Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/05/21 in all areas

  1. Este o calitate sa stii cand sa te opresti. Aparent iti lipseste. Vizionare placuta desi nu tineam neaparat sa stiu ce faci tu. Sent from my iPhone using Tapatalk
    4 points
  2. Nu mi se pare ca e cineva consternat de rulajul masinii, sigur asta ai vrut sa spui? Ideea e alta: cine face 200k km in 4 ani a luat masina sa scoata maximumul din ea si o vinde cand a expirat garantia. Asta inseamna mai mult ca sigur revizii facute la 30k km, si cel mai probabil nimic schimbat la trenul de rulare sau alte consumabile (de genul galeriei de admisie). Deci e o probabilitate mai mare ca ceva sa pice la urmatorul proprietar.
    2 points
  3. Esti in eroare, ca sa ma supar ar trebui sa-mi pese sau sa cred ca ai dreptate. E mai simplu de atat, e inutil topicul. Nu am aflat ce ma interesa si mistouri ieftine gasesc peste tot. Nu stiu cum fac altii dar eu nu cumpar ca scrie X am nevoie de 4x4 care poate fi si alta marca. Daca tu crezi ca imi cumpar ce nu mi permit iar esti in eroare, doar ca idee ca sugerezi ca as cumpara un cazan doar ca scrie BMW. Evident am gresit forumul si imi cer scuze. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  4. Esti sarcastic degeaba. Esti amabil sa precizezi si motivul? Ce am precizat sunt utile ptr. iarna, sunt necesare nu mofturi. Se poate fara pachet M e drept. Nici nu am mentionat de trapa ptr ca nu am nevoie sau ce mai zici tu. Nu am nevoie de webasto sa merg prin Bucuresti. Nu stiu cate ierni ai prins la -35 sa vezi cum e fara. Poti sa mi trimiti oricum un mesaj ptr cum am nevoie de masina configurata, pare ca tu stii mai bine. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  5. Greu e sa intelegi ce scrie bimmer. Nu i-ai raspuns omului la intrebari. - diferentiale: le-as lasa in pace momentan - cutie: pe la 120k ar fi bine - motor: 15k sau 1 an - distributie: verificata doar dar e prea devreme - restul lichid frana, antigel, freon: cam la 2 ani e indicat Asta din ce stiu eu, nu este cu nimic diferit fata de alte masini.
    2 points
  6. Salutare dragi colegi, Povestea a inceput in Octombire 2016 cand am mers la Bimmer Service pentru o constatare la motor in urma unor trepidatii ciudate la relanti. Din care a reiesit ca unul din injectoare nu este cuminte (Poza 1). Mi-au propus sa folosesc sa folosesc Aditivul pentru combustibil BMW in speranta ca poate se regleaza functionalitatea acelui injector / cilindru. Nu au promis vre'o rezolvare. Apoi in ianuarie am mers pentru o a doua diagnoza ca sa vedem daca s-a mai schimabt ceva. A doua oara valorile indicau in continuare o problema a unuia din injectoare (Poza 2). Bogdan de la Bimmer Serv. mi-a spus ca nu ar fi un motiv foarte mare de ingrijorare pe moment si ca o sa inceapa sa tacane la rece, dar dupa ce se incalzeste va functiona decent. In cele din urma va trebui schibat sau reconditionat la BOSH Autoserv. Masina nu a mai facut foarte multi km de atunci. Iar saptamanile acestea am inceput sa ma folosesc iar de ea. De ceva vreme, aud (nu mereu) un sunet de motor ca de evacuare sport atunci cand accelerez de la ~1800 pana la 2500rpm si atunci cand este in frana de motor in aceleasi turatii. Pare sa scoata acest sunet doar cand masina este in sarcina, nu foarte mult la neutru. De mentionat este si faptul ca atunci cand motorul se comporta asa, parca si cutia (in mod D) face downshift mai devreme, pare sa isi schimbe comportamentul, sau poate ca e doar imaginatia mea motorul auzindu'se mai tare. Nu simt pierderi de putere in perioadele in care face asa. (Am sa incerc sa pun curand filmari cu zgomotul produs de motor in in sarcina, turatie + frana de motor si pornire / oprire.). Poza 1 Poza 2 Trag concluzia ca incepe sa faca figuri acel injector si intentionez sa merg sa rezolv in saptamana ce urmeaza. Am inteles de la service ca injectoarele funtioneaza in tandem 1 cu 3 si 2 cu 4, si ca cel mai probabil doar unul din el este afectat iar celalalt incearca sa corecteze ce greseste prmul. Intentionez sa schimb unul din injectoare si sa reconditionez altul. Voi ce at face in locul meu ? - Inlocuire cel cu probleme si reconditionare ce de-al doilea ? - Inlocuire cel cu probleme si reconditionare a celor 3 ramase ? - Inlocuirea ambelor injectoare ? Le pot inlocui pe ambele daca va fi cazul insa nu as vrea sa schimb o piesa daca aceasta este in parametrii de functionare. As prefera sa investesc altfel acei bani. Apropos de bani, am inteles ca injectorul BMW ar costa cam 2200 de lei iar cel BOSH in jur de 1600, la acestia adaugandu-se 100-150 de lei manopera la Bimmer. E ok ? As merge pe cel BMW. Scuze daca am scris mult, Va multumesc anticipat!
