Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/19/22 in all areas
-
Amin! Dupa argumentația aceasta, nici matematica nu mi se mai pare o stiinta atat de exacta...4 points
-
Salutare, Nu stiu daca s-a mai postat, eu unul nu am gasit. Daca nu v-ati schimbat uleiul in cutia de transfer (pt cei care au), recomand schimbul cat mai rapid. Cu totii stim ca aceasta cutie de transfer este extrem de sensibila si scumpa(23-26000lei) care functioneaza cu un ulei LL, cei de la BMW nu recomanda schimbarea lui. Eh, eu azi nu am avut ce face si am pus baietii sa imi verifice uleiul din cutia de transfer, spre surprinderea mea uleiul nu mai era la nivel si culoarea lui era foarte inchisa. Eu unul as recomanda schimbul lui la maxim 3 revizii sau daca nu schimbul, macar verificarea vascuozitatii, daca este la nivel si daca si-a pastrat culoarea nativa. Va las mai jos un link cu uleiul scos din cutie si cel nou.3 points
-
Kevin, este foarte posibil - si totodata ti-as dori - ca, prin inlocuirea vasului de expansiune si repararea ventilatorului, sa se rezolve problemele si totul sa fie OK. Poate, pur si simplu, a cedat vasul de expansiune din cauza calitatii lui slabe. Analizand insa informatiile pe care le-ai postat aici, nu trebuie excluse insa si alte cauze. Intrucat vremea este in prezent rece, motoarele nu se incing cu una cu doua. Din ce ai spus, ai pornit masina si ai plecat la un prim test de drum. Daca traficul a fost extrem de aglomerat, atunci poate s-ar explica necesitatea pornirii ventilatorului si implicit a scenariului pe care l-ai conturat mai sus. Altfel, faptul ca ventilatorul nu a pornit si vasul de expansiune s-a spart ar putea fi doar efect, nu cauza. Cateva subiecte de abordat: Ai certitudinea ca, inainte de a pleca la proba de drum, circuitul de racire a fost aerisit in mod corect? Cum ai ajuns la concluzia ca nu a pornit ventilatorul? Strict in baza faptului ca a fiert lichidul de racire si/sau ca nu l-ai auzit? Ai testat ventilatorul dupa acest incident, sa determini daca acesta este intr-adevar defect? Verifica radiatorul. Trebuie sa te asiguri ca acesta este curat in interior si ca nu are elemente blocate. Verifica si pompa de apa, in special starea turbinei acesteia. Este in buna stare tehnica? Verifica termostatul. In cazul in care confirmi ca toate cele cinci puncte de mai sus sunt "all clear" si nici unul nu ar putea explica fierberea motorului, atunci exista suspiciunea unei alte cauze. Anume, o problema de etanseitate a motorului, care ar permite gazelor de evacuare sa treaca in circuitul de racire (garnitura de chiulasa neetansa, fisura in chiulasa / bloc). De aceea, iti recomand sa fii foarte precaut si atent la urmatorul test. Acest lucru ma ingrijoreaza cel mai tare. Daca asa stau lucrurile, ai avut grija sa nu se supra-incalzeasca motorul. Dar exact aceasta grija nu explica de ce presiunea din sistemul de racire a fost foarte mare. Mergand mai departe cu teoria (care, insist, m-as bucura sa nu se confirme in cazul tau), eu sunt din ce in ce mai sceptic cu privire la motoarele reconditionate in tara. In niciun caz nu vreau sa spun ca nu mai exista profesionisti care fac treaba de calitate. Dar, din pacate, acestia sunt extrem de rari. Foarte multi, in special tineri, nu au nici studiile, nici experienta, nici dedicarea si deseori nici dotarea tehnica necesare pentru a efectua lucrari respectand strict procedurile si tolerantele producatorului.3 points
-
