Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/27/15 in all areas

  1. Salutare tuturor, M-am decis sa prezint si eu BMW-ul meu 320D E92. Masina e din 2008 si recent am ajuns la 120.000 KM. Are sub capota 177 de cai. Dotari : Faruri Angel Eyes Faruri adaptive Xenon Oglinzi incalzite si rabatabile eletric Senzori Ploaie Senzori lumina Senzori parcare spate Spalator faruri Comenzi volan Cruise Control Scaune sport Probabil mai sunt si altele, dar le-am enumerat pe cele mai importante. Cateva poze cu masina. http://i61.tinypic.com/2v2d4qr.jpg http://i58.tinypic.com/acpd3l.jpg http://i60.tinypic.com/ke6zph.jpg http://i58.tinypic.com/2czys85.jpg
    3 points
  2. Ce-mi place asta cu "scriu de pe telefon". De parca telefonul are scrie in locul tau cuvinte sau iti taie el cratime ON: Daca stii ca electrovalva de la turbo e defecta, du-te si schimba-o. Daca masina ar merge bine si fara ea nu ar mai fi pusa acolo.
    3 points
  3. Testeaza si el piata...Oricum atat timp cat nu are actele in regula nu vad sa ajunga altundeva decat dezmembrari,asa ca mai intelept este sa o tina. @deenman Ai mare grija pe ce dai golfu' ala
    3 points
  4. Intentia este buna,insa o sa vezi ca o sa abunde aici intrebarile despre istoric dupa VIN - masini diverse aparute la vanzare pe piata,acum ca tot ai acces la baza de date internationala. Mult succes si din partea mea
    3 points
  5. Masina a fost vanduta.
    3 points
  6. M-Paket invizibil:) 520d Non LCI 2007 (care sigur o fi 2006) 177 CP TRAPA ELECTRICA FULL HELIOMATA ~FARURI ANGEL&EYES~ ~STOPURI TEHNOLOGIE LED FATA/SPATE~ ~PREGATIRE TELEF PREMIUM CU BLUETOOTH~ http://www.autovit.ro/bmw-520-C36915609.html
    2 points
  7. @SKW Nu inteleg de ce te agiti atat? Sunt relativ nou pe aici si inca nu am reusit sa imi dau seama in totalitate care este modul in care trebuie sa scriu. My bad pt quote. Altfel, nu inteleg ce este rau in a ma asigura ca totul este ok. In munca mea fac multe update- uri la tot felul de echipamente si am invatat sa fiu atent. Orice scapare poate costa timp si uneori bani. Consider ca intrebarile puse de mine au adus destule clarificari care poate ar fi trebuit sa fie scrise din prima de tine ca initiator. Spor! Sent from my HTC One_M8
    2 points
  8. Chiar nu inteleg de ce dai quote la ditamai postul! Am mai zis odata, umplii pagina aiurea, nimic bun nu faci!!!! Descrierea e ambigua, credeam ca toata lumea stie asta dar se pare ca m am inselat! Mai bine nu o scriam ca sa nu existe atatea discutii fara rost! Exista toate tarile de la rusia pana la irlanda si toate sunt mai detaliate decat in versiunea 2014 !!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  9. Nu poti sa o treci la tine pe fiscal, cu contract de comodat, sau procura notariala. Ca sa fii impacat si tu si proprietarul si sa o poti trece pe fiscalul tau, este o singura varianta: Faci contract de vanzare cumparare, el isi radiaza masina de la primarie, primesti actele de la primarie si te duci la tine la primarie si ti-o inregistrezi, dar ATENTIE, el nu isi va radia masina de la politie, va pastra talonul pe numele lui si va face o imputernicire ca sa poti circula. Primaria nu colaboreaza cu politia, pentru rediere fiscal. Numai asa este si el convins ca a scapat de impozit, iar tu la randul tau trebuie sa fii atent si sa te intelegi cu el, sa nu o radieze, deoarece masina fiind pe numele lui, in caz de amenda radar,etc; amenda va veni la el acasa, iar tu daca nu le vei plati......., vei suporta consecintele.
    2 points
  10. SkArY, serios acum... citeste ce ai scris... Ca sa iti fie mai usor, "electrovalvula", "lam" si "mam dus" sunt suficiente. Altminteri mi-ar placea sa te ajut dar nu am cu ce.
