Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/13/25 in all areas

  1. Astea sunt pozele de la proprietar, nu de la mine de pe masina. Urmeaza sa le ridic luni. 6WB se poate pune atat pe benzina cat si pe diesel. Cand le pui pe masina si le codezi, selectezi masina, plus trebuie virginizate.
    1 point
  2. Eu sunt „depasit” si de design-ul interior si de exterior la IX3. A disparut si rotita iDrive. Iar farurile spate si masca fata sunt ORIBILE. Zici ca design-ul este facut de Kia/Hyundai (fara ofensa daca mai sunt posesori pe aici, dar nu arata a design german cum eram obisnuiti) sau marcile chinezesti care au intrat pe piata mai nou. Incepe sa arate mai bine versiunea normala de X3. Probabil asta e scopul.
    1 point
  3. 40k CLA electric?? Pe site la ei pleacă de la 60k...
    1 point
  4. Spuneti-mi si mie o masina electrica de 40.000 euro care sa duca 500 km range cu un full electric, sa aiba tehnologie la zi si sa fie frumoasa
    1 point
  5. Nu e nasol pentru șofer, crede-mă. Dar e mult mai bine pentru pasageri. Firește, în mașinile la care ai și jaluzea sau fotocrom, ca să-l poți închide la nevoie. Nu ca la tesla, unde te prăjești grupa mare vara..
    1 point
  6. Offtopic, apropos de consumerism, m-am jurat ca nu mai cumpar Philips de cand am incercat acum câțiva ani sa schimb acumulatorii la un aparat de ras electric si mi-au ras in fata la service ca nu se poate schimba, aparatul este vechi si trebuie cumparat altul (avea vreo 3-4 ani, perfect funcțional doar ca nu mai țineau acumulatorii si trebuia folosit conectat la priza). Incredibil la ce risipa s-a ajuns.
    1 point
  7. Nu stiu daca conteaza fiecare optiune individuala, probabil doar greutatea totala si eventual dimensiunea rotilor si suspensia. Nu cred ca omologheaza nimeni separat o masina pentru ca are volan sport sau scaune cu incalzire.. In alta ordine de idei, cred ca optiunile sunt locul in care profitul e maxim. Ma uitam la IX in configurator. 5k euro sistemul B&W? Probabil costul e undeva pe la 2k, maximum. 600 de euro geamurile spate cu tenta? Serios? Si lista poate continua. Cum sa renunte ei la asa ceva?
    1 point
  8. O buna parte din probleme sunt cauzate de speranta relativ scurta de viata a omului, privind la scara istorica. Individul cauta confortul si bunastarea zilei de astazi. Principiul "dupa noi, potopul" a fost aplicat de catre toate generatiile. Nimanui nu i-a pasat de poluare, atat timp cat, in cursul vietii lui, nu se manifestau schimbari climatice majore. Inca din anii '70 oamenii de stiinta tot bat toaca pe acest subiect, dar actiuni inca timide se intampla de putin timp, cand efectele au inceput deja sa ne afecteze pe cei care traim acum. Similar, tarile vestice au inceput sa mute productie in China inca de pe la finalul anilor '70, fenomen care a accelerat in special in anii '90 si '00. China era o tara inapoiata, nerelevanta din punct de vedere al cercetarii si tehnologiei, capabila din punct de vedere militar dar inca departe de a fi o putere mondiala. Era clar pentru toata lumea ca China se dezvolta, incet dar sigur. Pentru oamenii maturi ai deceniilor de atunci, a contat convenienta productiei ieftine, versus amenintarea Chinei devenita puternica dupa ce ei nu vor mai fi. Intr-o estimare grosiera, din anii '80 pana acum cca. 130.000 de studenti din China au absolvit universitati americane Ivy League. Dintre acestia, peste 60.000 s-au intors in China. Atentie, vorbim strict de Ivy League, nu si de restul univeristatilor americane sau europene. Este evident ca acesti absolventi nu s-au intors in China sa coaca paine sau sa faca globulete pentru pomul de Craciun. Timp de aproape 50 de ani, vestul a construit - industrial, educational, tehnologic - China de astazi. Care China inca mai produce junk-uri si inca mai copiaza vestul; dar ar trebui sa fim naivi sa o mai subestimam. Iar vestul abia recent s-a trezit (in principal, kudos administratia Trump) ca China este un competitor care trebuie luat foarte in serios. Ma tem ca este too little, too late.
