai costa si mii de euro daca o iei de noua - poate pt unii sunt ok, dar pt mine in general, pot sa ma lipsesc clar)", si acum vii sa ne intrebi ce credem despre o masina care este prezentata in cel mai clasic stil samsaresc,abunda de dotari, adusa pentru vanzare (numerele rosii), dar vanzatorul a avut bunavointa sa schimbe volanul...iar rulajul e semnificativ de mare (dup parerea mea). Eu cred ca masina de mai jos poate fi adusa cu platforma cu un cost de maxim 1000 euro, iar pretul de achizitie mai poate fi negociat cateva sute, si ai masina decenta, cu rulaj ok, garantie, luata de la dealer, nu samsarie, pana la urma ai face un efort legat de bugetul de achizitie, insa ai economisi mult mai mult prin prisma uzurii mai mici, a garantiei: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=319017576&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&features=WARRANTY&fuels=DIESEL&hlt=BI_XENON_HEADLIGHTS&hlt=LASER_HEADLIGHTS&hlt=LED_HEADLIGHTS&hlt=XENON_HEADLIGHTS&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=21&maxMileage=100000&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&minPowerAsArray=87&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&fnai=prev&searchId=3c6913f0-5753-7b96-0c69-0db33852d909
    1 point
  13. E posibil, da. Ceea ce mi se pare rezonabil. Cu exceptia mersului la viteza > 140km/h, unde benzina o sa consume clar mai mult. Apropos de 'complicatii': pe seria G, din cate stiu, si motoarele pe benzina au filtru de particule.
    1 point
  14. Cred ca 2 litri benzina consuma cat 3 litri diesel.
    1 point
  15. Si eu tot spre benzina tind, chiar daca as fi vrut 6 cilindri, dar aia e. Inca nu sunt hotarat, o sa mai cercetez. Poate mai pun niste bani si iau 540i, sa vedem...
    1 point
  16. Eu as lua 530i. Este un motor reusit, am un prieten care are si nu a avut probleme cu ea de cand a luat-o de noua si masina are deja 122K km. Impozit mic, consum decent si putere suficienta. Nu e ca un 3l i sau d dar fuge bine sa stii
    1 point
  17. Sa fi fost tu eu deschideam topic nou. E despre audio si mai intrebi si despre alte marci, din ce ai auzit. O sa apara o caruta de pareri despre audio in masini (ai alta marca, de care unii au auzit si or sa iso dea cu parerea..) care nu prea are treaba neaparat cu G30...
    1 point
  18. Ideal ar fi sa o pui in vitrina sa nu o mai misti.
    1 point
  19. Scuze, nu cred ca am citit ceva mai naiv de atat. Cine ravneste la lux, plateste proportional, dar si primeste din partea statului ceva de banii aia, ceea ce nu se intampla in Romania. Nu ar fi asa mare problema sa platesti impozit mai mare, daca banii aia ar fi si administrati corect. Nu iti vine sa platesti mai mult de ciuda, nu neaparat de zgarcenie. Statul e interesat doar de bani, nu de poluare, nu de drumuri mai bune, bani, atat! Adica statul are voie sa administreze prost banii, sa o dea in bara cu tot felul de investitii inutile fara sa fie tras la raspundere, dar tu daca vrei o masina cu motor mai mare, gata, esti chiabur, vrei lux, etc.
    0 points
  20. Bimmer esti incredibil, bmw a facut un soft ( s-au au platit pe altii sa le faca un soft), important e ca Bmw are dreptul asupra softului respectiv. Cum il codeaza si ce fac cu el e dreptul lor de autor, ca tu vrei totul pe gratis e alta mancare de peste, ce fac ei e absolut normal nimeni dar absolut nimeni nu te obliga sa cumperi E masina lor facut de ei mi se pare absolut normal sa cumperi totul prin ei, e ca si cum vrei sa mergi la restaurant dar sa vii cu berea de acasa, pai ce ii costa pe aia dcaa tu vii cu berea de acasa? Oricum faci consumatie.....
