Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/22/20 in all areas

  1. Singura chestie e ca polueaza de rupe comparativ cu un M4. In orice alta tara mai rasarita din Europa nu te lasa sa circuli pe strada cu ea.
    2 points
  2. Salutare comunitate BMW, MĂŁ bucur ca mĂŁ aflu in aceasta situatie, aceea de a mĂŁ alatura voua. Astazi 27.11.2020 am achizionat o superb BMW 3 Series GT 320i M sport, achizitia a fost facuta prin site-ul Adesa, masina o sa-mi ajunga in maxim 2 saptamani. Am atasat cateva poze, acum sa va spun si despre ea: BMW 3 Series GT 320i M sport 13.06.2016 Hatchback 158.496 km Transmisie automata Benzina 1.997cc, 135kw (184Hp) Cam atat cunosc despre masina pana acum. Vreau sa primesc cateva sfaturi de la voi si anume: - Unde imi recomandati sa fac revizia (sunt din Bucuresti); - Ce fel de probleme ar putea avea acest motor/masina, pentru a le rezolva inca de la inceput; - ce alte sfaturi imi recomandati avand in vedere ca este primul BMW pe care ĂŽl am. Multumesc aticipat.
    1 point
  3. Valorile pe injectoare cu motorul la prima pornire la rece si cu el la cald? Cat sunt?
    1 point
  4. Salut, Au aparut. Linkul pentru torrent il gasesti aici (Europe east & west premium 2021) https://mega.nz/file/a2ZxWKgL#AZjbUb6_ahe6SFJANhKI5-L9zFG44mJDbNbaWjkRYE8
    1 point
  5. Mi-a placutca ai scos alarma centurilor de siguranta.
    1 point
  6. Masina mi-a ajuns de 7 zile, in aceasta perioada i-am facut urmatoarele: - o spalare serioasa (interior si motor) la Auto Smart (Salajan); - folie lumar pe geamurile din spate (transparenta de 15%) la FX Auto (calea Calarasi), se vad mici puncte in anuminte zone, astept sa treaca cele 7 zile (atat mi-au zis sa nu deschid geamurile pentru a se usca); - constatare generala la BCS Performance, concluzia fiind: masina arata excelent atat din punct de vedere estetic cat si tehnic; - revizie completa, in olanda reviziile au fost facute la 30.000km (nu mai mult de un an), de la ultima revizie au fost parcursi 10.000km; - am facut si niste codari la "BMW Coding Expert Bucuresti". Am scos Start-stop, alarma pt centuri, pastrarea memoriei la clima, cornering, ledurile de la stopuri sa fie mereu aprinse, viteza in bord, luminile de la manere se aprind cand dau cu spatele, portabajul sa se inchida/deschida din cheie si cam atat cred. Acum vin si cu singura parte care mă deranjeaza Masina cand am luat-o avea in bord un consum mediu de 8,9 l/100km (viteza medie 66km/h), am venit pe autostrada A1 si am avut un consum de 7%. In oras prima zi, 11,4 l/100km (decent) Dupa ce am facut codarile mai sus mentionate, consumul a crescut la 15,5-16 l/100km. Stilul de condus este "la consum", in Bucuresti. Nu cred ca aceste codari mi-au marit consumul (poate este doar coincidenta), dar in ziua inainte sa fac codari am avut 11,4 l/100km, dupa n-am mai putut sa scot sub 15 l/100km. Care este consumul mediu pt un motor pe benzina 2.0 184hp, stil de condus calm, in oras? Si ce alte recomandari mai aveti, daca ar mai fi? Multumesc.
    1 point
  7. Dupa etapa de la Arad ne hotaram sa rezolvam plecarea. Mesaje peste mesaje cu cei de la XHP care imi trimit alte variante de soft,sa updatez aplicatia,sa le trimit log-urile,Launch Control personalizat prin care imi spuneau ca ei nu isi asuma nimic daca masina pateste ceva si le spun dati-i blana sa ii cada rotile,vreau sa vad cum zboara,dar nimic,nimic si nimic,chinuiam masina degeaba... Cu gandul ca vom reusi reusi rezolvarea problemei m-am gandit sa o usurez cu ceva kg,in setup-ul de fata avand 1740kg(nu va ganditi ca ma apuc sa o tai,momentan) si anume aproximativ 80 momentan,cum?O pereche de scaune: O baterie usoara si roti mai usoare,BBS RC 300 de la Viespe care intre timp ii descoperisem o buba la puntea spate si pentru ea anul competitional s-a incheiat. Se hotaraste Dragos si imi spune sa vin la Iasi sa stam pe ea sa vedem care este problema,asta cu 2 zile inainte de urmatoarea etapa din octombrie. Tot se auzea un suierat parca din ce in ce mai puternic si ma gandesc,iar scuipa nebuna furtunele,o verific si nimic,erau teava furtunele,la locul lor,cand ma uit mai atent ia uitati ce am descoperit,voi ati mai vazut asa ceva? Bubuise sudura de pe intercooler,ce sa fac acum ca era 12 noaptea?!Il sun pe fratele Muk care inca era pe ele la garaj si ii zci ca arde,ca dimineata tre sa plec la Iasi,ma duc la el la 4 eram gata.Ajung acasa,pana ma spal,mananc,bag 2 energizante si plec ce sa mai dorm ca nu mai era timp. Ajung la Iasibubuit si ne apucam de treaba. Pana seara a tot incercat variante de soft nu era nici un rezultat pana la ultima speranta,ultima