Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/03/21 in all areas

  1. Salutare E ceva timp de când nu am mai postat ceva, asa ca mai fac unele update-uri. Masina a fĂŁcut luna asta 130k de km și aproape 7 ani de când sunt proprietarul ei și pot spune ca sunt super impresionat de ce oferĂŁ acest model, ĂŽn special motorizarea N54. Ma gândesc sa trec la ceva nou, dar nu ma lasĂŁ inima sa o dau, am pus prea mult suflet, pasiune, munca și bani ĂŽn ea, sunt conștient ca banii nu ii voi mai recupera, dar feeling-ul pe care ĂŽl am dupĂŁ fiecare activitate, ca e șofat sau reparație, nu se poate explica ĂŽn cuvinte. Ăn urma cu câteva zile i-am fĂŁcut cadou o baterie noua, Varta AGM, cea pe care o avea ĂŽncepea sa dea semne de oboseala dupĂŁ 6 ani de utilizare. Imediat dupĂŁ ce i-am inlocuit bateria, i-am fĂŁcut și schimbul de ulei Motul 5W40, iar la doua zile dupĂŁ ĂŽmi apare o eroare ĂŽn bord, legata de termostat. M-am gândit ca dacĂŁ tot umblu acolo sa il schimb, ar fi bine sa inlocuiesc și pompa de apĂŁ, drept urmare am comandat-o și pe aceasta. AstĂŁzi m-am apucat de treabĂŁ ĂŽn jur de ora 16:00 și am terminat undeva la 20:00, fĂŁrĂŁ sa ma grĂŁbesc.Surpriza a fost când am vĂŁzut ca alimentarea(cele doua fire) termostatului era deterioratĂŁ și din cauza asta am avut eroarea aia.Daca m-as fi uitat ĂŽnainte la cablaj, poate ca economiseam 2000 de lei, dar dacĂŁ tot m-am apucat de treaba, am zis sa o duc la bun sfârșit și asta am și fĂŁcut. DacĂŁ vreți sa ĂŽnlocuiți pompa de apĂŁ, ĂŽnarmați-va cu multa rĂŁbdare, chiar e necesarĂŁ. Ca am ĂŽntrat ĂŽn horĂŁ și m-am activat am fĂŁcut comanda și la injectoare, ultima versiune, index 12. Am hotĂŁrât sa le schimb pe toate, chiar dacĂŁ cele actuale ĂŽncĂŁ mai duceau bine mersi, câteodatĂŁ injectorul nr.6 avea toane doar dimineața la prima pornire și mai dĂŁdea ceva oscilații la relantiu.Dupa ce ĂŽși fĂŁcea "numĂŁrul" totul mergea perfect, mai ales ĂŽn ture ridicate, dar la 130k cred ca e indicat sa le ĂŽnlocuiesc. Sper ca mâine sa le primesc, poate le și pun.Ptr codare folosesc aplicația Protool, aplicatie care face toatĂŁ treaba sa arate ca o joaca de copil. Mai am ĂŽn plan luna aceasta ĂŽnnoirea ambreiajului, adicĂŁ volanta, placa, disc, rulment cu kit-ul de pe 550i. Ăn urma cu 5..6 ani i-am pus placa și discul de 550i și ĂŽncĂŁ mai rezistĂŁ, dar la volanta (originala) nu prea mai am așteptĂŁri. Undeva prin Aprilie i-am inlocuit pompa de ĂŽnalte( OEM) si bujiile, am trecut pe NGK.Astea se descurca mult mai bine fata de cele Bosch. Acum ma gândesc cĂŁ dacĂŁ as pune masina asta la vânzare, singurul motiv ptr care as face pasul, ar fi sa trec la noul model de M3 G80, doar atât, altceva nu cred ca m-ar interesa.
