Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/10/22 in all areas
-
Da in sensul ca e mult prea scump, inteleg ca motorul e rar, dar oricum imediat apare generatia noua de seria 5, sa dai atatia bani pe un model ce e deja moral imbatranit mi se pare aiurea dar asta e parerea mea, nu toti suntem la fel poate o spun si din prisma unui fost posesor de f10 ce e drept 520d, e drept ca e total alt motor alta senzatie, dar la volan in trafic tot aceiasi masina e.3 points
-
El zice de f10 m550d 3000 diesel de 381 cp. La 35 de mii nu se merita, eu nu as da niciodata atatia bani pe un f10 din 2015:)). Cu 35 de mii iei 530d g30 chiar si 540d sau 540i.2 points
-
2 points
-
Am gasit problema, este de la REM modulul de pe spate, aparent acel scurt de la iala a stricat circuitul care se ocupa strict de deschis portbagaj. Am noroc ca este in jur de 400lei REM ul de la dezmembrari1 point
-
Pot sa ma uit in manualul tehnic pentru tine si sa vad, atat cat ma duce capul daca exista vreo procedura, cum spui tu, de schimb care sa implice sau sa deranjeze pornirea motorului. Pune ultimile 7 caractere din VIN aici. Si revin-o maine candva. Sunt cam ocupat acum, dar cand am timp pot sa imi dau cu parerea aici. E interesant. Mai stii, cat de creationisti au fost cei de la BMW ca sa nu lase pe nimeni sa schimbe ventilatorul de habitaclu.. ☻ PS. Mai sus ai spus ca au pus inapoi ventilatia. Ce inseamna asta? Ca au pus acelasi ventilator? Oricum, probabil ca desfacand ventilatorul au trebuit sa deconecteze unele altele care nu au mai facut contact.. de aici, nu a mai pornit motorul. Dara asta e doar o presupunere..1 point
-
1 point
-
vezi sa aibe aparat de aerisit frana cand iti înlocuiește lichidul de frana și sa vezi sa il folosească mecanicul. Nu accepta aerisirea prin cădere sau prin făcut pedale de frana.1 point
-
Revin pe topic din dorinta expresa de a corecta cateva amanunte in legatura cu directionarea aerului in masina.. Clarificarea o data pentru totdeauna cum e la E90.. Acum, confuzia creata fara intentie a fost sa spun ca directionarea aerului spre in sus se va schimba prin grila de pe bord de langa difuzor, la apasarea butonului din Stanga-Sus, adica aer in sus. O data apasat butonul din Dreapta-Sus de pe consola, butonul ala avand pe el desenat un parbriz si cu liniute serpuite cu sageti peste el, va face ca aerul sa iasa prin grila de sub parbriz, foarte aproape de stergatoare si prin grilele mici din zona oglinzilor retrovizoare. Aerul va iesi cu viteza maxima de debit al motorului din bord. O apasare pe buronul din Stanga-Sus acum reduce viteza la viteza prestabilita, daca a fost una mai mica inainte pe butonul acela, de la maxim pentru dezaburire pana la nivelul prestabilit pe butonul de ventilare sus. O apasare a butonului pentru aerul doar in fata, orizontal va face sa iasa aer si prin grilla e pe bod din mijloc ca si prin grilele din fata bordului, 4 la numar, in functie de cum sunt inchise si orientate.. Desigur functionarea poate fi facuta si prin combinatii: sus si mijloc, sus+jos, jos+mijloc, dora sus, doar mijloc, doar jos.. Acum, cum era de asteptat, ce este SPECIFIC BMW, o data selectat rece din rotita de pe bord din mijloc, de sub butonul DSC/DTC si clapete deschise si orientate orizontal aerul va intra acum selectat direct de afara, aer ambiental. Aceasta fiind o functie interesanta si utila, functioneaza si daca este pornit AC (aerul conditionat). Aerul Conditionat functioneaza doar prin apasarea abutonului cu fulg pe el. Doar asa functioneaza AC-ul masinii. Doar prin apasarea acelui buton. Acum, parerea mea personala este ca folosirea eficienta si chiar placuta a AC-ului ar fi prin deselectarea tuturor butoanelor de directionare a aerului si trecerea pe automat - ledul cu 3 sageti circulare si un A in centru. Asta face ca aerul sa fie distribuit uniform pe toate grilele (sus-mijloc-jos) astfel incat nu veti simti aer rece preponderent intr-o anumita zona. La drum foarte lung este functia ideala pentru mine. Desigur se poate mari sau micsora debitul de aer antrenat de motorul din bord. Functia REST de pe butonul rotund din dreapta este conditionata de temperatura de regim la care sa fi ajuns motorul, suntem opriti... si vrem caldura in masina, CU MOTORUL OPRIT pentru maxim 15 minute. Iar bateria TREBUIE sa fie incarcata suficient. Temperatura exterioara