Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/06/19 in all areas

  1. Si eu astept dupa racitorul de gaze. Si la mercedes tot nasol e, duminica a picat senzorul NOx, se schimba in pereche - masina 100k, 3 ani. Noroc de garantie, pret piese 5000ron. Iar marti l-a lovit boala si pe bmw, clapeta EGR blocata, 140k , masina are tot 3 ani. Logan VAN are 12 ani, nici o problema ))
    4 points
  2. Mai bine ar face rechemare sa schimbe toata masina si sa faca una in firea ei, fara lanturi rupte, racitoare, casete de directie, etc, cred ca ar fi cel mai corect fata de clienti!
    3 points
  3. Asta e sub forma de gluma ma gandesc.. On. Eu iti recomand sa mergi la un service sa faci un leak test si o sa vezi pe unde pierzi,apoi curatata toata instalatia de apa dupa care 50;50 antigel:apa distilata.
    2 points
  4. Ce problema sa aiba? Nu este evident ca zilele astea DACA AI DIESEL trebuie neaparat sa il conduci distante lungi, in afara orasului?? Nimeni aici nu vorbeste despre treaba asta care descrie foarte bine MOTIVUL PENTRU CARE MERITA DETINUT UN DIESEL CU DPF! Cei mai multi dintre noi doar conducem masini si nu intelegem ce tip de masini merita sa avem si care nu, ceea ce e cam trist si dezamagitor pentru posesori.. Mrsonny, este un topic DEDICAT AICI cum ca daca se merita sau nu; citeste.si te lamuresti: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/183297-filtru-particule/page__st__240__p__2477221__fromsearch__1#entry2477221 Da una dintre erori are mare legatura cu FILTRU DPF, de aceea nu o poti sterge. Cealalta are treaba cu bateria si incarcarea ei. Pariez ca erorile sunt date de un tester universal nu de ISTA-D sau INPA! Eu iti spun si mai sunt si destui altii, care sunt de acord ca nu se merita gaurit. NU TREBUIE GAURIT FILTRU DPF; e aproape ILEGAL, si pentru ca inca nu se aplica legea. Intretinerea si reparatia unui diesel e mai scumpa decat a unei benzine.
    2 points
  5. Ti-a murit senzorul de presiune de pe DPF, schimba-l si apoi se poate face regenerare in mers (doar cu tester in dreapta pentru a sterge on-the-fly erorile 480A sau 481A care or sa apara)
    2 points
  6. Da, pentru ca nu pup pe nimeni in fund, spun ceea ce gandesc, fara sa am ceva personal, fara sa jignesc, cui nu-i convine si nu are nimic de zis, sa de-a minusuri, ce sa zic.. Sunt multi care ma " iubesc " ), nu e problema. Cine ma contrazice, as prefera sa spuna ceva logic si adevarat, sa fie cu motiv, nu sa ma contrazica doar pentru ca asa vrea el sau asa crede el ca este bine.
    2 points
  7. Am sa relatez o scurta intamplare. In urma cu un an, un prieten a achizitionat din Germania un F10 530 din 2015. Masina foarte bine dotata, cu doar 35000 KM si cel mai important, 2 ani garantie. Reviziile au fost facute doar la BMW pentru a nu pierde garantia, dar cum singura reprezentanta aproape de Gorj este MHS Craiova, acolo s-au efectual lucrarile. Acum o saptamana, in timp ce conducea, s-a aprins in bord martorul Check Engine. Masina a fost dusa la MHS Craiova, iar concluzia a fost ca s-a blocat racitorul de gaze, iar asta a dus la topirea galeriei de admisie. Masina are in prezent in jur de 92000 KM. MHS Craiova a refuzat repararea masinii pe garantie, motivand ca ei nu lucreaza cu garantii din Germania. Am contactat Banat Car si au spus ca reparatia poate fi efectuata pe garantie in Romania. I-au contactat pe cei de la MHS sa le explice cum se procedeaza, dar ei au refuzat constant acest lucru, spunand in final ca oricum ei nu prea au mecanici si mai bine sa ia ei (Banat Car) masina la Timisoara. Cei de la Banar Car mi-au spus ca pentru masina in cauza nu exista nicio rechemare privind recentele probleme cu racitoarele de gaze, dar masina va fi reparata pe garantia oferita de dealer-ul german. Masina este acum pe platforma in drum spre Timisoara, costurile urmand sa fie suportate cel mai probabil de posesor. Concluzia este ca MHS este reprezentanta de carton, unde prefera doar sa vanda produse noi asemeni unor buticari, fara a stii sa faca mai mult decat un schimb de ulei si placute.
