Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/08/21 in all areas

  1. Salut, Poti sa dai mai multe detalii "a luat-o pe ulei": - Cat timp a stat turata? - A mai ramas ulei in baia de ulei? - turbina a fost verificata cu presiune de ulei de minim 3bari? Atunci cand masina o ia pe ulei, ajunge ulei in camera de ardere. In majoritatea cazurilor de vina este turbina care pierde ulei pe la ax spre admie aer, astfel ajungand uleiul in camera de ardere. Un alt caz ar fii filtrul epurator, mai ales daca este unul modificat pentru a recupera uleiul intr-un recipient care trebuie golit periodic. Daca nu se face operatia de golire, acesta se umple si uleiul ajunge in admisie, pe traseul de admisie inaintea intratii in turbina. Un alt caz, destul de rar intalnit, este fisurarea chiulasei intre circuitul de ulei si camera de ardere. fiind doar la un piston, de obicei nu se tureaza singur motorul dar apare fumul albastrui. Culoarea fumului este foarte importanta. Am inteles ca in cazul tau a fost un fum alb - asta duce catre motorina nearsa - un injector ramas blocat pe deschis, arunca motorina in capul pistoanelor (nu o mai pulverizeaza) creeand fenomenul de supraturare cu fum albicios pentru o perioada f scurta de timp cu mult fum alb.
    5 points
  2. Pe bune?Comparam Mazda cu Bmw?Pfff...
    1 point
  3. Vandut , se poate inchide , Multumesc !
    1 point
  4. 1 point
  5. https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1675929 pe prima paginĂŁ sunt link urile cĂŁtre firmware uri pt cutiuțĂŁ
    1 point
  6. Eu resimt sutul ala, cand schimba din 1 in 2; GM 5L40-E, fiind cutia cu pricina. Simt si cum se "incordeaza" masina cand schimb D/N/R. Cica ar putea fi problema la solenoizi.
    1 point
  7. Bun acuma vreau sa schimb uleiul din cutie + capacul si filtrul. Am sa incerc sa descriu cum se manifesta cutia poate cineva are idee daca este o problema mecanica in cutie. Problema este cu viteza a 2-a simt ca un fel de sut, o ezitare cand da sa o dea pe a 3-a de cand am luat masina, prima data am zis ca e in capul meu dar dupa 2500 km parcursi aproape, cred ca chiar este o problema. Pe linie dreapta, daca accelerez la 2000, 3000 de ture cand plec cu a 1-a de pe loc, schimba totul lin pana in a 5-a. Pe linie dreapta, daca accelerez la 1200-1500 de ture din 1-a in a 2-a intra bine, cand ajunge in a 2-a si da sa o dea pe a 3-a ezita timp de 1-1,5 secunde timp in care simt ca un sut din spatele masinii, nu patineaza, nu se aude vreaun zgomot dar iti da senzatia aia ca nu a vrut din prima. Pe linie dreapta, daca plec turat la 5000 toata vitezele le schimba destul de lin. In curba de 90 de grade daca decelerez din a 5-a, a 4-a sau 3-a in a 2-a, ridic piciorul din gaz, si apas iara destul de lin acceleratia dupa ce am luat curba iara problema isi face prezenta dar mai putin. Tot aici este valabil si pentru sensuri giratorii. Alte detalii, nu face tot timpul asa si parca face mai mult cand e motorul cald decat cand e rece. Pe modul manual problema persista in toate situatiile de mai sus la fel. Sutul de simte si mai tare in special cand masina este la deal, la vale este inversul, se simte foarte putin spre deloc. Alte probleme sesizate, am sa schimb si tampoanele cutie + bucsa aia de la cardan. Cand schimb pe loc din R in D si din D in R se simte clar ca nu mai amortieaza tampoanele alea, se simte cuplul cutiei in caroserie... nu face chiar atat de rau(cred) dar se poate simtii oricum destul de clar. Poate ca si astea contribuie la problema. Am incercat se resetez adaptarile ei, eu cam merg ca melcul cu masina parca schimba mai repede si subtureaza unpic, dar problema tot persista. Inainte nu-mi dadea a 5-a sub 70, acuma imi da si la 65. EDIT: Sutul se simte ca la o cutie manuala, de ex cand esti in aceleratie si calci un pic ambreiajul, iti taie din cuplu iar cand dai drumu iara la pedala de ambreiaj revine dinou la cuplul maxim.
    1 point
  8. Brrr urata mai e. Totusi, nu as fi foarte surprins sa scoata o bazaconie de genul.
    1 point
  9. desigur, au aparut toti cei 1,000 km de autostrada construiti in 2020 in Romania. In sfarsit pot sa folosesc navigatia masinii, cu versiunea 2020-3 ma rataceam foarte usor cu atatea giratorii suspendate si iesiri de autostrada.
    1 point
  10. Nu se mai poarta toba sport si nici subwoofer in portbagaj ... cu aia 300 lei mai bine schimba lichidul de frana .... sau uleiul din cutie ... scoate prietena/sotia la iarba verde , sau poate am imbatranit eu si vad altfel lucrurile ...