varianta cand a zis sa mai incerce si asta daca nu,nu are ce sa ii faca,ii pune softul facut de el la cutie,o infoaie si o vad cum se lasa de cur si incep rotile spate sa se invarta,baaaaa,iesise dracu din ea,se eliberase :frantics: .Dute cu ea in probe imi zice Dragos,ies cu ea Launch dupa loc cand iau piciorul din frana pleaca masina d-a latul,zici ca nu mai era xdrive,zic mama cu cred cum e acum,blana.Totusi ceva nu era ok pentru ca cutia de transfer nu mai reusea sa tina cuplul lasand rotile spate sa se invarta pe loc asa ca ne apucam sa ii schimbam ambreiajele,o face Dragos noua si cand primeste un telefon care a intristat tot garajul,toata echipa din tata tara,toti curasntii: cursele se anuleaza din cauza COVID...Dupa asta mai umbla Dragos putin in soft,o mai eficientizeaza putin si mai ia 2 cai,474cp acum Ma pregatisem sa o fac RWD(doat spate prin aplicatia de la XHP-X-Delete),in caz ca nu reuseam nimic cu plecarea si vedeam eu cum faceam o combinatie intre ele,d-asta o sa o vedeti in clipul de mai jos cum face cerculete. Asta este macar am facut-o sa plece cum trebuia,a doua zi plec la Bucale. Ajuns acasa o echipez cu rotile corespunzatoare si la A3iiiiiii Hai sa vedem ce am facut,o infoi,si pleaca nebuna,ma uit pe Dragy: 11,4s cu 60ft de 1,7s 0-100km/h 3,5s Altceva tata,asa da.Mai dau unul din diverse rpm si aceeasi treaba,ma uit pe filmare si la plecare tot patinau rotile,atentie la plecare nu pe loc,deci este nevoie de aderenta mai mare. Recordul pe 402m la acest motor si caroserie,seria F,momentan este detinut de MTJ cu 11,1s dar puterea fiind de 550cp cu methanol,deci toate sansele din punctul meu de vedere sa fie doborat probabil doar daca montez o instalatie de metanol,dar ramane de vazut in anul competitional ce urmeaza. Ce s-ar fi intamplat daca ajungeam la Arad in aceasta configuratie nu putem stii dar sunt sigur 100% ca ar fi mers mai bine decat a mers pe A3,probabil 11,3s sigur se obtinea dar asta este,data viitoare. Mai jos aveti si un ultim video cu toate cele povestite mai sus.Cam atat pentru moment,astea sunt intamplarile din trecut,de aici incolo povestim la prezent si vor veni multe alte surprize atat in acest proiect cat si in cel cu Viespea,vizionare placuta:
    1 point
  8. A venit momentul cand noua turbina a fost gata,motorul fiind si el gata cu noile jucarii am pus-o si pe aceasta pe masina si la prima cheie,surpriza turbina vomita ulei pe evacuare :eek: De la ce sa fie?Sa se fi gresit ceva la motor?Sa fie de la turbina?Auzeam fel si fel de posibilitati,deja incepea sa se imputa treaba asa ca am dat turbina jos si am dus-o inapoi la hybridizator.Acesta o pune la aparat si acolo nu scuipa nimic pe evacuare,mi-o pune in brate si zice pune-o pe masina...poftim?Inteleg ca este "zha Romania" dar totusi spunene secretul tau,cunosti magie ceva de s-a rezolvat fara sa ii faci nimic,sa o pun la loc pe masina sa platesc alta manopera ca sa ce?Sa vad acelasi lucru?Nu,ms. :cigar: A trebuit sa merg la alta firma de turbinisti unde acestia au descoperit o mica scurgere si de aici discutii ca de ce te-ai dus la aia,discutii intre ei,mare nebunie,auziti cum se pune problema "De ce te-ai dus la aia sa vada munca mea?",baaa am platit pentru ceva,cevaul ala nu functioneaza nu ii faci nimic pentru ca spui ca nu are nimic si ma acuzi pe mine de ceva ca cer a doua parere pe banii mei??Top Profi !In cele din urma cel care a hybridizat turbina a ramas sa schimbe ceva in turbina si sa mi-o dea cand este gata...Boooon. Vazand dinamica evenimentelor si ca baietii nostri care paseaza pisica dintr-o curte in alta zic,STOP!Punem turbina stoc inapoi,cea cu care a venit masina ca doar d-aia am luat alta pentru hybridizare ca poate se ajungea aici si trebuia sa imi reconstruiesc masina stoc la loc :thumbsd:,punem pompa la loc ca si d-aia am luat inca una sa le am pe ale mele sa le pot pune la loc in caz de probleme,punem evacuarea cu catalizatorul inapoi o facem stoc dar cu motorul nou sa il vad ca functioneaza cum trebuie si pe urma o luam de la capat cu upgradeurile.P.S. Turbinistul spunea ca i-ar fi zis cineva ca turbina este posibil sa dea ulei pentru ca motorul nu este facut cum trebuie si etc tot felul de povesti de ajunsesem sa cred ca eu nu am facut ce trebuie nu cine s-a ocupat de turbina sau motor :crazy: Intre timp mecanicosul terminase downpipe-ul si cand i-am dat vestea ca vreau sa punem tot la loc sa fac rodajul la motor stoc si pe urma le punem pe rand la loc piesele upgradate mi-a spus ok.La sfaturile lui Dragos am inteles ca pompa o pot lasa pe cea upgrade pentru ca daca nu i se da comanda sa dea mai