    1 point
  8. Crede ma de aceea nu vreau sa l anulez nici eu... am investit deja vreo 2000 de lei si tot nu am reusit. Avea cateva probleme si pe rand le am rezolvat. Senzorul ibs care nu e deloc pe masina si senzorul de presiune care imi ajunge maine. Sunt din cluj . Ma gandesc sa o duc la un service in someseni. Au zis baietii ca pana in 1000 de lei imi rezolva regenerarea. Da mi se pare enorm de mult avand in vedere ca nu schimba nici o piesa pe masina...
    1 point
  9. In mare parte mecanicii au un mind-set potrivit mentalitatii clientului, si anume de a scapa de probleme, nu neaparat a le rezolva, si asta datorita costurilor.Completeaza si tu locatia la profil, vezi ca pe forum sunt multi colegi care in functie de zona in care te afli, te pot ajuta cu o diagnoza concludenta, pentru a afla daca trebuie sa inlocuiesti filtrul respectiv, sau sunt alte probleme (poate bujii, traseul tau zilnic, etc), care fac imposibila regenererea. Nu trebuie sa te simti ofensat, dar dpf off, gaurit, etc....suntem totusi in 2019, pe un forum al pasionatilor bmw, ceea ce presupune ca intretinem si utilizam masinile cem putin conform specificatiilor si recomandarilor producatorului, daca nu si peste. Particulele eliminate in atmosfera de catre motoarele diesel au potential cancerigen , si nu este o legenda. Si poate tu esti in masina, dar pe langa tine, sunt foarte multi dpf off, ce circula in preajma celor apropiati tie: https://www.who.int/ipcs/publications/ehc/en/229_part_IV.pdf
    1 point
  10. Se numeste experienta... las-o tu mai usor cu atacurile . Iar despre IBS documenteaza-te si testeaza inainte sa vorbesti... Cam multe fumuri pe aici
    1 point
  11. 462000 , dpf incarcat 42% , regenerarile se fac ok .Dpf original .
    1 point
  12. lasa-o mai usor cu "sfaturile" - nici nu ai vazut o diagnoza sau niste valori si ai dedus cu de la tine intelepciune ca e senzorul dus. :frantics: legat de IBS......alte prostii @Mrsonny - du-te cu masina la BMW si fa diagnoza, lasa service urile din spatele blocului ce nu stiu altceva decat dpf off egr off. aia nu sunt mecanici, sunt carpaci !
    1 point
  13. da barosane, se poate sa pui boxe in usile spate. cu ceva mai mult efort, le poti monta si in plafon, sa faci dolby atmos
    1 point
  14. SACHS, KAYABA, BILSTEIN, LEMFORDER sunt ok. Eu am pus amortizoare SACHS si arcuri Kayaba anul trecut si nu am probleme cu ele pana acum. Sa iei si kit protectie amortizor, flanse pt praf sau cum le zice, nu sunt o avere si e bine sa le schimbi si alea.
