Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/13/18 in all areas

  1. nu e normal, ori becul e ars ori e blocat calculatorul pe haion ai : marsarier pozitie ceata pe caroserie ai : semnalizare pozitie frana + BFD NU ai bec de frana pe portbagaj
    2 points
  2. Mai da-o dracu de baterie, acum stau sa o incarc la 1-2 luni cate 24 ore?!? Mie 6 ani cat l-a tinut pe colegul bateria mi se pare de bun simt. Mai ales ca nici nu costa vreo avere. P.S. Am aceeasi eroare si deja mi-am comandat o baterie noua. Luni ma duc sa o montez. Si tot 2011 e si masina mea.
    2 points
  3. BMW F11 530D automat 03.2012 (258CP) SS/VIN: WBAXB51060DX75350 * Data de productie - 26.03.2012, prima inmatriculare in Germania - 23.04.2012, un singur proprietar acolo, import personal 12.2016, inmatriculat in 12.01.2017 (impozit achitat pe 2017) * Desi nu mai e relvant in prezent (deocamdata), taxa de mediu achitata / nerecuperata * Istoricul reviziilor se poate vedea in reprezentanta, carte service (+ alte acte doveditoare), KM la achizitie - 170.738, KM actuali - 188.000. Dotari: * Active cruise control (+ franare automata pentru prevenire accident) * Heads-Up display (codat sa afiseze toate informatiile posibile) * Soft close (toate usile, nu numai portbagaj) * Keyless entry (cu functie deschidere portbagaj cu piciorul, daca este amplasat sub bara spate, + keyless go din standard) * Pachet clima (4 zone, clima pentru partea din fata cu senzor de filtrare a aerului, control clima si pentru pasagerii spate, guri de ventilatie in stalpii mediani) * Volan sport (la fel ca cel de M, dar fara sigla) * Navigatie cu ecran mare (Professional, update harti 2017-2, bluetooth si comenzi vocale disponibile) * Tapiterie piele Dakota, scaune electrice (multiple reglaje), incalzite * Pachet lumini ambientale * Faruri xenon adaptive * Senzori lumini / ploaie / parcare fata/spate * Ceasuri bord optiune 6WA si camera care citeste viteza de pe indicatoarele stradale si o afiseaza in bord sau pe heads-up * Mod de condus selectabil dintre: Sport / Comfort / Eco Pro (cel din urma configurabil) * Folia de pe geamuri (autorizata RAR si montata in service autorizat RAR) e din categoria premium si o recomand oricand; am ales LLumar ceramic (garantie 12 ani) pentru geamurile din fata / LLumar metallic (garantie 10 ani) pentru cele din spate si chiar daca ambele game au costuri mai ridicate, confortul e de nedescris pe timpul verii; folia de pe geamurile din fata cu transparenta ridicata opreste caldura similar cu o folie de opacitate maxima din gama basic LLumar; daca viitorul cumparator considera ca nu e necesara / optima / da un aspect urat masinii, ma pot ocupa de eliminarea acesteia (de avut in vedere insa faptul ca folia e foarte utila si pentru bebelusi, dar nu numai) * Masina e intretinuta asa cum trebuie, am schimbat tot ce era necesar si nu e necosmetizata * Ma deplasez pentru test la orice reprezentanta BMW Bucuresti, iar daca un posibil client doreste sa fie vazuta masina de un mecanic din afara retelei BMW, as prefera sa se deplaseze personal sau sa programam o intrevedere in weekend. * Nu ma intereseaza niciun fel de schimb Pret: 17.800 euro Contact: 0730.203.372 Lista completa de dotari: Standard Equipment 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 4AT Int.tr.fini. Black High-gloss Int.leist. Schwarz Hochglaenzend 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328 Lm Raeder V-speiche 328 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 323 Soft Close Automatic System For Doors Soft-close-automatik Fuer Tueren 358 Climate Comfort Windscreen Klimakomfort-frontscheibe 386 Roof Rail Dachreling 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control Klimaautomatik Mit 4-zonenregelung 4UR Ambient Light Ambientes Licht 418 Luggage Compartment Package Gepaeckraumpaket 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5DF Active Cruise Ctrl+stop&go Funct. Aktive.geschw.reg.+stop&go Funkt. 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6VA Cic Control Cic Zusteuerung 6VC Control Combox Steuerung Combox 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 612 Bmw Assist Bmw Assist 614 Internet Preparation Internet Vorbereitung 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 616 Bmw Online Bmw Online 620 Voice Input System Spracheingabesystem 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 698 Area-code 2 Area-code 2 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth Navi Professinal M.handyvorb.bluetooth 735 Basicpackage Basicpackage 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 9BD Businesspackage Businesspackage
    1 point
  4. Cele 3 anunturi postate de tine sunt de la samsari, eu am boala pe ei si nu as cumpara de la ei nimic, niciodata. As lua masina din Germania, platesti 500 euro in plus la transport si aia e. Masinile din anunturi sunt ok, anunturile samsarilor mereu sunt ok, dar cam atat. Nu m-ar mira sa aiba fiecare masina cate 100K km in plus.
