Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/25/21 in all areas
-
Am schimbat oglinzile din cele stock cu cele de M3. Zilele urmatoare voi duce la vopsit bara fata impreuna cu prinderea de sus, aripile si capota. Apoi inainte sa montez toate elementele de caroserie, voi duce masina la un tinichigiu pentru a scoate punctele de rugina de pe usa soferului.3 points
-
practic ai o intrerupere in acceleratie , poate fi din cutia de transfer , inspecteaza anvelopele vezi in ce stare sunt daca ai diferente profil , uzura intre fata spate3 points
-
2 points
-
Cauta 11127793164 pe Autokarma si gasesti mai multe variante @bimmer90f30: in primul rand nu sunt mecanic, in al doilea rand cred ca trebuie sa cauti un specialist, ai ceva probleme la mansarda care mai mult ca sigur se pot rezolva. Eu nu stau pe forum sa destup pe toata lumea si sa dau totul mura in gura, nu am timp si nici de ce sa fac asta. Masinile nu se repara pe forum2 points
-
Am facut experimente cu capacul de la vas pana mi-am dat seama ca pe acolo mai imi scapa dupa ce am schimbat aproape cam tot ce era suspect la sistemul de racire, vas, radiator, tot ce era furtun, etc, surubele, etc. Experimentul #1 Prima oara, pana sa-mi dau seama strangeam capacul asa... sa fie strans acolo, tot pierdea apa dar nu in mod alarmant si o pierdea doar cand turam motorul pana in rosu. Experimentul #2 Am mers o perioada, cam 500 de km, fara sa turez motorul mai mult de 2500, nu pierdea apa deloc. Experimentul #3 Dupa am repetat iara, am turat motorul pana in rosu si l-am tinut turat 3-4 minute, iara pierdea apa. Experimentul #4 Dupa, am strans bine capacul de mi-am rupt mainile, nu mai scapa apa. Dupa ca sa fiu sigur ca aici era problema, am repetat dinou experimentele astea. Acelasi rezultat, trebuie strans al dracului de bine capacul. Ciudat mai e ca nu lasa vreo urma cand o scapa. Inainte de toate experimentele astea ma asiguram ca vasul de expansiune nu are urme de scurgeri. Si pe mine ma apucase paranoia cu garnitura, mai erau doar astea 2 variabile, garnitura sau capacul sa nu fie strans corespunzator.1 point
-
Cand pdc-ul primeste eroare, ii dezactiveaza pe toti. N-ai cum sa verifici asa. Fara diagnoza pierzi timpul degeaba.1 point
-
Probabil ai pus chinezarie si nu ai echilibrat pe banc. Primesti ceea ce platesti1 point
-
O diagnoza cu ISTA ar clarifica mai multe. Senzorii se strica ft greu, insa nu e imposibil.1 point
-
Ar trebui sa mearga direct la bornele de la capacul motor, cel mai sigur dai bateria jos, o incarci si o pui la loc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu astea le-am gasit la epiesa : https://www.epiesa.ro/lamela-stergator-bmw-seria-3-touring-e91-320-d-diesel-163-cai-valeo-574321/18761/100133/prodid-39162121/1 point
-
1 point
-
Ai incercat sa pui urechea sa asculti ? Ala care nu paraie e defect.0 points
-
Matose, ce-ar fi sa iti vezi de treaba ta? Ti-am spus CLAR mai sus ca ai tot spatiu sa scrii ce vrei pe forum. Vezi-ti de borsul tau! Te-am apreciat mai sus iar tu ai devenit NESIMITIT! Daca nu te intereseaza aprecierea mea, ignora flacau. Nu ma intereseaza ce esti sau ce nu esti. Ma intereseaza ce spui si analizez ce spui. Si percutez pe asta sa nu. Sa stii ca la setarile din cont ai o setare care poate sa ascunda toate postarile mele. Ai inteles ce trebuie sa faci, sau trebuie sa vin sa iti arat? Ulima postare a ta e CLAR atac la persoana. Asta e doar un avertisment inainte sa te reclam.-1 points
-
Ce vrei mai mult la modulul ala? E antic. ..nu stii ca sunt doua plusuri la HU de prin 2000? Unul din ele e "pe cheie". Cum vrei sa schimbi (..in setari?) daca nu alimentezi din alta parte, de la celalalt (permanent) plus?-1 points
-