    7 points
  2. Nu inteleg Bimer de ce faci bascalie de raspunsul lui Sorin ! Te crezi mai interesant asa ? Omul a exemplificat cazul lui, ce e de luat la mișto aici ? Dupa regulamente ideea e sa incercam sa ajutam un initiator de topic in problema lui ...insa avand in vedere ca nu exista coltisor de forum unde sa nu apari tu (si de cele mai multe ori pe langa subiect si cu solutii indoielnice) imi dovedeste ca te crezi acasa la tine in curte. Surpriza, nu esti ! Deja esti obositor, chiar mult mai obositor decat postarile mele care chipurile, te obosesc (si doar pe tine) ... Uneori citesc un topic cu un subiect ce ma intereseaza pana la prima ta interventie (adica pana apuca si altii sa scrie cate ceva) si apoi parasesc topicul pt ca stiu ca tot subiectul s-a dus naibi. Fi convins ca multi cititori de aici procedeaza la fel. Reflecteaza. Revenind Initiator @StaynLoker - nu cred ca am gresit mult, erai doar la faza tinereasca ca "ce fain ar fi cu un BMW", n-ai mai dat nici un semn de viata si nu e prea dragut gestul tau. Totusi aceste raspunsuri vor ajuta alti cititori care se vor afla cu adevarat in situatia ta. Si o corectie necesara. Gasesti linistit si in Romania un e90 in mintiile lui si care merita cumparat si asta daca evaluezi corect situatia - un SH e o loterie indiferent ca vorbim de BMW, Opel, Ford sau orice. Exista o sensibilitate la motorul n47 cu distributia dar nici chiar asa cum il critica unii. Si de fapt la cum isi bat unii joc de motoarele alea, ma mir ca nu iese o mana de sub capota sa le dea o palma de sa le sara mucii - ulei prost, schimburi aiurea, forja fara ratiune ...apoi intra aici si urla ca "bmw e nasol" Ok, unii prefera sa inlocuiasca distributia din start, altii, care au cumparat masina de la o cunostinta isi vad linistiti de drumurile lor. Apoi Alt folclor - ca m47 e indestructibil. Pe naiba, e tot un motor, cu bubele lui ca la orice marca care poate rezista mai bine la batjocura unor tolomaci dar la un moment dat se satura si ala. De fapt de ce e putin mai greu sa gasesti un BMW in mintile lui in Romania ? Pt ca foarte multi se trezesc la volanul unui e90 avand inca mentalitatea de Dacie 1310 - "las' ca merge si asa" ...sau "ce plm, am "beamveu", sa mearga !" Si pt ca e90 se adreseaza mai mult segmentului tanar spre mediu, per general vei vedea ca esti depasit la limita de catre un tinerel care a mancat frustrare cu lopata in fostul Opel, Logan, Ford de 75-100 cp ...pt ca nu ? -daca ne uitam la "stiri" cu accidente, rar sa nu fie vorba si de un BMW implicat. In concluzie - inca e90 rezista destul de bine in ciuda faptului ca in copilarie a fost chinuit de un neamt tantalau (ma dispera mitul asta ca "vai, aia de dincolo sunt niste grijulii, doar noi romanii "legam cu sarma" ) ...insa totul depinde de istoricul REAL/FAPTIC al masinii (nu ala din cartea service care poate e real sau nu) Am vazut romani (si nu putini) care ingrijeau masina ca pe copilul lor si in timpul vanzarii aveau lacrimi in ochi ...asa cum am vazut si vad tot felul de dobitoci plini de figuri, cu capu' plin de mecanica de tastatura de tip forum care batjocoreau dincolo de limite un BMW. Motoare bune, puternice, le calaresc toti ciobanii si cand abia mai stau pe suporti le gasesti pe OLX. Da, in principiu cam asa e dar daca insisti putin se mai gaseste si cate un e90 normal pus la vanzare de catre oameni normali. In rest ...nu sunt nave spatiale, sunt tot masini cu plusurile si minusurile lor si poate o idee mai scumpe la piese pt ca trebuie sa platesti sigla si faima sociala inclusa dar nu e ceva de speriat. In general, cine detine cate un BMW nimerit bunicel si pe care l-a adus pe linia de plutire, cam tine de el cativa ani si e greu de "prins" la vanzare. Ideal ar fi de gasit unul de la o ruda/cunostinta care l-a cumparat de nou sau de cativa ani. O ultima nota - e90 este una dintre modelele auto cea mai pretabila la conversie volan (mutat volan de pe dreapta pe stanga). Daca conversia e facuta profesional, e ok, dar de cele mai multe ori cam nu e. Verifica seria masinii, verifica orice detaliu teoretic sau fizic si ti-o spun din experienta. Bimer - liber la comentarii, oricum ti le ignor.
    2 points
  3. conform : https://www.worldometers.info/ro/ (care cred ca e la "misto" ) mai sunt 15.000 si ceva de zile ...pt petrol : 15259/ 360 aprox 42,38 ani
    2 points
  4. Filtrele astea sunt baza, dacĂŁ pot spune asa.Inainte sa le iau, am citit și rascitit pe forum-uri și cam 90% dintre posesorii de N54 au aceste filtre DCI BMS (Burgermotorsport).Parca am mai discutat pe acest topic importanta lor. Flow-ul de aer e mult mai mare fata de cel stock, asta fiind si problema atunci când crești puterea la N54.Au apĂŁrut fel și fel de modele cu carcasĂŁ, semiinchise, ĂŽnchise și absolut niciun model nu oferĂŁ performanta ĂŁstora DCI(dual cone intake)S-au fĂŁcut teste cu privire la diferența de temperaturĂŁ dintre cele ĂŽnchise vs. DCI si s-a demonstrat ca rolul major ĂŽn toatĂŁ ecuația asta ĂŽl are Intercooler-ul, nicidecum filtrele.Acesta are rolul de a raci aerul care ĂŽntra motor ĂŽn funcție de cât de bine face transferul de temperaturĂŁ la exterior.Momentan am modelul de la Wagner Performance Evo 1, cel cu conectorii stock.Daca as monta alte turbine upgardate, sa o duc la peste 500cp, ar fi nevoie de un intercooler mai mare, gen VRSF 7.5 sau Wagner Competition. Cu privire la prețul ei, ĂŽn cazul ĂŽn care as pune-o la vânzare, fĂŁrĂŁ 15k nu as da-o ptr nimic ĂŽn lume. Legat de aplicație, chiar nu știu dacĂŁ este și pe IOS, eu utilizez doar Android.