    1 point
  5. am inteles . multumesc SKW.
    1 point
  6. Un lucru important care mi l-am amintit cu ajutorul tau; daca ai doar un simplu redresor de tensiune si vrei sa incarci o baterie pe care o consideri relativ descarcata. Stiind ca redresorul produce 6A, acestia por fi considerati 6A pe ora (6A/h). Ei bine iti poti imagina ca nu esti departe de adevar daca unei baterii de 90A descarcata la jumatate nu ii trebuie mai mult de 7-8 ore (7,5h mai precis) sa se incarce 100%! Asta insemnand ca in cam 8 ore in ea s-a inmagazinat toata cantitatea de energie (Ah, de pe baterie) necesara sa fie incarcata complet. Si este RECOMANDABIL sa se deconecteze redresorul pentru ca ori procesul chimic intern (dat de curentul electric care inca circula la acelasi flux.. de electroni) poate sa se negativ asupra altor parti mai slabe din baterie.. Incarcatoarele mai inteligente stiu sa gestioneze bateria supunand-o la curenti mai mici si chiar fluctuatii (descarcari scurte) de curent. Desigur ca un singur element in scurt-circuit face ca toata bateria sa sufere si sa devina inutilizabila oricat de buni ar fi restul elementilor (am crezut ca asa ceva se stie deja!). Din pacate despre bateriile de masina oricat de puternice in debitarea curentului ar parea au parti (componenete slabe) care le fac bune de aruncat daca nu stii sa le intretii sau repari.
    1 point
  7. Eu stiu ca la momentul asta BMW a trecut de la uleiuri Castrol la Shell... Acum 2 ani am avut si eu aceleasi probleme cu mancatul uleiului la un e90 323d si am trecut pe Shell (adica exact ce recomanda BMW, de la BMW dar uleiul nou)... Nu a mai mancat aproape nimic... Problema e ca daca cumparati online de pe la tot felul de magazine (si nu vreau sa ii jignesc) e posibil ca desi indicativul BMW sa fie cel corect in sticla sa aveti Castrol nu Shell pentru ca or mai fi ramas stocuri sau oricum lumea nu stie si nu poate verifica...
    1 point
  8. Inca una bucata update la proiect: Am lucrat cat am putut si atat cat mi-a permis si facultatea (cu 5 saptamani de examen nu prea iti mai ramane mult timp si pentru altceva) Asa ca am rezolvat urmatoarele probleme: (Prezentarea in ordinea cronologica a solutionarii) 1.[iMPORTANT] Am rezolvat problema auto-opririi(sau opririi inteligente, cum imi place mie sa-i spun ) ). Astfel: La orice activitate(mesaj) pe linia de comunicatii IBus, modulul porneste, iar daca nu mai e activitate timp de 15 secunde, modulul se opreste AUTOMAT. Asa ca: -Nu este nevoie de plus de pe contact -Nu este nevoie de contact pentru a putea intra in modul bluetooth(Modulul "simte" cand cd-player-ul/casetofonul a fost pornit prin apasarea butonului de volum) -ECONOMIE DE CURENT! ) *Modulul consuma ~40mA la 12V in conditii de utilizare normala, si in jur de 1uA :hyper: in stand-by. Deci, nicio grija ca se poate consuma bateria accidental 2.Am rezolvat problema tagurilor ID3. Astfel, titlul melodiei de pe telefon apare pe ecranul CD-player-ului la schimbarea melodiei fie din telefon, fie din masina de pe volan/butoanele cd-player-ului.(Da, stiu ca ecranul are doar 11 caractere, tocmai de aia, la titluri mai lungi textul o sa se plimbe frumos pe ecran ) ). Din pacate o sa trebuiasca sa fac inca un lot de placi, fiindca cele initiale au probleme de stabilitate, iar modificarile pe care le-am adus eu modulului pe care il am acum pe masina sunt multe si nu foarte frumoase Ce vreau sa mai implementez in versiunea ulterioara: 1.Sa pot schimba intre bluetooth si auxiliar de pe butoanele de la cd-player Deocamdata auxiliarul merge numai atunci cand este cablul bagat in portul de auxiliar. 2.Comenzi vocale cu Android? Dar asta tine mai mult de software. Si cam atat. Daca mai am idei poate le scriu aici/editez post-ul asta. Sa nu uit, pentru ca mi-ati cerut asta: se pot efectua apeluri si raspunde cu comenzile de pe volan! Adica butonul de voice pentru a raspunde, si cel de R/T pentru a inchide. Sau reapelarea ultimului numar din agenda cand se tine apasat pe butonul voice. Din pacate nu am acces la agenda asa ca daca cineva ma suna o sa apara doar numarul de telefon. O sa fac tot posibilul sa incerc sa preiau denumirea din agenda cu programul cu care iau si denumirile la melodii si sa il afisez pe ecran. O sa fie destul de munca si pentru asta, dar sunt sanse destul de mari sa reusesc.