multa motorina ea nu o va face,va da tot ca cea stoc si o las pe masina.Ii duc mecanicosului turbina stoc,DPF-ul,sondele,evacuarea sa o faca stoc. A doua zi imi spune ca daca vreau sa pun DPF-ul la loc trebuie sa ridice nu stiu cum iar motorul si ca dureaza,zic ok astept si platesc pentru asta,iar el imi spune ca nu mai poate tine masina ca are si altele programate si ca sa merg putin asa cu ea sa vad ce se intampla si daca sunt probleme punem DPF-ul. A venit si ziua platii care din punctul meu de vedere nu venise inca pentru ca nu stiam sigur daca uleiul pe evacuare vine din cauza motorului sau turbinei si pe langa asta nu accelerasem deloc masina sa vad cum se comporta si la un mers sportiv nu doar ca melcul dar in fine,sa nu creada mecanicosul ca nu vreau sa il platesc am cerut nota si surpriza,manopera pentru cuzineti imi spusese aprox 2500 lei iar cand i-am spus ca vreau sa desfac motorul sa il verific a zis ca vor mai fi ceva costuri dar dupa capul meu prost cand spui ca "vor mai fi ceva costuri" m-am gandit ca poate fi maxim maxim inca odata cat manopera de cuzineti ca daca ar fi fost mai mult spuneai de la inceput vezi ca o sa coste +5000 lei nu poti numi astia 5000 lei "vor mai fi ceva costuri" si pe manga asta evacuarea nu mai costa 3000 lei,se facuse 5500 lei,oare de ce?Pai ascultati explicatia,3000 lei a fost doar manopera,restul coturile,teava,tipsurile,flansa(flansa care la CNC mi-a spus ca o sa fie maxim 200 lei in factura o vad 350 lei,mici detalii care se aduna),pai eu cand intreb cat ma costa crezi ca intreb daor de munca ta si pentru cate coturi trebuiesc sa stau sa fac calcului sau cum plm,te intreb per total iar tu daca nu esti in stare sa raspunzi te gandesti si cand stii imi dai raspunsul,parerea mea ca am mai mers si noi pe la cativa oameni cu evacuari,cu evazari si alte nebunii in ce priveste masinile si stim cum se discuta de la bun inceput nu suntem veniti cu pluta sa ma aburesti tu acum ca ala era pret daor pe manopera,dar in fine. Aveti mai jos cerintele lor: Nu am cautat sa ii negociez munca si apreciez calitatea pentru ca si inainte de asta mi-a mai facut ceva la E46 si manopera a fost 6600 lei care nu s-au discutat,dar de data asta parca prea a fost trasa de par in sensul prost si neprofesionist.Am uitat sa mentionez replica "Dar tu cat credeai ca este sa desfaci un motor cu 6 pistoane?",in capul meu zic ba poate are dreptate nu am eu habar dar totusi putea sa spuna de la inceput si stiam daca vreau sa il desfac sau daor schimb cuzinetii pentru ca nu era ceva obligatoriu sa il desfac,putea functiona si doar daca ii schimbam cuzinetii. Am paltit pana la urma toata manopera si ce mai era acolo sa nu avem discutii in caz de probleme dar la evacuare nu am putut achita nimic peste cei 3000 lei care mi-a zis de la inceput,deja daca faceam asta simteam ca sunt luat de prost. Pana la urma am pus doar turbina stoc,aceasta la pornirea motorului nu mai dadea ulei pe evacuare deci clar turbina hybrid avea o problema,iar masina ramane cu evacuarea cea noua inox teava cap-coada. Am ramas de acord cu mecanicosul sa ii mai fac un schimb de ulei dupa 300km pentru a elimina eventuala pilitura care s-ar forma din cauza noilor cuzineti... si pe urma iar alt schimb cand se implinesc 1000km,aceasta 1000km ar fi rodajul motorului.La plecare mecanicosul imi spune ca printre dinti ca "Ar fi bine sa faci un DPF off daca tot este Dragos in Bucuresti" iar eu ii zic ca as vrea sa le fac pe toate odata cand ajung la Iasi,adica DPF OFF,soft putere,soft cutie si ce mai trebuia. Se implinesc cei 300km,vin sa facem schimbul de ulei,intre timp mecanicosul reuseste sa puna tipsurile evacuarii pentru ca nu se descurca sa le faca loc din cauza baterieri si a carligului de tractare,a trebuit sa pierd eu o duminica sa stau cu el sa ii zic aici fa asa,aici e stramb trebuie mai asa,etc,eu care habar nu am sa sudez(dar o sa invat,mi-am luat acum cateva zile aparat :twoup: ). Plec iar sa termin cei 1000km pentru a face ultimul schimb de ulei,in astia 1000km eu am mers mai ceva ca melcul nu cumva sa stric ceva la noul motor,nu rabdarea necesara sa fie ce trebuie ca dupa am eu grija de timpul care o sa il scoata. Intr-o seara pe la minunata roata din Colentina,in bord cu 800km facuti din cei 1000km se aude de odata o bataie,in dreapta mea un taximetrist,zic hmm dute sa raman eu cu linistea Trece taxiul o accelerez in urcare si aud sa se intensifica bataia,as fi vrut sa se rupa cadrul la motor si sa bata in asfalt,as fi vrut sa fie o pana,as fi vrut sa se fi spart o janta...nu ba baieti incepuse sa bata MOTORUL :bashwall: :bashwall: !