    1 point
  5. Frumoasa si intretinuta bine, intrebare filtrele acelea de aer aftermarket fac ceva? Adica ma gandesc ca trag ceva aer cald acolo . Ca si curiozitate daca ar fi sa o vanzi cat ai cere?
    1 point
  6. http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/drinks.gifhttp://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/pardon.gifhttp://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/yahoo.gifhttp://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/LMAO.gif )))
    1 point
  7. Aia cu tigarile e cea mai tare. Nu trebuia sa pui aici asa ceva!! Iti dai seama ca tigarile au microcipuri si is legate la siteul asta?
    1 point
  8. O sa se supere Bala pe mine dar faptul ca electricitatea, de fapt curentul electric cumva, e mai la indemana, asta NU inseamna ca alte tehnologii (tehnologie) de propulsie nu poate fi implementata si dezvoltata. Si ca sa ii dau un pic de gandit, un vehicol, cel de mare tonaj - camioanele, TIR-urile sigur nu vor avea baterii ca mod de propulsie ci mai degraba hidrogen! Si pana atunci le va ramane lor toata motorina. Pun mai jos un link despre in care este mentionata reactia lui Musk la o conferinta despre viitorul hidrogen. Mai bine statea in banca lui decat sa improaste cu caca, ca s-a murdarit si el din cauza ca aruncat prea tare.. https://www.cnbc.com/amp/2019/02/21/musk-calls-hydrogen-fuel-cells-stupid-but-tech-may-threaten-tesla.html " He has called them "fool cells," a "load of rubbish," and told Tesla shareholders at an annual meeting years ago that "success is simply not possible." " Musk, usor cu pianu' pe scari..
    1 point
  9. @StaynLoker - "este una dintre masinile mele preferate" ...preferata dintre care si care ? Pari tanar, cati ani ai si aproximativ cati km rulati la volan ? Specifici e90 deci sedan, ok, pt ce iti trebuie masina, ce vrei sa faci cu ea ? Cati km estimezi ca vei face pe an ? De ce fix 320d ? Eu zic sa te mai gandesti si sa conturezi mai clar ce vrei si de ce vrei ...pt ca e90 e si cu motor m47 si n47, si FL si NFL (facelift), si cu DPF si fara DPF... Ca idee de plecare iti pot spune atat - nu exista masini proaste, doar masini prost intretinute.
    1 point
  10. ...bimer, pot scrie cu promisiunea solemna ca voi incerca sa fiu scurt ? Mi-a placut grav aia cu "ce sfaturi v-ati spune voua in urma cu x ani cand ati achizitionat....." @ryoraul - nu am inteles faza cu cauciucurile all seasion... Poate nu toti vor sa demonstreze ceva pe sosele cu bmw-ul, poate unii vad si latura economica a 2 schimburi de roti anual si poate unii dintre noi merg chiar sub limita legala, linistiti si la locul lor si mai mult urban sau kilometrii putini, caz in care si all seasion devine o optiune.
    1 point
  11. Bala, mai e de mancat la electric, inteleg ca esti entuziasmat dar: - tre grabesti si vrei sa mergi mai sportiv, ce faci? - e iarna/vara si prinzi un blocaj, ce faci ? - avantajul care il ai acum e ca benzina/motorina ai terminat alimentarea in 5 min , cand ajunge si electricul acolo discutam . Inca nu sunt dispus sa imi calculez traseul si sa analizez unde cum pot sa alimentez
    1 point
  12. A venit si adaptorul..si am schimbat culorile , daca tot e cu pachet M sa fie si culorile la fel.
    1 point
  13. In weekendul ce a trecut (5-6.06.2021) a avut loc prima etapa a campionatului national de drag de pe aeroportul Arad unde ne-am prezentat cu una din masinile "casei" 435xd pentru a dobora recordul personal de pe acea pista de anul trecut 11,6s. Prima zi tot am incercat variante de setare pentru plecare dar cand simtea ca rotile derapau la plecare aparea o problema,a sarit si furtunul de la intercooler la un moment dat si s-a reusit doar un 11,5s.Un rezultat bun,oficial ne imbunatatisem timpul de pe aceasta pista,dar pe Dragy aveam 11,4s si nu doar o data pe o pista nu atat de aderenta deci trebuia sa mearga mai jos. A doua zi incercam alt setup si la primul run in sfarsit se intampla: 11,30s cu o plecare foarte buna 1,64s cea mai buna plecare din grupa cu toate ca aveam si masini de 600cp+ in aceasta grupa.NU 11,37s sau 11,38s ci 11,30s !Dupa asta am mai incercat o data si acelasi rezultat 11,3s.Deja ceream prea mult daca incepeam sa speram la 11,2 in momentul de fata cu aceasta putere in conditiile in care masina ruleaza fara methanol,only diesel. Aveti aici si run-ul de 11,3s pe langa altele: Multumiti de rezultat asteptam semifinalele. Intre timp mult asteptata surpriza a etapei s-a aratat,Dragos cu al lui 135xd a reusit sa isi doboare recordul european la diesel de 3 ori stabilind noul record european la diesel de 9,10s si cu multe alte sperante pentru viitor. In semifinale 435xd a avut o cursa libera dupa ce oponentul tot cu un 435xd nu a mai putut concura din cauza unei defectiuni si s-a ajuns la semifinala cu castigatorul grupei un Audi din Bulgaria cu 600cp+.In aceasta cursa o eroare umana a facut ca inainte de plecare "piloata" sa mai traga odata de maneta si sa treaca masina pe manual in M2 iar dupa plecare aceasta sa nu mai schimbe singura cum era de asteptat in S+(abia dupa analiza filmarilor s-a dat acest verdict la momentul prezentat fiind o enigma ce s-a intamplat) si pierzandu-se cursa... S-a obtinut din pacate doar locul 4. Aveti mai jos un video cu masinile din echipa Complete Chip prezente la aceasta etapa: Urmeaza noi surprize si upgrade-uri ! In tandem lucram si la celalalt proiect "Viespea" unde speram sa stabilim noi capete de afis la sfarsitul acestuia.