    1 point
  9. Chiar o sa revin cu update-uri in urmatoarea perioada.
    1 point
  10. Daca sunt 10.000 o cumperi sigur,daca sunt 20.000 ,n-o mai cumperi
    1 point
  11. Eu am un cazan din 97,si nu pt ca asta imi permit,ci pt ca imi place mult cum arata,ca si caroserie,si cum se comporta,ca si manevrabilitate. Cazanul avea m43b18 de fabrica,luata pt sotie.Ca la majoritatea,imi plac masinile (nu carutele trase de cai - aka 316, 318,320 si mortaciunile apropiate) si imediat ce sotia si-a schimbat masina,am preluat-o eu. Dupa schimbarea motrului ,am facut din cacat bici,si trosneste ft tare. Motorul nu tre sa fie nou (ma gandesc ca te referi la acelasi tip) ,pt ca nu se mai numeste swap. Acelasi cazan,nu poate fi mai rau decat este,schimbandu-i motorul. Si cand te gandesti ca suntem barbati,din natura suntem competitivi. Ne luam bmw ca sa ce ? Prin natura ei e o masina ce nu-i usor de intretinut/mentinut. Eu sunt aproape sigur ca barbatii isi iau un bmw pt ceea ce poate pe partea de performanta,apoi pe partea de lux, ori,sa o arzi intr-un bmw pe ritm de vals si sa incurci cazanele pe drum,calca oarecum pe "eu"-l barbatesc. Sunt persoane care se simt sportivi in dacia solenza ,si se dau la linii cu loganul,asa ca ,daca ai un bmw pe care il poti urca ieftin la propriile pretentii,de ce sa n-o faci? Pastrezi masina iubita si o faci M3 la sfert de pret! Fiecare vede diferit treaba asta.
    1 point
  12. Ba voi nu intelegeti o treaba, cu swapurile astea de motoare. Vrei sa ai masina, o pastrezi asa cum a iesit din fabrica. Nu poti sa faci din cacat bici sa mai si pocneasca. AAAAA daca puneai un motor NOU, mai intelegeam, altfel asa apar cazane care sunt bombe pe roti.
    1 point
  13. Ai dreptate, insa acea descarcare nu se produce atat de rapid, totusi pentru pornirea motorului e nevoie de cateva secunde doar. Cat timp nu va elimina bateria defecta, nu va rezolva problema.
    1 point
  14. Zau? Cum ti-ai dat seama? Cu ce a ajutat postarea ta? Educatia asta...
    1 point
  15. Numai sa aberezi stii . Masinile merg 4-5-600 000 km fara probleme nu ne mai freca atata la cap cu pana in 100 000 km . Pana una alta eu nu stiu masini in romania sub 100, 150 k sau le numar pe degete . Pe alea pe care le stiu peste 2-3-400 k sunt impecabile marea majoritate . Romanul chiar isi intretine masina mult mai bine decat strainul . Romanul mai stie si ceva mecanica si nu merge la reprezentante unde e arderea si lipsa de profesionalism la ea acasa. in concluzie masinile daca sunt ingrijite sunt bune indiferent de nr de km si nimeni nu ar trebui sa se uite la cati km are o masina si romanul este mult mai destept si atent la intretinere decat un neamt , englez , olandez , etc exceptandu-te pe tine evident... Ca exemplu o turbina te poate duce lejer 4-500 000 km daca intretii masina corespunzator si conduci corespunzator . Un motor fara probleme tine un milion daca la fel , este intretinut bine si masina este condusa cum trebuie. Oflansa cardan tine in jur de 250 000 , o fulie tine aproape 200 000 ...vorbesc de consumabile cheie la un bmw. Un DPF tine 3-400 000 km fara probleme daca mergi corespunzator (cunosc foarte multe cazuri) si chiar si asa nu e mare investitie un dpf aftermarket nou... unora le place prea mult sa se cace pe ei.