    2 points
  11. Si eu m-am lovit de Akrapovic cand a fost vorba de moto pentru jucaria pe care am avut-o odinioara, totusi oscilam intre Akrapovic si Yoshimura si pana la urma nu am luat-o nici pe una, nici pe cealalta. Cat despre Akrapovic, pe m3post sunt destul de bolnavi americanii cu marca asta, care vor sa scuteasca ceva bani se baga la altele, cei pe care nu ii doare prea tare de bani iau Akrapovic incercand sa prinda o oferta cat mai buna ca atunci cand o vor vinde sh sa nu piarda foarte multi bani. Am facut o poza din computerul de bord cu distanta parcursa, viteza medie si consumul mediu de cand am luat masina, nu a fost resetata vreodata de mine, si nici nu intentionez sa fac lucrul asta prea curand. Am pus mai jos si transformarile pentru valorile ce apar in poza. 4519 mile = 7272,62 km 19,6 mpg = 12.00 l/100 km 26,6 mph = 42,80 km/h
    2 points
  12. Inteleg de ce unii isi pun camere d-astea. Se gandesc ca poate vad daca cineva le loveste masina cand este in parcare sau poate sa aiba o proba in caz de accident. Dar vad ca multi folosesc aceste camere ca sa-si faca o ocupatie. Cauta carcota in trafic, vor sa puna pe net tot felul de lucruri banale, vor sa devina justitiari. O aberatie sinistra.
    2 points
  13. incercam sa facem un facelift la chirurg http://500bmw.de/CarSearch/Details/563845/4 doar daca se vor vinde in timp util utilajele existente
    2 points
  14. Atata agitatie cu hartile astea . Tot waze folosesc
    2 points
  15. Gata, am revenit acasa dupa o plimbare pana la Dallas, in total am parcurs 599,4 mile, mai exact 964,44 km. O sa incerc sa pun feedback-ul pe care il am despre masina asa capitol cu, capitol pe masura ce imi vin in minte. Acceleratie : masina accelereaza foarte bine, nu prea se compara cu multe masini de pe strada, merg linistit la 2100 rpm cu 82 mph (131.966 km/h), ma joc la butonul de gaz de langa schimbator de o trec in Sport Plus din Economic unde stau linistit, dau 3 schimbari in jos de trepte pana in treapta a 4-a din a 7-a unde eram, rezultatul, urat de tot, masina se dezlantuie si din cat de cuminte statea in modul Economic cu lag enorm de mare la accelerare, acesta brusc dispare si masina reactioneaza imediat, la orice gadilare a pedalei. Frane : la acest capitol nu prea am ce spune decat ca nu am reusit sa intalnesc pana acum masina care sa imi poata frana in fata si eu sa imi fac probleme ca nu reusesc sa franez si sa transpir ca nu ma mai opresc, din contra, imi permit sa franez progresiv, fara franari bruste, desi nu am discurile ceramice, am discuri normale la masina. Ce ma enerveaza e insa faptul ca jantele arata groaznic dupa ce ploua, daca nu ma insel parca franele au sistem de uscare si atunci tot praful de pe placutele de frana ajunge pe jante de s-au dus frumusetile mele de jante, arata ca si cele de pe basculante. Ca o mentiune, 2 zile cat am avut un 528i pe maini (mentionez mai jos de el si la capitolul suspensie) am avut senzatia ca nu am frane la masina, fiind efectiv invatat cu franele masinii mele. Motor : la 431 CP cat are masina, motorul are rezerve enorme de putere cand efectiv mergi usor pe cruise control si te bucuri de peisaj. Zilele trecute am reusit sa mi se aprinda DCS-ul la vreo 60-70 mph (96,56-112,65 km/h) in timpul unei accelerari sustinute fara sa fie ud pe jos. Cutia de viteze : niciodata nu am fost fanul cutiilor automate, automata de o aveam la Toyota Camry mi se parea o mizerie, insa DCT-ul (cutia secventiala cu dublu ambreiaj) asta de pe M4 efectiv imi place mult de tot, insusi faptul ca nu tre sa stau cu piciorul pe frana cat e in D sau R imi place mult, exceptand cand sunt la vale si masina se misca singura, asta nu imi mai place ca tot tre sa ii tin piciorul pe frana. Si daca sunt pe o singura liniuta la cutia de viteze si apas pedala pana la podea ea va retrograda singura si va schimba destul de sus in ture atata vreme cat sunt cu piciorul cu pedala la podea. Directia : mult hulita directie electrica mie mi se pare foarte ok, o tin mereu in modul sport si nu imi