    1 point
  14. Foarte probabil, caseta de directie e problema. Mergi la Proleasing Ploiesti, mi se par cei mai seriosi din zona Bucuresti.
    1 point
  15. Atunci mergi la RAR si cere sa ti se refaca ITP-ul. Dai dublu dar ai o parere f avizata, pentru care cei de la BMW nu vor putea sa comenteze. Nu de alta dar raman fara autorizatie. Masina in garantie, ITP respins, "ia cheia si fa-o".
    1 point
  16. La fel si cu politia locala,suni,reclami,si cand vin la fata locului te dau in gat la reclamat.
    1 point
  17. Sunt offtopic, dar vreau sa va spun o intamplare cu ANPC-ul. Impreuna cu mai multi colegi de servici la pauza de masa pana inainte de inceperea pandemiei, mergeam in complexul studentesc din Timisoara sa mancam. Intr-una din zile, unui coleg i s-a parut ca ciorba are un gust ciudat si a chemat chelnerul explicandu-i ca e ceva in neregula. Acesta din urma i-a spus ca nu-i nici o problema cu ciorba si nu i-a returnat contravaloarea. Colegul asta meu s-a suparat si le-a facut reclamatie la ANPC. O lunga perioada de timp n-a mai venit aici sa manance, noi ceilalti da. Intre timp a primit raspuns de la ANPC pe mail ca au verificat si n-au gasit nimic in neregula. Dupa un an sau mai bine, l-am convins pe acest coleg sa mergem din nou la acest restaurant sa mancam. Astuia ii era teama ca astia vor stii ca el i-a reclamat si ii vor scuipa in ciorba. Noi faceam vrajeala de el ca este imposibil acest lucru, mai ales dupa atata timp si mai ales ca cei de la ANPC nu au voie sa dezvaluie identitatea reclamantului. Cand am ajuns aici, langa colegul asta-l meu s-a pus un individ care asa inopinant si-a pus mana dupa capul lui si l-a intrebat daca el este Xulescu si ca de ce i-a facut reclamatie la ANPC. Ne-a picat fata tuturor. A zis ca el e patronul si stia totul despre colegul nostru. Ca si concluzie, de cele mai multe ori cei din ANPC se comporta la fel ca si altii asemenea lor si pe mana carora exista o anumita putere. De cele mai multe ori in loc sa fie impartiali si sa-si faca treaba ei sunt pe mana cu multi comercianti, isi iau dreptul de la acestia cu garantia ca nu vor face controale. Sau daca cineva le face reclamatie catre cineva protejat de ei asa cum a fost si cazul in acest exemplu, atunci vor face un control la vrajeala. Sau alta situatie fata de acei comercianti corecti si care nu vor sa plateasca "tribut", inventeaza reclamatii si ulterior vor incerca sa gaseasca nod in papura.Nu vreau sa generlizez, dar in proportie cam asa functioneaza toate insistutiile statului. Am avut si eu o experienta neplacuta cu ANPC-ul, cred ca am detaliat cu alta ocazie, asa ca n-are rost.
    1 point
  18. Poti sa incerci sa mergi la alta reprezentanta, alt dealer bmw, poate chiar si in alt oras, pentru o verificare tehnica. Dar sa nu le povestesti toata patania. Daca ai noroc si alt dealer constata problemele si ti le pune pe hartie, mergi inapoi la cei ce ti-au vandut-o si se rezolva
    1 point
  19. Multumesc mult, baieti! Intentionez sa revin cu ea la service in zilele urmatoare si sa ma utilizez de sfaturile primite de la voi. Legat de pret, am vazut mai multe mentiuni in acest sens. Masina arata impecabil si are dotari cat pentru doua mai ieftine. Sunt constient ca am platit un pret mai mare decat ce exista pe piata dar acesta nu depaseste 1,5 maxim 2k euro, demonstrat, studiat. Din acesta scadem reparatiile deja efectuate de Automobile Bavaria care sar de 500 de euro + reconditionarile pe care masina le-a avut (jante, volan, full detailing, etc). Casetele de directie sunt foarte expuse, poti sa le nenorocesti si la o masina noua daca ai noroc sa faci cunostiinta cu un crater sau o bordura mai serioasa. Intentia mea este sa inteleg, sa primesc niste sfaturi care sa ma lamureasca pentru rezolvarea acestei situatii. Multumesc din nou pentru sfaturi! Revin cu detalii cat de curand posibil! P.S: Daca mai aveti si alte sugestii, va rog sa nu ezitati sa le comentati! Orice idee ma ajuta mult!