    1 point
  7. El se refera ca acel fisier se pune pe stick si se obtine 1b pt generarea codului fsc
    1 point
  8. Ce are? Userul SKW de pe forum, poti sa ii scrii in privat, cred ca te poate ajuta.
    1 point
  9. Confirm, Coco este OK, schimbat distributia la un N46 in vreo 3 ore. Acelasi operatiune, cu manopera, ceva garnituri in plus si 5 litri ulei (nu prea inteleg de ce sa schimbe uleiul...) ar fi costat de peste 5 ori mai scump la gForce. Daca ar fi curatat si masticul vechi ramas pe blocul motor, ar fi fost superOK, asa este numai OK. Si da, se pricepe la Valvetronic.
    1 point
  10. De evitat genu asta de indivizi ) Pai daca o baga la fiscal, primul an este gratuit dupa tu ca cumparator platesti daca perioada a expirat. Astia de aduc masini probabil le tin si ei cat a gratuit, trag de ele daca e in stare mai buna ca doar nu o sa bage ei bani in ele si dupa le scot la vanzare. Asta am aflat si eu dupa ce am cumparat masina in luna decembrie 2020, statul roman iti calculeaza anul gratuit in functie de cat a mai ramas din anul curent, daca luam masina in ianuarie 2021 aveam gratuit tot anul. Asta e. Deci ca sa evitati probleme cu inmatricularea ca mine, trebuie actul de vanzare cumparare in ORIGINAL sau o chitanta/factura. Eu "originalul" care il aveam era cel pozat de el si semnat de mine aici dupa ce l-am scos la imprimanta. El trebuia sa il predea oricum cand a venit platforma sa ridice masina dar eu nestiind lucrurile astea, uite la ce am ajuns. Daca masina nu vine fara aceste documente, 1 astia de la birou de acte auto fac ei actul in original(varianta romaneasca) sau cum am facut eu l-am amenintat cu politia ca cu vorba buna nu vroia. Zic bine nu vrei eu atunci o sa anunt politia aici in Romania ca e deja 'caz deschis' (vrejeala ca sa-l sperii) si ei o sa contacteze acolo politia in Germania, mie o sa-mi inmatriculeze masina asa temporar iar dupa tu te descurci cu politia acolo. Dupa s-a cam razgandit. Asta e pot sa dorm si eu noaptea linistit acuma ca in ultimile 2 sapt mi-a stat gandul numai la asta. EDIT: Deci mi-a luat mai mult de 1 an sa gasesc un e39 argintiu cu cutie automata si motorul de 2.5 benzina, toate cheile si cu istorit de km curat, astea erau pretentiile mele, o masina care nici asta nu e perfecta gen putina rugina. Din tara am incercat de 2 ori, si am zis ca mai bine ma complic cu Germania. Acolo am incercat cred ca cu 40 de vanzatori privati, n-am reusit niciunu sa-l conving sa accepte cu platforma iar cu dealerii am gasit si acolo la vreo 2 cu km inapoi. Acuam inteleg de ce nu vezi e39 in mintile lui la vanzare pe net, cine il are bun il tine pentru el.
    1 point
  11. https://letmegooglethat.com/?q=S431+Interior+mirror+with+automatic-Dip
    1 point
  12. Exact. Si plata se face dupa testare. Piesele vin in 7 zile. Revin cu update dupa reparatie. Sper sa se rezolve ...
    1 point
  13. E bine asa si asa, adicĂŁ sa le pui pe cele vechi in caz ca nici de acolo nu e problema. Sunt curios si eu
    1 point
  14. Salutare! Am nevoie de cateva sfaturi pentru achizitionarea unui E70 (diesel, cutie automata), la ce sa ma fiu atent, ce motoare sunt mai fiabile, ce tip de cutie sa aleg, single sau biturbo. M-ar interesa interior sport si incalzit, webasto, pachet M si praguri. Verificarile care trebuie facute inainte de cumparare si ce ar trebui schimbat dupa? Sa caut doar modele cu distributia in fata? Bugetul este aprox. 11.000 euro. Multumesc anticipat.
