Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/08/25 in all areas

  1. Salutare! Dupa 9 ani de VAG in care am deținut doar Volkswagen si Audi am decis sa trec la alt brand si motivul principal pentru trecerea la BMW a fost motorul B58 despre care m-am informat cateva luni bune si am ales pentru fiabilitate si tot ce ofera,iar al doilea motiv a fost calitatea BMW. Am testat in Olanda in reprezentante Audi, Mercedes si BMW,dar ce am simtit si cum se conduce BMW m-a facut indiscutabil sa aleg acest brand. Am achiziționat din Germania de la o reprezentanta BMW 540i xdrive mild hybrid 2021 cu 60.000 km si sunt cel mai fericit ce am ales. Abia acum am inteles si eu ce inseamna o mașină adevarata. Planul meu este sa customizez masina pe bunul meu plac. Vreau sa modific difuzor bara spate, evacuare, capace oglinzi, si sa adaug un lip bara fata si un spoiler pe spate. Ca si putere cred ca e suficient asa stock fara stage1, 2..In rest ma intereseaza mai mult sa o intretin cu piese de calitate si schimbate la timp. Ma bucur mult ca m-am alaturat acestui grup si o sa am nevoie de voi pe parcurs pentru ca am multe de invatat despre BMW.
    5 points
  2. Daaaa, concluzia : nu se mai fac Ferrari cum se faceau inainte
    2 points
  3. Toyota baga chiar 0w8 in anumite motoare... 0w30 e bun in conditii de iarna mai grea, sau pentru mult oras cu porniri opriri dese, dar in timp isi va pierde mai repede proprietatile de ungere/protectie, si se va consuma mai repede decat un 5w30. In masina anterioara am testat atat 0w30 ( Mobil1 ESP ) cat si Motul Specific 5w30 ( pt normele VAG/VW ) iar cu 0w30 vara la temp mai mari si mers extern autostrada pe la 7 8k km trebuia sa completez ulei, ceea ce cu 5w30 nu s a intamplat niciodata si vorbim de zeci de mii de km, nu doar 1-2 schimburi.
    2 points
  4. Cotetul e singura masina in care intru rad ca prostul si iti pot spune cu exactitate unde e fiecare roata si cum va sta de sosea, nu stiu cum sa explic dar e ca si o parte din mine . Ok nu are ABS nu are sute de cai nu are multimedia nu e automata , dar stie ca "comunice" cu mine cum nici o alta masina nu a stiut pana acum . Am mai spus asta cand aveam E46ele 325i si repet si acum nu dau G20 sau ce dracu mai e acum pe un E30 325 in aceasi stare de 320is sau M3 nu mai zic ca am avut posibilitatea sa iau 320is la pret "bun" si am ratat-o . PS : pe lange E28 535i al colegului @FiveThreeFive pot spune ca am mai fost impresionat de o masina a altui coleg @io's E23 745i . Ma rog cauta o vechitura din asta si mergi cu ea mai pe scurt
    1 point
  5. Din punctul meu de vedere, nu cred deloc ca este trist. Daca placerea de a conduce consta in a apasa pedala la podea si a masura acceleratia pe drum drept, atunci este cum spui. Pentru mine, E28 535i a fost o experienta mult mai interesanta decat E86 Z4M. Desi, oricum ai fi masurat, E86 era net superior - cu toate acestea nu am considerat niciodata ca este de preferat sa conduci un E86 decat un E28. Masinile electrice demareaza fabulos. Dar roaga-l pe @alex230ro sa te dea o data cu E30-ul lui.
