Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/07/23 in all areas
-
Sa nu le fi luat SH cum se tot practica... Ceva ce clar nu voi nega este ca la cele cu steluta ai asigurarea ca a fost facut un control de calitate mai riguros deci sunt sanse mai mari ca anvelopele sa fie cu adevarat egale in diametru. Uite chiar aici pe forum un caz unde desi anvelopele sunt acelasi model, dimensiune, realitatea este alta:2 points
-
Am zis si eu mai sus ca am normale xl de iarna cu steluta la xdrive si nu am probleme. Ceva au cele cu steluta fata de cele fara:)) au diametru perfect, nu stiu exact. Dar cert e ca normale fara steluta am vazut la mai multi ca au avut probleme la xdrive.2 points
-
nu mi se pare mare, tocmai, ca X1 mi se pare micuț, îmi plac mașinile mari, nu m-aș duce nici pe X5, dar as vrea ceva medium (despre oraș, Cluj-Napoca) as merge undeva ±35k euro, vreau sa o iau direct din afara, am găsit multe variante pe la reprezentatele BMW din Germania, in România ajunge undeva la 40k euro din ce am vazut multumesc ptr răspunsuri tuturor2 points
-
uk a mea e in service, s-a stricat senzorul de la apa de parbriz, cica trebuie sa schimbe tot recipientu si mi-au dat asta intre timp2 points
-
Singura masina pur electrica, pe care am condus-o, a fost o Dacia Spring a unui subaltern. Experienta este similara cu mancatul primei banane in copilarie (era necoapta, verde, cine a gustat asa ceva stie ce spun; a trecut ceva timp pana sa ma convinga cineva sa mai gust). Am condus, in oras, Ford Explorer hibrid, daca apasam pedala de acceleratie mai tare, trecea pe benzina, nu era masina mea, asa ca nu am stat sa vad optiunile. Cand am decis sa luam seria 5 in loc de 4, ma uitam si la hibride. Pana la urma am renuntat, parca dupa 4 ani de utilizare nu-mi mai venea sa cumpar o hibrida (mai noua nu-mi permiteam). Asa ca am luat benzinara. Eu sunt adeptul autonomiei mari, nu as avea probleme sa conduc o electrica, cu exceptia asta. Deocamdata, mi se pare un pic stresant sa faci o calatorie in acest mod. Eu nici nu prea sunt adeptul pauzelor la drum, fie scurte fie lungi. In general opririle sunt pentru altceva, inclusiv de mancat mananc la volan.2 points
-
Ca idee cu cauciucuri noi, presiune 2.3 fata 2.4 spate e ok acum directia, revine la normal dupa o curba. La drum intins e bestiala in schimb.2 points
-
2 points
-
Salutare, sunt interesat sa achizitia unui BMW X3 xDrive30e (an 2020-2021). As avea nevoie de cateva pareri despre acest model, despre motorizare si fiabilitate. Eu fac undeva la 20-25k km anual, din care minim 50-60% in oras, de acolo si interesul pentru motor hybrid. Nu sunt detinator de BMW pe moment, as mai avea nevoie de informatii despre distributie, filtru de particule, cutie. Multumesc anticipat!1 point
-
Posibil să fie diferite dar curios. Văzusem de curând un film de la Mașina Potrivită cu o Octavia hibrid și a scos 3% pe un drum lung pe modul hibrid. Ok nu 3, nu se compară greutate, multe altele.. dar aștept să fie tot mai jos decât orice consum pe diesel sau benzinar. Altfel chiar nu se justifică toată complexitatea pt câțiva km în oraș. 7 overall e acceptabil cum ai dacă e mult oraș. Oricum la mine cel puțin acum am încetat să mă mai uit la consum și mă bucur de condus1 point
-
