Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/12/21 in all areas
-
Da, asa e, am inventat toata povestea, fiindca primesc comision de la bmw pentru fiecare chestie pozitiva pe care o scriu. Daca esti convins ca esti un sofer mai bun fara d-astea, e simplu: nu-ti lua. Masini fara ABS si ESP si macar 4 airbag-uri nu se mai fabrica, dar poti sa renunti la toate celelalte dotari care sunt optionale, in schimb.6 points
-
Dragii mei, tehnologia avanseaza ... mie unul nu mi convine sa dau acum o caruta de bani pe un G20 fara dotari, ca mai apoi poate peste 1 an sau 2 sa vad dotarile ( pe care le as fi putut avea pentru cateva mii de euro ) la un Renault, Opel ... etc ! Merg pe ideea ca in masura in care ti permiti, e bine sa cumperi o masina cat mai bine echipata - eu unul m am saturat f repede de F30 LCI ( si veneam de pe un Astra 1.9 CDTI pe care l am condus mai bine de 10 ani ) pentru ca nu avea o multime de chestii/optiuni ... asa cum s a mai spus pe aici, o masina BMW fara dotari devine in foarte scurt timp o masina banala ! Stiu, nu vei avea nevoie de toate acele optiuni, dar e mult mai bine sa existe acolo. Cum vei deschide o trapa la o masina care nu are trapa ? Eu, dupa doar 3 ani si jumatate de condus BMW m am cam lamurit, ori cumpar o masina aproape full options, ori trec la alta marca ! Fiecare e liber sa faca ce vrea si cum vrea, nimeni nu poate decide pe banii tai ce masina sa ti alegi ! Optiunile la un BMW nu sunt ieftine si se mai pot defecta ( cu cat ai mai multe cu atat sansa de a se strica ceva e mai mare ) !4 points
-
bimmer, tu chiar citesti si incerci sa intelegi ce scriu altii, sau ai o conversatie tu tine insuti? De unde exact ai dedus ca sunt ingrijorat de siguranta mea pe strada? Si nici nu incerc sa te conving, de-aia ti-am si spus sa mergi cu Domnul, cum vrei tu, fara sisteme proaste..3 points
-
Nu prea e de cumparat sh acum, deoarece la masinile noi termenul de livrare este destul de mare ,lumea s-a orientat cate sh-uri asa ca deprecierea nu mai e asa mare ca in trecut.2 points
-
Fiindca n-am fost atent un moment, se poate intampla oricui. Eram in oras, in inghesuiala. Nu sunt sofer mai bun, sunt la fel. Doar ca am mai multi bani in banca, cei pe care i-as fi dat pentru reparatie2 points
-
Sistemele astea ajuta,degeaba ne cacam pe noi...pe mine de ex., faza lunga auto combinata cu adaptive,vezi foarte bine drumul in orice conditii,hud ul e super,pilot activ ,sunt multe care ajuta in fctie de ce are fiecare nevoie... Evident ca daca circuli prin buzau nu ai nevoie de asa ceva...2 points
-
Asa am zis si eu, pana m-a salvat functia aia smekera de la schimbat o bara si posibil si un far-doua..2 points
-
orice optiune ajuta atat soferul in exploatarea masinii cat si revanzarea, un mic avantaj in toate sensurile . Cine nu apreciaza anumite optiuni cel mai probabil nu le-a avut . Avertizarea laterala si colision warning sunt priceless . O trapa pe care o deschizi ocazional sau ventilatie scaune nu sunt chiar must have dar evident un bonus , surprinzator la revanzare multi cauta si cele mai mici optiuni pt a face diferenta si nu apreciaza neaparat km sau intretinerea.1 point
-
