La punctul 1, partea de nox, trebuie inlocuit cu totul, pentru ca ai eroare pe partea electrica, adica calculatorul de le sonda NOX este afectat. Eu iti recomand sa cumperi NOXEM de pe site-ul bimmerprofs.com pentru ca e mai ieftin in primul rand decat sensorul original, si e construit din materiale mai de calitate, atat partea electrica (lifetime warranty) cat si sensorul (Bosch).
Este un emulator care odata codat, si dat readaptare la tot motorul din tester, urmati toti pasii de pe site-ul lor, si neaparat mers cu masina la drum intins, cu viteza de 110 km/h in treapta a 5-a, cel putin 20-30 minute, ca catalizatorul sa isi poata face desulfurizare. Atunci rezolvi toate probleme legate de nox.
Nu recomand sensor NOX original, pentru ca e 500 euro si la 2 ani cade din nou.
La punctul 3, daca esti absolut sigur ca e din diferential, recomand sa urci masina pe elevator, si invarte usor de roti, vezi daca simti ca merge roata sacadat, in trepte. De regula se duc rulmentii de la pinionul de atac, eu am gasit bilele patrate. Am preferat sa iau un grup SH raport 3.64 exact cum vine de fabrica masina si am verificat ca partea unde vin planetarele sa mearga lin, sa nu se simta nimic. Cand iei grupul, schimba si uleiul, neaparat. Nu recomand reconditionare, poate sa te tin sub 2 ani...
Daca sare din viteza, nasol, recomand alta cutie, varianta de 318d aveau o problema similara la cutia de viteze.