trebuie sa fie sub 25 de grade ca functia sa porneasca. Butonul din stanga de pe rotita cu MAX si un fulg va face ca aerul conditionat sa porneasca la maxim (16 grade) doar in jumatatea de sus a bordului si intra automat pe recirculare a aerului. Vad functia asta utila iarna cand caldura e prea mare, mai ai putin pana la destinatie si esti obosit.. si vrei sa te racoresti brusc pentru ca in manual spune ca functia e folosibila de la 0 grade in sus; desigur aici intra si 30 grade Celsius.. deci si vara, hmm. Recircularea aerului dupa recomandarile din manualul de utilizare ar trebui sa fie folosita doar temporar cand aerul din zona in care mergi cum masina este poluant.. (stai in trafic si dieselul din fata ta scoate fum de il simti.. CATEGORIC)..1 point
-
Pai depinde ce ai acum pe masina, daca vrei sa faci upgrade la LSD si asa mai departe . Edit aici ai https://www.mye46.com/gear-ratios/ rapoartele folosite E46 https://e30goodies.com/gearing-calculator/ aici pui datele poti pune seria ta de sasiu pe realoem https://www.realoem.com/bmw/enUS/select pt a vedea ce raport ai avut de fabrica1 point
-
1 point
-
Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Situatia sta asa,ca un mic background, un prieten de familie are un vecin in Munchen care lucreaza la dealer autorizat BMW. Momentan masina nu este listata nicaieri. Mie, sau mai bine spus prietenului meu de familie i-ar vinde masina cu 30k euro, dar masina va fi listata din cate am inteles la 35k. Diferenta de pret nu bate la ochi stiind cat de bine se inteleg. Sa fie masina asta si pretul din categoria, "prea frumos ca sa fie adevarat"?1 point
-
Data fiind raritatea modelului e greu sa gasesti impresii de la posesori. Sunt putine la vanzare si rare, m-as incumeta sa iau modelul asta de F10 doar din surse super sigure si cu istoric 100% verificabil. Plus deasta sunt curios la ce pret ai gasit masina, asta poate spune multe despre starea ei.1 point
-
Cel mai probabil va crapa. Se duce pompa de ulei, precum si uzura prematura a arborelui si a cuzinetilor. Motorul este dus prea mult ca si putere. Nu l recomand si totuși daca îl iei îți recomand sa i schimbi pompa de ulei, precum si schimburi de ulei la maxim 10k.1 point
-
Salut! Claudiu, eu l am făcut in Timisoara acum 2 ani si ceva, o sa revin si cu poze. Pe baiat l am intrebat inclusiv de volan cu încălzire de pe un Hyundai i30, a zis ca a mai făcut, însă contează cum e încălzirea făcută la fiecare volan. A zis ca face însă prima data vrea sa vada efectiv volanul ca sa si de a seama ce si cum. mai exista varianta sa pui alta piele direct peste pielea ta, cum am făcut eu, ca sa fie mai gros ( asa imi place ). Atunci nu mai ai stres sa umblii la încălzire. Eu mi am luat inclusiv ceva kit de încălzire volan de pe aliexpress si vreau sa imi pun, însă mi e ciuda ca trebuie sa l refac ca e in stare extraordinara după 2 ani, nu a apărut luciul ala, foarte puțin pe pielea perforata se vede, însă îl curat o data la 6 luni minim si după se face mat ca nou.1 point
-
Nu ma supar deloc, dar de ce sa ma supar? Nu sunt genul care se supara stai linistit, eu chiar ma bucur ca ma ajuta cineva si pe mine, daca ma duc la mecanici, imi iau pielea :)). Pai a mers cu ea el, oricum nu cred ca minte ca e un prieten, plus ca, cand apas pe el se simte de parca zici ca e hartie, si mai si tremura groaznic1 point
-
1 point
-
Sincer la asta ma gândeam și eu, la capetele de direcționare a aerului, dar am oprit mașina, am lăsat-o puțin timp pana s-au închis sistemele ( după ce o opresc dureaza puțin și se aude ceva in interiorul bordului cum se Închide ai cred ca sunt clapetele acelea de la climatizare) Ideea , și cel mai important lucru, este ca și-a revenit , acum sufla aerul pe unde vreau eu și îl temperatura la fel… Totusi multumesc mult pentru ajutor Bimmer , mereu răspunzi foarte rapid1 point
-