Eu o sa abordez problema putin diferit. Depinde ce vrei: - vrei legalitate, siguranta, parametrii tehnici optimi, consum "de fabrica", demaraj "de fabrica", confort ? ...atunci iti recomand sa mergi pe aceleasi dimensiuni toate 4 conform C.I. dar nu dimensiunea din foto de la "optionale" ci da o pagina inapoi. In plus, cauta pe internet valorile J si ET specificate de producator pt jante pt modelul tau si compara cu ce ai pe masina. - vrei aspect ? (si saraca marca BMW pot spune ca e cea mai chinuita la capitolul asta dintre toate marcile ce le vad pe sosele) ...daca "aspectul" primeaza si ce am scris anterior "nu te intere", atunci liber la imaginatie ! Poti pune orice intra sub aripa si se poate invarti. Ma rezum doar sa-ti atrag atentia la o zicala - "baba sufera la frumusete". In momentul cand nu respecti J-ul si ET-ul jantelor calculate de constructor ca fiind optime ...cred ca vrand-nevrand vom mai discuta aici pe forum pe motiv ca: - dinamica ciudata a masinii in conditii extreme (viraje luate brusc, franari violente, etc) - consum mare /demaraj greoi - stres marit si uzura prematura pe sistemul directie - rigiditate masina cu efect asupra coronitelor dentare si a vertebrelor coloanei. Deci mergi pe "cuminte" si legal ...sau mergi pe "figuri". Nu (te) judec - fiecare face ce vrea ...dar stie ce face ? Eu de ex (comparativ) ma invart la diametre mai mici (e90). In C.I. la rubrica "baieti cuminti" le am pe 16. La "optiuni" am si pe 17. Am inteles ca unii au si 18, eu nu am. "Boala" mea e garda coborata. Cu cat mai joasa e masina, mai "low", cu atat sunt mai fericit desi doar dezavantaje am din cauza asta privind drumurile din Ro si specificul drumurilor mele. Masina am cumparat-o cu 2 dimensiuni diferite (iarna) - 205 fata/225 spate (16) - (noroc ca J-ul si ET-ul jantelor corespundeau producatorului toate 4) Ok, a venit prima vara, imi trebuiau gume, am cumparat cf. C.I "pe 16" ...si masina a devenit glont ! Evident, puteam pune legal 17 conform C.I. dar pe langa alte jante ce trebuiau cumparate... am garda coborata cu arcuri sport de M3 si m-am gandit ca 17 mi-ar sporii rigiditatea. Pe 16 cu arcuri sport sunt la limita, intre confort si sport ...cu 17 probabil mi-as fi resimtit coronitele dentare. Am preferat normalul, legalitatea si maximul eficienta si siguranta rutiera si am lasat pe planul 2 "aspectul". Un rationament "idiot" ar spune unii... Pt ca nu ? La ce dracu' ti-ai luat BMW daca nu-l cracanezi maxim si nu freci cu buza jantei pe jos ? Cam despre asta e vorba - cuminte si "safe" pt tine si masina ...sau aspect "pt altii" pt ca tu oricum nu vezi rotile de la volan. Oricum ideea e aceeasi - cu cat cresti dimensiunile rotii, cu atat castigi la "aspect" dar pierzi la eficienta, siguranta si confort. PS - runflat presupune o sarcina in plus pe motor.1 point
-
Reduceri foarte mici care tind spre 0. Nu prea iti negociaza un dealer serios din DE, eventual poate primesti o revizie gratuita. De ce nu te orientezi catre un G31, sunt oferte destule in bugetul tau: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?c=EstateCar&dam=0&fr=2017%3A&isSearchRequest=true&ml=%3A80000&ms=3500%3B%3B22%3B%3B&p=%3A30000&s=Car&sfmr=false&vc=Car1 point
-
Va rog eu lasati topicul curat. Daca aveti pareri de G21/G20, de sfaturi pentru achizitie, nu ezitati sa le scrieti. PS: As ruga un admin sa curete anumite postari. V-ati contrazis, ati citit fiecare punctul de vedere al celuilalt si e ok. Sunt sigur ca peste timp o sa fie alti oameni care isi vor pune intrebarile pe care mi le-am pus si eu si ar fi eficient sa citeasca tot aici, nu sa redeschida un topic nou. Mersi1 point
-
Da, si mie mi se pare folositor. Eu nu am, dar cand merg pe motor prin oras apreciez prezenta lui la masinile care il au, cand vad ca se aprinde1 point