pare nici foarte grea, nici foarte usoara, e exact ce vreau de la ea. Sunetul evacuarii : aveam idei de dezactivat sunetul fals ce vine prin boxe dar totusi din afara masinii tot se aude, intr-un final imi place sunetul masinii, asa fals cum o fi el. Suspensie : pe modul confort cum o tin eu este destul de ok, nu trebuie sa am acum senzatia ca va fi la fel de comfortabila ca una de F10, am avut un F10 528i ce avea 666 mile (1071,82 km) la bord ca masina de schimb 2 zile cat am avut-o pe a mea la schimbul de ulei la primii 2k km, masina era echipata cu jante de 17 si chiar plutea pe drum, era super comfortabila, nici nu visez sa fie M-ul meu asa ceva, oricat de comfort ar fi modul pe care merg, totusi suspensia este destul de tare, am reusit sa nu zgarii nicio janta pana acum, cu ceva atentie se poate, drumurile din Houston nu sunt chiar ca in filme, unele din ele sunt destul de praf chiar. Consum : aici am de pus calculele de le-am facut, am consumat 24,126 galoane (91,32 litri) pe o distanta de 599,4 mile (964,44 km), avand un consum de 24,84 mpg (9,47 l/100) calculat la pompa, respectiv 25.7 mpg (9,15 l/100) conform OBD-ului cu o viteza medie de 57,5 mph (92,53 km/h). Avand in vedere ca totusi este un motor de 431 CP, consumul nu mi se pare chiar asa de speriat. Peste 2 weekend-uri ies la un drum si mai lung, mai revin si atunci cu alte impresii legate de consum. Per total masina ma face sa fiu chiar paranoic, fiind atent pe unde parchez mereu, sa fiu parcat la distanta de restul masinilor. Atasez si 3 poze, 2 cu consumul din bord si distanta parcursa pana sa fac plinul din nou sa pot calcula cat am consumat si a treia cu viteza medie facuta putin mai tarziu, deoarece am uitat sa o fac cand am facut poza consumului si a distantei parcurse. Sper ca gaseste cineva acest review folositor, o sa imi comand si GoPro-ul cat de curand si voi tot filma mai mereu.
    2 points
  16. O faza interesanta ce am patit vara trecuta. Merg in Germania, am avut ceva scurgeri de ulei la galeria de agmisie si am ajut nevoie de ulei. In masia aveam ulei de la reprezentanta 5w30. Ok, mai aveam nevoie de un litru pentru ca nu puteam sa il adun de pe motor. Merg la un magazin care se ecupa doar cu uleiuri. Enorm de mare, gen un Lid l cu rafturi pline de uleiuri de toate felurile. Caut ca un nebun pe acolo ulei BMW. stau 10-20 de min pe acolo si nu gasesc. Vine un tip si ma intreaba ce ulei caut. Ii zic, domnule caut ulei BMW 5w30. Imi zice razand- Am toate uleiurile din lume, dar ulei BMW se gaseste doar la BMW. Un alt magazin nu are voie sa vand asa ceva pentru ca nu are de unde sa cumpere. BMW face uleiuri doar pentru ei si nu il vand in alta parte. I-am multumit si m-a indrumat spre o reprezentanta amabil. Gasesc reprezentanta, cumpar ulei, culmea a acelasi pret ca la reprezentanta din RO ( la cursul din momentul respectiv) Interesant e ca atunci cand am ajuns in tara si de curiozitate caut ulei BMW pw net. Surpriza, plin de uleiuri BMW de la tot felul de magazine. Atunci mi am pus intrebarea cum plm ala din Germania nu are asa ceva si la noi este? Si a doua intrebare e: Daca asta vinde ulei BMW sunt curios cat de originale sunt si alte marci pe care la vinde ????
    2 points
  17. I-am cumparat capacul care lipsea, de la pompa auxiliara. Am avut nevoie si de piulite speciale, cu guler, trei la numar, altfel il tineam pe post de bibelou, in casa. Cand ma gandeam cum rahat scap de lipiciul dubios de la oglinda retrovizoare, s-a dezlipit singura. Dupa ce am incercat si eu sa o lipesc (fara succes), am fost la Ager. Nimic nou sub soare, merge schnurr. ODO 207400
    2 points
  18. BMW 525d, 2002, Edition Exclusive Dotari : Piele, xenon, climatronic, geamuri si oglinzi electrice, jante aluminiu de 17, mahon, comenzi pe volan, cd player și magazie cd-uri, stare tehnicĂŁ și esteticĂŁ foarte bunĂŁ, fĂŁrĂŁ accident. 4200eu negociabil, fara taxa platita. Masina este adusa din Olanda in 2005, eu o am din 2006, reparatii numai cu piese originale noi, masina a fost intretinuta ca la carte.