    1 point
  15. Nu am zis cĂŁ am mai avut BMW ... E primul BMW și ultimul sper ( ĂŽn sensu cĂŁ n-o sĂŁ fie nevoie sĂŁ-l schimb ) Și despre testere nu am idee cum se lucreazĂŁ cu ele , adicĂŁ din ce am vĂŁzut nu e complicat deloc doar cĂŁ mna , am zis sĂŁ nu ĂŽmi bag eu nasul , sĂŁ las pe cineva care se pricepe
    1 point
  16. Deja am scris mai sus ca am inteles ideea cu pretul. Nu insist sa iau la 11.000 euro. La cererea lui edit topicul se poate inchide. Acuma stiu ce tip de motor si cutie sa cumpar.
    1 point
  17. LasĂŁ cĂŁ or fi mai bune alea cu "190k" km fĂŁcuți ĂŽn 15 ani. Eu unul nu vĂŁd vreun avantaj net al mașinii tale cu 100k km fĂŁcuți ĂŽn Ro, fațĂŁ de una cu 200k fĂŁcuți pe afarĂŁ ĂŽn regim de autostradĂŁ ĂŽntr-o perioadĂŁ relativ scurtĂŁ. ConteazĂŁ ce spune verificarea temeinicĂŁ/autorizatĂŁ. Iar faza cu cine face 50k km pe an doar ĂŽși bate joc de mașinĂŁ, e doar o presupunere.
    1 point
  18. Big mistake. EVO-ul tau desi avea o serie aiurea nu era cea a masinii, in momentul in care l-ai conectat pe masina si a primit VIN-ul masinii tale a intrat in Component Protection, adica este blocat, de aceea ai NO SIGNAL pe ecran.
    1 point
  19. Personal nu sunt de acord. Cam toate piesele AM pe care le-am folosit vreodata au avut oarece neconcordante fata de piesele OE. Caz concret: am schimbat recent la VW prietenei un stop. Pe cel OE scria VW si HELLA, asa ca am luat HELLA aftermarket, fiindca n-a vrut sa dea banii pe OE. Vorba aia, "e acelasi producator", insa stopul AM e cu 2mm mai iesit in afara fata de cel vechi, original. Da, multi vor zice "lasa ca merge si-asa", si asa este, dar nu poti considera calitatile ca fiind comparatibile. Un stop vine la fix pe caroserie, iar altul e 2mm mai iesit in afara. La fel si eu - am pus o data placute de frana aftermarket (TRW sau Jurid, nu mai retin, practic fix ce scria si pe placuta originala). Senzorul de placute nu se potrivea in prinderile originale, iar placutele erau simtitor mai proaste, asa ca dupa < 10k km le-am schimbat cu unele OE (am platit de 2 ori lucrarea, practic). La filtre nu poti vedea clar diferenta, dar, personal, sunt convins ca exista una. Poate gresesc, poate nu, fiecare e liber sa puna ce vrea. Personal am folosit doar OE consumabile si le schimb la 18-20k. Daca pui AM, la ~80% din cost, dar scurtezi inervalul de schimb iesi mai scump cu aftermarket.
    1 point
  20. Am inteles, deci pretul este considerat normal, doar ca nu merita ) Stiu ca nu recuperezi nimic la o revanzare, ma gandeam doar la update-ul de i-level sa-l fac la ei. Nu as face reviziile la reprezentanta (nu am o experienta anterioara placuta cu service-urile mari), doar la asta ma batea gandul, prin prisma i-level. Anyway, am sunat si la Service Scream (Tezparii): "da mesaj pe numarul asta cu seria si ce doresti" )) Astept sa vad, am inteles ca ar fi ok si ca pot face si update de i-level. Dupa postare am vazut ca este o regula pe forum care schimba numele service-ului ))))))) Suna promitator deja.
    1 point
  21. Mie sincer nu-mi place cum e vopsita janta aia...zici ca e sablata si vopsita asa, direct, fara sa mai fie pregatita. E plina de pori. Dar, na...ideea e sa fi tu multumit.
    1 point
  22. La X5 iti trebuie minim biturbo ca sa arati adevarata valuare! Oare cand va incepe sa se schimbe mentalitatea asta de cumparat puroaie? Ma amuza foarte tare cand ii aud pe cate unii ca vor tot felul de dotari la masini dar bugetul lor este de...maxim avans la o masina cinstita.