    1 point
  15. Am rezolvat. Era EGR-ul, clapeta era blocata. S-a rezolvat doar prin gresare si curatare.
    1 point
  16. @P.I.M.P. Exact asta trebuie sa fac si eu, am recall pt sĂŁpt viitoare. Sincer, mi-a fost cam "rusine" sĂŁ spun cĂŁ e vorba de reprezentantĂŁ, ĂŽmi sare lumea-n cap cĂŁ-s paranoid..na, asta este.. CĂŁ nimeresc taman exceptia, sau cĂŁ asta e chiar regula, asta nu am de unde sa stiu. Prefer sĂŁ n-am cuie prin cap, sau macar sa ĂŽncerc sĂŁ le evit. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    1 point
  17. Eu zic ca te aprinzi cam usor! Relaxeaza-te! Nici nu stii cati KM are masina omului. cum si unde merge, cat merge, etc, si deja sari la gatul lui. Poate are alte probleme mecanice ce au dus la infundarea acestuia. Sunt DPF-uri care reizsta mult si bine daca sunt intretinute corect! Mie de exemplu la fix 200.000km masina nu isi mai facea regenerarile! Filtrul era ok dar dadea eroare si nu mai vroia de nici o culoare! S-a resetat din ISTA cum ca s-a schimbat filtru de particule si ghici ce, a inceput sa isi faca regenerarile normal. 25.000km mai tarziu filtru este ok cu valori foarte bune. Concluzia o trage fiecare!
    1 point
  18. Nu ĂŽnțeleg cum recomandați o dimensiune care nu e potrivitĂŁ pt f30. 225/45/18 e corect,ĂŽnsĂŁ 245/45/18 are un diametru mai mare,deloc potrivit in contextul evitĂŁrii unor probleme datoritĂŁ tracțiunii integrale.
    1 point
  19. Cu tot respectul cum am zis mai sus te saturi de a mai posta pe forum. Am specificat de jde mii de ori ca vreau doar sa Montez 2 boxe frate, atat, 2 boxe in usile spate, daca este posibil, daca nu, pa si la gara. Alex_wly tu te plictisesti grav este?? Te crucesti de ce gasesti pe forumurile astea, te duci de exemplu sa schimbi o boxa si apar enspe cellentano de forumuri care vin sa te certe, ba esti prost, pai tu pui 2 boxe de 200 de lei pe bemveu. Pai nu se face asa, se ia frumos un sistem de minim 5000 de lei si se monteaza pe masina. Ca doar noi nu suntem prosti sa iti recomandam degeaba. Dar tu esti un milog parlit si vrei tu cu 200 de lei sa fii ciumeg si sa ai calitate cu 200 de lei, saracule. Oare cate frustari poti avea incat sa continui pe aceasi idee fixa, ca harman kardon, ca B&O ca logic7, ca mii de lei ca altfel nu obtii ceea ce trebuie. Intreb si eu, cumva am afirmat ca vreau sa fac tzatza de matza cu 200 de lei si va voi da eu clasa voua astora cu logic 7 si mai stiu eu ce retrofituri??? La fel acum ceva vreme mai ma certau unii ca sunt milog ca mi-am luat bemveu si eu vreau sa curat filtru de particule, pai nu am bani sa imi iau alt filtru nou, la dracu. Ma daca ziceam ca vreau sa il scot, deja maturau cu mine pe jos, ca balenele din antartica, pinguinii de la polul nord, floarea de colt din peru, ornitoringii din minessota si cine stie ce coral din Australia vor disparea din cauza mea. Ce sa mai, multumesc celentanilor de forum ca mi-au spus si mie ca B&O, HK sunt mai bune decat boxele mele de 200 de lei, chiar nu credeam ca e posibil, Eu ziceam ca voi da clasa cu boxele astea de 200, deja ma vedeam scotand o afacere, retrofit muzica bemveu la 200 de lei. P.S ca sfat, poate pe viitor cand nu va mai plictisiti si nu mai cautati atentie, reusiti sa raspundeti si la subiect, in rest, multa bafta.
