Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/13/25 in all areas

  1. Salut! Pret actualizat la 2025 8950 Eur si 412000km. N57 rulz N'am mai ajuns pe la reprezentanta pentru verificare recall din lipsa de timp. Oricum ce era mai important din ele (EGR si racitor EGR) s'a schimbat in 2019 cand a fost problema. La multi ani!
    2 points
  2. @bimmer90f30 Da da, cea argintie e piesa. Sa stii ca si eu m-am gandit la colantare, dar nu pot evalua acum - fara sa desfac - daca piesa respectiva va incapea la locul ei dupa ce va fi imbracata intr-un strat suplimentar de plastic. Spatiul dintre ele pare foarte mic. N-as vrea sa stea fortate la loc sau sa apara "greierasi". :)) De-asta am luat in calcul revopsirea. Probabil stratul de vopsea ar fi mai subtire decat stratul de plastic. Ar incapea perfect la loc si ar arata asa ca si cum ar fi noua. @Ciprian01 Imi cer scuze, nu vreau sa fie agresivitate. Vreau doar sa ne tinem de subiectul discutiei. Pana la urma eu v-am cerut ajutorul si oricine imi intelege problema si raspunde ma poate ajuta. Doar ca nu am reusit sa inteleg primul tau raspuns. Dar ti-am multumit totusi, am oferit lamuriri si am intrebat ce nu am inteles. Acum nu il inteleg pe al doilea. Masina mea e un BMW G30 din 2018 facut in Germania si luat din Germania. Eu vreau sa scot elementul ala de plastic, sa il revopsesc, pentru ca BMW a facut o treaba de toata mantuiala si vopseaua originala s-a valurit pe el dupa doar 6 ani. Arata urat asa intr-un interior altfel impecabil. Am vazut ca problema se manifesta si la altele, nu doar la a mea. Ce treaba au chinezariile cu mine, cu lucrarea, sau cu voi? Vreau sa fac eu lucrarea asta din doua motive. Unul ar fi pentru ca e relativ usoara. Altul, pentru ca am patit in trecut sa imi duc masinile la firme renumite, unde sa stau linistit ca in schimbul unei sume frumusele voi primi un serviciu de calitate superioara. Si unde mi-au reparat una si au stricat alta. Nu-s atenti, nu-i intereseaza, unii angajati nu sunt buni specialisti sau nu sunt buni de nimic in general, au o zi proasta sau sunt plini de frustrari din varii motive. Asa ca lucrari mai marunte pot face si eu. E satisfacator sa lucrezi la propria masina. Imi iau toate masurile de prevedere, inainte sa incep ma documentez cat de mult pot pe marginea subiectului, imi pregatesc uneltele necesare, iar daca e sa se intample ceva, macar stau linistit ca mi-am stricat-o singur, nu ca i-am dat altuia bani sa mi-o strice.
    2 points
  3. Compatibility: Valid for BMW systems with CIC Head Unit, Road Map PREMIUM navigation system. 1-Series E81/E82/E87/E88 ab 09/2008–03/2014 1-Series F20/F21 ab 09/2011–03/2013 3-Series E90/E91/E92/E93 ab 09/2008–10/2013 3-Series F30/F31/F34/F80 ab 02/2012–11/2012 5-Series E60/E61 ab 11/2008–05/2010 5-Series F10/F11 ab 03/2010–09/2012 5-Series GT F07 ab 10/2009–07/2012 6-Series E63/E64 ab 11/2008–07/2010 6-Series F06 ab 03/2012–03/2013 6-Series F12/F13 ab 12/2010–03/2013 7-Series F01/F02/F03 ab 11/2008–07/2013 7-Series F04 ab 11/2008–06/2015 X1 E84 ab 10/2009-06/2015 X3 F25 ab 10/2010-04/2013 X5 E70 ab 10/2009–06/2013 X6 E71 ab 10/2009–08/2014 Z4 E89 ab 04/2009-06/2015 Road Map Europe East Premium 2025-2 Coverage: Bulgaria, Estonia, Greece, Croatia, Latvia, Lithuania, Poland, Romania, Russia, Serbia, Slovakia, Slovenia, Turkey, Ukraine, Hungary and Belarus. Main roads only: Albania, Andorra, Bosnia and Herzegovina, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Macedonia, Moldova, Monaco, Montenegro, Portugal and Spain. Road Map Europe West Premium 2025-2 Coverage: Andorra, Austria, Belgium, Croatia, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Gibraltar, Great Britain, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Malta, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, San Marino, Slovakia , Spain, Sweden, Switzerland, Vatican Main roads only: Albania, Belarus, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Estonia, Latvia, Lithuania, Macedonia, Moldova, Montenegro, Romania, Russia, Serbia, Turkey, Ukraine. Se pare ca acesta este ultimul update pentru hartile Premium, se mai poate downloada si de aici: https://fastupload.io/17184d0e0b53fe1d Road Map Europe East Premium (USB) 2025-2.7z.torrent
    1 point
  4. Ai dreptate, dar daca ar fi sa fiu realist, o masina cu ce spui tu acolo se duce in 8k. O persoana care a facut lucrurile astea, a bagat bani in ea, (in Germania, unde preturile sunt altele ca in RO) nu o va vinde pe suma de care mentionezi. Cel putin eu asa vad lucrurile. Nimeni nu da lucruri bune pe 2 lei. Ba, asa cum am spus mai sus, unii vor sa vanda lucruri de 2 lei pe 4 lei, si aici trebuie grija. 6500 mi se pare decent pentru un E39, chiar daca nu are schimabt tot ce trebuie schimbat. La varsta asta, mai important mi se pare sa fie fara rugina (sau minima), istoric service, fara accident si preferabil fara revopsiri. Deja iti garantez ca, cu filtrele astea, cauti acul in carul cu fan, si acul oricum va fi scump.
