Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/07/23 in all areas

  1. Mergi la service.
    2 points
  2. Salutare, Se vinde masina familiei – BMW 530i xDrive Sportline, 252 CP, 2.0 benzina, serie motor B48, G30, prima inmatriculare 11.2017, in prezent 108.000 km. Masina a fost cumparata pe 30.09.2021, la 86.300 km de la Automobile Bavaria Baneasa – Premium Selection, astfel, masina beneficiaza de garantie BMW pana pe 30.09.2023. Masina a fost folosita preponderent extern, fiindca home office, a mancat doar OMV MaxxMotion 100, a vazut peisaje frumoase si se vinde fiindca se doreste trecerea la fratele mai mare si gras, X5. La momentul cumpararii i-a fost atribuita categoria de Premium Selection si inainte de livrare au fost schimbate urmatoarele: (pot dovedi prin istoric cheie, bord): Discuri si placute fata si spate noi; Ulei, filtru ulei, lichid frana; Filtru aer; Flansa cardan; Clapete ghidaj aer. I-am achizitionat jante M Sport de G30 FL, Apple Carplay, cumparat inca un an de Connected Drive, infoliata grila pentru a inchide pachetul Shadow line din fabrica de pe ea, detailing exterior si interior, presuri originale BMW Seria 5, tavita portbagaj, folie fumurie geamuri spate ceramica si schimbat pielea de pe volan cu perforata pe lateral. La fix un an de la achizitie s-a facut revizie completa la Proleasing Ploiesti la 99.500 km reprezentata de: Filtru aer; Filtru habitaclu; Ulei nou (nu cred in cei 30k pe care ii recomanda BMW); Lichid frana nou si test pe banc franare; Inspectie tehnica totala; Poze aici: https://postimg.cc/gallery/B1M0RSz/c03a735e Contact: PM Pret: 35.500 eur Enumar mai jos unele dintre cele mai importante dotari ale masinii: Pachet Sportline cu ornamente Shadow line (volan sport cu padele, reglabil electric, bandouri iluminate Sportline, etc) Scaune Confort, full electrice, cu memorie sofer si pasager, ventilate si incalzite; Faruri Led Adaptive (camera suplimentara, urmareste drumul si directioneaza lumina in functie de nevoie, asistent faza lunga); Sistem de sunet Harman Kardon, se aude impecabil; Sistem de navigatie professional 4k, ecran mare + display digital complet cu diverse moduri de condus, Apple Carplay activ si Video in Motion); Innovation package (Real Time traffic information, incarcare wireless telefon, Remote Services, Concierge services); Incalzire auxiliara cu motorul oprit - se poate seta din aplicatie de la distanta; Setari Confort, Eco Pro si Sport (cutie, viraje); Active Cruise Control - urmareste masina fata, franeaza si accelereaza singura, etc; Driving Assistant, Pedestrian alert, Collision Warning; Aer conditionat 4 zone; Afisaj control pneuri; Lumina ambientala interior + exterior; etc
    1 point
  3. Cu pierderea aia probabil in 5 ani vei pierde cam jumătate din toată cantitatea de ulei. Stai liniștit..aveam pierdere si inca am, parca mai mare decât ai tu, la toate 3 garniturile. Dupa vreo 3-4 ani când am schimbat uleiul din grup, din 1000 ml, mai erau 750-800 ml. Fa o când ai vreme, nu e graba. Nu ma costa nimic manopera la service, însă la cat e de munca, imi e greu sa “ma” apuc.
    1 point
  4. Poti sa faci ce roll back vrei , la g-uri se vede ca a fost umblat. Cum am mai spus si mai sus dupa 2019 parca nici nu mai poti rescrie nimic doar piggy back
    1 point
  5. Buna comparatia. Daca nu ai hardware-ul nu prea ai unde sa te duci doar software zilele astea!
    1 point
  6. Pai sant 3 simeringuri de toate,2 pe planetare si una pe cardan.Eu vad doar o usoara umezire cu ulei,nu sant picaturi care curg efectiv.Eu am avut la e 91 asa ceva dar umezea pe la imbinarea celor 2 carcase ale dif.Am verificat nivelul de vreo 2 ori si era plin ochi ,nu se pierde nimic semnificativ .Daca nivelul e ok eu zic ca mai poti umbla fara sa pui in pericol diferentialul.
    1 point
  7. Salut, Problema poate fi mica sau mare, fara o constatare pe elevator cam greu sa-si dea cineva seama ce se intampla acolo. Poti sa ai o simpla garnitura cu problema, poate fi ceva mai serios. Oricum ar fi, trebuie remediata rapid pentru ca ceva mic poate deveni ceva mare si scump. Risti sa pierzi tot uleiul din grup si atunci chiar o sa fie scump. Tine-ne la curent. Bafta!
    1 point
  8. Ca si in industria IT-ul unde sporul de performanta prin overclocking este aproape infim in ultimii ani, industria auto a luat-o pe acelasi drum....
