Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/11/21 in all areas
-
Se vede ca nu ai treaba cu service-uri si domeniul auto, altfel nu ai fi spus asemenea aberatii. Contrar parerilor care sunt formate strict pe forumuri, se mai rupe distributia si la M47 / M57, se segmenteaza, etc. N-urile sunt mult mai proaste dar nici M-urile nu sunt scutite de probleme Geometria nu se indreapta pe smirghel, de unde ai scos-o? Se depune calamina care se poate curata insa problema o reprezinta uzura de pe coroana si de pe "calareti". Oricum ar fi important este sa faca flow-ul corect dupa reconditionarea turbinei, altfel pot aparea tot felul de probleme.1 point
-
Geometria se schimba daca are uzura (se poate verifica) nu aiurea, oricum ce pui aftermarket nu are nici-o legatura dpdv al calitatii cu ce vine original. bimmer90f30, te bagi in toate discutiile desi la majoritatea nu ai nici-o legatura cu subiectul. Nu intereseaza pe nimeni experienta ta cu masina personala, poate e o exceptie, poate e ingrijita... M47 e un motor foarte bun insa dupa 250k km mersi cu DPF si revizii la 25-30k km (cum se face pe afara) nu vrei sa stii cum arata segmentii si cuzinetii. Am vazut peste 10 motoare demontate in diverse stare de degradare (inclusiv motorul de pe masina personala) si doar 2-3 erau cat de cat ok insa erau masini fara DPF sau cu DPF-ul scos devreme1 point
-
Ai informatii exacte? L-ai urmarit pe om sau ai facut o statistica prin care tie ti-a dat ca in 10 ani nu are cum sa nu aiba niciun element revopsit? Daca eu iti zic ca masina mea de hartaneala in oras este un Citroen cumparat de mine de nou din 2004 si pana in prezent nu are decat bara spate revopsita(si asta facuta pe casco in 2007 ca expira si avea doua zgarieturi), si repet e masina de hartaneala in cacatul de Bucuresti!1 point
-
Prima data suna ca un fasait, imi dadea impresia ca scapa aer pe undeva sau doar turbina, dar la ultima accelerare cam suna a lant. (nu-s mecanic)1 point
-
Cred ca doar vreun Ferrari de weekend sa ai si in 10 ani sa nu ai nici un eveniment. O masina folosita nu are cum sa nu aibe vreun element revopsit in 10 ani sa fim seriosi.1 point
-
Am 120.000 de mii km la masina . Pai prima data am auzit din masina cu geamurile inchise suieratul,dar se aude si cu ele deschise. De la 2000 turatii in sus. Pai a pus o pe tester ,a aparut doar debitmetru. Era ulei curs acolo la admisie.. si a zis ca tija din admisie nu mai lucreaza cum trebuie. Nu ma pricep foarte bine.. dar am zis sa o schimb,ca tot plec la drum lung. Si asa vom vedea daca e suieratul de la galeria de admisie. Eu am incredere in mecanicul asta. Odata si odata tot trebuia sa umblu la masina sa scap de suierat. Mersi baieti1 point
-
Depinde ce intelege fiecare prin evenimente, pt mine, personal, alea nu sunt evenimente1 point
-
Bara fata revopsita in reprezentanta pe Casco in urma unei zgarieturi de 3 cm. Portiera dreapta fata revopsita in reprezentanta pe Casco in urma unei lovituri ,cu carucior de cumparaturi la supermarket. Geamuri oglinzi inlocuite in reprezentanta pe Casco in urma furtului. Emblema capota inlocuita in reprezentanta in urma furtului. astea sunt marile evenimente din istoria ei. Daca ai tu poze si informatii legate de alte lucruri,te rog sa le faci publice Multumesc1 point
-
340x30 & Co. sunt pentru sistem de franare sport cu 4 pistonase pe fata, daca nu ai asa ceva atunci este varianta 312x24 ... Daca nu a avut lichidul de frana inlocuit pana acum este recomandat sa il schimbi si pe acela.1 point
-
Salut, Am un F34, si de putin timp scartaie destul de enervant atunci cand se deschide sau inchide usa de la portbagaj. Exista vreun remediu rapid pentru asta ?1 point
-