-
Acel LED pentru unghi mort din oglinzi mi se pare una dintre cele mai folositoare optiuni din ultimii ani. Prima data am condus o masina cu acel senzor in America unde autostrazile au de cele mai multe ori 3 sau 4 benzi si se poate depasi pe oricare banda. Cand era aglomerat trebuia sa fi super atent in ambele oglinzi iar senzorul ala facea toata treaba mult mai usoara si te lasa sa te concentrezi la alte aspecte din trafic. In Europa conduc majoritatea timpului pe autostrada si au fost unele situatii cand am avut pe cineva in unghiul mort fara sa imi dau seama sau am fost eu in unghiul mort al cuiva. Deasemenea, si frana automata este foarte folositoare, atat pentru cei din jur cat si pentru conducator. De multe ori mi s-a intamplat sa franez mai brusc din cauza celui din fata si sa il vad pe cel din spatele meu ca mai avea putin si intra in mine. Si mie mi s-a intamplat sa nu franez la timp, sa fiu neatent si sa intru in cel din fata mea. Asa ca optiunea asta e un win win, chiar si pentru asiguratori haha.1 point
-
Acum o luna in urma ( cel putin aici in Franta ) pretul de baza al unui BMW seria 3 G20 a crescut cu fix 1000euro ! Adica, daca modelul cel mai ieftin ( 318d echipare standard fara optiuni ) era 39.000euro, acum este 40.000euro ! A, si sa nu uit nici de optionale, si ele s au scumpit ... daca o trapa inainte era 1350euro, acum este 1550euro ! Stiu preturile la G20 pe piata sh sunt foarte mari ... am cateva luni de cand urmaresc, sunt foarte ridicate si nu scad .... deja pana in 2023 nu poti sa ti comanzi o masina noua cu faruri Laser sau Drive Assist Pro ( din lipsa de piese ) - informatie furnizata de reprezentanta BMW de aici !1 point
-
o diagnoza este necesara, poate fi camera kafas decalibrata, modulul din volan, generatorul de vibratii din volan, etc.1 point
-
Exact la asta ma refeream. Credeam ca oamenii care vorbesc pe aici sunt pro si nu ttebuie sa dau mura in gura ce vreau sa spun cand spun ca vreau sa pun evac M si eleron M la un M4 . Trebuia sa spun: as dori ca sa inlocuiesc evac M standard cu o evac M competion de carbon . Asa , mura in gura ca sa inteleaga toti ca nu vreau sa pun pe 420 emblema M , sa ii scot proiectorele De ceata si sa ii sudez 4 tevi in spate ca sa arate ca M Ce naiba , vorbim serios aici sau la Misteaux ? Dar se pare ca unii le merge gura mai repede decat procesorul.1 point
-
Dar de ce sa foloseasca engleza daca este un forum romanesc? Si totusi omul s-a straduit sa scrie in romaneste si este inteligibil. Ar trebui apreciat, chiar sunt curios cat de bine va exprimati voi in engleza, germana, franceza. Atata fandoseala numai la noi vezi, cand 90% din postacii forumurile nu stapanesc bine nici limba materna.1 point
-
"cine vrea sa vede masina si sa stam la povesti ca la vorbit sunt mult mai bun decat la scris fara probleme stau in Bucu si in Bv ." Tinand cont de ce a scris Doomsnoopy pe acest topic cu intenția de a ajuta, precum și colegii care spun cĂŁ este slovac, consider cĂŁ acesta chiar nu meritĂŁ sĂŁ fie luat la mișto...1 point
-