Bine spus și punctat . Am reusit sa vorbesc la telefon cu asiguratorul și mi-a deschis dosar de dauna și in 4-5 ore duc masina la bmw și o las acolo. Azi dimineata am mers la servici cu ea și bĂŁtea ceva in volan. Totusi masina nu trĂŁgea in nici o parte . Probabil se repara usor . Aseara 2 ore am putut dormi . Ieri am fost unde sa intamplat și masina a derapat cam 3-4 sute metri Dupa care am sarit pe spațiul verde si a mers 20 m in lateral . Erau stâlpi de iluminat , camioane pe dreapta , putea ieși mega urat . DacĂŁ lovea masina și venea politia , Casco ul meu nu mai era valabil pt ca doar eu sunt asigurat . Marți seara am ajuns inapoi in Belgia DupĂŁ un concediu de 5 saptamani in ro . Uite cum poate veni necazul , când nici nu te aștepți și cand tie bine . Ma bucur ca a ieșit așa și nu mai rau .-1 points
-
Eu zic sa mergi la cineva care se pricepe, electrician auto. Apoi, daca dupa ce se opreste muzica, pui contactul nu porneste din nou la dorinta ta? Atunci nu iti mai trebuie sa faci alte lucruri nefiresti. Un sfat; daca vrei sa asculti muzica mult timp la masina cu motorul oprit, s-ar putea sa ai probleme cu pornirea motorului.-1 points
-
Mia zis cineva care lucreaza in asigurari, ca la BMW la o lovitura in jantele de pe fata se da la schimb caseta de directie, fiind procedura de la bmw. Dar presupun ca nu ai nici o lovitura nu /?-1 points
-
Plus la plus, minus la minus. De preferat de dat jos borna de minus de pe baterie. Iti trebuie o tubulara de 10mm pt asta. Apoi pui cum am zis mai sus, un crocodil minus la minusul bateriei apoi celalalt de plus (rosu) la plusul bateriei. Pe baterie o sa gasesti doua capacele din plastic, un rosu mai la fund, acopera borna plus a bateriei; capacul ala nu se da usor jos adica la o parte/acolo trebuie mult talent.. poti in schimb sa pui crocodilul pe celalalt capac, negru care are un arc din plastic si asa ai acces la cealalta borna de plus; e chiar langa brida aia din metal cu, cauciuc pe ea care e peste baterie...-1 points
-
Si daca nu ii merge MP4? Ce format este acceptat de codecul in programul din HU. Sunt o gramada de formate, de frecvente de reimprospatare/ frame rate, in care trebuie sa fii cu clipul care il vrei.. OP, daca DVDul de magazin l-ai putut vedea formatul de pe DVD foarte probabil e MPEG-2 / .VOB Stai linistit altora le ia si mai mult de atat; auzi 4 zile.. Fa-ti rost de un progrma de conversie video in formatul compatibil din in HU si te-ai "scos".-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Bateria ai testat-o la un specialist in baterii, un electrician auto cu un tester de baterie, adica, sa vezi daca bateria mai tine curent cum probabil ai auzit ca se spune in popor. De cand e bateria aceea pe masina? Faci distante scurte cu masina? Daca da, nu conteaza cat de veche e bateria, e descarcata. Nu are timp sa se incarce. Nu conteaza pe unde ii dai curent bateriei consumate atat timp cat atingi sau ajungi cu clestii aceia PE BORNELE (rotunde.. sau clemele rotunde ale) BATERIEI DESCARCATE SI NU ALTUNDEVA in compartimentul bateriei, alte fire care crezi tu ca e suficient. Poate ca, cateodata e chiar indicat sa alimentezi pe bornele bateriei; mai scutesti rezistenta unora cabluri pana la aceasta..-2 points
-
Exact cum a zis six in line, senzorii propriu zis se strica foarte greu, decat daca sunt distrusi. Si ca sa adaug ideea mea, daca tot stii ca e unul dintre ei si acces la tester nu ai.. oricum, ca e unu' sau ca sunt mai multi la care trebuie sa ajungi bara tot trebuie sa o dai jos complet.. si asa te asiguri ca, conectorul din fiecare din ei sta ca lumea, el insasi e prins ca lumea. Inarmeaza-te si cu o banda izolatoare din silicon amalgamata.. http://m.ro.liantutape.com/self-amalgamating-insulating-and-splicing-tape/waterproof-electrical-adhesive-rubber-sealing-tape/pib-self-amalgamating-insulation-tape-for.html si ii bandajezi frumos pe zona conectorului cum poti mai bine si nu mai ai treaba acolo niciodata.-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00