    1 point
  16. Anul trecut am facut exact ca tine si totusi s-au matuit destul de repede, ptr ca nu am aplicat o folie de protecție, cum am facut la e92. Am zis sa incerc si varianta asta mai ieftina si usor de realizat, rezultatul imi place,momentan...oricum,nu e paguba 55 lei. La e90-ul pe care l-am avut,am apelat la un atelier de detailing auto din Cta(zona Bratianu) si deștepți aia mi-au "ars" farurile, adicĂŁ au folosit acea perie rotativĂŁ la o viteza mai mare decat normal si au lĂŁsat niste urme foarte urâte pe toata suprafata lor.Am fĂŁcut un scandal monstru acolo, dar degeaba, nu au recunoscut ca a fost din vina lor si singura solutie era sa cumpĂŁr alte faruri, asta dupĂŁ ce mai multe persoane autorizate si-au dat cu parerea. Ănainte sĂŁ comand alte faruri,am zis sa incerc personal, sa le scot fata si m-am apucat de treaba..adicĂŁ mi-a luat 4 ore sa scot toate urmele "imposibile" si posibile lĂŁsate de idioți aia "profesionisti" adica la sfârșit arĂŁtau ca unele noi. M-am dus la atelierul lui Dorel si le-am arĂŁtat farurile fĂŁcute de mine, iar rĂŁspunsul lor a fost: - Astea sunt noi,nu? - Nu, idiotilor! Astea sunt polishate de mine,fĂŁrĂŁ scule profesionale cum aveti voi, pe care nu stiti sa le folositi. Evident,le-am mai zis ceva a de dulce,adicĂŁ le-am umplut congelatoarele de carne si apoi m-am oprit la protecția consumatorului, care le-a dat si o amendĂŁ pe masura. Am fĂŁcut aceastĂŁ paralela deoarece stiu cum se face un polish in adevĂŁratul sens al cuvântului, dar metoda mai sus amintita e destul de ușoarĂŁ si la indemana oricui, evident daca farurile sunt usor matuite si nu mai au acel luciu.
    1 point
  17. asta cu uleiul nu o sa se mai termine niciodata, atentie mare la ce comparam: - facem 10.000 km in Romania cu o medie de viteza de 30km/h - facem 20.000 km in Germania cu o medie de viteza de 90km/h care ulei e mai uzat ? conteaza mult si ce algoritmi sunt folositi de catre CB pana acum din punctul meu de vedere e30 avea cea mai complet sistem(da e masina aia din 1980) BMW "oilservice" and "inspection" service lights were put in place in 1982 to help owners remember when to return to a service center for routine maintenance, such as oil changes and general inspection of all hoses, belts, etc.... It's actually a great idea- one that has really caught on ( Mercedes, Volvo and others are following BMWs lead) What Causes the SII (service interval indicator) lights to come on? The SII lights are not "event" triggered. What that means is that they are not reporting a component failure or warning of imminent failure. Rather, the SII light computer "estimates" miles traveled. Once it estimates you have gone a certain number of miles it illuminates one of the SII lights (i.e. Oilservice- 7,500 estimated miles, or Inspection-15,000 estimated miles*). Mileage is estimated based on a formula: Technical details of the service reminder lights: Mileage is estimated based on the following formula: e= a(1+t+r) e=Estimated mileage a=Actual mileage traveled t=1 if engine temperature is below operating temperature, else t=0 r=.5 if engine is above 4500 RPM, else r=0 Example: If you traveled 5 miles with a cold engine running at 5000 RPM, the SII computer would actually "estimate" 12.5 miles traveled: Solving for e: a=5 (the actual miles traveled) t=1 (because the engine was cold) r=.5 (the engine was exceeding 4500 RPM) e=5 X (1+1+.5)=12.5 estimated miles (from a trip of only 5 miles) Once the computer reaches a certain count value (about 7,500 miles for Oilservice and 15,000 miles for inspection*), it will illuminate one of the service lights (oilservice or inspection) The five green "countdown" lights are there to let you know approximately how long it will be before the next time your Oilservice or Inspection light will come on. Explained: Say an Oilservice or Inspection is due in 3000 miles, and There are three green lights remaining (they shut off within 15 seconds of starting your engine) So; 3000 miles remaining divided by 3 green leds = 1000 miles per Green led. The yellow light along with the word Oilservice/Inspection indicates service is now due. The red lights indicate service overdue by approximately 100 miles per light
    1 point
  18. Tu ĂŽncurci voltajul cu amperajul și capacitatea. Tensiunea pe care o masori pe bateria de pe mașinĂŁ este atât de mica pentru ca ai cel puțin un element ĂŽn scurt. Bateria e buna de aruncat. Iar ĂŽn legĂŁturĂŁ cu pornirea, nu e suficient voltajul peste 12V, ai nevoie de capacitate suficienta și amperaj mult peste ce trece prin niște cabluri chinezești.