3. Pai depinde la cati km o iei, daca o iei la 50k probabil o sa mai ai si garantie. Dar da, intretinerea e scumpa la bmw, orice piese banala va costa dublu fata de un VW sa zicem. 5. Automata de care zici e o cutie f f buna, s-a dovedit a fi fiabila, iar masina va consuma ca si cu o manuala, sau chiar mai bine. 6. Cam este. Tapiseria de piele bej stiu ca ramane cu urme de la frecatul cu blugi (desi conteaza si calitatea blugilor ) 7. E ok, nu o sa ai niciun fel de problema. Da, e adevarat. 9. La 28k-30k EUR, eu mai bine m-as uita la o masina noua, eventual in leasing ceva lejer, decat sa dai banul gramada. Dar e alegerea fiecaruia pana la urma. 10. Da. Desi in tara noastra nu vor aparea prea curand restrictii, dieselul cam va trebui sa dispara la un moment dat. Dar deocamdata nu sunt motive de ingrijorare, mai ales ca ei le produc in continuare.0 points
-
-1 points
-
Nu e un alt profesor de lb romana. E tot un roman care s a saturat de toti analfabetii care au bemveuri (sunt din ce in ce mai multi in Ro...in general cei mai colorati) care vin si fac pe desteptii pe aici si nu numai...pe ei nu i poti lua in considerare. Nu trebuie sa fii profesor sa ai pretentii sa se scrie corect in limba romana pe un forum din Ro. Si cat de greu e sa inveti pronumele intro limba straina? Sunt printre primele pe care la inveti, mai ales daca esti diplomat dupa cum s a scris mai sus si noi trebuie sa credem pe cuvant! Pe afara cei care scriu intro engleza stricata se scuza tocmai pentru a intelege ceilalti ca este strain si nu vreun analfabet (sorry for my bad english because...etc). Iar ontopic: Si degeaba ati lasat voi, posesorii de M4 feedback despre M4, ca unii dintre noi nu ne putem dezminte de aceeasi mentalitate romaneasca: preferam M4 cu eleroane in detrimentul unui pachet de performanta, ca dee...pe ala nu l vede vecinul, gagica, colegul etc...-1 points
-
.. cumva pentru ca NU AI PASTRAT DISTANTA fata de cel din fata? Si acum esti sofer mai bun ca ai functia aia!?-1 points
-
-1 points
-
Buna seara tuturor! Deschid acest topic pentru ca am nevoie de ajutorul vostru cu recomandari din experienta voastra. Sunt in punctul in care caut o masina SH, iar pe lista scurta este si un SERIA 3 Touring G21 318d 2019/2020. Pentru ca nu am detinut si nu am condus o astfel de masina, doar am vazut-o si (mai ales modelul sedan) am mai multe intrebari: 1. Ce lucruri va plac si nu va plac la modelul acesta, in special G21(TOURING)? e ok si daca ati condus sau aveti G20. 2. Ce probleme ati avut sau se stiu pentru motorul aceste B47? 3. Este normal sa imi fac probleme legate de intretinere? La ce cheltuieli medii sa ma astept cu intretinerea, daca fac 25k de km/an? Toata lumea imi spune ca intretinerea e scumpa la BMW. Nu consider ca e normal sa bag bani in intretinere, cu exceptia pieselor consumabile pe primii 5-7 ani sau 150k de km. 4. Sunt anumite dotari pe care le considerati un "MUST HAVE" pentru aceasta masina? 5. Am condus si manuale si automate inclusiv ZF8HP. Inclin spre manuala, de ce lumea inclinq si recomanda asa mult spre cutiile automate la aceste masini? 6. Este o alegere proasta tapiteria bej? Recomandati scaunele normale sau cele sport cu un suport lateral mai pronuntat? 7. Cum se descurca aceasta masina iarna, doar cu tractiune spate. Nu am condus iarna nicio masina cu tractiune spate si nu stiu la ce sa ma astept. Am inteles, ca daca sunt cauciucurile foarte bune, comportamentul e foarte apropiat de o masina cu tractiune fata. Este adevarat? 8. Este G20 o masina apropiata ca si confort/insonorizare cu un F10? Am condus ieri un F10 si am fost impresionat de confort si insonorizare. 9. La pretul de 28k pentru un model SH cat sunt eu maxim dispus, am o alta optiune mai buna ca masina, noua sa SH? 10. Tinand cont de eventualele restrictii pentru diesel, considerati o decizie proasta cumpararea unui diesel in 2022? Va multumesc mult si apreciez enorm ajutorul vostru.-1 points