    1 point
  20. 2.0 f10 2013 la 20 de mii. Si cu km putini daca ar fi reali nu merita. La 100 de mii caseta praf, m as mira sa aiba km reali. Nu v ati invatat ca reprezentantele sunt ca orice samsari ordinari si asta pe foarte multi bani.
    1 point
  21. Ce talhari! Cum ma sa zica ca asa trebuie sa faca directia masinii (mai tarziu im sarcina!.. bla, bla..) De ce nu le-ai zis, vreau sa ma mai urc in vreo doua masini de-ale voastre de aici sa vad daca toate fac la fel!??? De felul cum te-au vazut ca iti place modelul, interiorul, echiparea.. te-au si luat de papagal.. Tot ce am scris mai sus e ca o avertizare pentru altii carr se duc la dealer iar dealerul baga de seama ca iti stralucesc ochii dupa vreun model; si te si au in plasa, ca un pestisor.. ANPC peste ei daca nu repara directia pe cheltuiala lor, cum a zis Eugen si ca multi altii! Sorin-87 zive cel mai bine. Probleme la directie in garantie?? Pericol public. Daca eram tu, si simteam ca directia masinii TRAGE DREAPTA, sau orice directie, sau MAI ALES trebuie SA TII VOLANUL CU MANA SA NU O IA RAZNA.. in secunda doi eram peste ei, cele putin cu un telefon de "curtoazie". Le-o lasam in ograda si le ceream banii inapoi daca nu o reparau. Nu exista sa tii volanul cu mana sa nu o ia intr-o parte.. decat poate pe drumurile inguste care sunt cocosate pe mijloc.. dar si atunci te urci cateva sute de metri pe centru iar daca iesi dupa cam 200 de metri de pe centru fara mana pe volan, ai probleme de directie..
    1 point
  22. Mare branza si cu ANPC, mi-au vandut unii ulei expirat, am facut reclamatie(cu poze bidoane, bon etc), primit raspuns dupa ceva vreme, s-a facut control si nu s-a gasit produsul pe stoc. Pai normal in plm ca e magazin online, in magazinul de desfacere n-au mai nimic pe stoc. Cam asta a fost rezolvarea...
    1 point
  23. Mergi la un service autorizat RAR pentru reparatii la acest tip de caseta si fa o constatare(fara sa le spui background-ul). Daca iti spun ca e defecta caseta, iei hartia cu constatarea in care sa se specifice ca trebuie schimbata(sa fie oficiala cu stampila, le ceri si o copie a autorizatiei RAR) si te duci la ei. Bineinteles ca iti vor spune ca, din punctul lor de vedere, nu e defecta si ca nu iau in considerare cealalta constatare. Iei frumos hartia de la ei, unde sa specifice ce ai reclamat tu si ce au constatat ei. Faci frumos o sesizare la BMW AG (fabrica), le spui, fara sa fi prea 'amabil', ca te consideri pacalit,masina are garantie si ei nu vor sa o rezolve, ca defectul reprezinta pericol public(intrii pe contrasens) si nu ai siguranta in masina. Sa vezi cum te cheama dupa. In acelasi timp poti incerca si o sesizare la ANPC, s-ar putea sa ai totusi o sansa mai mare cu fabrica. P.s vezi ca gasesti pe net adresa de mail oficiala a CEO BMW(il bagi in CC) si de sesizari.
    1 point
  24. @Ambrosie, da, cu motorul oprit se aude o bataie. Similar cu un joc in caseta. Te tin la curent cu evolutia. Multumesc pentru raspuns. @raduron10, da stilul meu e sa fiu amabil. Eu doar incerc sa gasec solutia la problema. Caut sfaturi sa vad cum ma orietez. Nu vreau sa arunc cu pietre in Bavaria. Legat de garantie, nu am hartiile la indemana. Le citesc si revin.
    1 point
  25. Salut! Am aceeasi problema ca si tine. Eu am BMW 3 GT F34 din 2013, 184cp, xDrive, 275k km (cumparata la 108k km acum 3 ani). Chestia asta am avut-o dupa ce am schimbat "Repair kit thrust piece for electronic power steering". https://www.schmiedmann.com/en/product/1986626-new?product=32-10-6-891-974 Ce-i drept, am schimbat-o eu singur si cel mai probabil ar mai trebui stransa putin. Am exact aceleasi simptome pe care le ai si tu si astea doar dupa ce am schimbat aceasta piesa. Nu stiu daca si tu ai aceeasi caseta de directie, dar poti incerca. Piesa respectiva costa aprox 30euro doar ca pentru a putea fi bine reglata trebuie ceva unelte speciale (aprox 900 euro ). Ca simptome, atunci cand motorul e oprit si misti de volan stanga-dreapta, se aude o bataie. Urmaresc cu mult interes ce ai rezolvat cu masina! Spor!