    1 point
  19. Asta pe care ma duc eu s-o iau, are vreo 4 intrari in cartea service, dintre care 2 includ schimbari ulei, a treia o sa fie facuta saptamana viitore cand ma duc s-o iau (au zis ca mi-o fac ei gratis). Am facut cateva calcule, si reise ca media de km la care a fost facut service-ul pentru ulei, este de ~25k km, ceea ce este fix cat recomanda BMW in bord. Ei fac doar ce zice in bord, nu se incumeta sa le faca mai devreme (poate mai tarziu, dar de obicei nu se grabesc sa le faca mai repede).
    1 point
  20. Alo da cine a spus ca eu nu sunt proprietar? Cine a spus ca nu am fost si proprietar de modelele pe care le pun in comparatie? F10 fara adaptive drive si dynamic drive este o PETARDA de masina pentru clasa din care face parte. Multa lume pur si simplu nu stie lucrurile astea asa cum esti tu ztulab si isi iau masina gresita nevinovati.Am avut si eu un prieten cu f10 2014 cu toate butoanele cu ventilatie in scaune cu plafon alcantara , incalzire in volan si bang and olufsen dar nu avea suspensia.Era o porcarie de masina si nu ne venea sa credem ce diferenta este intre masinile noastre la mers doar din cauza la dynamic drive si adaptive drive cu edc. Nu ne venea sa credem ca omul ala care o luase noua a platit bani pt nightvision si bang and olufsen dar nu a pus suspensia...probabil nu stia.Intre timp prietenul asta al meu a dat acel f10 din cauza asta si a luat f01 ceva mai slab dotat la capitolul butoane inutile dar cu dynamic drive si adaptive drive (care vin standard la f01 din ce stiu eu). Dar sa speram ca mai citesc si altii care in viitor isi vor lua f10 si vor sti ce sa caute ca este important cu adevarat nu sa caute butoane .. asta daca vor o masina adevarata evident.
    1 point
  21. Este cel putin elementara. Este vitala ! Suspensia si directia normala de la f10 sunt de tot rahatul , foarte nesigure , foarte instabile , te fac sa te simti intr-o fabia sau ceva de genul la drum lung. Eu inteleg ca tu ai vrut masina cat mai noua decat sa iti iei cu adevarat o masina dar nu te umfla in pene ca toata lumea stie ce fel e directia normala la f10.Eu nu vorbesc sa ma aflu in treaba. Eu am mers cu f10 520 si 525(2.0 biturbo) fara adaptive drive dynamic drive si edc si am simtit fix ca am mers cu o cu totul alta masina . Daca mergi cu un f10 cu aceste optiuni si apoi cu un f01 ai sa simti ca e fix aceeasi masina ca mers. P.s Directia si suspensia de pe un e39 sau un e60 este mult peste cea de la f10 normala. Ca sunt an nou si au km putini . Ce conteaza ca in rest sunt PETARDE?
    1 point
  22. Atat timp cat este alt sofer in masina nu sunt niciodata aceleasi conditii. Fiecare are alta talpa si stil de condus.
    1 point
  23. Ma omoara intrebarea asta de la posesori de masini de 50.000 de euro -- CAT CONSUMA? Aceeeasi masina - condusa pe acelasi traseu - de 7 soferi diferiti - va rezulta in 7 consumuri total diferite. Este o intrebare total irelevanta si fara sens. Cand se termina motorina te duci si pui ... The END.
    1 point
  24. masina are pe la 1.9 tone am un coleg care are un X3 si 190cp si media pe 30.000km este peste 10%. urban ii ia 12% eu cu seria 5 si acelasi motor, am 8.4% media pe 22.000km iar acum iarna urban imi ia peste 10. vara imi ia urban pana in 9%.
    1 point
  25. Am facut azi un drum Bucuresti-Craiova si retur, vreo 500km. Mi-am (re)amintit de ce iubesc asa mult masina asta, la drum lung inca ma face sa-mi bata inima mai repede chiar dupa aproape 5 ani de cand o am, in special pe drumurile cu o banda pe sens, unde e loc de depasiri. Bine, imi reamintesc aproape la fiecare drum mai lung extraurban. Azi, drumul destul de liber, mers asa cum ii place ei, lipita de sosea, talpa din belsug pe unde s-a putut. Consum de curiozitate la pompa de 10.3% la dus, la intors n-am mai calculat.