-
(Las-o asa..) in ce inghesuiala zici ca te-ai bagat ca senzorul ala te-a salvat de bara, i-a sa auzim.. Te credeam daca vorbeai de autostrada, dar asa.. hai sa vedem unde a fost in oras in ce inghesuiala te-a salvat..? Altfel, brasoave.. (Nici nu cred ca poti circula normal in asa zisa inghesuiala.. dar tu o sa spui orice sa sa te faci crezut ca merita..) Eu sunt convins ca esti un sofer mai bun daca nu ai vrajeala aia.. Dar, asa suntem noi prosti "consumatorii" ca dam banii pe ce nu se merita! Eu cred ca putem circula si fara asigurare daca avem AEB pe masina de acum. Nu mai zic de casco.. nu se merita sub nici o forma! Ce rost are sa dai banii pe casco cand ai AEB!? OP, i-a aminte, sunt ironic mai sus.-2 points
-
Eu nu o sa spun niciodata ce am citat. Tu uiti un lucru. Esti doar sofer in masin aceea pe care o ai. Toate sunt bune de avut dar nu toate te fac sofer mai bun sau mai atent.. Si nici macar nu vei folosi functii foarte smekere ca franarea automata.. sau senzori de urmarit traficul in oglinzi, sau sa iti tremure volanul ca nu ai semmalizat.. ) ..Hai ca nu vreau sa iti denaturez topicul aiurea.. dar sa stii ca exista si pareri de nestramutat, bazate pe (inspirate din) realitate. ..Eu stiu destul de bine ce vreau sa aiba urmatorul BMW ... care va fi cu siguranta, da, dupa 10 ani de posesie a unuia... si nu cer foarte multe ..ci, cer destul de putine, poate chiar un minim. Dar vreau un motor si o cutie de viteze fiabila! Si fara mari probleme electrice... sau bug-uri de software. Asa ca tot ce am spus mai sus este DOAR pentru a compensa ce probabil ai inteles doar de la altii laudarosi cu bani aruncati pe gadget-uri.. Hai, cu minusurile.-3 points
-
mgi, nu te supara, daca nu poti sa intelegi si alta parere. Pe mine nu ai cum sa ma convingi. Jucam in alta liga.. Daca esti atat de ingrijorat de siguranta ta pe strada cand conduci sfatul meu ar fi sa nu te mai dai cu bmw.. ii las pe altii sa iti explice de ce. Sunt destui care au ales bmw pentru altceva decat pentru siguranta.. asa ca, accepta ca e slabut motivul gadget-urilor (ca asta sunt pana la urma.. pana nu ajung pe 99% din masini.) si hai sa mergem mai departe. Da, si eu apreciez zambind stiind ca sunt observat de triunghiul din oglinda soferului pe care tocmai l-am depasit cu succes multumit tehnologiei. ..Vezi ca pot sa iti dau dreptate?-6 points
-
Nu, am o conversatie cu tine. Tocmai ti-am pus si adus niste argumente prin care am incercat sa iti arat ca nu sunt deloc un sofer caruia ii lipeste sau simte lipsa unora chestii care costa mult prea mult pentru a intra in categoria utila. Tu ai spus ca te-a ferit de accident. Eu as zice decat eceste chestii nu te fac decat mai lenes si neatent.. dar hai sa nu mai vorbesc singur. Incheiat. Sa curete adminii ce doresc desigur. Popovici, pana la urma G20/21 se pot lua si FARA aceste gadget-uri. Asa ca mai usor cu parerea prin care cu cat e mai dotat cu atat merita mai mult, sau mai putin de fapt.. Nu am vrut decat sa REAMINTESC ca un sofer (de G..) se descurca foarte bine si fara aceste imbunatatiri. Altora nu le convine ca am dreptate. Stai linistit, nu va fi asta ultimul topic despre G20. Hai sa pun o intrebare. Cate masini ies din fabrica cu aceste functii, AEB sau Line Assistance.. standard din fabrica!? Sunt foarte curios sa aflu.-7 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00