Kevin, daca te detasezi emotional si analizezi situatia la rece, masina a cam ajuns intr-o stare pentru a carei rezolvare trebuie sa iti asumi doua masuri drastice: prima - sa aloci multi bani; a doua - sa schimbi mecanicul. Prin "rezolvare" inteleg sa aduci masina cat mai aproape de configuratia originala, precum si la un nivel tehnic care sa ofere sigurantia si fiabilitate. Din ce ai scris mai sus, inteleg doar un sir fara capat de modificari, compromisuri si insailaturi, realizate artizanal sau dupa ureche. Exact ce nu ar trebui sa faca un mecanic profesionist si exact ceea ce nu ar trebui sa accepte un posesor pasionat de BMW. Nu mai suntem in anii '90 / '00, iar E46 nu este E30. Ca urmare, cu buget redus nu mai poti intretine si repara un BMW. Ma tem ca ai ajuns in punctul in care trebuie sa iei o decizie majora privind aceasta masina: fie o repari cu simt de raspundere, fie renunti la ea si te orientezi catre o alta (mai) noua. Retine ca, uneori, a renunta la masina poate fi o decizie mai buna (inclusiv din punct de vedere financiar) decat a o repara superficial cu scopul de a o vinde.2 points
-
Si bmw n-au fost minunati cu distributiile de la motoarele Nx7? Sau cu EGR-urile de la N si B? Sau cu circuitele de incarcare de la i3 si de la hibride? Macar la Tesla a fost o eroare de CTC, nu de proiectare. Au dat si ei o gherla cu un cablu, dar parca e mai putin grava decat la altii :) In alta ordine de idei, parca si Musk a zis ca masinile de la sfarsitul anului si cele de la inceputul anului e posibil sa aiba mai multe probleme, ca pompeaza sa faca numar mare. Aproape au dublat productia in 2021 fata de 2020 (87% crestere), in timp ce la bmw a crescut cu 8% de exemplu. E extrem de greu sa ai crestere de genul asta, si sa si mentii calitatea fara greseli.1 point
-
Cauta si tu pe ebay.de, mai era un fel de olx polonez, cauta la parcurile de dezmembrari din Romania, imposibil sa nu gasesti o cutie cu un rulaj rezonabil; am mai auzit un caz similar la golf 7, iar reparatia era destul de scumpa, asa ca s-a montat o cutie sh, care merge fara probleme.1 point
-
La Autocobalcescu pe Splai, Bucuresti. Abia am luat masina, pare in ordine. M-am uitat la apa, era la acelasi nivel ca inainte (nu se pierde nimic la schimbarea asta?) Revin cu informatii dupa ceva kilometri. La mine simptomul era ca pierdea antigel si nu reuseam sa vad nicio urma de scurgeri. Pierdea cam 300ml la 500km. Apoi am vazut mesajul cu recall. Era din noiembrie.1 point
-
Eu l-am tras cu pompa(70lei Yato, bine eu acum pompa o folosesc in service si pentru alte fluide). Nu cred ca este placebo dar dupa ce am schimbat uleiul s-a schimbat si mersul, cand plecam dupa loc parca simteam cum se comuta tractiunea de la o roata la alta(sau poate era doar in capul meu, desi nu cred), acum totul este insesizabil. Recomandarea mea este sa se inlocuiasca orice fluid Fie el si LL.1 point
-
Cand masina avea motorul original de 3.0i avea ventilator, corect? Asa inteleg. Apoi i s-a pus 2.0 tot cu ventilator, nu cu visc. Mai sus zicea un coleg ca acel venitalor e controlat din ECU. Cand s-a pus motorul de 2.0, s-a pus si alt ECU, logic, dar s-a avut grija sa functioneze tot ( orice ar implica asta, cablaj, codare, etc). Acum ai revenit la 3.0i, s-a pus ECU de 3.0i si nu mai merge venilatorul, care pare sa nu mai fie comandat de ECU. Mie imi suna a problema cu cablajul si din ce spui tot ce mai trebuie facut este sa se uite un electrician sa o descopere. Mi se pare ca esti foarte aproape de mal, nu inteleg de ce ai pune la loc motorul de 2.0i, riscand ca sa nu mai mearga nici cum mergea inainte. Eu as cauta sa rezolv strict problema cu ventilatorul si m-as bucura de masina.1 point
-
L-am schimbat si eu acum vreo 2ani cred, alaturi de uleiul din ambele grupuri. Ce-i nasol e ca n-au mai lasat buson de scurgere, asa ca trebuie sa te chinui cu seringa. Cel putin la mine, mecanicul mi-a scos o data tot ce-a putut, mi-a umplut-o si dupa vreo 1000Km am mers la el si mi l-a mai schimbat inca o data tinand cont ca in bidon era mult mai mult ulei decat intra in cutie. I-a mai ramas la final si lui pe acolo, cred ca a mai avut si pt altul.1 point
