Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/15/25 in all areas

  1. Asta e un alt aspect, unii pur si simplu nu au simtul conservarii integritatii fizice, cand sunt pe trecere parca ar fi invincibili. Nu realizeaza ca o astfel de atitudine duce la repercusiuni mult mai grave decat in cazul soferilor care de bine de rau sunt protejati de 2 tone de metal. Multi sunt pur si simplu sunt inconstienti, nu au permis si nu inteleg pericolele la care se supun. Sa ai si copilul cu tine....numai e nimic de zis
    2 points
  2. Asteapta si ia iX3, are tehnologie noua, 108kw...pe mine m-a dat pe spate. BMW i4 merita daca vrei acum, am avut una 1 saptamana, 450-500 km range, se conduce ca un BMW, se sta in ea bine, are reprize misto iar consumul e genial in oras. Pe autostrada la 139 lua 21 kwh. D'aia rup baietii cu noua baterie. Adica inceata, zi, ca Mercedes e incet vs BMW Si asta am avut-o 1 saptamana in teste, m-a facut un Opel Astra H 1.9 TDI pe acceleratie pe podul Pipera, da-o in spanac de masina premium, cu 0-100 in 7 secunde...
    1 point
  3. @teocoman Nu am experienta cu N42. Capacul de aluminiu banuiesc ca nu este piesa originala BMW. Trebuie sa cauti pe internet si sa analizezi experientele altora cu un astfel de capac (ai grija, sa fie review-uri privind exact producatorul la care vrei sa te orientezi, poate sunt mai multi care toarna astfel de capace). Daca cel de aluminu se potriveste perfect si are review-uri bune, merge cu garniturile originale BMW (sa nu depinzi de garnituri "custom") iar pretul lui nu este prohibitiv, atunci din punct de vedere tehnic ar fi solutia definitiva. Pe de alta parte, inteleg ca de la un capac de plastic (fie el Febi, sau original) te poti astepta la o durata de viata de cca. 60k Km / 4 ani. Principala intrebare este: crezi ca peste 60k km / 4 ani vei mai avea aceasta masina? Daca nu, atunci cumpara unul de plastic si bucura-te masina, cat o sa o mai tii.
    1 point
  4. Un pic de rasfat, la prima ora.
    1 point
  5. Pentru cine e interesat de codul de pe Ventilation Valve , este cod de Bosch , cu montaj pe original. Așa că am comandat si una din asta pe Bosch să o schimb preventiv, la numărul de km. Nu au ajuns încă toate piesele, nu am schimbat nimic, dar astăzi când am vrut să plec in oras, după pornire mi-a dat mesaj de low level coolant. Am desfăcut capacul si într-adevăr e sub minim, si in celălalt recipient (mai mic) e la minim. (Încă nu știu dacă e pentru racire admisie sau intercooler) M-am uitat pe sub mașină, nu se vede nimic curs. Din câte știu si am citit, aerisirea motorului se face foarte foarte greu, in timp, si va necesita foarte mare atenție la nivelul de antigel, după ce voi schimba toate piesele necesare. Știu că există o pompa electrică care ar trebui să facă asta, dar mulți s-au plâns că nivelul era scăzut după foarte multi kilometri... La N43 a durat cateva ore până s-a aerisit cât de cât, apoi după cateva sute, de km, să mai completez ceva.
    1 point
  6. Un cumul de factori, cu executare de maestru din parte șoferului de bmw. Personal nu opresc pe treceri de pietoni, iar după trecere lasă o mașina față de cel de dinainte. Îmi face placere să merg pe jos și înțeleg cazurile de genul pentru ca am fost în situația în care îmi era imposibil să traversez în siguranță. La noi oricum nu mai există bun simț, spirit civic sau nici unul nu mai gândește ca ce lui nu ii place, altuia sa nu ii faca.
    1 point
  7. Bine punctat. Chiar daca mergi legal si atent, nu esti scutit de evenimente neplăcute, oricine poate avea o clipa de neatenție si cat de legal sau preventiv ai conduce poti gresi,consider ca si tu ca pieton nu tre mergi orbește doar ca esti pe trecere...bineînțeles că poate nici ea nu s a gandit, nu a anticipat, a dat si de un șofer neatent si astfel s a transformat totul intr o tragedie din păcate. Cred sincer ca o astfel de tragedie se datorează unui cumul de factori, incepand cu infrastructura si terminand cu educația...sa nu mai zic, ceasul rău sau ghinionul...am senzația ca in balamucul asta din București i se poate întâmpla oricui.. Personal as merge pe un sistem de semafoare inteligent, instruita politia locala cum trebuie si puși la treaba in intersecții iar sistemul de transport in comun ar trebui îmbunătățit considerabil.Nu se poate sa ai autobuze fara aer condiționat in plina vara,sa trebuiasca sa fii atent la hoți si sa mai suporți si mirosul unui aurolac.Nu e acceptabil sa iti fie scârbă sa te așezi pe un scaun in tramvai sau autobuz.Mai bine stau o ora in trafic, barem stau in masina mea, ascult un radio, chiar daca ajung la destinație cu nervii întinși si am fumat 10 tigari.
    1 point
  8. Inca ceva. Versiunea 2025 este ultima pentru CIC, CIC-MID, Champ2, NBT si Entrynav. Dupa 2025 aceste navigatii nu mai primesc update. Adica Premium, Move, Motion, Next si Route.
    1 point
  9. Nu face cocalarul nici o zi de puscarie, nu era nici baut ,nici drogat deci legea Anastasia nu i se aplica. Eu merg pe Sos Berceni aproape zilnic, trecerea aia de pietoni are zero vizibilitate pentru ca sunt masini parcate si deobicei pe contrasens e coloana de masini in asteptare care nu lasa trecerea libera. Incetinesc la trecerea aia pana aproape sa se opreasca roata ca sa vad daca e cineva si nu de putine ori am fost depasit pe banda 1 cu claxoane, flashuri si injuraturi. Sunt din ce in ce mai multi inconstienti in trafic, in ultima vreme am evitat vreo 5 accidente, nu mai departe de sambata dimineata o Tesla cu numere de BV a schimbat banda fara se asigure, daca nu franam intra direct in mine. Dupa ce l-am flashuit pe prost ma asteptam macar un semn din avarii in semn de "multumesc" dar am primit un deget scos pe geam.
    0 points
  10. Se vinde asta mică de aici. Update pentru thread-ul de mai sus: - folie de protecție PPF mată; - embleme scaune M originale. - o revizie completă - se dă cu tot cu setul de roți de iarnă (19-inch M double-spoke 698 Orbit Grey). - cât a stat acasă a dormit exclusiv în garaj, adăpostită de soare, vând, ploi, zăpezi. Nr. actual de km - 34.700, în crestere Preț - aprox 67k €
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.