    -1 points
  21. Ma gandesc sa imi fac upgrade la sistemul audio care e standard si am gasit o firma in olanda ce ofera boxe si montaj . Pretul e destul de mare , intre 1200 si 1750 euro cu tot cu montaj. Oare iese bine ? https://www.hifimotive.nl/?p=165
    -1 points
  22. depinde ce vrei , 530i pt impozit si consum , cu stage1 ajunge la ~290 cai , dar daca vrei senzatii tari un 540i cu stage 2+ ajunge la ~500 cai si ~700NM cuplu.
    -1 points
  23. Nu ai ce sa te informezi; adica mare lucru sa afli. E motorul B47 cu lantul ca si la N47, versiune >>>mai<<< rafinata... Probabil cu AdBlue. Eu as lua cu AdBlue obligatoriu la un diesel in 2021! Dar nu vad multi sa iti recomande asta../ nu stiu in ce masura iti poate afecta bugetul alocat. De ce 190 e mai mare decat 163 la acelasi cc? Pentru ca au pus o admisie mai mare un intercooler si o turbina (doua) mai mare. Si rescris dde-ul.. Simplu. (hai ca ma intorc la numarat pagini, pana iti iei masina si atunci.. sa nu uiti sa ii faci topic la "masina mea"; explici multe )
    -1 points
  24. Din ce am citit, cele fabricate dupa iulie 2018 au DPF, dar la benzina nu sunt asa de problematice ca la diesel. Benzina se incalzeste imediat, si funinginea se arde mai repede, nu apuca sa se depuna cenusa ca la diesel.
    -1 points
  25. https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-seria-3-f31-2014-automat-184cp-IDeS1y4.html wba3k31060f674784
    -1 points
  26. Nici eu nu reușesc sĂŁ ĂŽnțeleg abordarea ta. AdicĂŁ "sĂŁracii" care cumpĂŁrĂŁ un seria 5 SH nu trebuie sĂŁ ținĂŁ cont de costuri/cilindree/impozite..dar cei care au cumpĂŁrat mașinile alea 520d noi cu 60k euro de ce au ținut cont? cĂŁ doar e inundatĂŁ piața de 2.0d pe seria 5. Și ar fi fost și pe seria 7 2.0d dacĂŁ s-ar fi pus.
    -1 points
  27. Daca as vedea ca avem infrastructura cel putin la nivelul Ungariei, nu m-as zgarci sa dau 2500lei pe an impozit pt un motor de 3000cc. Dar, asa, sincer, cand vezi cum arata drumurile in Romania, parca ti-e scarba sa le mai dai vreun ban. Acum, revenind la masina. Daca ar fi sa aleg fara sa tin cont de buget, as alege 3000 benzina (varianta 540i). Dar na, mai trebuie si compromisuri. Mi-am setat un buget de vreo 35.000Eur. Un 540i sare de 38000, plus ca sunt putine. O sa mai cercetez, pana in iulie-august, sper sa gasesc ceea ce caut.