    1 point
  5. Trebuie codat, aia daca nu mai trebuie si alte conditii indeplinite....
    1 point
  6. Cauta pe realeom, ia de acolo coduri la tot ce iti trebuie si comanda dupa ele. Asa comand eu piese la masina.
    1 point
  7. Aaa nu, departe de mine stilul Tesla. Chiar le filmez cand le vad cu 110 in spate la Logan sau TIR Merg cu 139 pe autostrada cf GPS, 145 in bord si sta in termic si in localitati limita + 10+20, depinde de portiune. Folosesc modul Adaptive.
    1 point
  8. 71 doar din baterie, si din regenerare am reusit sa mai adaug 30 km. Deci 101 total Am poza, am trimis-o pe grupul de whatsapp.
    1 point
  9. Trebuia sa completezi doar cu un litru. Pe joja diferenta dintre minim si maxim e de un litru (lipsa..) de ulei. Daca pui prea mult ulei, peste maxim presiunea creata intern de pompa motorului distrug iremediabil niste garnituri slabind puterea lor de a retine uleiul din motor. Cat se poate de grav. Pentru sectiunea subliniata, e firesc sa arate maxim ca doar ai pus atat de mult ulei. Nu e nimic in neregula cu, ce ai remarcat. Doar uleiul, ai pus prea mult deodata, mai ales daca era indicat inca pe joja.
    1 point
  10. In primul rand nu mai baga dintr-o data 2litri de ulei. E f mult. Diferenta pe joja intre Min si Max este de 1litru. Uleiul iti recomand sa-l verifici la rece, inainte sa fii mers cu ea. Sa ai un servetel la tine, stergi prima oara joja dupa care o introduci din nou si abia dupa faci citirea corecta. La fel ca si atunci cand uleiul este sub Min, la fel de rau ii face si daca e prea mult ulei, peste Max. Uleiul consumat, din pacate ajunge cel mai probabil in DPF, il arde in camera de ardere. Din cauza asta nu-l vezi. Problema e ca in timp se va colmata DPF-ul. Incearca in primul rand sa schimbi senzorul care masoara nivelul uleiului, desi daca-l masori manual cum ti-am explicat mai sus, poti sa ignori informarea din bord daca acesta e defect. Totusi ca sa nu te mai streseze si acea notificare, cel mai bine este sa-l schimbi. Cauta pe original sa-l iei, OE ca sa nu ai probleme si dupa ce l-ai schimbat. Asa cum zice si colegul Six, motorul N57, cel cu doua turbine pe care il ai tu montat e recunoscut pt problemele de fiabilitate. Cel mai bine sa cauti un mecanic serios, specializat pe BMW si pe care sa-l rogi sa-ti faca o evaluare corecta a masinii. Consumul de ulei, cel mai probabil vine din cauza uzurii segmentilor de ungere, ajunge in camera de ardere unde-l arde. Fiind un 35d, cel mai probabil si-a luat cox destul de tare inainte sa ajunga la tine. Desi e tardiv, alegerea cea mai buna in ceea ce priveste motorizarea era sa mergi pe un 30d. Este acelasi motor, N57, dar are o singura turbina, mai putina putere si implicit fiabilitatea e mai crescuta.
