Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/18/25 in all areas

  1. man, ai grija la loganele, sa nu te impinga de pe sosea, ca ii incurci nu totul consta in alergatul dupa consumul mic
    3 points
  2. Da, evident ca un SUV nu are aceeasi aerodinamica precum un sedan ori un touring. Nu cred ca sunt totusi niste diferente atat de mari in ceea ce priveste consumul intre cele doua caroserii de care am zis mai sus. Uite, astea sunt niste cifre oficiale de pe auto-data.net pt G31 si G01 la aceeasi motorizare. Sunt niste diferente care vin din aerodinamica, dar nu cred ca sunt la nivelul la care te dau pe spate. G31, 30i xDrive, 252CP: G01, 30i xDrive, 252CP:
    1 point
  3. Adevarul e ca pentru a reduce noxele, motoarele noi sunt destul de economice... Era un clip si cu un X3 M50 ( B58, 3.0, aproape 400cp benzina ) si scotea ala vreo 6 sau 7% medie... plm
    1 point
  4. Salut, iti las aici cateva impresii despre X3 30i cu facelift, model 2024 (le-am adunat din diverse topic-uri unde am mai postat, sa le centralizez): Mentionez ca nu am alt termen de comparatie decat generatiile anterioare de X3 (E83 am avut 2.0d 150 cp si mai am un F25 tot 2.0d 190 cp). Inca ceva - la modele LCI pe benzina (cu facelift) au filtru de particule (nu e chiar ca la diesel facut sistemul, dar nu mai sunt asa zgomotoase tobele). Bafta cu cautarea!
    1 point
  5. Daca infierbantarea jantei se presupune a veni de la placute/etrier, nu janta trebuie atinsa ca aceasta se incinge, de fapt se incalzeste doar 1/4 si poate nici atat din cat se poate incinge discul de frana (ajunge la 200 de grade.. am patit-o) cand pistonul din etrier nu se retrage suficient. Am patit-o cum am zis; erau si doar 2 grade afara. Se incinge incomparabil de mult discul fata de janta. Mi-a prajit degetul panarama de disc.. ca eu credeam ca e doar cald ca janta o simteam rece.. (acu' suflu si'n iaurt..)
    1 point
  6. Mai cauta si un alt electrician, totusi. Bateria e noua, e veche ?
    1 point
  7. Suspensie pe perne de aer sigur nu are.Nu exista opțiunea pe F25.Cum nu are nici suspensie reglabilă electronic după seria de șasiu.
    1 point
  8. @CretuC Desi exista posibilitatea ca sa fie doua probleme total independete, este justificat sa suspectezi o conexiune intre ele, mai ales ca - presupun - vibratia nu exista inainte de reparatia la sistemul de injectie. Ar fi important de stiut daca, pentru acea reparatie, motorul, cutia de viteze sau cardanul fost demontate de pe masina. Teoretic nu ar fi fost cazul, dar trebuie cunoscut acest aspect. Un indiciu importat este ca, ajustand cardanul (banuiesc ca mecanicul a repozitionat rulmentul central), plaja de manifestare a vibratiei s-a modificat. O ultima observatie, cred ca ar fi extrem de util sa verifici cu atentie starea tampoanelor motor si a celor de la cutia de viteze. Iti recomand sa faci acest lucru. Pentru a determina daca vibratia isi are cauza in motor sau in transmisie, poti incerca urmatorul test. Cauta o sectiune de drum cu asfalt de foarte buna calitate si cat mai libera posibil. Accelereaza masina pana la viteza la care vibratia este maxima (dar sensibil peste viteza minima la care incepe vibratia) si ia piciorul de pe acceleratie. Se modifica ceva in modul de manifestare a vibratiei? Apoi, un al doilea test, urca din nou pana la viteza indicata mai sus, pune transmisia in Neutru si opreste motorul. Care este efectul asupra vibratiei? Important: retine ca, atunci cand opresti motorul, nu vei mai avea servofrana si probabil servodirectie. Desi nu ar trebui sa se blocheze volanul, trebuie sa te asiguri inainte ca acest lucru nu se va intampla - mai ales ca masina nu este noua. De aceea, anterior testului cu opritul motorului, mergi cu masina la viteza foarte redusa (max. 15 km/h) cand nu este deloc trafic si niciun pieton (!) in jur, pune transmisia in N si opreste motorul. Cu motorul oprit, testeaza daca poti roti volanul liber stanga /dreapta fara sa se blocheze si fii pregatit sa franezi de urgenta.
    1 point
  9. La punctul 1, partea de nox, trebuie inlocuit cu totul, pentru ca ai eroare pe partea electrica, adica calculatorul de le sonda NOX este afectat. Eu iti recomand sa cumperi NOXEM de pe site-ul bimmerprofs.com pentru ca e mai ieftin in primul rand decat sensorul original, si e construit din materiale mai de calitate, atat partea electrica (lifetime warranty) cat si sensorul (Bosch). Este un emulator care odata codat, si dat readaptare la tot motorul din tester, urmati toti pasii de pe site-ul lor, si neaparat mers cu masina la drum intins, cu viteza de 110 km/h in treapta a 5-a, cel putin 20-30 minute, ca catalizatorul sa isi poata face desulfurizare. Atunci rezolvi toate probleme legate de nox. Nu recomand sensor NOX original, pentru ca e 500 euro si la 2 ani cade din nou. La punctul 3, daca esti absolut sigur ca e din diferential, recomand sa urci masina pe elevator, si invarte usor de roti, vezi daca simti ca merge roata sacadat, in trepte. De regula se duc rulmentii de la pinionul de atac, eu am gasit bilele patrate. Am preferat sa iau un grup SH raport 3.64 exact cum vine de fabrica masina si am verificat ca partea unde vin planetarele sa mearga lin, sa nu se simta nimic. Cand iei grupul, schimba si uleiul, neaparat. Nu recomand reconditionare, poate sa te tin sub 2 ani... Daca sare din viteza, nasol, recomand alta cutie, varianta de 318d aveau o problema similara la cutia de viteze.
    1 point
  10. Inseamna ca cei cu RWD aveau toti anvelopele tocite si de asta intrau asa prudent ..... long story short, daca omul e pasionat de munte si de ski...AWD si/sau SUV, ca sa stea fara griji.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.