    1 point
  20. ia vezi aici https://www.ebay.de/itm/BMW-Z4-E89-M-35iS-sport-LCI-Korall-rot-Sportsitze-Electrical-seats-Memory-sitze/163381753044?hash=item260a4fb4d4:g:z~kAAOSw5-hb8awL:rk:8:pf:0 cam mult pt doar 2 scaune
    1 point
  21. nu-l supara, ca te ia la 11 metri...noi suntem idioti, ma...el vrea doar sa ii spunem merge sau nu merge sa puna difuzoare in usile spate!? MERGE!!!
    1 point
  22. e de preferat sa pui 4 jante de dimensiuni egale. dimensiunile oficiale pt F30 (le poti citi pe stalpul de la sofer, inclusiv presiunile recomandate) - R16: 205/60 sau 225/55 - R17: 225/50 - R18: 225/45 (fata/spate) sau 255/40 (spate) - R19: 225/40 (fata/spate) sau 255/35 (spate) poti pune si jante staggered, atata timp cat te incadrezi in toleranta admisa (1%) - tinand cont inclusiv de uzura cauciucului exemplu calcul: jante 18 staggered cauciucuri noi - 225/45 fata: inaltime: inaltime inclusiv janta 659.7 mm - 255/45 spate: inaltime inclusiv janta 661.2 mm adica o diferenta de 0.2% - toate bune. daca ai cauciucurile uzate diferit (si de obicei la bmw se uzeaza diferit) - diferenta de uzura de 2mm (adica 4 mm in total, pt ca ai cauciuc si sus si jos): 655.7mm / 661.2 mm: diferenta de 0.8% - inca in toleranta - diferenta de uzura de 3mm (plauzibila...ai schimbat cauciucurile spate cu unele noi, dar pe cele fata le-ai pastrat, aveau 5mm de "carne" pe ele): 653.7 mm / 661.2mm: diferenta de 1.1% - OOOPS, IN AFARA TOLERANTEI -
    1 point
  23. Trebuie sa dai jos capacul motorului, filtrul de aer, izolatia fonica de deasupra injectoarelor si apoi o sa vezi injectoarele. Pe fiecare injector o sa vezi un cod format doar din cifre si unul format din cifre si litere. Pe tine te intereseaza codurile formate din cifre si litere. Acele coduri trebuie sa corespunda cu cele inscrise in calculatorul motorului (DDE).
    1 point
  24. A sosit masina. E in stare Super Ok ... nici pomeneala de chedere imbatranite, de vreo problema tehnica. Motorul merge perfect, cutia schimba fara sa iti dai seama ca schimba ... ca si surprize placute sunt urmatoarele: alarma, roata de rezerva, oglinzi rabatabile electric, 2 randuri de covorase, 11.500km pana la urmatoarea revizie ... se vede ca a fost intretinuta cu grija. Mai trebuie doar curatata tapiteria. Poze actualizate AICI
    1 point
  25. Tocmai asta e ideea , in timpul mersului, se sterg erorile din 5 in 5 secunde si vezi ce se intampla , poate o pacalesti . De asemenea , poti vedea gradul de incarcare al dpf-ului , daca regenerarea este blocata sau nu ...etc
    1 point
  26. Eu am luat x3-ul actual de pe autovit de la o firma ( am aflat dupa ) adusesera 5 suvulete , n-am gasit o alta masina asemanatoare ca si dotari si cerinte nici macar afara , din noiembrie si pana azi masina merge impecabil ( n-am verificat-o nicaieri ) . Doar eu ce m-am uitat putin asa la ea si a condus-o proprietarul putin pe soasea ca sa vad cum ruleaza masina, e drept n-a fost nici ieftina sau sub pretul pietei si era proaspat adusa din Belgia, dar sa zici ca nu gasesti masini ok pe autovit mi se pare ciudat , poate doar daca cauti ieftinizir si atunci da , asta ar fi sfatul meu , nu cautati sa luati masini sub pretul pietei, in plus un bmw chel din punctul meu de vedere .. nu merita, mai bine o skoda sau logan nou altfel vad ca exista ceva oferta in gama asta de pret : https://www.autovit.ro/autoturisme/bmw/seria-3/?search%5Bfilter_float_price%3Afrom%5D=9000&search%5Bfilter_float_price%3Ato%5D=11000&search%5Bfilter_enum_fuel_type%5D=diesel&search%5Bnew_used%5D=on