Deci sa inteleg ca vine doar aer fierbinte/cald indiferent de temperatura stabilita de tine in bord. Asta e o problema. Apoi faptul ca aerul nu poate fi directionat dupa dorinta/clapete.. butoane apasate pe consola AC.. nu directioneaza cum vrei. Este alta problema. Asta ca sa incepem cu inceputul. La prima problema trebuie verificat acel ceva care ar fi un robinet, valva, care trebuie sa inchida caldura cand tu o ceri, la dorinta. A doua, cred, mai mult ca sigur ca ISTA daca o pui, poti cauti erori mai intai.. (mie imi da ceva eroare de 1 flaps de directionare a aerului dupa 15 ani de folosinta.. dar nuno sa o fac pana nu gasesc timp..) si apoi poti tot cu ISTA sa preiei controlul directiei aerului si sa vezi pe unde o ia, si sa vezi daca problema nu e la consola AC. Vezi ca prima apasare de buton dezaburire geamuri dimineata face ca aerul sa iasa doar pe grila cea mai apropiata de parbriz, apoi directionarea aerului spre sus din sageti, se face pe alte grile de pe bord.1 point
-
Recomandam sa nu "ti se urce la cap", sa respecti ceilalti participanti la trafic chiar daca isi fac treaba cu un Logan sau Passat obosit, sa semnalizezi, sa nu circuli cu lumini de ceata in August la 38°C, sa nu depasesti doar de dragul manevrei pt ca "BMW", si sa nu arunci mizerii pe geam la semafor. Manele poti asculta ! O buna exploatare ? Boss, ti-ai luat un autoturism nu o nava cosmica ! ...adica vezi schimburi ulei, filtre, fi atent la zgomote suspecte, da-i motorina de calitate, nu o batjocorii in forje, dar nici sa nu devii sclavul masinii. In fond e tot un autoturism, nimic mai mult asa ca admir-o, bibileste-o dar adu-ti aminte pt ce ai cumparat-o de fapt. Cand ai raspunsul la intrebarea asta, vei sti si cum sa o exploatezi ! Felicitari pt achizitie !1 point
-
Buna ziua, Detin un 730D 2010 . In urma cu ceva timp s-a stricat ventialatia , nu mai baga caldura in masina , nu se aude venitilatorul deloc. A fost odata in service masina si cand s-a desfacut si pus inapoi ventialatia nu mai pornit masina...a fost dusa in alt service si intr-un final s-a rezolvat. Masina a pornit, mai putin ventilatia..nu a mai fost facuta. Acum am trimis masina in service, am dat comanda de aeroterma noua si aceiasi probleme. Masina e in service si nu mai porneste... Cred ca este o procedura la schimbare aeroterma sau se arde o anumita siguranta ? Multumesc !0 points
-
Pai 550d nu e turbo? Sau am inteles eu gresit si nu modelul asta de f10 vrea sa-l ia?0 points
-
Adaug in jurnal prima problema tehnica pe care o intampin. Masina are EDC. Auzeam eu chiar de la bun inceput, de cand am luat masina si avea 40,000 km, un troncanit foarte usor pe puntea fata la denivelari mici sau drum mai "aspru". Ciudat este ca aud acel zgomot se aude doar la viteze de 5-10 km/h si doar la denivelari mici. Primul gand a fost ca se aude din amortizoare, dar mi se pare ciudat ca la gropi mai serioase nu aud nimic, iar acel zgomot apare mai degraba pe suprafete unde amortizoarele nu apuca sa se comprime/extinda prea mult. De exemplu, aud acele zgomot la trecerile de pe un petic de asfalt pe altul la viteza mica, dar nu-l aud la urcarea sau coborarea unei borduri. Se aude ca un 'clank'. Fiind in garantie masina, evident ca am incercat sa merg la reprezentanta si lucrurile au decurs asa: Vizita 1: masina nu are nimic, totul in regula. Vizita 2 (la 2 luni distanta): s-a gasit joc in caseta de directie, s-a inlocuit caseta cu una noua. Zgomotul persista. Vizita 3: masina testata pe stand de amortizoare, acolo nu se aude zgomotul respectiv, iar amortizoarele ies la test ca fiind ok conform reprezentantei. Intr-un final am renuntat la reprezentanta dat fiind ca a expirat garantia si oricum nu pareau ca ar mai avea vreo idee. La un service independent am verificat masina de orice joc pe puntea fata, dar totul pare in stare buna. Ulterior, am decis sa dau jos amortizoarele si sa verific flansele, suspectand ca ar putea fi ele responsabile. Intr-adevar, ambele flanse aveau niste jocuri si zgomote in plus cand le-am comparat cu cele noi. Am sperat ca rezolv schimband flansele, dar n-a fost cazul. Totodata, cu amortizorul dat jos de pe masina, am verificat daca are vreun joc vizibil sau face vreun zgomot. Jocuri nu am vazut, tot ce am auzit este un oarecare zgomot chiar la capatul lui de cursa, dar ma indoiesc ca pe suprafetele pe care aud eu zgomotul ajunge amortizorul la capat de cursa. In punctul asta, nu stiu ce altceva sa mai verific. Masina are acum 73k km si parca zgomotul a devenit mai pronuntat. Poate cineva de pe aici s-a mai confruntat cu vreo problema similara sau imi poate sugera ce altceva sa mai verific si, eventual, unde. Chiar si de o fi cazul sa schimb cu totul amortizoarele, as vrea sa evit sa schimb ceva destul de scump pe ghicite.0 points
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00