-
Salutare. Mi-a venit zilele trecute armrestul de la usa-sofer si am niste nelamuriri despre care n-am gasit niste raspunsuri. Toate tutorialele sunt despre manerul din interiorul armrestului si cam nimic despre acesta in sine. Am vzt ca spre deosebire de maner, armrestul se fixeaza de panoul usii cu niste nituri/bucse din plastic. Stiti daca acele bucse se dau usor jos si se pot refolosi ori se distrug si trebuie altele noi. Vreau sa stiu daca imi trebuie a.i. sa nu ma apuc sa desfac degeaba.1 point
-
Probabil așa o sa fac , dar vreau sa o iau mergând , măcar cu motorul vechi . Nu pe platforma . Măcar sa ma bucur de ea așa , chiar si cu motorul ala vechi , fiind manuala imi plăcea f mult sa merg cu ea . Daca ma duc la Buzau de exemplu sau pe vreun drum ce are curbe … imi place mult mai mult decât cu F01 nu se compara . La drum lung , da , e cam obositoare , nu mai e ca atunci cand aveam 20 si ceva de ani1 point
-
Man , da-o dracu de treaba M54 a fost si pe E60 , daca fac distributii atunci stiu sa puna un motor . Nu au avut chef sa se complice da asta da.1 point
-
Buna ziua Mi s-a facut si mie schinbarea racitorului egr in campania tehnica 0011400500. M-au programat la constatare pe 27 dec 2021 si astazi mi l-au schimbat. Fara valva, doar racitor si garnituri. F11 din 2014 520D Xd1 point
-
unele motoare permit/suporta montarea ori de vascocuplaj (acea piesa, elice montata direct pe motor) ori de ventilator pe radiator. si...schimba mecanicul cumpara un vasc nou si ai terminat.1 point
-
Total de acord cu tine, referitor la partea de electrice. Eu nu pot sa privesc prin prisma altcuiva, deci o fac prin prisma mea, locuitor al Bucurestiului. De asta spuneam ca superchargere ciuciu, nu ma afecteaza atat de mult. Pe langa design, care imi displace complet si lipsa ceasurilor de bord, mai sunt si alte chestiune, gen lipsa Carplay si cel mai important, ciuciu After sales. Pentru mine este un lucru foarte important, sa am chiar a varietate unde pot repara masina, in caz de ceva. De asemenea, I4, este pe platforma de masina cu motor termic, in speta de seria 3, nu e platforma dedicata electrica. Sigur, in continuare Tesla o sa rupa la vanzari, asta sigur si cam tot ce ai punctat, ai punctat bine. Ca sa concluzionez, Tesla nu e de mine1 point
-
Nu e vorba ca in vest au 3 oo. Doar alte prioritati in cum isi cheltuie banii. Ca de-aia se vinde Dacia in draci in Vest. Si de-aia omul cand isi ia o masina, o ia sa mearga cu ea, nu s-o tina de weekend. De acord, BMW nu e in aceeasi categorie de pret cu Tesla, daca judeci dupa criteriile normale. Dar in piata de electrice deocamdata criteriile mai importante sunt altele, pentru ca tehnologia e inca in dezvoltare si exista inconveniente in utilizare. Or, la Tesla, inconvenientele sunt cele mai mici, acolo unde conteaza. Adica la cat de usor ajungi din punctul A in punctul B. Ca gasesti mereu incarcatoare care merg, ca nu trebuie sa te scobesti dupa aplicatii in functie de firma care are chargerul la care ai oprit, ca tot ce inseamna trip planning e foarte bine pus la punct, ca ai tot felul de chestii de genul dog mode, ca ai update-uri dese care chiar aduc imbunatatiri, si asa mai departe. Daca le consideri si pe astea, pe langa 200 kg in minus, 100 CP in plus si tractiune integrala (in cazul discutat mai sus), deja imaginea incepe sa arate altfel. Si vezi si review-ul comparativ pe care l-am pus eu mai sus. BMW-ul are 'turbo lag', Tesla n-are. Ceea ce s-ar putea sa conteze la feeling cand mergi cu masina in trafic. Ca doar n-o iei sa faci liniute..1 point
-