    1 point
  9. Tind sa cred totusi ca problema cu intr-o parte baga cald si intr-o parte baga rece e de la radiatorul din habitaclu..eu ti-as fi recomandat sa-l schimbi nu sa-l cureti.In general de acolo e problema 99%.Si eu am avut aceleasi simptome, l-am schimbat si aia a fost.
    1 point
  10. La ZF Faur cer pretul ala pt ca fac probabil schimbul cu aparatul si folosesc 11L spaland si cutia. La Automatico ai platit aprox 900 lei kitul ZF ce include baie si 6 l ulei ( cam asta e pretul peste tot) si apoi 800 lei manopera si brandul. Acelasi lucru l-am facut si eu cu 1300 lei la service-ul specificat de tine mai jos. Cat despre incredere aceeasi garantie o ai la ambii. Ambii fac revizii de genul asta pe banda de vreo 10 ani, nu necesita prea multa carte daca respecti niste regului ale producatorului, care sunt sigur ca ambele service uri le respecta. Dupa schimbare ulei nu prea ai ce sa vezi diferente daca cutia este buna si nu are probleme, decat f putin dimineata la rece , unde uleiul avand proprietati ok nu va mai fi asa mare uzura. Eu am resetat ulterior si adaptarile si intr-adevar dimineata schimba mai lin vitezele. Cutia nu avea probleme, insa in decelerare la treapta 2-1 mi se parea ca uneori o schimba cam brusc. Acum totul e ok.
    1 point
  11. Pai si ma rog ce mizerie poate aparea in motor daca uleiul care-l pui este de calitate si-l schimbi la intervale de 10kKm?!?! Exista filtru de aer care nu permite intrarea mizeriei in motor, exista filtru de ulei care curata uleiul in motor. De unde atata mizerie pana la urma?!?! Span vrei sa zici?!?! Dar de unde atata span intr-un motor care-l tii sa zicem 5, hai 10ani de zile. Daca deja face span e clar ca-i ceva in neregula cu uleiul poate fiindca apare frecarea intre piesele metalice. Eu sincer nu-i vad nici un sens, ti-am zis, poate doar daca vrei sa tii masina aia pana moare, desi nici atunci nu-s convins atata timp cat schimbi uleiul la 10k si faci si alte lucrari prevenitive si nu doar cand astepti sa pice una alta. Cred ca nici n-are sens sa incerc sa te conving de contrariu, vad ca au mai incercat si altii fara nici un rezultat. Daca-mi documentezi f bine avantajele unui astfel de schimb, dar nu cu bla blauri din astea pe care le stim toti, poate incep sa te cred, altfel no way.
    1 point
  12. De la conspirații i se trage,nu se lasĂŁ pĂŁcĂŁlit așa ușor
    1 point
  13. CUM INSTALEZ (varianta mura’n gura) Mai intai de toate trebuie sa mentionez faptul ca metoda asta este valibila pentru sistemul CIC deoarece asta am pe masina si este valabila atat pentru 2020-1 cat si pentru 2020-2. Desi detin un F11 520d 2012 nu am NBT si am vazut CIC si pe un model din 2013 deci ramane ca fiecare sa identifice singur ce sistem are pe masina. (vezi imaginea de mai jos) Din cate am investigat pana acum versiunile valabile ar fi asa: CIC – MOTION, MOVE, PREMIUM (2008-2012) NBT – NEXT (2012-prezent) NBT2 – EVO (2015-prezent) (daca e gresit sper sa fiu corectat de cei care au mai multa experienta) ETAPA 1 - Download Kit instalare Harti - La pagina 4 a acestui topic gasesti in postarea lui “ciobster” 2 link-uri de download pentru versiunile EAST 2020-2 si WEST 2020-2. - Dai click pe care dintre ele prezinta interes pentru tine si downloadezi arhiva(ele) pe care mai apoi o si dezarhivezi. - Vei obtine un torrent magnet (fisier cu extensia .torrent). Dublu click pe el si vei incepe sa descarci. (iti trebuie soft pentru torrente pentru asta. ex. uTorrent sau altele) - Dupa ce descarcarea s-a incheiat cu succes vei obtine un folder in care sunt 5 fisiere arhivate care sunt de fapt 5 parti. Dezarhivand primul fisier vei dezarhiva de fapt toate cele 5 parti si vei obtine un folder pe nume “root”. Ce se afla in acest folder vei folosi in ETAPA 3. ETAPA 2 - Obtinerea codului FSC - Formatezi FAT32 un stick usb de minimum 32GB si copiezi pe el fisierul “copie_scr.sh” pe care il descarci de AICI - Te duci la masina si pui contact/o pornesti, astepti 20” si introduci stick-ul in portul usb din torpedo si mai astepti inca 20” si il scoti si te intorci la laptop daca nu l-ai luat cu tine. Daca masina e in strada, incui-o! - Pe stick vei gasi acum inca 2 fisiere: 1b.hex si fsc.bat - Descarci de AICI “BMW_CIC_FSC_Generator.exe”, te asiguri ca esti conectat la Internet si dai dublu click. Urmezi pasii pentru a-si face update si apoi il repornesti. - la Browse (in partea dreapta) selectezi “1b.hex” de pe stick-ul USB, la Map Type selectezi PREMIUM, la Region selectezi EAST sau WEST premium (adica ce anume ai descarcat si urmeaza sa instalezi), si apoi dai click pe Generate si vei obtine codul pe care va trebui sa il notezi separat/poza cu telefonul etc. ETAPA 3 - Instalarea hartii - Sterge cele 3 fisiere de pe stick si copiaza in radacina lui continutul folderului “root” vezi ETAPA 1 - Acum pe stick va trebui sa ai un folderul “pkgdb” si fisierul “config.nfm” - toatal un pic peste 25GB - Inapoi la masina, “dai cheie” si reintroduci stick-ul in USB-ul masinii. - Dupa cateva momente masina iti va cere sa confirmi update-ul iar daca o vei face urmeaza sa introduci codul FSC si cam 40 minute de asteptare la finalul carora se va petrece un reboot. The End
    1 point
  14. Este ultima grija cand cumperi masina de fun, sau ca a doua masina. Cand o iei pentru zi de zi, nu stiu daca e ultima grija. Fiecare are prioritatile si asteptarile lui cand cumpara o masina. Unul vrea consum, altul putere, altul echipare cat mai completa, altul sportivitate, altul confort, etc. Nu stiu daca poti generaliza asta cu ultima grija a consumului ca fiind universal valabila pentru toata lumea. Suntem diferiti si avem nevoi diferite.