    1 point
  11. De evitat genu asta de indivizi ) Pai daca o baga la fiscal, primul an este gratuit dupa tu ca cumparator platesti daca perioada a expirat. Astia de aduc masini probabil le tin si ei cat a gratuit, trag de ele daca e in stare mai buna ca doar nu o sa bage ei bani in ele si dupa le scot la vanzare. Asta am aflat si eu dupa ce am cumparat masina in luna decembrie 2020, statul roman iti calculeaza anul gratuit in functie de cat a mai ramas din anul curent, daca luam masina in ianuarie 2021 aveam gratuit tot anul. Asta e. Deci ca sa evitati probleme cu inmatricularea ca mine, trebuie actul de vanzare cumparare in ORIGINAL sau o chitanta/factura. Eu "originalul" care il aveam era cel pozat de el si semnat de mine aici dupa ce l-am scos la imprimanta. El trebuia sa il predea oricum cand a venit platforma sa ridice masina dar eu nestiind lucrurile astea, uite la ce am ajuns. Daca masina nu vine fara aceste documente, 1 astia de la birou de acte auto fac ei actul in original(varianta romaneasca) sau cum am facut eu l-am amenintat cu politia ca cu vorba buna nu vroia. Zic bine nu vrei eu atunci o sa anunt politia aici in Romania ca e deja 'caz deschis' (vrejeala ca sa-l sperii) si ei o sa contacteze acolo politia in Germania, mie o sa-mi inmatriculeze masina asa temporar iar dupa tu te descurci cu politia acolo. Dupa s-a cam razgandit. Asta e pot sa dorm si eu noaptea linistit acuma ca in ultimile 2 sapt mi-a stat gandul numai la asta. EDIT: Deci mi-a luat mai mult de 1 an sa gasesc un e39 argintiu cu cutie automata si motorul de 2.5 benzina, toate cheile si cu istorit de km curat, astea erau pretentiile mele, o masina care nici asta nu e perfecta gen putina rugina. Din tara am incercat de 2 ori, si am zis ca mai bine ma complic cu Germania. Acolo am incercat cred ca cu 40 de vanzatori privati, n-am reusit niciunu sa-l conving sa accepte cu platforma iar cu dealerii am gasit si acolo la vreo 2 cu km inapoi. Acuam inteleg de ce nu vezi e39 in mintile lui la vanzare pe net, cine il are bun il tine pentru el.
    1 point
  12. In sfarsit, mi-am pus azi numerele finale pe masina, m-au terminat astia cu birocratia.
    1 point
  13. De acum pot sa iau toate minusurile pe acest forum. Satisfactia unei probleme rezolvate, e excelenta. La mai multe rezolvari! Multumesc de apreciere!
    1 point
  14. LasĂŁ cĂŁ or fi mai bune alea cu "190k" km fĂŁcuți ĂŽn 15 ani. Eu unul nu vĂŁd vreun avantaj net al mașinii tale cu 100k km fĂŁcuți ĂŽn Ro, fațĂŁ de una cu 200k fĂŁcuți pe afarĂŁ ĂŽn regim de autostradĂŁ ĂŽntr-o perioadĂŁ relativ scurtĂŁ. ConteazĂŁ ce spune verificarea temeinicĂŁ/autorizatĂŁ. Iar faza cu cine face 50k km pe an doar ĂŽși bate joc de mașinĂŁ, e doar o presupunere.
    1 point
  15. Multumesc de intrebare! Macar cuiva ii pasa... in sfarsit :frantics: Ca politia sau pe unde am intrebat nimanui nu-i pasa. Deci... am sa scriu varianta scurta... eu o dau si p-aia lunga da hai... Problema este urmatoarea. Greseala nr #1 Gigel vanzatorul din Germania pentru ca sunt prea comozi nu a mai pus semnatura in josul paginii. Eu cand am pus-o pe maica-mea sa semneze contractul am zis ca bucata aia nu e importanta asa ca nu am pozat-o. Greseala nr #2 Ala cu platforma... banuiesc ca atunci cand a luat masina, era datoria lui sa se uite pe ce dracu de masina ia. Neamtul ca asa sunt ei oameni corect, a zis ca masina se duce spre Romania si nu a dat nici factura, nici chitanta... si nici nenorocitul ala de contract in original. Cred ca fac vreo manevra ei acolo si nu a inregistrat ca masina aia s-a vandut ca sa nu plateasca taxe... dracu stie de ce nu a dat actul ala in original! Greseala nr #3 Eu cu maica-mea am zis... hai ma sa vedem si ce tot vorbeste lumea ca e atat de complicat cu inmatriculatul... hai ca umblam amandoi. Masina am pus-o pe numele lu maica-mea ca eu (31 de ani) plateam 2000 de lei asigurare pe 1 an, maicamea 66 doar 500 de lei. Inima mea de roman na... am bagat saraca femeie la mijloc. Bun, acuma toata ghiseele, RAR, politie pt numere rosii... nimeni nu a zis nimic ca e ceva cu actele, cand a fost vorba sa-mi ia banii astia, nimeni nimic. S-a trezit nea Caisa ala cu inmatricularile sa zica el fix