    1 point
  6. superba, vad ca e foarte dotata, sa o stapanesti sanatos
    1 point
  7. Ca sa nu de indepartam prea mult de realitatea prezentata de BMW si alti producatori de hibride.. parese ca uleiurile astea ultra-subtiri se (...vor) folosesc(i) indeosebi, cum am spus, in hibride! Ei zic pentru o eficientizare a motorului si ..imprietenire cu mediu. Dar, iata ca japonezii la Toyota Prius, da alea facute de ani si ani si inca facute si bune.. li se schimba uleiul la 3,4, 5000 mile. Or sti ceva..: "Many mechanics recommend it for traditional car oil changes too. It significantly improves engine health, enhances fuel efficiency, reduces carbon footprints, and increases the lifespan of the vehicle. Usually, you’ll need to change the oil every 3000 miles or here months, whichever comes first. However, using synthetic oil extends that period to 5,000-7,000 miles or every six months." https://carfromjapan.com/article/best-options-oil-change-for-hybrid-cars/
    1 point
  8. Iesi acum pana la mare sau munte,procentul e sub 5%…ce vezi pe forumuri&shit sunt basme,realitatea e alta. Lumea are nevoie sa ajunga repede si fara stres la destinatie,nu sa caste gura prin parcari.
    1 point
  9. Daca iti faci probleme de consum nu stiu daca e masina potrivita. Edit, cred ca ultimele postari ar merge mutate in alt topic
    1 point
  10. Dubios. La Filaret le-am cerut de doua ori 0w30 si au spus ca n-au, si ca bmw recomanda 5w30. In fine..
    1 point
  11. Pun si 0w20 sau 30, nu mai stiu, ca am fost eu intrebat la 545e, cu ala venise de la nemtzi, asta la Proleasing Ploiesti, si le-am zis ca merg pe clasicul 5w30.
    1 point
  12. Pai BMW doar 5w30 LL04 pune la noi in tara, nici nu cred ca au altceva.
    1 point
  13. La noi din experienta mea cu 140ul si Bavaria si Proleasing au pus 5W30 fara ca eu sa le spun ceva .
    1 point
  14. Am mai spus si pe thread-ul celalalt: toate uleiurile FE de la BMW, mai putin LL19-FE, sunt facute pentru economie de combustibil, sacrificand protectia impotriva uzurii. Daca schimbi uleiul la 10k, probabil poti sa mergi linistit cu orice tip de ulei. Ca vascozitate, 0w20 mi se pare mult prea subtire pentru clima de la noi. Mai ales ca motoarele pe benzina merg la temperatura mare tot timpul - 120-125 de grade. Deci un 0w30 sau 5w30 mi se par mult mai potrivite.
    1 point
  15. Dacă tot am trecut prin zonă, am zis să facem un ocol și pe la Barajul Siriu. Golden hour la destinație.
    1 point
  16. Ai venit si tu repede @six in line, cu explicatii de steluțe , nu știai că singurele steluțe valabile sunt cele de pe cauciucuri, care zice BMW ca sunt pentru masinile lor ?
    1 point
  17. Daca cetesti clauzele alea cu * steluta scrie ca lifetime la BMW = 5 ani de la data de fabricatie a masinii ADica fix cat dureaza un contract de leasing si cam 200K km.....
    1 point
  18. Pune tot documentul sa ne dam seama. Ce e cu verde e ok, si mai ai km de facut pana la inspectie probabil, ca revizia nu are cum sa fie peste 60k km. Ce e cu rosu sunt termene, sau km, depasiti pentru operatiunile specificate.
    1 point
  19. La mine nu e nici o diferenta intre runflat si normale legat de dinamica masinii.Doar de confort cele runflat fiind foarte rigide.Poate un pilot pe circuit ar face diferența desi nu cred.Cum am mai zis avem 2 G05,1 G01 LCI și Un F25 în familie toate trecute pe anvelope normale în 2 dimensiuni fără absolut nici o problema.Doar a mea are anvelope normale dar cu steluță (Pirelli) de care nu sunt prea încântat și voi trece pe conținental sport contact 7.
    1 point
  20. Nu ai ce sa cauti cu 0w30 :)) Am fost eu la un curs Motul acum 5 ani, si erau bagate intr-un tub niste masinute F1 in 4 tipuri de ulei, printre care si 0w30, 5w30 etc, pentru a arata impactul de densitate/vascozitate, dupa 3000 km, 0w30 cred ca e apa.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.