    1 point
  26. Eram ironic. E normal ca una noua sa tina mult mai mult decat una reconditionata. Exemplu personal, pe fostul e90, vanzatorul i-a pus turbo nou la 180k km, nu a vrut sa se complice cu reconditionarea. Eu am luat-o la 236k km si masina are in prezent 306k km, la cummatul meu. Fara nicio problema. In schimb, la gti, am avut turbo reconditionat de fostul proprietar cu 10k km inainte sa o cumpar, am facut nici 15k si a picat (a intrat in limp mode si aia a fost). Eu stiind ca nu tin masina am reconditionat-o, si dupa inca 15-20k km a inceput sa fluiere si sa fie cam pe duca, noul proprietar i-a pus noua, are deja 30k si nicio problema. Ambele masini cu soft marire putere si mers agresiv 90% din timpul in care le-am condus. De aici am ajuns la concluzia, ceea ce i-am recomandat si lui, ca daca vrei sa tii masina pentru tine merita noua. E o investitie buna sa iei noua daca tii masina.
    1 point
  27. Sunt oameni pe planeta asta pt care confortul conteaza mai mult decat banii. Mai ales cand poti sa ai confort la bani putini. Hai sa o luam altfel. Cat costa o baterie noua? Sa zicem 600 de lei.Daca se descarca in 6 ani rezulta 100 de lei pe an. Impartind la 12 luni cat are un an, rezulta aprox 8 lei pe luna. Pt 8 lei pe luna sa fiu al dracu daca stau sa incarc eu bateria la 1-2 luni cum ai zis. Mai ales ca nu vorbim de junghiuri de masini. Teoretic cel putin.
    1 point
  28. Extraordinar! Ce pot sa zic, cred ca dupa ce as detine aceasta masina (M5 E60) as putea sa si mor:))... Sa o stapanesti sanatos fara incidente neplacute!!! Cum ti se pare? Din toate review-urile si toate parerile despre M5 E60, am inteles ca daca nu esti un "specialist" sa le lasi pe auto, adica sa lasi cele 3 butoane de pe margine pornite (dsc-power-edc pe treapta 2). Fa-i un video te rog!
    1 point
  29. Preturile se invart in jurul la 300E fara dyno pentru amandoi, pentru oferte personalizate, discount-uri de grup samd cel mai bine ii contactati direct. Eu am facut la Ginel doar o testare dyno in incercarea de a resofta masina, atunci aveam ceva probleme si in cele din urma am renuntat la soft. Faptul ca ofera testare dyno, inainte si dupa soft, este cel mai important factor. Sunt multe masini pe clubaudi care au mers la Buzau la Ginel, toti multumiti de rezultatele obtinute. E si greu sa pleci nemultumit sincer, ai in primul rand standul dyno care iti ofera clar o imagine a castigului de putere/cuplu, iar in al doilea rand ai de-a face cu persoane cu bun-simt si cu multa experienta. Ambele variante sunt in regula
    1 point
  30. Pai... am spus mai sus. Sunt foarte multumit de lucrare. La vremea respectiva N47 era mai dificil de remapat. Dupa vreo 4 incercari in 5 ore, a scos din el ce se putea scoate pe moment, iar ulterior cand a aflat secretul eliminarii unei limitari m-a sunat din proprie initiativa si m-a anuntat ca putem continua daca doresc. Cu toate ca e fragilut, il am remapat de atata timp fara probleme. Niciun zgomot in plus, nicio uzura DPF-ul la loc si incarcat tot 40% ca inainte de remap. Face exact ce tre sa faca. Ce-as mai putea spune... am doar cuvinte de lauda. Iar comunicarea cu omul, extraordinara.
    1 point
  31. Lui Dragos i-am scris si eu in oct-nov anul trecut legat de fostul E60 (525D). Mi-a placut felul in care a raspuns, detaliile oferite, etc. N-am mai dus masina pentru ca intre timp am vandut-o si oricum voiam sa ii fac ceva cand ajungeam cu DPF-ul la finalul vietii. Foarte bun topicul, din ce m-am inteteresat/am citit ambii sunt profesionisti, si probabil ca oamenii merg in functie de distanta. Acum am N47 si la cat de fragil pare motorul nu ma gandesc la remapare, dar informatiile cred ca sunt foarte utile.
    1 point
  32. La Dragos (Completechip) am facut mai multe masini. Toate foarte reusite, totul facut cu simt de raspundere, nimic lasat la intamplare. Il recomand cu toata increderea. Pentru masina mea am facut 600km dus si 600 intors, doar sa obtin ce mi-am dorit. A meritat.