    1 point
  27. Printre care injectoare, turbina etc...o nimica toata )
    1 point
  28. Important e sa respecti specificatile producatorului, atat in ceea ce priveste dimensiunile jantelor, cat si a anvelopelor. Eu am avut probleme la cutia de transfer cand am montat pe jantele mai late de pe spate anvelope care erau recomandate pe puntea fata. Acum pentru vara am jante staggered (cu care a venit masina din fabrica) si pentru iarna toate jantele sunt la fel de late. La un prieten cu un 420xd i-a picat cutia de transfer dupa ce a montat jantele de iarna primite de la vanzatorul din germania, jante aftermarket cu specificatii neagreate. Din ce am mai citit pe forumuri multi dintre posesori renunta la configuratia staggered cu care vine masina din fabrica la recomandarea dealerilor dupa ce au probleme la curia de transfer. Personal iti recomand sa iei toate cele 4 jante la fel si sa nu ai un stres in plus, oricum ai destula aderenta la 190 de cai. De asemenea ar fi bine sa schimbi preventiv uleiul in cutia de transfer, costul e destul de mic 200-300 ron.
    1 point
  29. FĂŁrĂŁ a fi cârcotaș sau catalogat drept invidios, mie la 10000 euro mi se pare greu sĂŁ gĂŁsești o mașinĂŁ care sĂŁ aibĂŁ un numĂŁr de kilometri decent și/sau sĂŁ fie fĂŁrĂŁ vreo daunĂŁ destul de importantĂŁ ĂŽn istoricul ei.
    1 point
  30. Am rezolvat, am schimbat uleiul in cutia de transfer si merge acum perfect
    1 point
  31. Seria e CU43419 pentru dotĂŁri, iar kilometri sunt reali 100%. Masina e excelentĂŁ. Nu i-am facut polish sau vopsire elemente, are unele zgarieturi care le-am lĂŁsat intenționat acolo sa nu spuna cel care o va vedea ca a fost lovitĂŁ si de aceea s-a fĂŁcut vopsirea elementelor.
    1 point
  32. am incercat si cu proxy de germania ... vpn n'am cautat ... doar proxy .. pana mea ... sa cumperi masina de 70k euro si sa nu poti activa un rahat de car play care cred ca in curand o sa fie activ si pe dacie ... in fine ... am comandat masina cu carplay si a venit fara .... cacao atomic !
    1 point
  33. Prima data am bagat http://www.automoly.ro/cumpara/solutie-curatare-admisie-motoare-diesel-egr-liqui-moly-5168-400ml-1566 si am bagat de vre-o 3 ori timp de o ora si nu mi-a placut cum sa curatat. Iar dupa aceea m-am enervat si am pus apa fierbinte cu Ariel si a iesit perfect. Arielul curata foarte bine uleiul intarit Lasat la inmuiat, schimbat iar apa curata cu ariel si repetat de 4-5 ori. De curatat, iti garantez ca a iesit ca nou. Si uite si spartura in racitor si repararea ei. Daca te uiti atent in prima poza se vad fisurile pe racordul tevii. De aceea simtim gaze arse in masina, de la spartura racitorului de gaze.
    1 point
  34. Sistemul nu intra in functiune in urmatoarele cazuri: 1. Temperatura din interior este departe de cea setata in climatizare. 2. Tensiunea acumulatorului este scazuta; 3. Volan rotit catre dreapta sau stanga si semnalizare pornita; 4. In momentul parcarii masinii, daca se trece cutia pe R Nu stiu daca mai sunt si alte conditii, dar primul lucru pe care l-as verifica ar fi tensiunea la bornele acumulatorului.