Hai sa va spun si experienta mea cu x-drive. Imi place sa testez f multe lucruri pe pielea mea, acum vb strict doar de anvelope. Am pus pe masina in “halul” urmator: 4 buc rft cu *: 3 bridgestone, 1 conti, vara. La o plecarea de pe loc mai agresiva sau cu volanul virat chiar si la viteza mica dadea socuri in cutie grav. 4 buc michelin vara non rft, non XL, non *, dar cu inscriptia AO, pe drum drept merge bine, la viraje usoare dar accelerate si la plecari mai agresive dadea socuri. 4 buc nokian non rft, non *, dar xl nu aveam nici o problema. Toate cele enumerate mai sus erau 245/45 R18 4 buc Conti 235/50R18 rft vara cu inscriptia MO, fara steluta, masina ruleaza brici, fara socuri. Chiar mai confortabila decat cu 245/45 R18. 4buc Michelin iarna 245/45r18 non rft, fara *,cu XL, masina ruleaza bine, confortabila, dar pe curbe se simte ruliul, plus stresul psihic de a face pana cine stie pe unde. 4buc Dunlop rft iarna cu *, masina se comporta exemplar doar ca anvelopele sunt putin mai galagioaze la viteze de pana la 60km/h. 4buc Conti rft iarna cu*, masina se comporta bine. Legat de anvelopele allseason…eu le recomand cu caldura pe roata de rezervasi atat, de ce? Pentru ca le-am testat. Vara temperatura asfalt peste 40 grade pe un Mini echipat cu crossclimate 1, viteza aprox 60-70km/h, am incercat sa iau o curba mai agresiva, volanul destul de virat, masina mergea drept, iar anvelope scartaiau cat puteau de tare, semn ca aderenta inclina spre zero, ma simteam ca in Opel, numai ala vira atat de prost din cauza sasiului care era proiectat prost. Allseason pe zapa…neah, testate nu imi plac deloc. Hai ca am scris destul despre anvelope, nu trebuie sa luati de bun tot ce am testat eu, poate fiecare masina se comporta altfel.1 point
-
1 point
-
Atata timp cat anvelopele sunt de aceeasi dimensiune, acelasi producator, acelasi model si in principiu uzura cat de cat egala, nu au de ce sa creeze probleme la XDrive. Xdrive nu stie daca masina are runflat cu steluta, fara steluta, non runflat etc. Functioneaza strict pe diametrul total al rotii Pot exista probleme de quality check si desi anvelopele sa fie de aceeasi dimensiune, de fapt sa nu fie corect real, cand o iei la ruleta. Au mai existat cazuri si la Michelin. Deci in prima faza de verificat asta Acea steluta doar atesta ca a trecut de un quality check mai riguros si in principiu anvelopa ar fi conforma din toate pctele de vedere (dimensiune, greutate)1 point
-
Deci aveai probleme cu cauciucurile, good to know pt cine are problema cu nerevenitul. Uite, avem gusturi diferite :)) eu fix la drum intins nu sunt multumit de ea1 point
-
Cu oricare din variante 20i 30i sau 30e nu vei mai avea probeleme dieselului. Daca poti incarca acasa/birou si nu te deranjeaza micile inconveniente la 30e, atunci pt oras asta ar fi alegerea cea mai inspirata.1 point
-
Si la cutia de transfer de obicei pica un motoras (actuator) care e destul de ieftin de schimbat.Unele service-uri le dau stricate total si cer mai multi bani pe reparatii. sper sa nu se considere reclama dar pentru cei care au probleme cu cutia de transfer recomand aceasta firma...au si articole interesante. https://cutietransfer.ro/produse/1 point
-
Daca iti tragi priza in subteran e ok,pana dimienata cand pleci la lucru se incarca cu chargerul care vine cu masina.Atentie mare cand faci instalatia sa pui cablu si priza de calitate.Mai ai si varianta sa tragi trifazic desi nu stiu cum e la blocuri cu curentul si sa pui un flexible charger de 16amperi care incarca ceva mai repede decat cel care vine cu masina care e la 220v.1 point
-
"Ati lua in considerare un BMW pur electric? " Da, probabil in 3-5ani dupa ce termin casa si voi avea unde sa o incarc seara cand ajung acasa. Un alt aspect pt care mi-as cumpara atunci ar fi pt ca majoritatea drumurilor le fac in oras si cred ca intr-un astfel de regim se preteaza f bine o astfel de masina.1 point
-
Ce i au zis aia la service doar el stie:)) . Oricum la masini cu talon mare cum este x3, x5, x6, nu intra in discutie la anvelope decat runflat, cele normale xl au deformari mult mai mari, clar nu e o varianta buna, fie ca sunt allseason, iarna , vara, same shit.1 point
-
Rezolvarea lui silviuT nu este alta decat cumpararea unor amvelope noi runflat cu steluta sau runflat fara steluta, in cazul lui nu m as mai risca si as lua runflat cu steluta. Probabil deja are o uzura la cutia de transfer.1 point