Am vazut acum 15 ani un sofer de microbuz care, dupa ce a facut plinul, cand sarea pompa, mai punea mana pe microbuz si il impigea stanga/dreapta sa il balanseze cu scopul de a sparge bulele de motorina pt a mai putea turna cativa litri si astfel sa nu sara pompa prea repede. in jumatate din cazuri asa fac si eu. Eu doar daca plec la un drum de peste 400 de km, atunci iau o mica pauza de 10-15 minute. Mi se pare ca luand pauze as irosi toata stradania anterioara.1 point
-
sunt patit.. stiu cum e. pt inceput e bine sa identifici daca este vb de roti sau cardan. instaleaza un app care monitorizeaza vibratiile (vibrometer) .. si iti face FFT (google it) fa un calcul care in functie de anvelopele instalate sa sti ce RPM ai la roata la 130 sau 140 cand vei monitoriza vibratia vei avea componente clar definite la sa zicem 1000rpm care sunt rotile.. si la ca,3080 care este cardanu. ( diff. are raport 3.08). cu un telefon bun poti "vedea" foarte clar turatia compomentei care generaza vibratia asa arata cardanul meu cand imi vibra. Vibratia rotilor (aici ca 815rpm) era total dominata de cea a cardanului (2500 rpm). vezi si motorul la 16001 point
-
Nu se baga in treapta inferioara in nici un caz . De ce : schimbarea de treapta produce un soc in trenul de rulare si nu face decat sa piarda si mai mult aderenta. E tehnica cunoscuta de incepere a driftului cu downshift ca sa piarda tractiunea si calcat acceleratia , ori in cazul asta vrei sa o redresezi nu sa derapezi si mai mult. O alta dovada si mai accesibila e faptul ca masinile automate sunt programate sa nu schimbe in curba (se folosesc de senzorul de acceleratie laterala) tocmai pentru a preveni derapajul. Probabil asta cu treapta inferioara e valabila la FWD si subvirare. Cum se redreseaza masina cand derapeaza de spate - supravirare ( tehnica invatata la niste cursuri ) Cum simti ca pleaca spatele contra-bracare si imediat contra-contra-bracare ( adica miscare in sensul invers, nu stiu cum sa-i zic pe romaneste ) pentru a preveni aceea "coada de peste". De obicei controlul se pierde nu la prima derapare , care se contracareaza usor ci la acea "coada de peste" care de obicei e mai violenta ( pentru ca in afara de derapare mai apare si balasul masinii pe axa proprie longitudinala (dreapta stanga din amortizoare)). Daca nu se ia imediat de volan in sens opus dupa contra-bracare si masina incepe sa balanseze cu o amplitudine din ce in ce mai mare atunci sansele sa o pierzi sunt foarte mari. Nu se calca frana, eventual un pic de acceleratie ajuta. Nu se calca frana pentru ca se descarca puntea spate si derapezi mai rau. Un pic de acceleratie are efect contrar , se produce incarcarea puntii spate si ajuta la restabilirea aderentei. O alta smecherie care ajuta foarte mult ( faceti niste teste si vorbim dupa aia ) e mentinerea privirii in directie in care vrei sa mergi (redresezi masina, evident pe sosea te uiti la banda ta) . Te uiti putin mai in departare nu la botul masinii. La ce ajuta : se realizeaza un punct fix de referinta si inconstient mainile vor roti volanul atat cat trebuie. Daca te uiti la pom sau la sant de cele mai multe ori contra-brachezi mai mult decat trebuie. Daca derapajul e usor la RWD o redresezi de obicei cu putina acceleratie (totul e sa fie cat mai lina sa nu provoace si mai mult ruperea aderentei).1 point
-
0 points
-
Cum a zis si Boaska, eu nu as repara nimic la admisie.. Eu sunt curios, cum a facut mecanicul sa afle ca e admisia si nu e totusi turbina? Ai vazut ce a facut? Sau poate sunt amandoua. Sa inteleg ca uleiul iese pe la mecanismul clapetelor? Si suiera tot pe acolo? Suieratul l-ai observat prima oara din masina?-1 points
-