    1 point
  33. Da, mai important decat propria viata e sa nu pierzi mult la revanzare.
    1 point
  34. Te inteleg cu cutia manuala, si mie imi place, dar intr-un oras ca Bucurestiul nu are sens... Am facut cursul de driving direct la BMW in Germania la Munchen... L-am facut acum 4 ani si nu imi mai amintesc pretul dar am stat 5-6 ore pe pista cu masa de pranz inclusa... hayonul cu inchidere din buton e brici... suntem in secolul 21 si nu inteleg de ce sa trag de portbagaj cand se inchide singur... la mine se si deschide singur (din buton, din cheie sau cu senzor in spate)... Portabagajul e incapator, as zice ca mai mare ca la seria 3... Am dus copil si doi bunici in vacanta cu masina (adica 2 valize mari, una mica plus o groaza de alte maruntisuri tipice plus hainele puse in portbagaj)... eu am cauciucuri rft si nu am nevoie de roata de rezerva sau alte chestii... sper nic sa nu am vreodata... Cam devreme schimbul de ulei... a mea e benzinara, am 18000 de km cu ea dar computerul inca nu ma trimite la revizie... fiind masina in garantie nu ma bag... PS- sunt curios pe unde conduci Type R sau M2 sau 718...
    0 points
  35. Cu masina personala fac sub 10 000 km /an, maxim 7000, dar revizia : ulei & andiacente o fac mereu in intervalul acesta de un an, ca de asa ne-am obisnuit, suntem in RO si este mult praf, mituri peste mituri si daca am crescut asa, continuam asa, cu toate ca sunt ferm convins ca si daca as face schimbul la 20k, nu este nicio problema.
    0 points
  36. Gresesti. Reviziile se fac exact la timp, altfel ar pierde garantia. in Germania se schimba uleiul la 30.000km, cand te anunta in BC, nu se tine cont de nr. de km. inregistrati in bord. De regula ei difera in + sau in minus, depinde de a circulat masina. Nu se schimba ca asa vrea clientul. Schimbarea uleiului mai repede, este cheltuire de bani aiurea. Uleiurile sunt facute sa tina 40-50.000 km., de aceea se schimba la 30.000 km. Crezi ca reprezentanta nu ar vrea sa schimbe uleiul la 15.000km.? Numai ca nu pot sa faca asa ceva, chiar daca ar vrea.
    0 points
  37. Da..eu am ales varianta in fata blocului deoarece am avut incredere si nu a trebuit sa ma deplasez, dar la primul drum bucuresti ma duc la completechip sa vad care e treaba, daca e ceva refac acolo, dar deocamdata sunt foarte multumit de ce a iesit.
    -1 points
  38. Nu spui de cand ai bateria montata pe masina. Nu cred ca este cazul sa te ingrijorezi. Am lasat in mod frecvent (ore in sir..) portbagajul deschis deci luminile aprinse, cand am lucrat la masina; la mine dupa cam o ora doua se sting.. dar s-a intamplat sa ramna din nou deschis, fara sa pornesc motorul.. nu am avut nici eroare e drept. Ideea este ca acele becuri care au ramas cateva ore aprinse nu reprezinta consumatori mari pentru baterie. Daca eroarea reapare, dar la o exploatare normala a bateriei (fara lumini uitate) atunci poate merita sa te gandesti ca bateria nu mai "tine" curent si e de inlocuit.
    -1 points
  39. Nu colegu, eu o incarc direct pe masina, acum depinde unde stai. Daca ai o curte unde sa o incarci, o lasi pe masina. Dar daca nu ai unde, DA, o dai jos de pe masina si o incarci 24 ore pe redresor. Si la reprezentanta se incarca bateriile la masinile noi, tot pe masina. Incearca sa faci asa, sa vezi cat de mult o sa tina bateria. La noi din comoditate nu se face asa, se incarca bateria DOAR cand are probleme si de aceea se strica mult mai repede.
    -1 points
  40. Nu trebuie sa-i faci nimic, ti s-a incarcat dupa ce ai mers cu ea. Cand se descarca de tot, inlocuieste-o si codeaz-o sistem cu Carly sau ISTA si aia e.
    -1 points
  41. Cred ca tu te cam umfli in pene . Banuiesc ca intri in curbe doar cu 150 km/h , de e vitala pt tine . Vin de pe E60 si inainte e39 si multe altele si nu am simtit diferenta asta de directie si suspensie de care zici . Probabil ca spre deosebire de tine , care ai facut un drive test cu cate o alta masina , eu le-am condus ani de zile , fiecare model . Nu spun ca nu e superior sistemul dynamic drive si edc , dar vital nu e in nici un caz.