Ai scurt in oglinzi trebuie sa demontezi oglinzile și sa verifici instalația din ele in mod normal dacă faci un test la mașina când nu funcționează o sa ai eroare de LIN sau scurt circuit Este posibil sa fie defect doar pe o singura oglinda1 point
-
Un i4 40, daca te apuci sa pui optiuni la el, ajunge la 75k euro. Iar la banii astia, are tractiune spate, e cu 200 kg mai greu ca model 3 LR, si cu 100 CP in minus. Iar model 3 e cu tractiune integrala si 20k euro mai ieftin, daca nu ii pui autopilot. N-am stat sa sap cat are fiecare autonomie. Dar reteaua de superchargere, acolo unde e (adica in Europa de vest), e un avantaj clar pentru Tesla. Si acolo o sa fie cumparatorii, nu la noi in tara. Si mie imi plac mai mult interiorul si designul de la bmw, dar totusi e o diferenta de pret. Iar cei din vest isi iau masini cu capul, nu ca oamenii de la noi cu garsoniera si seria 7.1 point
-
Man, stiu ca nu l-ai facut tu. Pe 20 de inch, seria 7 g11 vine cu 245/40 si latime 8.5 pe fata, iar pe spate cu 275/35 latime 10. Toate jantele de 20 de seria 7 sunt distruse de la borduri. Urmareste cu atentie pe strada. La seria 5 pe fata, 245/40 vine cu latime de 8 iar pe spate 275/35 vine cu latine de 9 a jantei. Ideal dpmdv. Am zgariat o singura data o singura janta. Evident ca discutam de 19 inch in cazul seriei 5, insa diametrul jantei este irelevant in aceasta discutie. Pe 18 si pe 19 inch, intr-adevar seria 7 vine cu jante de 8.5 fata spate si cu anvelope 245/50, respectiv 245/45. Pe 19 inch se mai poate varianta de anevope mixte si avem 275/40 cu latime de 9.5. Eu pe A6 de iarna am 245/45r19 pe 8.5 si arata perfect iar janta este protejata. Daca aveam 245/40 si latime de 8.5, janta era expusa tocmai pt ca nu mai era protejata de balon, fiind prea mic. Pe vara am 255/40R20 cu 8.5. Perfect dpmdv. Gasisem niste jante de 20 originale audi insa late de 9 si cand am vazut cum se intinde anvelope de 255/40, m-am cacat in ele. Evident ca stiu ce inseamna toate inscrisurile astea. Am capul calculator, dupa cum spuneam oe alt topic De asta zic ca mi-a atras atentia ca aia recomanda 255 sau 265 pe latime de 9.5 ceea ce face tabelul ala hartie igienica.1 point
-
Mda vas expansiune sh sau ma rog neschimbat si electroventilator stricat. Se rezolva repede daca nu ai stat mult cu apa pe rosu. Problema as zice ca a fost electroventilatorul a urcat apa a facut presiune in sistem posibil ca busonul sa nu fi deschis si a crapat si vasul.1 point
-
225 nu stau bine pe jante de latime 8.5J cum sunt cele pe care le are acum pe spate. daca pastrezi jantele actuale, ia cu dimensiunile pe care le ai acum pe vara; dar nu le va face bine schimbul de cauciucuri la fiecare 6 luni, foarte probabil ti le vor zgaria la vulcanizare, cauciucurile runflat mai ales de 19" se dau greu si pun greu pe janta. De preferat sa iei runflat, altfel s-ar putea sa ti se pare cam moale suspensia (e gandita pt runflat); sunt mai scumpe consistent decat cele normale. Cel mai bine dupa parerea mea ar fi sa ai un set separat de roti pt iarna, 225/45/R18 toate 4, runflat; eventual cauta un set complet de roti adus din germania, gasesti in stare buna la pret bun.1 point
-
Buna ziua tuturor, Lunea trecuta am achizionat un BMW F31 din 09.2012, 320D, varianta de 184 CP, cutie manuala in 6+1 trepte, cu aprox. 