    1 point
  15. Am facut azi revizie la cva, la Automatico. Schimbul s-a facut prin metoda gravitationala, cu piese ZF. Au intrat vreo 6L ulei. Pret total 1700Lei. Desi la bforce era mai ieftin (1400Lei), am ales Automatico pentru ca am avut mai multa incredere in ei dupa ce m-am documentat mai bine. Interesant e ca masina desi are 160k km si nu a fost schimbat niciodata, uleiul vechi inca era ok, nu era foarte innegrit, si inca se putea observa transparenta. Probabil e important sa mentionez ca in proportie de 90% masina a mers doar extraurban. In schimb, acum schimba mai lin treptele. Si nu e placebo. Am stat sa analizez cu atentie comportamentul masinii inainte de schimb, tocmai pentru a vedea daca e vreo schimbare. Daca inainte de schimb, imi dadeam seama cand schimba treptele 1-2-3, acum nu se mai simte nimic, daca nu as vedea acul de la turometru miscandu-se nici nu as realiza. Pareri despre Automatico: - Oamenii sunt profi, iti raspund cu rabdare la orice intrebare, nu sunt aroganti si lucreaza cu atentie. - Poti asista la lucrare, si iti arata si ce s-a schimbat si cum arata - Pretul mi se pare foarte ok, avand in vedere ca la ZF Faur cer 2450Lei pentru exact aceeasi metoda cu aceleasi piese. Drumuri bune!
    1 point
  16. Multumim pentru detalii. Este stiut faptul ca acesti pseudo-mecanici nu stiu decat sa faca montaj/ demontaj piese si recomanda cu caldura acest lucru pentru bani. Trist este ca si alti chibiti achieseaza la opinia lor "tehnica".
    1 point
  17. Salutare. Am revenit dupa ce am facut schimbul astazi la Bforce (metoda gravitationala, schimbat 6 litrii) si am urmatoarele precizari: - Uleiul existent in cutie este tot de culoare verde inchis, ca cel ZF cu care s-a facut revizia. Am stat special langa masina, fiind curios de afirmatia colegului de pe forum cum ca uleiul este rosiatic. - La ce 125.000 km in 4 ani, uleiul existent in cutie era foarte ok. A trebuit sa ma conving pe banii mei insa la urmatoarea masina nu o sa mai schimb uleiul. Din punctul meu de vedere este pierdere de timp si de bani. Mai bine schimbi preventiv distributia decat sa faci acest schimb de ulei in cutie. Repet, parere strict personala insa bazata pe ce am observat la masina mea! Cat despre cei de la Bforce am si bune si rele: Bune: - destul de profi (au efectuat operatiunile exact cum au precizat de la inceput). Nu sunt genul de mecanici cu care sa stai de vorba si de la care sa aflii lucruri insa nu pot zice ca nu au fost ok. - au efectuat o serie de verificari extra fata de schimbul uleiului (placute frana, antigel, adblue, testare articulatii, etc) Rele: - am fost pus sa semnez un acord prin care ei nu isi asuma nimic daca se intampla ceva cu cutia in urma schimbului de ulei, pentru ca am peste 100.000km fara sa fi schimbat uleiul. Evident ca am intrebat de unde vin cu aberatia asta ca trebuia sa schimb uleiul pana in 100.000km si mi-au raspuns ca informatia asta este pe site-ul bmw. Evident ca nu au putut dovedi ineptia, mai mult le-am arat ca insusi producatorul recomanda schimbul dupa cei 150.000km, acel pdf atasat ieri. Raspunsul lor a fost : daaa.... parca era ceva intre 80000 si 120000. Daca va pun sa semnati asa ceva, sa nu o faceti, nu au nici un drept! - acelasi consilier care mi-a dat acordul de mai sus la semnat mi-a spus ca motorizarea pe care o am (40d) o sa pice mai mult ca sigut in jur de 200.000km ca nu stiu ce se intampla cu pistoanele. Cea cu o turbina e ok, la fel si cea cu 3 turbine. Asta cu 2 cica e mai fortata . I-am raspuns ca ii multumesc pentru informatie - tot el a zis ca ar fi bine sa schimb distributia acum, nu la 200.000 cand o schimba toti, pentru ca au ei o gramada de masini cu motor ca al meu carora le-a sarit lantul si a stricat motorul. Si chiar daca nu se aude nimic acum in functionarea motorului, nu inseamna ca lantul nu este slabit. costul schimbului de distributie 5500 de lei Acum trageti si voi concluziile. Eu sunt de parere ca toti sunt din acelasi aluat si ca trebuie sa ne informam cat mai mult inainte sa le calcam pragul , altfel riscam sa fim pacaliti. Seara buna!