    -1 points
  28. Salutari! Am mai avut tentative de a achizitiona bmwuri in trecut, ba chiar pentru fosta de acum multi ani am mers pe un seria 1 diesel (mai mult pt ca mie imi place modelul fiind mai mic decat un seria 3 care deja mi se pare enorm), eu in schimb tot pe Audi (A3) am ramas. Acum as vrea sa vand A3ul meu, initial ma uitam dupa un CLA dar nu stiu, parca nu mi se potriveste iar preturile sunt prohibitiv de mari. Plus ca si intretinerea mi se pare ca este mai greoaie, ma rog, nu scot definitiv Mercedesul dar momentan cred ca pentru situatia mea ar fi mai corect un BMW. Creez acest topic mai mult pt ceva indrumari si consultanta. A mea nevasta de acum ar vrea un Seria 3, insa mie in continuare mi se pare mult prea mare, iar la seria 1 (stiu ca o sa rada multi cunoscuti) nu prea s-a schimbat mai nimic(pana in 2019-2020), afara, bineinteles de ultima varianta de la seria 1 care la exterior nu imi place deloc, insa la interior ma incanta super mult... Si am vazut variante seria 1 benzinare (m-ar incanta foarte mult si o benzinara, recunosc) chiar si la 17-18.000k euro cu putin km gen 30-40k maxim (inca cu garantie banuiesc), dar nu prea stiu prea multe despre motoare, consum. Teoretic, as merge pe o benzinara, chiar si cu riscul de a consuma 9-10 in oras, dar sa nu fie real de fapt 12-13. De asta poate sunt ceva posesori si de benzinare pe aici pe forum care pot impartasi din experientele lor REALE. In prezent oricum imi ia si A3ul asta diesel 2.0 150cp tot 9-10 (este s-tronic) in oras. Eu va zic consum real, ca asa multi zic ca domle lor le consuma mult mai putin. O automata si motorul asta pe euro 5, atat consuma, poate chiar 11 cand e foarte aglomerat. Audiul as vrea sa il vand (Dar sa vedem si daca iau cat as vrea (Ma gandeam in jur de 10k), oricum preturile la masini mi se par mai mari acum decat poate in alti ani...nu stiu daca s-a schimbat ceva... La seria 3 ar fi cateva variante, nu vreau cine stie ce briz brizuri sau dotari care sa cada in timp, am avut multe masini de-a lungul vremii (le-am tinut pe toate maxim 4-5 ani) si uneori e mai bine sa ai doar strictul necesar (o consola frumoasa si mare, scaune incalzite, oglinzi, senzori ploaie, in rest chiar ma lasa rece gen lane assitul cum e la vag, mi se par niste inutilitati care mai costa si mii de euro daca o iei de noua - poate pt unii sunt ok, dar pt mine in general, pot sa ma lipsesc clar). Acum mai intreb si vav de conectare, la ultimele modele (Caci interiorul oricum imi pare la fel) se poate face mirroring la android pt waze? Asta chiar as vrea sa o am ca si dotare si sa stiu dupa ce ani sa ma uit, daca exista posiblitatea bineinteles... Ca si buget ce sa zic, cat mai ieftin cat mai bine, teoretic nu as vrea sa ma arunc mai mult de 17-18k dar mai putem creste, daca chiar merita si reusesc sa o dau si eu pe a mea convenabil. Cu siguranta seria 3 nu o sa gasesc (120k km ar fi o varianta pe la 17k dar mai multi km clar nu as vrea), dar seria 1 vad ca mai sunt sanse (am niste argumente pt seria 1 pt ca am un job de teren si in bucuresti se stie cum este parcarea - plus ca si audiul il mai am putin zgariat la exterior - nu sunt chiar cel mai bun "parcangiu" si sunt si cam neatent). Exclus se pare ultimul model care fara 25-30k nu il gasesc, acolo probabil ca nu mai este problema wazeului si conectare Ma rog, nu arde sa o schimb masina, dar deja este din 2014 si ma gandesc ca are o varsta sa nu inceapa sa ceara bani. Momentan este ok A3ul, pus la punct, merge fara probleme, dar decat sa ajung sa bag ceva ulterior, mai bine as face upgrade. Actuala are un G6 si a bagat peste 6000 lei in multe "consumabile" (articulatii, compresor a/c, frane, distributie), caci inca ii place mult, eu as fi vandut-o pe a ei, dar vedem daca reusesc eu sa o vand totusi.... Rezumand, mai mult ma intereseaza de la acest topic daca ma puteti ajuta cu urmatoarele informatii: - Pentru seria 3 de la ce an sa ma uit la diesel ca sa nu mai fie probleme cu distributia, mi se pare ca de la 2016, este corect? oricum as vrea sa fie maxim de veche 2018, chiar 2019. - Pentru conectare waze/mirroring android - fiabilitate si consum motorizari benzina 1.5 (parca asa am observat ca sunt motoarele, si 116 cp si 150? sau incurc/confund?). - ar mai fi niste variante si hibride, dar din ce am inteles de la un prieten ar fi de evitat inca multi ani, toyota fiind aici lider. El cel putin vorbea de VAGuri, lucrand in reprezentanta si avand numai probleme hibridele in ultimii ani (chiar mai devreme vazusem o jetta hibrida pe strazi). Nu in ultimul rand, daca este cineva de pe forum care ma poate ajuta contra cost, bineinteles (prin 2015 gasisem o cunostinta care m-a recomandat la BMW Filaret dar a platit fosta parca more or less 100 euro) sa verific exact kilometri si starea tehnica, asta daca ajung pana acolo sa vand si A3ul si sa gasesc ceva convenabil (probabil prin vara as aproxima).