-
Grija și la autonomia în exterior, 30e are rezervor de 50l fata de 65l cât are 30i. Corelat și cu faptul ca mai cari și bateria după tine la drum lung nu știu cam cati km faci cu un plin.1 point
-
nu cred ca exista un soft care sa poata identifica profilul anvelopei.... cel mai probabil sunt 2 valori pe care le ia in considerare sistemul, fie xdrive sau rwd, diametrul si greutatea si aici sigur are o toleranta pentru ca jantele/cauciucul + echilibratul garantat nu au aceeasi greutate. atata vreme cat cauciucurile sunt la fel, o sa fie ok. nou iti ofera siguranta la inceput, dar dupa 10-20k km? nu o sa ai niciodata uzura similara pe roti, mai ales pe cele de tractiune, rotile de pe dreapta se vor uza mereu mai mult avand in vedere ca in RO, cel putin, marginea drumului este murdara, implicit risc de un mic derapaj la accelerari este mai mare, iar in multi km se aduna. + ca presiunea, incarcarea si geometri nementinute corect duc la uzura prematura si neuniforma, si atunci, inseamna ca dupa un nr de km ajungi la batai/smucituri in cutie... si atunci schimki anvelopele la jumatatea vietii?1 point
-
@AndreiS98 daca nu stai la casa si ai unde sa incarci zilnic peste noapte, parerea mea e sa ramani la X3 20i sau 30i. Masina e foarte faina, ai ceva spatiu ( depinde si cat iti doresti, dar te descurci zic eu, care vine pe un Passat B8 Combi cu 650L portbagaj, si am coborat la doar 500L ) Se conduce foarte misto, si ca dinamica e mai aproape de Seria 3 decat de X5. E un compromis foarte fain, cu o garda la sol cat de cat decenta sa nu spargi bara fata de borduri.1 point
-
Asta am zis si eu.Plus ca bateriei (cred ca) ii face mai bine sa se incarce mai lent cu chargerul de acasa.1 point
-
dar de ce au inceput vibratiile dupa 10 luni? cred ca mai este ceva la mijloc1 point
-
1 point
-
Masina e faina, dar depinde si cati km faci zilnic prin oras de ex, si daca si si unde sa o incarci... realist un range cu baterie full e cam 30-40km. In rest, cari dupa tine multe kg de baterie, iar extern desi ajuta la demaraj, reprize, la drumuri mai lungi fiind masina mai mare, mai putin aerodinamica, nu va ajuta prea mult la consum. O masina buna eu zic ca o gasesti in plaja minima 35-40k eur afara. Cutia e ZF8HP, distributia e pe lant din cate stiu, iar filtru de particule la benzina nu e asa problematic ca la diesel. Eu as merge fara sa ezit pe un 20i sau 30i. Daca nu esti vitezoman, 20i desi nu e masina de alergat/reprize/viteza isi face treaba excelent prin oras, cu un consum de aprox 9-10 ( am un coleg care merge majoritar prin oras - mers normal/lejer, bine e Oradea, ceva mai aerisit ca si Clujul ... )1 point
-
Pai cum frate, ti-au dat masina de test pentru 2 zile? Nu-i posibil! :D:D:D1 point
-
https://configure.bmw.de/de_DE/configure/U11E/61EF/FBLAT,P0A96,S01EA,S0230,S02PA,S02VB,S02VF,S0428,S0478,S04GN,S04T2,S04U9,S04V1,S0548,S05AV,S05DM,S0654,S06AE,S06AF,S06AK,S0801,S0851,S0879,S08R9,S08TF,S08WN,S08WQ/SE000001 de la 55k,motor 3.0 2.0 de la 48k.1 point
-
1 point
-
Pai daca primesti eroare ca toate bujiile sunt arse si mai ales daca zici ca le-ai schimbat atunci e clar ca releul e dus. Ai facut treaba pe jumatate. De obicei se inlocuiesc atata bujiile cat si releul in astfel de situatii.1 point
-
1 point
-
Nu faptul ca sunt run flat si non run flat e problema, ci dimensiunile. Combinatia aia de 255/35/19 si 235/35/19 nu e ok :)) Nu stiu cine te-a sfatuit sa pui 235/35/19 pe fata, cand ar trebui sa fie 225/40/19. E o diferenta de 2% intre diametrul rotilor spate vs fata, dupa cum arata colegul mai sus. In afara de faptul ca strica cutia de transfer, nici viteza nu ti-o indica corect, dar asta e cea mai mica dintre probleme1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00