    1 point
  18. Eu nu am auzit de garantie fara limita de km. Stiu ca orice garanteaza ei este in limita a 200k km. Nu ar fi rau sa arunci o privire pe garantie sa nu incurci sa te trezesti cu niste cheltuieli in plus.
    1 point
  19. Kitul original ZF pentru 8HP cu baie (filtru) si 7 litrii de ulei este 850 - 900 ron. Restul este profit la orice service ai merge. Cei care au preturi mari au si garantie care este defapt pre-platita prin diferenta de bani. So.. Tot pe buzunarul clientului se face si garantia.
    1 point
  20. Am schimbat si eu cu aproximativ 1300 ron. Kitul a fost 939 Ron pe zf si manopera 400 ron pentru schimbul gravitational la mecanicul in care am incredere. Am facut 12k km de atunci si cutia merge perfext.
    1 point
  21. Pe bune .....termostatul principal deschide catre radiatorul mare,deschide cand motorul ajunge la 90 grade ca altfel ar fierbe ,ce dracu de legatura are cu pompa auxiliara......ai aberat si pe topicul cu anvelopele Michelin......omul are eroare pe cutia de transfer si tu o tii cu roata de rezerva si ca a gresit ca nu a pus runflat. Ai mai bagat-o si pe aia cu butonul de pe gura de aerisire centrala care comuta pe aer cald/rece ca e pe tija.......e pe dracu ....toata ziua e cu comanda pe fir. Mai bine baga poze ca alea cu covorasele la Mercedes ,chiar au fost misto.
    1 point
  22. doar cand dai jos baia vezi data fabricatiei . Din pacate e in interior
    1 point
  23. Parfum. 300 de lei diferențĂŁ fata de Autodoc.
    1 point
  24. Salut, mai postez o datĂŁ și experiența mea cu schimbul de ulei la ZF Faur, fĂŁcutĂŁ ĂŽn 2017. Am facut si eu schimbul de ulei la ZF Faur, la E70 40d, cutie 8H70Z, la 120000 km. Baia si uleiul le-am luat de pe ebay.de la 250 de euro setul (8 litri de ulei). Desi am citit lucruri bune despre ZF Faur, la fata locului..... poate eu am avut ghinion. In primul rand dupa 5-6 zile de la schimb, la schimbarea din D in R, pe loc se auzea un troznet sub masina (pina la mersul in service mergea impecabil), la trecerea peste vibratoare aveai impresia ca motorul se tine intr-un surub. Am revenit la Faur unde s-a verificat masina pe elvator si mi s-a spus ca este de la cardanul fata care are joc la crucea cardanica si cand schimbi sensul de mers trozneste si sa ma adresez la BMW, ca ei nu au lucrat acolo. M-am dus la Campina la un service BMW al unui prieten, unde s-a constat ca surubul de 18 care prinde cutia de transfer de tampon nu era strans, tot grupul se misca cu mana. S-a strans,s-a rezolvat, cardanul fata am inteles ca are un pic de joc si ca este o rechemare in service pe el, oricum nu era de la el zgomotul. La ZF au un tester care nu a reusit sa comunice cu 8HP-ul meu desi mi s-a spus ca va comunica se va face la sfarsit un test, vor fi resetate adaptarile.... NU A MERS. A mers tot la service ul celalat unde s-au resetat adaptarile moment in care s-a schimbat in foarte frumos si modul in care cutia schimba. Asadar, poate cei de la ZF Faur se pricep la cutiile ZF, dar daca "suruburile sunt de la BMW", le strangeti in alta parte. Pentru 250 manopera si masina tinuta peste noapte la ei ca sa mai curga 200 mL ulei pe langa cei 5.5 litri ce curg la demontarea baii, nu am facut o mare afacere. PS: sunt mai multe service uri care s-au dotat ĂŽntre timp cu pompe pentru ĂŽnlocuirea integralĂŁ a uleiului din cutie. DacĂŁ vrei neapĂŁrat la Faur intreba-i dacĂŁ dacĂŁ au pompa.
    1 point
  25. Aceeasi poveste eternă. Lifetime = ciclul de viață al mașinii. A se citi cât e în garanție/primii ani de viață. Pentru orice F10/F30 non-LCi mai ales, 2014-2015 pentru LCI, Lifetime deja a expirat. Lumea înțelege greșit Lifetime ăsta iar BMW nu are procedură de service regulat pentru așa ceva. Normal că nu recomandă. E pe viață, dar nu gen până duci mașina la casat , ci până o vinde primul proprietar de cele mai multe ori sau ajunge să fie depășită moral. Economie de consum, deh.
    1 point
  26. Mergi la ZF FAur cu cea mai mare incredere. BMW nu-ti recomanda intretinerea, pentru ca ei vor sa schimbe cutii sau masini cu totul. Gen, nu schimba uleiul la cutie pt ca la 220K oricum trec cei 5 ani si iti cam trebuie una noua. Cutia noua e vreo 10K ...pe masina iei 12K la vremea aia si nu se merita sa schimbi cutia asa ca vei cumpara una noua...BMW gandeste cu mentalitatea din Vest, nu ca-n ROmania unde 90% din masinile premium sunt cumparate la mana a doua din Germania. Te costa in jur de 2000 de ron la ZF si baietii aia fac treaba buna. SPOR!