    1 point
  26. Ce perversi Cauta un service ca lumea sa o verifici. 20k ? Nu e cam mult? Are 7 ani ,totusi...
    1 point
  27. S-a cam pus praful pe aici. Daca tot stam pe acasĂŁ, am zis sa nu stau degeaba,asa ca am retapițat fetele de usi in piele Nappa si cusĂŁturi in culoarea mașinii, sa aducĂŁ putina culoare la interior. Anul trecut am ĂŽnlocuit franele fata cu cele M-Performance, iar pe spate au rĂŁmas cele stock, pana când am gĂŁsit un set nou M-Performance(etrieri,plĂŁcuțe) si discuri de pe E60 535i, Zimmerman cu diametrul de 245mm.
    1 point
  28. Poate cineva de aici va fi in aceeasi situație si nu va trebui sa desfaca toata masina ptr a rezolva problema asta, relativ simplĂŁ. Practic, masina a inceput sa tragĂŁ dreapta, nu ceva de speriat, dar evident..Am zis ca ar fi din cauza unghiului de fugĂŁ deoarece am schimbat suspensia cu ceva timp in urma....fiind plecat nu am avut timp sa fac o programare, drept urmare cand am ajuns acasĂŁ, m-am prezentat imediat la un atelier din Cta care se ocupa cu asa ceva.Din spusele lor, masina nu ar fi trebuit sa tragĂŁ dreapta, totul fiind aproape in parametri, dar la insistențele mele au mai facut cateva reglaje fine.Am iesit imediat in probe, la fel, masina se ducea in dreapta mai ales la peste 100km/h..am revenit la ei, facut din nou reglaje, degeaba, totul era in parametrii, doar ca problema mea ramanea nerezolvatĂŁ.. am zis sa mai incerc si la altii, poate sculele astora nu erau calibrate corect si asa am ajuns la cel de-al doilea atelier.Fara sa le spun absolut nimic, i-am lasat sa isi faca treaba.Mi-au confirmat si ei ca totul e OK si ca nu mai au ce sa regleze, cauza fiind alta ptr problema mea...de aici incepe show-ul: am inceput prin a inversa rotile, anvelopele, echilibrat rotile din nou, verificat presiunea presiunea,controlat toata articulatia,controlat franele, iesit in probe, la fel, masina se ducea in dreapta.Am zis ca poate o fi de la capetele de bara(direcție) si le-am inlocuit si pe astea, demontat din nou toata suspensia(fata, spate) inversat arcurile intre ele, masina tot in drepata se ducea...Mi-am amintit ca inainte de montarea noii suspensi, am inlocuit bucsile de la bara stabilizatoare.Ănainte sĂŁ le ĂŽnlocuiesc din nou, am anulat complet bara stabilizatoare, adica ambele bielete antiruliu au fost scoase...am iesit in probe si surprizĂŁ, masina nu mai trĂŁgea absolut deloc!! Am cumparat din nou aceleași bucse ptr bara, același brand si le-am montat ĂŽmpreunĂŁ cu bieletele, astfel am rezolvat problema. Singura explicatie ar fi ca bara stabilizatoare era tensionata si din cauza asta masina se ducea spre dreapta.Pe cine am ĂŽntrebat, nimeni nu mi-a sugerat sa umblu la bucsile astea, ba mai mult, am fost luat in ras cand am pomenit de ele... Dupa cum am spus si la ĂŽnceput, o chestie destul de simplĂŁ mi-a provocat atatea bĂŁtĂŁi de cap.
    1 point
  29. Dupa cum spuneam, am optat ptr Bilstein B12 Pro Kit datoritĂŁ review-urilor gĂŁsite pe diferite forumuri, majoritatea fiind pozitive. Vineri m-am apucat de treabĂŁ iar ĂŽn câteva ore au fost montate pe mașina. Am fĂŁcut câteva deplasĂŁri iar prima impresie e una foarte bunĂŁ, adica mult peste așteptĂŁri.Spun asta ptr ca nu ma așteptam sa fie atât de confortabilĂŁ, chiar mai confortabilĂŁ decât cea M-sport care era pe mașina, iar handling-ul mașinii sa fie net superior.Ma refer la felul cum se comporta pe curbe, viraje, trecerile peste diferite denivelĂŁri care acum nu se mai simt atât de pronunțat. Pot spune cĂŁ am fĂŁcut alegerea perfectĂŁ, deoarece cĂŁutam exact acest compromis; putin sportivĂŁ și ĂŽn același timp confortabila ptr o mașina daily. In privința aspectului, momentan nu e o mare diferența, dar din ce stiu in urmĂŁtoarea perioadĂŁ se vor mai lasa. Am mai schimbat și chederul ușĂŁ șofer, acesta fiind puțin ciupit ĂŽn la colț iar la viteza mai mare nu prea mai etanșa cum trebuie și apĂŁrea acel fluierat enervant..acum am rezolvat și problema asta.