    1 point
  9. Iti spun si tie ce i-am spus lui @bimmer90f30: sunt 100% convins ca ai dispozitive fabricate in China in casa. Telefon, laptop, electrocasnice, si asa mai departe. China face produse bune si produse proaste. Pe Aliexpress ai mai multe sanse sa iei unul prost decat unul bun, dar daca iei un laptop Dell de exemplu, sau un ifone, calitatea o sa fie alta. Temu rezolva si ei un trend curent: iti iei haine, le porti un an si le arunci. Daca iei din magazine nu poti sa faci lucrul asta. In plus, am mai spus si mai spun o data: chinezii nu mai sunt acum doar executanti. Telefoanele mobile chinezesti sunt cele mai performante in momentul asta. Mult peste ifone, Samsung si ceilalti. Tehnologia de la bateriile cu litiu este, iar, doua generatii in fata vesticilor. Tehnologiile solare (panouri, invertoare) - iar, in fata si mai ieftine. Si la masini vin tare din spate. Singura problema e softul, dar incet-incet o rezolva si pe asta. Si nu e ca si cum vesticii ar avea soft mai bun. Uita-te la grupul vw de exemplu cu mizeriile lor de masini electrice, la care se chinuie de vreo 5 ani sa rezolve bug-urile. Si de-abia acum au iesit la vopsea cat de cat. China nu a facut praf industriile din toata lumea. Industriile s-au facut praf singure cand au decis sa mute productia in China ca sa faca profit cat mai mare. Acum e doar nota de plata, care ar fi trebuit sa fie evidenta pentru toata lumea de la inceput Da, dar calculul nu se face asa. Salariile nu au crescut la fel de mult ca inflatia, deci acum puterea de cumparare e mai mica in termeni reali. https://www.employment-studies.co.uk/news/sour-taste-inflation-impact-inflation-uk-wages "Using the BoE inflation calculator one can easily see that a £35,000 salary in 2010 could buy you as much as a salary of £53,000 in 2024. Yet most of the jobs that were offering £35,000 in 2010 offer far less than £53,000 in 2024. For example, a graduate job in 2010 offered a median salary of £27,000, with some generous salaries at investment banks or law firms offering around an average of £38,000 and £37,400 respectively. In 2024 a graduate job offered a median of £30,000, that is, a small 11% increase since 2010."
    1 point
  10. Ciao. Am un bmw e60 2008 , face lift , si nu mai imi pornea masina dupa 1 ora de mers in oras (la cald) , mergeam cu masina dupa ce o opream nu mai imi pornea se aprindeau toate : navi muzica etc dar nu pornea apasam ambreaju si facea doar un Tzc!! , ca si cum nar avea curent , trebuia sai dau curent la borna din fara sa porneasca Am schimbat bateria , cu una identica , cand am pus-o au fost toate bune cum am ajuns acasa , aceasi problema , am asteptat 10 min si a pornit . Am pus masina de ff multe ori pe test si cand aveam bateria veche si nu-mi aparea nici o eroare . Cineva mi a spus ca sar putea sa fie de la IBS-ul de la baterie , sau altu mi a zis ca la ambreaj cand il apasa are un click car face pornirea si sar putea sa se fi uzat. astept raspuns.
    1 point
  11. Sora nevestii avea un mg de 68kw parca…280km pe autobahn ( in Franța) Făcea cam 40k km pe an.Panouri pe casa,pompa de caldura,prosumator,toate cacaturile astea green moloz. A dat o și a luat mildhibrid benzină
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.