    1 point
  27. In istoric nu poti trece lucrarea asta.. mai mult ca sigur; fa'o la faur si pastreaza facturile
    1 point
  28. schimba uleiul si baia de ulei pt. ca producatorul ZF al cutiei recomandĂŁ schimbul intre 80.000 si 120.000 in funcție de stilul de mers.. cu siguranțĂŁ nu o sa faci o investiție proasta ca si costuri reprezentanta este mai scumpĂŁ.. o varianta ar mau fi ZF FAUR.. sau comanzi kitul original Zf si mergi la cineva care stie ce face
    1 point
  29. Injectoare schimbate. Problema persista. Are momente când are consumul tipic acestui motor, momente când consuma cu 2 l/100km mai mult. Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  30. Cum am gĂŁsit eroarea, in secunda doi am Ăâ˘i luat injectoarele. Acum aĂâ˘tept ĂŽncĂŁ 2-3 zile pana o poate face mecanicul Ăâ˘i o poate verifica. Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  31. Salut. Nu am DPF, maĂâ˘ina ii din 2005. Nu Ăâ˘tiu de la ce sa fie problema, injectoarele nu dau semne de oboseala. Nu da fum, pornire la rece okay, nu intrerup in sarcina sau relanti. ĂËi da, pe un drum drept am scos un consum de 8,3 la suta, test cu motorul cald. AccelerĂŁri uĂâ˘oare. Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  32. Nu mi-a plăcut metoda de lucru, pentru că era cu multe improvizații. "Pompa" cu care au băgat uleiul era un fel de râșniță așa care e legată la o baterie de 12V de o tot plimbă pe acolo. Improvizația nu îmi place. Mă așteptasem să aibă o pompă ca lumea, ceva. Dar asta e doar că sunt eu pretențios poate. După ce am resetat adaptările inițial chiar m-am speriat puțin, schimba ca un cur treptele - aici povestea. Dar și-a revenit destul de repede și a devenit ceas din nou. Mașina a mers OK încă 2 ani de atunci și noul proprietar se bucură de ea în continuare fără griji, deci lucrarea a fost totuși bună - doar că mi se pare puțin la noroc așa cu improvizațiile alea. Dacă totuși faci la ei, cere și cotație cu baie BMW. N-are Vaico nici pe naiba, cred că le face tot pt BMW chiar, dar dacă aș reface acum operația aș pune BMW.
    -1 points
  33. in fapt ce vrei, ce cauti? Doar sa provoci? Scrie-mi pe privat daca ai ceva de zis si nu iti convin parerile mele de pe alte topice. Vorbeste in topic sau mai bine taci. Da pe bune, cjiar asa sta treaba dupa parerea mea. A ta care e, ca nu se vede! Dar hai ca te si intreb in caz ca nu iti dai seama..: daca termostatul principal deschide la 90 de grade, ce altceva mai stii ca se intampla?? Mai stii si altceva sau vorbesti doar asa.. sa TE AFLI IN TREABA? Hai zi tot daca stii tu mai bine. Toti sunt inteligenti, dar stii la ce, la comentat de pe margine! Oricum esti reclamat sa stii ca vorbesti aiurea despre subiecte din alte ropice si rastalmacesti! In caz ca nu stiai, alea nu sunt poze puse de mine..
    -1 points
  34. Masina are garantie de fabrica fara limita de chilometri. Daca BMW imi indica si schimb de ulei la cutie cu siguranta o faceam. Estimez sa tin masina pana la 250k.
    -1 points
  35. Io nu ma pricep la webasto asta. Nu stiu daca participa si in mers la incalzire in masina. Poate altii mai destepti pot sa confirme. Eu presimt ca e vorba de termostate. Cam asa se intampla cand temperatura de fapt e aceeasi la care ajunge, doar vremea de afara deci perceptia lui e diferita. Faptul ca baga caldut cand e cald si nu da deloc, sau foarte anemic cand e rece afara asta nu este decat semn de termostate, si poate si de robinete.. dar nu inteleg de ce ar fi de robinet?
    -1 points
  36. Hai sa te intreb altceva. De cand ai masina, i-ai schimbat vreodata termostatele? Banuiesc ca nu o ai de mai mult de 4-5ani. Eu am masina de 8 ani. In 8 ani am schimbat de doua ori termostatele. O data cand am luat-o. A doua oara dupa vreo 4-5 ani. Deci sunt pe al doilea set de termostate, originale luate de la dealer. Te asigur ca termostatele nu vor tine mai mult de 5 ani pe orice model de bmw. Ne tot invartim atat in jurul cozii.. Nu stim de ce ai vrut sa cureti radiatorul.. de cand tot intru pe aici nu stiu daca am citit vreodata ca, careva a gasit radiatorul infundat.. spart, curgand cel mai probabil.. /robineti nefunctionand, si asta..
    -1 points
  37. Ai uitat sa spui onest daca ai avut masina mai mult de 5 ani. Cat crezi ca va tine un termostat?? La nesfarsit? Masina mea o conduc zilnic de 8 ani.
    -1 points
  38. Deci sa nu generalizam, s-a inteles. Eu ma gandesc prima oara la termostat pentru ca il consider un consumabil. Sa nu generalizam dar sa consideram ca dupa un timp (a se intelege numar de inchideri-deschideri..) acesta se poate decalibra termic. Mai ales daca masina este condusa zilnic(!) cred ca poate fi considerat un etalon, ce am mentionat explicit mai sus. A, desigur, nu am luat in considerare faptul ca unii posesori nu stiu ca antigelul se schimba periodic, si de aceea SE POATE INFUNDA SI RADIATORUL! Scuzati, mi-a scapat. [in 8 ani nu am schimbat decat pompa de apa -preventiv (si termostate)] Restul e din fabrica. Dar, sa vedem ce gaseste defect OPul la masina sa.