    1 point
  35. Valabil pentru orice masina: uzura placutelor de frana duce la scaderea nivelului lichidului de frana. Cand se monteaza placute noi, acesta revine pe maxim sau aproape. Uzura placutelor face ca pistonul etrierului sa iese mai mult in afara iar lichidul de frana cum e si normal scade.
    1 point
  36. Salutare Vreau sã identific cauza exactã a defecÞiuni unui far pentru seria 3-F30-2016. Pentru a analiza vizual farul În Întregime ºi posibil ai gãsi defectul ºi-al repara (binenÞeles dacã este posibil)..trebuie demontatã bara faÞã apoi demontat farul. Nu sunt visãtor Însã vreau sã fiu ferm convins cã nu existã altã soluÞie decât Înlocuirea.. Am fost la un service care are recomandãri bune pentru BMW dar aceeaºi explicaÞie ca ºi la reprezentanÞã: cã ei doar Înlocuiesc piesa respectivã, nu reparã.. indiferent cât de minor este defectul deºi poate e reparabil.. M-aº Încumeta sã dau bara jos ºi farul dar n-am destulã informaÞie. RecomandaÞi-mi un mecanic (fãrã figuri În cap) ca cele relatate mai sus, pe care sã-l plãtesc doar pentru demontarea ºi montarea farului implicit a barei faÞã. Rãmân profund Îndatorat ºi mulÞumesc anticipat celor care-mi vor rãspunde.
    0 points
  37. Acum ca vine primavara pui doar apa distilata, nu ai nevoie de antigel. Uitate pe langa radiator pe sub masina si vezi pe unde iti curge. La mine curge pe linga buson pentru ca nu-mi etanseaza bine. Cu motorul turat , te uiti peste tot. Mai demult mie imi scapa apa exact pe langa axul pompei de apa, si e locul unde nu se vede.Daca ai completat mai demult cu alt tip de antigel decat cel pe care l-a avut in motor , iar iti face spuma.De aceea iti spuneam mai sus ca sa speli bine motorul si sa pui doar un tip de antigel.Pana nu rezolvi problema iti recomand sa pui doar apa demineralizata.
    0 points
  38. Da-i 100K km inapoi, altfel o dai cu 10k peste 3 luni. Piata din RO de 2nd e bolnava......
    0 points
  39. ĂĂži mulĂžumesc mult. TotuÂşi mi-e teamĂŁ c-o fac prima oarĂŁ... Montatul la loc al barei.. aliniatul.. etc.. acolo mi-e teamĂŁ.
    0 points
  40. Da.. am uitat.. scuze. La diferenÞele de temperaturã din ultimul timp.. abureºte. Nu este vizibil nici o ciobiturã, zgârieturã.. nimic pe exterior. Capacul din interior e bine fixat cu garnituirã, am verificat.
