Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/08/24 in all areas

  1. Crede-ma, m-am straduit sa fie cat mai scurt
    2 points
  2. Ori ai o problema pe parte electrica ori pe parte de circuit de ungere, nu ajunge presiunea care trebuie in zona senzorului de presiune ulei. Ce ulei ai pus in motor?
    1 point
  3. La directie/articulatii eu zic ca X1 este foarte ok. Am avut problema la o bucsa in caseta de directie, am reconditionat-o, dar pentru a benficia de garantie 2 ani, firma mi-a cerut sa inlocuiesc cam tot ce tine de articulatii nu stiu daca chiar toate erau 100% de schimbat. La DPF problema a fost ca EGR a luat-o razna… regenerari dese (la fiecare 30km). Am fost la Bavaria si mi-au zis direct sa schimb DPF… am topic separat pentru acea problema. Distributia a fost schimbata de vechiul proprietar undeva la 210.000 km.
    1 point
  4. Aici găsești tot ce te intereseaza https://www.auto-treff.com/wcf/index.php?tagged/2751-f10/&objectType=com.woltlab.wcf.article
    1 point
  5. X1 23d -utie automata, xdrive luat pe la 95k in 2018 acum are pe la 165k 2011 an de fabricatie in afara de clasicele discuri / placute : -distributie bonus am schimbat si ulei cutie viteze -fulie vibrochen -role ,curele ,intinzator si pompa de apa -cd player -EGR - ceva cablu intrerupt masina se oprea in mers Avand in vedere nr de km as zice ca ar trebui sa te astepti la distributie, EGR si fulie vibrochen .Ma rog ar mai fi de discutat in ce stare e ambreiajul si volanta .
    1 point
  6. Cum vad io, tu ești hotărât sa o iei. Băieții ți au sugerat ca nu ar fi potrivită ca mașina de naveta și sa cauți ceva cu km mai putini, poate chiar alta marca.
    1 point
  7. Parca am mai discutat: Norvegia nu poate fi luata in considerare dpdv statistic, intrucat nu are o piata auto libera, similara cu maroritatea tarilor europene. Comportamentul cumparatorului norvegian de autoturisme este profund manipulat de guvern. Spre comparatie, putem spune ca in Romania cumparatorii au imbratisat cu entuziasm downsizing-ul si si prefera in mod covarsitor masini cu motoare termice sub 2000 cmc. In realitate, acest comportament a fost impus de guvern, prin sistemul de impozitare; nu reflecta vreo pornire catre ecologie a romanilor.
    1 point
  8. Salut, De aici le-am luat: https://paddleshifterz.com/shop/ si le-am schimbat singur. Cei de la BAVauto mi-au zis ca emblema fata gasita de mine nu se potriveste la masina mea, si ca nici nu exista vreun alt cod inlocuitor (ce aberatie) desi eram sigur ca e ok. Drept urmare, le-am comandat din Germania si a fost totul ok.
    1 point
  9. Posesor de BMW X1, fabricat in 2014, xdrive, automat, cu istoric in reteaua BMW pana la 190.000 km. Am cumparat-o in 2020 la 218.000 km. Atasez mai jos cheltuielile cu masina. Anul trecut am avut cele mai costisitoare probleme pentru ca nu am reusit sa identific problema care imi incarca foarte repede DPF (regenerari dese). Practic am ajuns sa schimb un injector, sa reconditionez turbo, sa schimb debimetrul de aer, etc... puteau fi evitate aceste costuri. Singura problema pe care o am si n-am rezolvat-o pana acum, este un mic joc in crucea cardanica de la axul volanului. Se simte pe loc cand misti usor stanga dreapta ... lumea zice ca asta ar fi "boala lor" :). Intre 2020 si 2023 am avut X1 si Passat B6 (2010). Mereu preferam sa plec la drum lung cu Passatul ... Personal nu recomand X1 pentru naveta. Pentru zone mai accidentate, pe la munte... DA. Ce an de fabricatie are E Class-ul pe care zici ca-l tii de rezerva?
    1 point
  10. Salut, ai perfecta dreptate, dupa sunet, asa imi dau si eu seama la b47, se aude mai infundat. La b57 pe g30 nu am reusit sa imi dai seama dupa sunet. Si cu obd ul cum ai zis e cea mai buna varianta, tot la fel si la mine in jur de 24-25 g soot mass pleaca regenerarea la b47 f30. @MrsR nu te luat dupa aia 48 de mii ramasi e a o estimare, din fabrica e setat la 250-300 de mii, aceea se poate reseta. 48 de mii cu 235 de mii iti da corect, pare ca a mers cum trebuie masina, ca altfel putea sa scada si mai rpd estimarea.
    1 point
  11. Când face așa e de vină senzorul de închidere capota, care la F10/F11 cred ca e incorporat in încuietoare. Cu o diagnoză ai sa știi cel mai exact, ar trebuie sa vezi probabil o eroare ceva cu open circuit.
    1 point
  12. Pentru o masina de naveta, in opinia mea ar trebui sa te orientezi catre un model cat mai fiabil, economic si sigur. Sunt sceptic ca acel X1 este o alegere buna.
    1 point
  13. Salut, distributia la motorul N47 se face la 200K sa fii tu linistit. Pune diagnoza ISTA pe masina si vezi daca ramane vreun modul activ dupa ce o incui. Cel mai bine verifici masina pe elevator la un mecanic bun si n-ai treaba.
    1 point
  14. @Mircea-Si Din pacate, nu este pentru prima oara cand piata masinilor second hand ia prin surprindere - fie pe vanzator, fie pe cumparator. Ai la dispozitie doua abordari principale: iti stabilesti un prag minim sub care nu cobori, dupa care astepti oricat este necesar, pana cand apare un cumparator dispus sa plateasca suma respectiva. Retine insa ca masina se tot devalorizeaza, odata cu trecerea timpului; te duci acum agresiv cu pretul in jos, astfel incat sa fii sensibil sub orice alta oferta de pe piata (= din Romania), pentru modelul, rulajul si anul de fabricatie respectiv. De regula, cu aceasta abordare te trezesti brusc cu numerori potentiali clienti. Daca acestia nu apar imediat, inseamna ca pretul e inca sus. Imi dau seama ca, prin abordarea #2, ai avea instinctiv senzatia ca dai masina prea ieftin si esti cumva pacalit. Pe de alta parte, daca ai decis sa te indrepti catre o alta masina, este probabil un compromis acceptabil de a-ti indeplini scopul. La scara vietii, 3.000€ (spre exemplu) in plus sau in minus nu fac mare diferenta, mai ales cand compari cu sumele rezultate prin cumulul devalorizarii, taxelor si intretinerii masinilor pe care le-ai avut si pe care urmeaza sa le ai. Pana la urma, cea mai importanta resursa in viata este timpul. SI exact asta ajungi sa irosesti prin abordarea #1. Nota: cele de mai sus exprima o parere personala si nu inseamna ca se potrivesc situatiei tale de fapt.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.