    1 point
  19. daca ai cumparat recent masina fara sa o duci la cineva cu tester pentru o dignoza aifacut o mare greseala. acum dupa ce ai aflat erorile nu ai decat sa le rezolvi. sincer...se rezolva, dar cand ai atatea erori e dubios si costisitor. de filtrul de particule nu mai zic...probabil are si undeva la 100.000 de km masina, nu? explicatii iti da ISTA mura-n gura.noi nu putem pe forum sa facem asta.
    1 point
  20. Dupa ce te-ai dat cu un motor...nici o masina nu te mai impresioneaza...masina devine doar...utila...
    1 point
  21. Bun topic. Felicitari pentru initiativa.
    1 point
  22. Frumos si rau R6-ele. Nu cred ca este mobra mai turata la clasa ei. Cand a aparut modelul asta era de departe peste toate. Te mai bate gandul?
    1 point
  23. Salut am luat un e36 318 is din Anglia si vreau sĂŁ-l i-l modific adicĂŁ mai multa putere imi poate zice cineva ce piese imi trebuie si ce sa cumpĂŁr si de unde am luat doar un LSD diff 3.45 carcasa mica
    1 point
  24. Pentru ca shell este mai bun, si eu spun asta din proprie experienta dupa ce l-am folosit ani de zile
    1 point
  25. Buna treaba! Succes!
    1 point
  26. pare a fi US model si fie a fost initial fara xenon, cum am vazut multe, si s-a facut retrofit fie acolo nu e obligatoriu sa ai xenon cu spalator far, mai ales daca a fost destinata de ex. Californiei unde, ca si aici, spalatorul de far e degeaba
    1 point
  27. asta suna mai degraba a imobilizator...
    1 point
  28. Daca nu ma inseala privirea, masina are xenon fara spalator faruri, ceva nu se pupa
    1 point
  29. Gata, am montat folia, 3M. Dupa ce eram nehotarat intre 35% si 50%, am sfarsit prin a monta 20% ))) am vazut live masini cu primele doua nuante montate si mi s-au parut prea deschise pentru mine. Desi 35% arata foarte bine ca look, fiind finute, insemna sa elimin total factorul de intimitate oferit de folie, iar eu n-am vrut asta. Atasez vreo doua poze de azi, cu mentiunea ca in realitate arata mai deschise.
    1 point
  30. Frumos consum, cam atata imi consuma mie in oras 2.0d, bine cu o medie de 15km/h max. Cat despre rewiev tau, n-am prea avut ce sa zic si am dat doar un plus. Imi place mult masina ta, bine, sunt fascinat de M4, arata intr-un mare fel.
    1 point
  31. cu ulei 0W 40 si intinzator schimbat nu se mai aude,porneste normal si se aude ok. sa vedem cine ma contrazice ca vreau sa fac posturi azi.
    1 point
  32. Asta e de pus la "si alte chestii haioase" (no offence SkArY)
    1 point
  33. se adauga la lista de donatii: 1 x Amplificator HiFi E70/E71 cu un canal de subwoofer defect, restul functioneaza corect - se poate repara la un atelier de specialitate 2 x grile boxe medii Logic 7 portiere spate E9x - culoare neagra - NOI Din lista anterioara au mai ramas: 2 x panouri clima E87 / E88 / E90 / E91 / E92 -modelul pre-facelift in perfecta stare, varianta cu butoane cromate 1 x panou clima E70 / E71 - fara scaune incalzite - stare perfecta 1 x idrive controller F20/F30 - perfecta stare (ATENTIE!!! nu merge decat pe F30 si F20, nu merge pe seria E dar se pot folosi butoanele in caz ca sunt deteriorate) - perfecta stare 1 x trim bord pentru E9x varianta CIC - usoare zgarieturi 1 x trim bord pentru E70/E71 varianta CCC - perfecta stare 1 x airbag lateral (in scaun) pentru E9x scaun sofer - perfecta stare 1 x panou reglaj scaun pasager cu memorii pentru E9x - perfecta stare 2 x grile twittere Logic 7 portiere spate E9x - culoare neagra - NOI 1 x grila difuzor central Logic 7 F15 (X5) - culoare neagra - NOUA
    1 point
  34. Pai si ce treaba are sula cu prefectura? Crezi ca exista vreun lant de magazine care sa urmareasca in mod strict daca aia care parcheaza pe locurile destinate handicapatilor chiar au handicap sau nu? Ei sunt doar obligati sa faca niste locuri speciale pentru cei cu handicap, nu sa faca politie prin parcare.
    1 point
  35. cand te saturi de upgrade-uri la masinile din dotare, schimbi masina le gasesti intrebuintare banilor destul de repede, dar parca tu esti dusmanul lor )) Si n-o lua ca pe critica. te salut
    1 point
  36. Salut. Eu nu va inteleg cu pozele astea, zici ca suntem pe instagram cu filtre, de practic nu vezi nimic. Pune niste poze normale, din unghiuri normale.