    -1 points
  39. Pai in primul rand, verifica-i distributia.
    -1 points
  40. Scuze, am zis ca e aceeasi problema ca la N47.
    -1 points
  41. Nu exista ulei pt vreun motor termic, ce nu produce reziduuri. Nu exista filtrare 100% a impuritatilor din aer. Daca ar fi asa, nu le-ai mai schimba. Logic, nu ? Ce fel de particule opreste filtrul de ulei daca uleiul nu produce reziduuri ? De unde atata mizerie ? De la cat si cum functioneaza motorul. Este supus unui stres fizic (mecanic, termic) si chimic (apa, gudron, lac etc). Da, inclusiv mici particule de span circula in ulei. Doar uzura ce-o fi ? Tu nu-i vezi un sens. Inginerii, da. Nu sint inginer, dar sint de acord cu ei, pt simplu fapt ca inteleg argumentele lor. Nu trebuie sa-mi propun tinerea masinii pana moare. Faptul ca merge mai bine deoarece are un motor mai protejat si mai curat, e suficient sa-mi dea satisfactie atat cat tin masina. M-as baza doar pe schimbul de ulei in tineretea motorului (pana in 150k - 200k km) si in conditii de utilizare ideale - autostrazi, variatii meteo mici, aer curat, combustibili de cea mai buna calitate, ralanti putin etc. Nu avem asa ceva. Orice ulei normal este o solutie de baza, elementara, suficienta. Uleiurile de motor sint niste chestii oarecum generice. Pt ca ele trebuie sa intre atat intr-un motor nou cat si intr-unul vechi. Problema e ca dupa o anumita varsta, motoarele nu mai sint generice. Au nevoi specifice. De aia un ulei pt un motor relativ nou, nu va fi suficient pt un motor relativ vechi. Asta e motivul pt care pachetele de aditivi din uleiuri sint mai reduse cantitativ decat cele din solutiile dedicate. Ai un motor mai vechi si /sau il utilizezi mai stresant (urban, mult ralanti, sarcina etc), atunci ii dai un ajutor potrivit nevoilor sale. Da, stiu, au fost si experiente neplacute cu astfel de produse, de spalare in special, dar sint slab documentate (adica nu stim ca intr-adevar problema a venit de pe urma utilizarii unui flush) si extrem de rare. In orice intreprindere exista riscuri. Vasta majoritate a celor care au folosit de ani de zile asa ceva, nu a avut probleme. Are sens sa ma convingi de contrariu, dar trebuie sa indeplinesti macar doua criterii : 1. sa ai ceva experienta in utilizarea acestor produse 2. sa vii cu argumente tehnice corecte
    -1 points
  42. Cat vrei, dupa cumm il intretii. Ideea e ca una e sa te tina in cat mai bune conditii, apropiate de ce era candva, si alta e sa mearga obosit, conform uzurii. Uzura se remarca prin zgomot, consum, poluare, lene, probleme tehnice etc. Nu trebuie sa pice de tot ca sa nu-ti placa mersul motorului. Pentru un motor trecut de 250000 km, utilizat in continuare in Romania, stresul e mare. Vrei sa mearga ceva mai bine si mai departe cu o mica investitie ? Bun, atunci iei niste masuri extra.
    -1 points
  43. @SKW poti te rog un key read pentru: WBAJLxxxxxxxxxxxx WBA5Lxxxxxxxxxxxx WBA5Lxxxxxxxxxxxx Multumesc
    -1 points
  44. Arata bine, dar este neagra. Nu suport negrul, chestie de gust. Toate bmw-urile mele au avut tapiterie bej. 80% din masinile luate pe firma sunt configurate de dealer pe baza de algoritm, nimic personal la ele. Ce a noua arata asa, tot configurata personal, 5 luni de asteptare...
    -1 points
  45. Folosesc masina mult in oras si am foarte multe drumuri scurt cu opriri dese, in cazul asta nu folosesc centura si alarma ar fi fost un deranj. Altfel folosesc centura in mod responsabil, fara sa am nevoie de alarma.
    -1 points
  46. Si cu contra-piulita cum faci, cum o strangi? Cu alta cheie scurta nu-i asa? (De aia se poate desface oricand piulita reglajului de la actuator.. pentru ca suntem romani si merge si asa.) De ce sa platim un meserias cu aparatul daca noi stim mai bine..?
    -1 points
  47. .. ca sa bag si eu un zats in plus, daca masina are volan pe stanga atunci fabricantul ca sa ii creasca/mentina standardul, o sa inverseze comenzile pe volan pentru acele masini!? La E90 sunt pe dreapta schimbarea posturilor/comutare radio-CD-Aux/AC.. dar pe stanga e volumul.. la E60 sunt pe stanga toate? Mi-e mi se pare volumul firesc pe stanga, ca acolo ai si telefonul..
    -1 points
  48. Deci am avut dreptate in privinta TERMOSTATULUI! O clapeta in bord probabil nu se deschide.. Pe unde mai exact nu vine decat rece in spate, pe la picioare sau pe grilele din spatele cotierei?
    -1 points
  49. Cred ca la tine o sa se simta consumul prin prisma cheltuielilor pe care le faci cu problema ta imaginara.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.