    -1 points
  29. BMW X5 F15 M50D - 440 cp - Stage 1 An fabricatie : 2014 (Prima inmatriculare 2015) Culoare : Negru - Carbon-schwarz - 416 Motor : 3.0d (2293cmc) Tri Turbo - Stage 1 - 440 CP (Soft facut acum 50k km , aprox 2 an) Cutie : Automata 8+1 trepte KM : 236000 (Reali , istoric BMW) Tara de provenienta : Germania Tractiune : 4x4 permanent Optiuni importante : - Parbriz Heliomat - Cutie automata Sport 8+1 trepte - Jante 20” Double Spoke 468m - gume Continental noi de vara (2020) - Senzori presiune in pneuri - Adaptiv M Suspension - Alarma - Comfort Acces (Keyless Go) - Portbagaj electric - Packet M Sport interior-exterior - Camera marsalier - Shadow Line exterior - Trapa panoramica - Pachet fumatori - Scaune comfort,full electric cu memorii - Interior Individual - Suport lombar activ sofer+pasager - Incalzire scaune fata - Incalzire in bancheta spate - Trim-uri interioare lemn Oak American - Clima 4 zone - Senzori parcare fata-spate - Faruri LED Adaptive + spalator - Pachet lumini ambientale interior-exterior - Senzori lumini/ploaie - Lane Change Warning - Active Protection - Traffic-que Assistant - Driving Assistant Plus - Navigatie Profesioanala - Head Up Display - Harman-Kardon Surround Sound System - Individual High-Gloss Satin Chrome - Individual Roof-lining Anthracite (Plafon negru) - Active Protection For Pedestrisans - Speed Limit Info Scurt istoric : - Unic proprietar in Romania (leasing Germania 4 ani , pe urma inmatriculata in 2019 in Romania de mine) - KM reali (Istoric BMW complet) - Soft putere 440 CP - Stage 1 , efectuat acum aprox 50k km - 2 schimburi de ulei la cutia de viteze (150 000km si 230 000km) - Masina nu bate , nu troncane , trage foarte bine , cutia schimba perfect. - Estetic masina arata foarte bine (exterior vopsit pe casco lateralele acum 2 luni,datorita unui binevoitor cu cheia) - Fiscal la zi , impozit platit pe 2021 , toate actele originale , carte service , manuale , carte de intretinere si 2 chei telecomenzi originale. - De curand : schimbate discuri + placute fata + brate inferioare (7000 ron) , capac tacheti (filtru epurator) (3000ron). Pret : 28 990 EUR usor negociabil. NU accept nici un fel de schimburi. Masina este inmatriculata pe firma , se elibereaza factura la vanzare (fara TVA,nefiind platitor de TVA). Contact : 0721285395 Stefan. POZE : https://postimg.cc/gallery/QKmW4Gs
    -1 points
  30. Este masina din aceasta prezentare video: Cauciucuri noi de vara pe 18 ( Falken XL NON-RUNFLAT), roti noi de iarna pe 17 (jante tabla , senzori , cauciuc Dunlop ) . Schimbt ulei cutie si motor . Schimbat EGR -campanie recall -APAN BMW Braila . Inca o campanie tehnica facuta in iulie 2020 . Navigatie 2020-2 . Schimbat lichid frana 09.2020 - APAN BMW Braila . Nu ma intereseaza nici un fel de schimb . Pret 23500 euro .Rulaj - 123000 km . Raport Carvertical https://www.carvertical.com/ro/raport?id=aeafa399-0816-4bfa-a745-f3ab5fe309f7&vin=WBA4F11090G314805
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.