    1 point
  30. Mulțumesc, Exo_Luci "Japița" s-a innoit cu un set de gume noi, Michelin Super Sport, un schimb de ulei Motul X-Clean 5w40, iar ĂŽn zilele urmĂŁtoare va primi și o suspensie Bilstein B12 Pro Kit. DupĂŁ multe cĂŁutĂŁri și review-uri m-am hotĂŁrât sa rĂŁmân la kit-ul Bilstein B12, ĂŽn defavoarea celui de la Koni FSD sau D2 Racing Street Coilovers. Cautam ceva care sa coboare puțin garda la sol fata de cea M-sport, dar in același timp sa nu sacrific confortul.
    1 point
  31. Multumesc mult, baieti!! Ieri am ajuns la București ptr a monta un diferențial (LSD) Quaife...CE SCHIMBARE!! Ma întreb de ce nu am făcut acest upgrade încă de când am luat mașina, ptr ca abia acum am realizat cat de mult schimba experiența condusului..degeaba am o grămadă de cai putere dacă nu sunt puși cum și când trebuie pe asfalt.Masina asta ar fi trebuit sa vina din fabrica cu asa ceva, dar cred ca ar fi fost un concurent ptr M3 la vremea aia. Senzatia pe care ti-o oferă e una destul de sportivă, deoarece viteza de ieșire pe viraje e mult mai mare din cauza grip-ului mecanic crescut. Nu mai trebuie să aștept ca mașina să se îndrepte, pot accelera printr-un colț și astfel pot menține impulsul până la capăt. De asemenea, se ameliorează accelerația tare pe o linie dreaptă, deoarece există un prag mai mare înainte de intervenția sistemului DSC și, prin urmare, o viteză mai mare de accelerare. Singurul dezavantaj, dacă pot spune așa, e faptul că anvelopele vor avea viața scurtă, ptr ca te îndeamnă sa ii dai, mai ales pe viraje...sper sa imi treacă cat mai curand apucăturile astea, pt ca de ieri parca am o cu totul alta masina. Recomand cu cea mai mare încredere upgrade-ul la un LSD, indiferent de brand.
    1 point
  32. Culmea că tocmai mi-am schimbat preventiv bateria acum 3 luni de zile cu un Varta Dynamic Silver AGM. Eu am fost obligat să pun de 95 și aveam de 92. M-am enervat inițial că nu găsesc nicăieri de 92 și insistam să fie așa. Întrebarea mea nu a fost nicidecum cu aere de superioritate sau de "tata lor". Eu n-am întrebat de ce nu au pus OEM, am întrebat de ce n-a fost aleasă bateria de 80, așa cum avea omul inițial pe mașină și cum a montat producătorul - de 80 există, tocmai că trecusem prin asta. Evident că diferența de AH nu e notabilă, dar poate era altceva la mijloc, de aici și dilema mea. Dar na, așa e românu', cârpește, apoi e mândru de cârpeală, o propovăduiește și prost ești tot tu că ai vrut să faci corect. Nu ne mai facem bine. Ne-am umplut de șmecherie. Trebuia să ne mai dăm puțin în spectacol.
    1 point
  33. In romania,sansele sa gasesti asa ceva sunt nule, aici le leaga cu sirma sa mai mearga 50 km. Eventual un polish in spatele blocului,inainte de poze pe olx cu telefonu.
    0 points
  34. Cat de veche e bateria? Iti arata 70-80% capacitate de incarcare pentru ca atat poate sa mai duca. Adica poti sa bagi oricat curent in ea ca tensiunea la borne 14,7 14,8 tot atata va ramane. Alta era situatia in privinta starii bateriei cand tensiunea ar fi fost de doar 12,3v (sazicem) si bateria era incarcata 70-80%. Asta insemna ca 14.2v (de obicei) poti sa descoperi ca este 100% incarcata si poate sa dea tot 100% din capacitate de la nivelul maxim. Cam asa stau lucrurile. De aceea se spune (stie) ca o baterie clasica este bine sa fie cat mai mult timp 100% incarcata.
    -1 points
  35. Ok, Ca sa elimin confuzia si sa clarific punctul de vedere, mai sus m-am referit la modul cum poti interpreta STAREA bateriei la un moment dat. Si asta indiferent de ce face/"dicteaza" IBS-ul. IBSul doar monitorizeaza starea bateriei dar NU inseamna ca ii asigura si o incarcare SUFICIENTA, sa zicem, daca masina face drumuri prea scurte pentru a se incarca bateria complet. Daca bateria NU se incarca complet poti sa pui si mama-IBSului pe masina, bateria va avea de suferit daca starea de incarcare ramane INDELUNG neincarcata! Inca o data, repet, ma refer strict la baterie, nu la sistemul de gestionare a consumului controlat de IBS, care nu e de ignorat, dar care nu garanteaza baterie buna IN ORICE CONDITII! Da, o baterie BUNA se incarca pana la o tensiune mai mica la borne, in momentul cand e incarcata decat o baterie proasta/degradata care va "lua" toata tensiunea data de alternator/redresor si nu va pastra nivelul "electrochimic" de incarcare 100%. Da, daca e incarcata 70-80% ("la cat e de incarcata") atat va putea duce in curent, fata de o baterie noua de aceiasi marime, CAPACITATEA VA FI DE 70-80%! Nu poti sa scoti mai mult daca nu pui suficient..