    1 point
  11. Ajuns inapoi in Stup ma apuc sa remediez cele mentionate de comisia tehnica si anume scaune cu omologare FIA,centuri cu omologare FIA + inca cateva aspecte.Pe langa aceasta mai adaug si o mica surpriza care speram sa faca diferenta la urmatoarea etapa. II trebuia o recompensa pentru surpiza frumoasa facuta sa ca am scos-o la Drop Down 2: A urmat a doua etapa unde trebuia sa testez ce nu apucasem in prima. De aceasta daca nu am mai dus masina la Arad cu camionul deoarece la prima etapa,la intoarcere pe Valea Oltului,soferul a avut un mic accident intr-o curba,iar asta mi-a aprins un semn de alarma in cap,asa ca am optat ca mergem cu batranica de la Dezmembrari BMW Bucuresti. Pare ca a placut publicului asa ca a fost aleasa sa apara si pe afisul promo pentru cea de a 2-a etapa Ajungem la Arad,ne instalam si asteptam intrarea in arena.Ma aliniez,incarc si plec...aceeasi senzatie placuta si sigura imi ofera pana la finish.Apropiindu-ma de finish vedeam pe cineva care topaia si nu putea fi decat de bine,dar oare cat de bine(o sa o auziti si in clipul video nu aveti cum sa o incurcati),ajung la statia de bonuri si surpriza 9,5s !!!Dintr-o data devenise nu daor cel mai rapid E46 diesel din lume dar si al 2-lea cel mai rapid diesel din Romania la momentul respectiv! Dar ceva nu s-a auzit cum trebuie pe final,a fost ca un sunet de wastegate pe care nu il mai auzisem,dar poate daor mi s-a parut,poate asa suna 9,5 secunde . Merg la cortul nostru,verific la motor si totul parea in regula. Astept iar momentul pentru a merge la aliniere,demarez si se aude sunetul inconfundabil al unui furtun scapat de sub presiune...deci probabil asta se auzise pe finalul run-ului de 9,5(se poate auzi si pe filmare).Merg la cort si intradevar cupla de la turbina mica scapase din colier,era o cupla cu reductie,ceva nu foarte usor de gasit la dimensiunile acelea in Weekend la Arad...Incerc sa o prind mai bine,totul parea ok,ma aliniez iar dar sare din nou . Merg iar la cort sa remediez. Era o pozitie foarte proasta,mi-ar fi trebuit o cupla cu 3-4cm mai lunga,dar din cauza pozitiei ei era imposibil sa o pot scoate fara sa demontez foarte multe chestii la masina asa ca mai ranforsez cu inca un colier,le strang mai bine si sper sa tina macar in finale pentru ca deja se terminasera calificarile iar eu urma sa ma dau in finale. Vine timpul finalelor de la PRO AWD,la aliniez si cu gandul la cupla "adorm" la semafor,nu incarc masina cum trebuie iar verdele nu astepata pe nimeni.Prind o plecare buna,cupla nu mai sare dar timpul nu este inregistrat,nici macar pe Dragy... Se pare ca atat s-a putut la aceasta etapa...Din pacate iar nu am reusit sa scot maximul din acest setup,dar mai avem inca 2 pana la finalul anului.
    1 point
  12. Toate versiunile ISTA au ce ai vazut in filmulet.
    1 point
  13. Nu am de unde sa stiu, nu cred si nici nu cred ca a ajuns vre-un iX la 90.000 in 2 ani Nici nu ma asteptam sa aiba planetarele pe stoc cred ca ce s-a intamplat la mine a fost 1 la 1 milion Dupa ce am luat-o am observat un pic de joc la capota de cativa mm si am zis sa ma duc la reprezentanta sa o regleze sa nu se mai miste, bine se misca doar daca ridicai de ea cu mana in rest nu facea nicun zgmot. Ma duc la reprezenta sa ii zic la ala ce problema am, vine la masina si ii arat dupa care il las pe el..si il vad ca se invarte pe langa masina..ca sa deschida capota..se uita la mine..eu ma uit la el si nu intelegeam ce vrea...nu stia sa deschida capota a trebuit sa ii arat eu cum se deschide.. Deci ce pretentii as fi avut sa aiba planetarele in stoc, au venit cred direct din Germania de la uzina.
    1 point
  14. Nu cred ca a ajuns niciun iX la 90.000 km pana acum
    1 point
  15. Se scoate coloana de directie si se trage radiatorul afara, pe parte soferului.
    1 point
  16. Daca nu e alternativa la sarcie este fix rezolvarea tuturor problemelor legate de injectoare / trepidatii si mers neregulat nu se va compara niciodata cu dpf off pentru ca diesel emana particule de funingine non stop, n benzina emana sulf doar de la 70 km/h in sus. studiaza, cauta si apoi vorbeste. pana atunci vorba unui personaj “maca maca” Lean omogen = stratified homogenus Prin studiu inveti ce poti sa imbunatatesti un motor… dar na, daca ai ochelari de cal si vezi doar inainte…. “Bug mafia: ti-ai luat cagula sa nu vezi …” e acelasi lucru. E ultimul post in acest topic, esti un consum inutil de energie, nu are rost sa imi consum cunostintele cu tine.
    0 points
  17. A venit si diagnosticul...cardanele de pe spate terminate. si stanga si dreapta. Sau planetarele cum le zicem noi.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.