Suieratu' nu este detectat pe tester. Si nici pe tester nu apare ca turbina e defecta; aceasta se deduce, asculta.. observa vizual.. Mecanicul tau ar trebui sa stie treburile astea. Testerul e o scula care te ghideaza, nu iti da mura'n'gura. Cine crede altceva se pacaleste singur.-1 points
-
Misti prea mult camera. Trebuie sa stai pe spatele motorulu sau sub motor tot la spate, cel putin 30sec-1min.. Lasi telefonul sub masina.. te urci in masina urci turele in trepte si le mentii acolo din loc in loc ca la ralanti pana la 1 minut pana pe la 1500rpm. Asa se face. Plimband telefonul amesteci groaznic zgomote din alte locuri. Tu vrei sa asculti doar lantul..-1 points
-
Eu am zis ture nu viteza. La viteza de 100 km poti sa ajungi accelerand in fiecare treapta pana la 2500-3000rpm.. Asta inseamna picior greu pentru mine; plecari rapide. Normal ca nu trebuie sa suiere. Mai incape in discutie? Ce trebuiau sa curete cand ti-au schimbat turbina? In afara de eventual suprafata de prindere.. Curatatul (intercolerului si alte fleacuri..) se face daca o schimbi tu, ca ai timp.. asa am facut eu. La interior turbinei probabil nu trebuie.. au curatat zona miezului probabil.. oricum viata miezului sta in alimentarea lui cu ulei. I rest.. tre' sa traga asa cum a fost prevazuta..-1 points
-
Nope, in regimul ala eu nu conduc. Putin mai moderat, ca sa incurc pe cat mai multi pe strada. Dar hai sa nu mai continuam asa.. Mi-am spus parerea; ai inteles ce am vrut sa spun. Turbina, si cu ea esti lamurit; reconditionat pe jumatate nu se poate. Daca ti-au dat garantie bate la ei in poarta din nou.-1 points
-
-1 points
-
Matose, sper sa ai dreptate in cazul lui. Preia discutia daca tot zici ca m-amestecat. Tu esti printre primii care acum incepi sa matrasesti la M47.. dar asta ramane doar o discutie intre noi.-1 points
-
Nu cred ca am facut vreo aluzie ca a fost facuta acordeon! Am scris destul de concis in postul anterior ce voiam sa zic. Revopsiri/lovituri sunt evenimente Spor!-2 points
-
Mai Matose nu face omul sa desfaca motorul fara motiv.. Eu nu am auzit ca pice asa segnemtii la M47. ..De unde le scoti!? Am luat masina mea la 250k km si acum are 455k km consuma exact atat cat si cum consuma cand am luat-o. Reconditionat turbina pe la 350k km ca m-a plictisea/enerva zgomotul actuatorului... (Tu crezi ca mai luam masina veche de 5 ani la vremea ei, cu motor carei i se duc segmentii?? Si am platit mult pentru ce echipare are si cati km avea... Am cito si m-am informat foarte bine la vremea aia pe ce urma sa dau banii!) Chiar dimineata am intrebat un coleg care se intamplase sa conduca in spatele meu, i-am dat talpa si l-am intrebat cand am ajuns daca a vazut mult fum negru si a zis ca nu, mai nimic.. Nu zic astea sa ma dau curcan, dar chiar nu e frumos sa presupui ceea ce NU este specific anumitor motoare. M47 e unul din ele. MxV, daca ai piciorul greu, de aia consuma, iti spun eu sa stii. Schimba tu linistit dieselul ala pe la 200-2100-220 si sa vezi ca nu o sa consume ulei. Si te asigur ca daca schimbi si uleiul la 15k km o sa ajungi cu motorul la 400k km. Doar daca proprietarul dinainte nu si-a batut joc.. acum stii cum sa afli daca motorul e in toate mintile lui; condu linistit o perioada si o sa afli! Pentru suierat, mergi inapoi unde ti-au facut ce ti-a facut; nu au facut bine evident.-2 points
-
Ma bucur ca am descoperit acest club, altfel traiam in minciuna, nu cunosteam semnificatia cuvintelor. Mergand pe acelasi fir, daca nevasta si-o trage cu altii, la al catelea se considera ca te inseala? De-aia romania e plina de cazane prezentate 'I M P E C A B I L' si apoi umblii cu injectoru'n plasa. Referitor la masina, s-a vopsit si interiorul? Spor la vanzare!-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00