    0 points
  23. Chiar daca unele dintre replici par sarcastice si rautacioase, comentariul lu edit a fost chiar haios si de bun gust, lumea nu iti vrea raul. 20k este chiar pretul in jurul caruia ar trebui sa te invarti si neaparat luat din Germania, greu sa gasesti ceva onest in tara. Vizavi de motor e mai fiabil, poate un 3.0D comparativ cu 4.0. In bugetul indicat de tine ar fi mai bine sa iei o clasa mai mica, spre seria 3 in nici un caz X5, care nu va fi decat o gaura permanenta in buzunar. Daca iti permiti unul mai nou, intretinut, cu km mai putini, atunci e altceva, oricum X5 destul de scump la intretinere dar sunt masini robuste daca sunt intretinute corect.
    0 points
  24. Ia si inchide topicul asta, ca se pare ca tin eu mai mult ca tine la banii tai. Nu ai ce x5 sa cumperi in mintile lui fara macar 20.000, decat unul cu km dati inapoi de 2 ori si efectiv o masina cu atatea probleme incat trebuie dusa la casat si care evident a fost batjocorita si carpita in ultimii 3 ani Ti-a explicat Radu.
    0 points
  25. Salut, Iti spun parerea mea, care poate nu va fi pe placul tau. 11k de euro nu e buget de X5, nici macar de E70 in mintile lui. Apoi daca alegi sa cumperi una din Romania 99% vei lua o gherla e un model extrem de samsarit, ca orice model BMW dezirabil dar vechi. Preturile pieselor sunt mari si la o masina cu km necunoscuti si intretinuta prin paduri vei avea mari sanse sa pice una alta. Vrei ceva dotat si intretinut corect, eventual facelift, uita-te pe mobile sa vezi cam care sunt preturile. Peace
    0 points
  26. Tu nu te supara, eu nu prea stiu sa spun si astfel incat sa se simta interlocutorul bine. Doar sa au grija ca tu daca platesti cu 1 in fata, nici masina nu are cu mai putin de 3 in fata, indiferent ce scrie pe bord. Si apoi poti estima si cu ce mai vine la pachet
    -1 points
  27. Bogdan s-a suparat. E de inteles dorinta de a avea ceva, am trecut si eu prin treaba asta si am tot dus-o asa pana pe la 39 de ani, cand am facut un echilibru in viata. Perioada acuta a fost intre 34 si 39 cand cheltuiam pe chestii inutile mai mult decat castigam doar pt ca parea ca asta cere societatea. Maximul a fost cand m-am imprumutat de 13.000 euro pt un obiect care costa la noi 16.500, m-am urcat in avion sa il iau din locul in care costa mai putin, scapam si de tva, plus ca primeam un discount. E un obiect care sta pe un soi de masa, se devalorizeaza si nu mi-a imbunatatit viata cu nimic, iar acum decizia aia de atunci ma frustreaza. De asta sa bagi o suma de bani munciti din greu intr-o masina care nu mai e masina, doar ca sa scrie X5 pe ea, si care cere alte costuri colosale pt a sta pe linia de plutire, este gresit. Dar cred ca ai inteles deja opinia oamenilor
    -1 points
  28. Eu nu i-as lasa sa se distreze cu presupunerile lor absurde.. Zgomotul clar se aude cand tragi usor de volan. Cum sa fie planetara?? ...Sincer, zgomotul este similar cu acela cand pompa directiei hidraulice lucreaza la rotirea usoara a rotilor. O poti auzi cum bolboroseste lichidul, de aceea am intrebat. Intuiam 90% ca o sa spui nu, e electrica. Apoi tot 80-90 garantat e de la caseta.. sau ceva la directie s-a uzat prematur, mai ales ca tu insuti zici ca merge parca un pic mai greu in ultimul timp.
    -1 points
  29. Indiferent ce ar fi, sa nu renunti la pachetul M, praguri si interiorul sport. Arata altfel masina configurata asa, iar Bmw-urile care arata oricum, nu sunt BMW-uri. Biturbo obligatoriu, ca sa aiba forta. Mai sunt fraieri care scot nasul si trebuie dat peste bot Interiorul incalzit, webasto aduc un confort f bun iarna. Poate ar trebui sa cauti unul cu trapa. Mai ales cea panoramica da o senzatie de spatiu f mare si luminozitate. Sa fii atent si la instalatia audio. Sa fie una misto.
    -3 points
  30. Scuze Ai nevoie de 4x4 si te-ai gandit la X5. De regula, nu e asa. Lumea are de fiecare data nevoie de bmw si apoi de 4x4. A nu se intelege gresit, doar ca eu sunt de parere ca este imposibil de a gasi un e70 care sa fie bun si sa coste sub 20k. Unul care are consistent sub 200.000km reali, a fost intretinut, atata costa. De asta zic ca acei bani munciti, ii vei pierde alaturi de altii. Nu este vorba de a-ti permite. Hai ca ma pun la un film!
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.