    1 point
  37. RedCap, iti garantez ca multi au citit, dar, ca si mine, ce sa iti spuna? Citesc, baga la cap si atat. Topic-ul asta este animat dar fara reply-uri. Banuiesc ca multi de aici nu pot spune mare lucru despre un M. Cu atat mai putin despre unul nou. Asa ca scrie, de la tine se asteapta totul. Esti forumist vechi doar...
    1 point
  38. ce parere aveti de TOTAL Automotive Quartz Ineo LongLife 5W-30 sau Mannol Energy Combi LL 5W-30 ?
    1 point
  39. Cumpara cantitati uriase si se acorde discount-uri consistente,cum fac vanzatorii consacrati de pe forum. Sau poate ne mint si ei si-s contrafacute.
    1 point
  40. Si cum iti explici ca e mai ieftin decat la reprezentanta BMW?
    1 point
  41. Nu stiu daca-i vrajeala, dar acum 2 ani cand cautam sa-mi cumpar uleiul din Germania, tot mergand pe acolo la 2 sapt. am fost intr-un magazin destul de mare de piese auto, am intrebat de ulei de BMW, iar un vanzator mi-a recomandat MOTUL, ca-i cel mai bun. Nu era problema ca-mi zice neamtu de Motul ca-i mai OK, stiam deja de acesta ca-i unul dintre cele mai bune uleiuri. Dar ca fapt divers ca s-a adus in discutie, avea respectivul magazin n tipuri de uleiuri, dar nici un fel de ulei BMW. Pana la urma am luat MOTUL de acolo, m-am lasat pagubas la a mai cauta ulei BMW. Intr-o alta data cand am mai fost pe acolo, am ajuns si prin reprezentanta BMW din acel orasel, acolo avand toata gama lor de uleiuri.
    1 point
  42. Pentru cine are portofelul plin, cautati AMSOIL (set ulei si filtru ulei). Se fabrica doar in SUA, dar au formule separate pentru motoarele europene si asiatice.
    1 point
  43. Din cate vad s-a schimbat producatorul dar au facut decat ceva nou pentru motoarele twin-turbo. O sa dureze ceva pana se scapa de stock-ul vechi si sincer uleiul BMW si Castrol sunt cel mai des intalnite contrafacute.
    1 point
  44. Am postat si aici. Acum sa vedem, ma gandeam si eu la MOTUL sau Ravenol. Adica? Detalieaza te rog...
    1 point
  45. Si eu am folosit Motul la ultimul schimb in motorul "nou", pana acum imi place mai mult decat orice alt ulei pe care l-am incercat (bmw, castrol edge fst). La urmatorul schimb bag Ravenol sa vad daca e cu ceva mai bun decat Motul. Daca nu, raman pe Motul, chiar daca e mai scump.
    1 point
  46. Eu ma gandeam sa trec pe MOTUL urmatoarea revizie, ce parere aveti? Sa renunt la BMW 5w30 si sa pun MOTUL 5w30
    1 point
  47. Nu se poate coda nimic bricheta are tot timpul tensiune.
    1 point
  48. si pana la urma care e diferenta ca i-o faci pe pm sau pe topic? daca el se simte jignit se va simti in ambele situatii, e o oferta, nu o injuratura, in lumea civilizata se discuta nu e considerata o insulta, apoi o oferta de 10k pentru o masina evaluata de vanzator la 14k nu mi se pare deloc derizorie, 5k ar fi fost derizorie. Apoi in speta de fata, user-ul care a facut oferta de 10k e unul nou iar cel vinde nu are nici 2 ani, nu ca ar trebui sa conditionam respectul de vechimea pe forum, doar asa de dragul analizei.
    1 point
  49. Unele anvelope sunt mai "strambe" fie constructie proasta fie stocare necorespunzatoare sau chiar ambele. Plumbul este pentru corectia dintre dezechilibrul jantei si dezechilibrul anvelopei, multi cred ca daca roata cere mult plumb e janta stramba. Unde se mai pricep oamenii la montat, in cazul in care roata cere mult plumb, se mai invarte anvelopa pe janta intr-o noua pozitie dupa care se pune iar roata la echilibrat, restul sunt prea lenesi sa se oboseasca si asa ajung unele roti cu cantitati inutile de plumb P.S, in cazul masinilor de sezon, este recomandat sa nu stea in aceeasi pozitie mai mult de 2 luni, pentru a nu face deformari cauciucul. Se mai recomanda si presiune marita in anvelope pe durata hibernarii.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.