260k km (istoric si km verificati in reprezentanta). Dupa doua zile dupa ce am adus masina acasa in care am condus-o vreo 50 km, intr-o dimineata cand am vrut sa merg la serviciu nu a mai intrat in marsarier. Am incercat de mai multe ori, in celelalte trepte intra foarte bine si foarte usor. Am dus masina la un service unde au verificat timoneria si alte elemente din exteriorul cutiei, si toate au fost in regula. Mecanicii de acolo au spus ca sigur e ceva la mecanica interioara a cutiei, dar ca ei nu au experienta necesara sa o verifice si eventual sa o repare, asa ca mi-au recomandat sa caut un service specializat pe reparat cutii. Am cautat pe internet si am gasit un service de cutii destul de bine cotat in Gilau, jud. Cluj (eu sunt din Alba Iulia), i-am sunat, le-am explicat despre ce e vorba, mi-au spus ca fara nici o problema se va rezolva in decurs de 3-4 ore daca le duc cutia. Astazi de dimineata le-am dus cutia, au desfacut-o si au gasit un inel rupt (simering?), despre care am aflat ca nu se gaseste de cumparat nou, iar varianta second ei nu o recomanda (nici nu aveau aceasta piesa in depozitul lor) sub nici o forma pentru ca se poate rupe iarasi,oricand. Mi-au oferit doua optiuni: 1. sa imi asambleze cutia inapoi, fara nici un cost, dar asta ar fi insemnat sa folosesc masina fara sa pot folosi marsarierul; 2: sa imi asambleze cutia fara inel, dar sa am posibilitatea sa folosesc marsarierul, cu conditia ca soferul sa apese ambreiajul, sa introduca prima data in treapta 6 si apoi in marsarier. Mi-au garantat ca aceasta solutie este cea mai eficienta, ca nu poate dauna cutiei pe termen lung si ca au mai facut asemenea ajustari la mai multe cutii de BMW-uri care au avut aceasta problema. A acceptat a doua varianta pentru ca pentru mine personal nu o vad ca pe un mare compromis, insa nu sunt impacat 100% ca am luat decizia corecta. Cutia am adus-o deja inapoi la primul service iar in cursul zilei de maine sau poimaine o sa fie montata inapoi pe masina. Oare a mai intalnit cineva o asemenea situatie? Multumesc!0 points
-
0 points
-
Tocmai am verificat link-ul primit de la toffefe, iti multumesc pentru sprijin pe aceasta cale. Din pacate am observat ca acea cutie e varianta scurta, si e si alt cod de produs. Cutia aferenta masinii mele, conform seriei de sasiu cautate pe www.bimmercat.com este GS6-45DZ - H5H (23007635761), iar cea din anunt are alta serie.0 points
-
Baietii de acolo cred ca mi-au arata undeva la 5 inele (si au spus ca mai si mai multe) ca ale mele, rupte toate. Au spus ca au intalnit problema asta la mai multe cutii, ca nu e un caz singular, ba din contra. Pe masina am dat 8000 Euro, adusa din Germania in Decembrie anul trecut, cu service-uri facute regulat la reprezentate BMW in Germania. Evidenta lor e salvata in istoricul masinii, confirmat de asemenea si de o reprezentanta BMW din Romania.0 points
-
Ma refeream evident la video-ul postat de OP, in care cei de la carwow fac o comparatie a doua modele similare ca pret si ce ofera in acel pret. Daca te-ai uita la video ai vedea de unde reies toate punctele mele. Comparatia este facuta intre aceste modele, optiunile pe care le ofera si plusuri si minusuri. Nu are rost sa compar din prisma ta, asta o faci tu. Ce spuneam este ca daca ai un buget ( nu tu, ci oamenii de pe planeta asta) si vrei o masina electrica iar astea doua sunt optiunile tale, singurul plus pe care il vad la BMW este calitatea materialelor la interior si designul exterior). In rest, Tesla Model 3 are avantajele. Specific pentru Romania, mai este avantajul unui eventual accident iar masina poate fi reparata la dealerul BMW vs Tesla unde trebuie sa te duci la Viena pt ca nu are dealer oficial aici. Dar piata de aici este atat de irelevanta pentru ambele companii incat nu are rost sa intram in discutia asta.0 points
-
Total off topic între timp https://autolatest.ro/stiri/bmw-anunta-dezvoltarea-de-noi-motoare-pe-benzina-si-diesel-cu-6-si-8-cilindri-ca-sa-i-supere-pe-cei-de-la-audi-mercedes-stellantis-si-renault/.0 points
-
Nu iti recomand diesel. Costuri mai mari la intretinere, probleme mult mai multe. Mergi pe benzina indiferent de marca aleasa.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00