    -1 points
  42. Si reprezentanta in Romania tot intre 25-30.000 km schimba uleiul. Ai vre-o explicatie documentata tehnic si testata, sa se schimbe uleiul mai repede de 30.000 km.? In afara de acele discutii ca e bine sa se schimbe , deoarece se merge mult in oras, praf, turatie, etc.etc., deoarece uleiurile noi sunt testate de fabricant in conditii foarte dure si rezultatul este ca ele tin 40-50.000 km. fara probleme. In viitorul apropriat ( anul 2020-2025) va aparea tehnologia Nexcel oil cells . Atunci as vrea sa vad cum va veti mai schimba uleiul cand vreti voi. Nu se va mai putea asa ceva.
    -1 points
  43. amice sper ca esti constient ca industria auto este o mafie care face bani din piese... stiu eu reprezentana vw in romania care pune ulei texaco la butoi la reviziile gratuite ce vin cu garantia. In uk toate garajele ( echivalentul unul service auto la noi ) pun ulei triple qx din butoi la toate masinile la revizie ... si asa mai departe INTELIGENTULE !
    -1 points
  44. Alinierea planetelor poate....se vede din poza ca segmentii sunt praf
    -1 points
  45. launch control nu are efecte atat de severe asupra ambreiajului. Eu am multe la activ cu acelasi ambreiaj si inca e ok. Ideea este sa nu faci LC unul dupa altul. Asta cu garantia e aberatie... LC este prezentat in manualul masinii... masina este incredibila... cere abuz... poti sa dai in ea ca surdu-n clopot!
    -1 points
  46. il gasiti pe aliexpress, acelasi produs. 2-3$ si freeshipping. Efectul tine 2-3 saptamani, dupa care plasticul se matuieste si mai rau.
    -1 points
  47. Azi am primit presurile. Pot spune ca au fost cadou la banii astia. Se intelege asta si din minusurile primite la postul de mai sus. Cocoon +1
    -1 points
  48. Salutare.detin un e60 din 2006 capacitate cilindrica 2.0 pe motorina,model 163cp si mi-a aparut in bord acum o saptamana mesajul: high rate discharge battery cu elevatorul.Acum o saptamana am masurat bateria si era f. slaba undeva la 11.39V a pornit cu chiu cu vai(ma mir cum a pornit la tensiunea ai),astazi am incercat s-o pornesc si sufletul.Am masurat-o si avea 10.4V.la tensiunea asta era clar ca nu o sa mai porneasca,dar nu inteleg urmatoarea chestie. Eu oricum umblu cu baterie de rezerva si cabluri de transfer curent intre baterii,cablu care este destul de gros si are 600AH.bateria de rezerva am masurat-o si pe aceea si are 12.63V.Am conectat cablurile de transfer sa iau curent din bateria buna si tot nu vrea sa porneasca.Este foarte ciudat pt ca ar fi trebuit sa porneasca nu?orice baterie care are 12V sau peste 12V trebuie sa porneasca masina cu ea nu?Nu intleg de ce nu porneste.Ma lumineaza si pe mine cineva?cablurile le-am conectat corect + la + - la- mai mentionez ca dupa ce am incercat sa o pornesc cu bateria de rezerva mi-a descarcat si mai mult bateria de pe masina.De la 10.4V a picat la 7.99V unde gresesc?bateria de rezerva trebuie sa aiba mai mult de 12.63V daca doresc sa o pornesc folosind cablurile de transfer???
    -1 points
  49. De cate ori ai incarcat bateria pana acum? Mai mult ca sigur ca nu, de aceea a aparut esoarea. Daca vrei sa te tina mult timp bateria, incarc-o peroidic. Daca mergi mai mult in oras, este bine sa o incarci la 1-2 luni, cate 24 ore. Daca respecti aceasta procedura bateria te tine si 10 ani, fara probleme. Cam toti cumpara baterii noi, nu le incarca si se plang ca se strica bateria dupa 2-3 ani.
    -2 points
  50. Procedura asta o faci, daca mergi mult in oras si ai porniri multe. Da, e greu de incarcat, parca ai trage la plug. Ti se pare de bun simt ca a tinut 6 ani? Dar daca te-ar tine dublu ca TIMP, cum ti se pare? Acum depinde ce baterie vrei sa iei, daca vrei originala, atunci.... Mai bine cu banii care-i dai pe baterie si codare, iesi cu fata o seara in oras. Daca ti-e lene sa o incarci, cumperi alta. Vezi ca ai borne la compartimentul motor.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.