    -1 points
  36. Sa stai linistit si sa cauti o alta masina in banii astia. De cumparat, e90 mai gasesti doar epave.
    -1 points
  37. Pai un dpf și turbo și e jumĂŁtate din mașinĂŁ
    -1 points
  38. Da, asta e noroc kior.. Banuiesc ca la achizitie i-ai lasat baiatului de la BMW si ceva bani in plus, asa de vreo doua revizii la aceiasi masina!? Eu asa as fi facut. Pe de alta parte ma intreb, mecanicul acela o fi aflat din ziare despre distributia proasta la bmw sau sefii i-or fi spus, ba' rrpara masina aia ca intr-o zi cand o sa avem mai mare nevoie de tine ti se rupe lantul (de bicicleta..) si ne doare pe noi.. ..Nu te grabi, poate gasesti si tu un mecanic care a avut grija de masina sa lucrand la bmw. :hyper: (Marea majoritate a mecanicilor umbla cu masini muult mai ieftin de intretinut.. stiu ei de ce) Zice bine SDC..
    -1 points
  39. Pot paria ca e AGM cea veche. Citisem undeva ca toate bateriile bmw negre sunt AGM.
    -1 points
  40. Nu mai bine amani cativa ani, vezi unde inclina balanta? As pune aici un link de la baietii, de fapt specialisti in toata firea, electricieni, electronisti.. romani, au forumul lor, sa vedeti ce bascalie fac de masinile electrice.. Dar iar o sa se supere altii fan-electric. Pana la urma si masinile electrice au si sunt de dorit; IN ORAS, pe distante scurte, ..pe care sa le poata inchiria orice cetatean, posesor de carnet ca inca nu sunt autonome.., si care o data conduse se se reincarca frumusel prin inductie in locurile special amenajate.. pana la urmatoarea folosire/inchiriere si tot asa PE DISTANTE SCURTE sunt super!
    -1 points
  41. https://www.ultimatebimmerservice.com/bmw-battery-registration-info/
    -1 points
  42. Mai NCU, mai, cel mai bine ne-ar sta daca nu am mai comenta la persoana.. Nu stiu ce treaba ai tu cu bascalia care TU o observi. Si apoi daca ma simt ca la mine acasa sau ca vreau ceva mai bun, nu-i mai bine/sanatos sa nu te amesteci. De unde stii ca nu scriu aici sa dau idei; oricare idei, daca sunt pe topic probabil respect topicul si ideea de forum! Iar daca tot insisti ca in Romania se poate gasi chiar destule E90, masini bune, in mintile lor, ceea ce e foarte ne-adevarat; ti-o pot confirma si altii.. eu te pun sa te intrebi, asa cand mai replici si dai sfaturi, gandeste, ca poate cel care isi cumpara o masina ATAT DE VECHE, poate nu ar posibilitatea si priceperea si SPATIU unde sa faca cate ceva la masina sa care poate nu are nevoie de prea multe, DACA LE SCHIMBI LA TIMP. Dar hai sa vedem ce ne zice OP-ul despre chestia asta? Are priceperea necesara demontarii unor chestii pe langa motor sau nu?? Iti spun eu ca 80% vor raspunde ca nu. De unde stiu? Pentru ca STIU ca 90-95% din cei care intra aici NU umbla ei insisi sa isi repare masina, sau sa schimbe cele necesare la timp. Toti intra sa intrebe si sa afle solutia magica a rezolvarii problemelor, dar nu expun problema cat mai bine, ci doar sumar.. si sunt atatea si atatea.. de analizat.. E90 si inainte si dupa el NU este o masina usor de diagnosticat cand incepe sa aiba probleme. Este BMW pana la urma.. La inceput cand abia intrasem pe forum, tot ziceam in stanga si in dreapta din EXPERIENTA mea ca la BWM lucrurile nu subt cu mult diferite de alte masini, doar TOLERANTELE SUNT MUULT MAI MICI, si costurile vin dupa clasificarea pe serii. Am incheiat. Asa ca, inainte de a critica, priveste realitatea din jur.
    -1 points
  43. Va salut dragi colegi am și eu un BMW E46 320D 150cp și am urmĂŁtoarele probleme Mașina nu pornește nici la rece nici la cald când ai dau cu speri mașina pornește și totul merge perfect am fĂŁcut diagnoza și mai dat eroare pe regulator de presiune l-am schimbat Pompa nalte schimbata Pompa rezervor și aia de sub șofer schimbate Injectoare verificate Când ĂŽi dau senzorul de presiune sau regulatorul de presiune jos se aude ceva cĂŁ și cum ar trage aer dupĂŁ ce termina de tras aer și ĂŽi pun același senzor la loc mașina pornește fara speri o las 10minute o opresc și când vreau sĂŁ-o pornesc iar aceiași problema jur cĂŁ nu mai știu ce sĂŁ-i fac poate aveți vreo ideie ce ar putea fi sau v-ați mai antalnit cu o problema cĂŁ a mea
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.