cand sa dea numerele ca actul ala este un fals... si ca pana la urma ca e suficient doar o semnatura in josul paginii adica la copia aia de o aveam care de fapt tot o copie dupa o copie era... Noi adica eu cu maica-mea am zis ba noi suntem aia corecti, hai sa-l contactam pe vanzator si sa ne puna el semnatura si sa NU O PUNEM NOI... CA ASA E CORECT. Si uite asa copia aia a devenit o copie dupa copie dupa copie de nu se mai vedea dracu nimica pe contract. Am fost cu aia... Nu! Ca ce e asta... ca vrea originalul. Dupa am zis ok... hai sa dam tot dosarul la astia cu birou de acte si inmatriculari ii lasam pe aia. Astia suna dupa vreo 1 sapt sa zica ca SEMNATURA E GRESIT PUSA CA E PUSA PE STAMPILA... CA NEA CAISA VREA ORIGINALUL. Zic ok hai sa incerc sa-l contactez iara pe nea vanzatorul si sa-l rog frumos sa-mi trimita dracu originalul p**ii mele care el oricum nu-l mai are da sa faca macar altu. Ala o tinea pe a lui ca ti-am dat tot ce trebuia ca nu stiu ce... Si aici am ramas cu ultima varianta... L-am amenintat cu politia din Germania + ca sun si-mi angajez avocat acolo daca nu-mi da contractul... Politia insusi ne-a zis sa-i zicem asa, si daca nu vroia atunci cealalta varianta sa depun nu stiu ce plangere la consolatul German la Bucuresti sa astept 1 luna dupa raspuns si cu acel raspuns trebuia sa ..... POVESTE LUNGA DE TE DOARE CAPUL. Luni imi trimite contractul de v/c cu toate semnaturile si stampilele din lume pe el in ORIGINAL si ma voi duce PERSONAL la inmatriculari cu maica-mea iar daca ala nu vrea... cred ca o sa ma vedeti la stiri. TOATA TAMPENIA ASTA pentru o nenorocita de semnatura... ba ca nu e acolo, ba ca e pe stampila, ba ca nu stiu ce. Ma duc sa ma plimb putin cu masina... intre timp i-am resetat toate valorile alea 'Reset values' am gasit eu ceva cu ISTA si masina fuge mai tare acuma cand o calc Pe mine ma interesa sa invete dinou cutia automata stilul meu ca in curbele(mai ales sensuri giratorii) de 90 de grade imi da unpic de sut(in fund) din spate cu a 2-a spre a 3-a... Acuma ca am aproape 2000 de km cu ea facuti si m-am obisnuit cu masina, eu zic ca sutul ala nu e ok. Sper sa se rezolve cand o sa-i schimb ulei-ul si filtrele... da hai mai intai sa pun dracu numerele pe masina! Offf doamneeee! AA si i-am tot bagat benzina de 95 in ultimul timp, motorul cu siguranta merge mai bine cu aia de 100, la rece mai ales se simte unpic zgomotos.
    1 point
  16. Pe mine la g30 cel mai mult ma deranjeaza sunetul de tabla goala, de ieftin ca de logan, cand inchizi portiera. Doamne fereste sa ai si geamul coborat de tot, sa se miste si ala prin portiera. Nu stiu cum e la mercedes, insa sunetul de audi A1 care de fapt e un vw polo, se aude mai sanatos.
    0 points
  17. salut.. am si eu un e46 318d si as vrea sa i pun o toba finala sport sa se auda calumea chiar daca o sa ma deranjeze la drum lung, dar sa fie pana in 300 de lei, ajuta ti ma sa aleg pentru ca nu stiu ce sa iau.. mulțumesc din suflet
    -1 points
  18. Am modificat eu cu bimmercode
    -1 points
  19. Ai grija ce-ti doresti Un coleg de munca si-a luat o Mazda CX5 si sta toata ziua cu ea prin service - discuri peste discuri schimbate (zicea ca schimbase 3 sau 4 seturi, un set la fiecare cateva mii de km), farurile ii bat in copaci dupa multe reglaje, probleme cu servo, si toate astea pana in 20k km parcursi. Poate vor colabora la motoare, cum au facut si cu Toyota, dar la restul masinii nu. Nu-ti mai place G30-ul?
    -1 points
  20. Cum arata rezervorul acela in care se aduna uleiul sa il verific si eu..? Sau e vorba de ceva modificare pe care nu a facut-o constructorul ci proprietarul? Ar fi interesant de vazut cum arata asa rezervor. Eu stiu ca exista doua modele de filtre de epurare. Unul vortex si unul cu pasla.. De final, eu inclin sa cred ca turbina e cea care a facut fumul alb. (El a ramas fara ulei in motor nu fara motorina... Motorina daca iesea nearsa pe la piston.. nu se transforma in fum alb ci fum negru, ca asa e la diesel cand se arde motorina nearsa...)
    -1 points
  21. https://www.team-bhp.com/forum/technical-stuff/204960-diesel-engine-runaway-what-how-stop.html
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.