    0 points
  41. MulĂžumesc cĂŁ v-aĂži fĂŁcut timp pentru mine. Daa.. eu sunt dispus sĂŁ plĂŁtesc binenĂželes Âşi reparĂžia farului (dacĂŁ este posibil) chiar m-aÂş bucura enorm ..ĂŽnsĂŁ sĂŁ nu fiu condiĂžionat de faptul: dacĂŁ nu se poate repara.... el nu ĂŽl mai monteazĂŁ la loc cum a fost. AdicĂŁ sĂŁ fie alegerea mea. LĂŁsaĂži-mi un numĂŁr de telefon dacĂŁ cunoaÂşteĂži. VĂŁ mulĂžumesc mult
    0 points
  42. Un DPF nou 2000E. E90-ul lui din 2005, 4000E. Ceva nu se leaga sau nu ma prind eu )
    0 points
  43. Piese auto originale OE O piesa ORIGINALĂ OE este partea care a fost pus inițial ĂŽn mașinĂŁ atunci când a autoturismul a plecat din fabricĂŁ. Ea vine ĂŽntr-o cutie cu logo-ul producĂŁtorul auto dar poate fi facuta de un subcontractor dar respectand standardele de calitate cerute de producator. Acestea sunt cele mai scumpe tipuri de piese pe care le puteți achiziționa. Spre exemplu la masinile BMW veti gasi multe componente Bosch. Piese auto OEM (Original Equipment Manufacturer) Sunt piesele care vin de la aceeaÂşi fabricĂŁ ce face piesele originale dar sunt ambalate ĂŽn brandurile proprii. Aceste piese sunt vândute direct de la producĂŁtor la furnizorii sau comercianții cu amĂŁnuntul și nu prin intermediul rețelei dealer, și de obicei, ĂŽnseamnĂŁ economii pentru consumatorul final, calitatea fiind foarte apropiate de standardele OE impuse de producĂŁtorul maÂşinii. Piese auto Aftermarket Sunt piesele fĂŁcute de un alt producĂŁtor decât cel original. Companiile care produc piese aftermarket cumpĂŁrĂŁ drepturile de a produce aceste pĂŁrți. Chiar dacĂŁ unele ar putea avea un aspect ușor diferit ele indeplinesc normele minime de calitate, ĂŽn unele cazuri putem gĂŁsi chiar identice cu cele originale ca Âşi durabilitate dar la preĂžuri mult mai bune decât cele OEM. Am mai zis eu demult...unele persoane *trebuie* sa scrie si nu este *nevoie* sa scrie. https://www.campuscluj.ro/stiri/2568diferenta-dintre-piesele-auto-aftermarket-oem-si-oe.html Primul site, mai erau inca cateva zeci sa explice ce si cum.
    0 points
  44. Numai fitz saraci! DPF NOU!
    0 points
  45. Nu cumva in loc de antigel ai pus sapun lichid? Ca are aceeasi culoare! Desfa dopul de jos de la radiator si scoate toata porcaria aia si din motor.Daca nu ai posibilitatea unui furtun cu apa sub presiune, umple doar cu apa distilata radiatorul porneste motorul, si apoi arunca apa din radiator, vezi ca pe paryea laterala motorul are un surub pentru a scoate apa din el Daca nu ai posibilitatea financiara de a cumpara un antigel de calitate, iti recomand sa pui doar apa distilata, nicidecum apa de la robinet.Acum cateva zile in urma ministrul sanatatii a precizat ca sa nu folosim apa de la robinet ca nu e buna. Deci ai grija la masina.
    0 points
  46. pentru instalatia asta audio, trebuie sa folosesti CD-uri de calitate, de la 50 de euro in sus si e absurd sa murdaresti cu mp3. dpmdv si doar ce as face eu, niciodata nu as lua mai mult de hifi pe masina, si asta pt ca, pt orice este pt hifi, trebuie altceva si nu mp3. iar eu nu sunt dispus sa platesc pt cd-uri sau pt a descarca muzica intr-un format de o calitate superioara.
    -1 points
  47. De ce sa mai piarda timpul sa "vada" masina cand e evident ca e tipla din poze, e si model fiabil, poate sa dea direct avans prin transfer sa nu ii sufle cineva ocazia )
    -1 points
  48. Daca e cutia de transfer, mai mult ca sigur nu mai ai tractiune 4x4 (poti verifica pe zapada, gheata foarte usor). Roaga mecanicul sa iti verifice rotita de plastic din servomotor.http://www.realoem.com/bmw/images/diag_9zp5.jpg piesele sunt astea . Verifica codurile in functie de modelul tau.
    -1 points
  49. Se poate rezolva si IBS-ul de cineva care se pricepe, scos din flash sau codat daca merge
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.