    1 point
  9. atunci e destul de simplu pune ceea ce te face pe tine fericit si impacat. eu iar fac parte din tabara celor cu soft custom facut pe masina si pana in ziua de azi 0 probleme. cand te gandesti ca sunt atatia oameni care folosesc soft-urile custom la etape de drag race si pica ambreiaje , cutii , planetare ( orice altceva mai putin turbine ) , daramite tu care ii dai o blana care sa o poti duce macar prin 3 trepte de viteza ca nu iti permite patria noastra draga de mai mult... ce se poate intampla la tine ? Daca Race Box-ul acela te face sa dormi seara linistit go for it ( cu toate ca si eu ma alatur celorlati colegi care nu sunt adeptii powerbox-ului / race box sau cum ii zice . Sa nu intelegi ca si cum postarea mea te ataca in vre-un fel departe de mine acest gand
    1 point
  10. Claudiu, te felicit pentru abordarea pragmatica. Consider ca ai luat o decizie corecta. In opinia mea, ECU-urile moderne sunt atat de complexe, incat niciun tuner nu mai are resursele (de timp si financiare) necesare pentru a dezvolta si testa in mod corespunzator un remap. Pana si firmele consacrate de tuning, cu istorie de zeci de ani, au dificultati in a oferi solutii pentru modelele noi. Hartge a inchis business-ul, Alpina a fost cumparata de catre BMW. AC Schnitzer si G-Power inca mai sunt pe piata, dar ofera solutii de tuning motor la preturi semnificative. Oricat de mult ar fi "umflat", un astfel de pret reflecta si un anumit cost de dezvoltare - implicit o atentie pentru detalii. Pe scurt, cu tot regretul, nu putem decat sa constatam ca vremea tuning-ului a cam apus.
    1 point
  11. @claudiu1892 te strezezi prea mult si inutil parerea mea. Daca e vreo pb la motor, va pica ceva cu sau fara soft. atata timp cat nu mergi "la blana" tot timpul si utilizezi masina normal, cu cap si rational, folosesti plusul de putere doar cand e nevoie ( depasiri, etc ) nu la fiecare semafor, daca softul e facut cu cap, cu toate limitarile necesare, si protectiile aferente, daca nu e impins la maxim ( mai sunt si pasionati de astia care scot si ultimul magar din motor ) parerea mea e ca nu are rost sa-ti faci griji, si sa te bucuri de masina. Eu as face oricand o resoftare in detrimentul unor powerbox-uri care sunt universale, si sunt facute sa se muleze pe orice masina, cand softul e facut exact pe masina ta. Eu personal am deja peste 300k km cu masini resoftate si nu am avut absolut nicio problema cu niciuna. Revizii la timp, maxim 10k km, filtre si ulei de calitate, nu fortat masina la rece, lasat sa se raceasca dupa o tura mai in forta, chestii de bun simt si normale pentru orice masina. Urmeaza si la mine la M40d un Stage 1, numai sa scap de rechemarea cu EGR si racitor
    1 point
  12. Salut, Las asta aici, poate o ajuta pe cineva intr-o zi. In ultimul an, din ce in ce mai des am avut cele 2 erori de mai jos: 4933 DDE: Air system, air to EGR mass flow, plausibility 497D Pressure sensor, plausibility while afterrunning: Exhaust pressure before turbocharger not plausible with ambient pressure Motorul - N47 2010. DPF isi facea regenerare normal, masina tragea normal - doar imi stateau pe cap cele 2 erori pe care le tot gaseam din cand in cand, in ultima perioada din ce in ce mai des. Am inlocuit senzorii de presiune de dinainte de DPF si de la turbina - acelasi comportament. La un moment dat am banuit EGR ca este blocat - dar la toate testele din ista se misca usor. La miscare cu degetul - nu parea blocat si toata cursa era lina cu revenire brusca atunci cand ii dadeam drumul din pozitia de maxim deschis. Incepusem sa suspectez senszorul MAF dar revenind la valva EGR - am dat cu wd40 din abundenta, tinut in benzina o noapte - am remarcat ca cel putin o luna de zile nu a mai aparut eroarea si am inceput sa suspectez EGR ca are probleme. Am desfacut-o din nou, tinuta in diverse solutii de curatire - dar tot dadea eroare. Racitorul de gaze si traseul de bypass erau extrem de curate, doar un strat subtire de funingine. La un moment dat am zis ca asta e, i-o fi ajuns 180k km si am comandat alta valva EGR oem. De atunci s-au parcurs 2000km si nici urma de eroare. Inca un comportament ciudat al tensiunii pe baterie - scadea sub un anumit prag setat de mine pe o alarma care trimitea automat alerte cu diversi parametrii cand aparea o situatie monitorizata. De cand am inlocuit EGR-ul - nu am mai primit aceasta alerta. A fost ciudat ca la testele de ISTA si la inspectie vizuala totul parea ok dar de fapt sa nu fie. Poate ajuta pe cineva care isi bate capul cu aceleasi 2 erori. Numai bine, paul
    1 point
  13. Dupa mai multe teste, loguri si monitorizari ale valorilor senzorilor, azi am luat decizia sa fac reverse la remap. Catalin a fost foarte ok si mi-a pus softul original al masinii inapoi, si mi-a restituit si suma achitata initial. Motivul pentru care am luat decizia asta e unul subiectiv. Desi masina tragea mai bine, iar cei 80-90Nm si 25-30cp se simteau f bine la turatii mici, nu vreau sa-mi asum o presiune turbo asa de mare (in unele situatii ajungea si la 1.6-1.7 bari) pe termen lung. Softul original e limitat la 1.3 bari si consider ca asta este si limita safe pentru motorul asta. Ce am mai observat dupa revenirea la softul original sunt urmatoarele lucruri: - temperatura apei(antigelului) a scazut de la 105-112 C la 99-105 - temperatura uleiului a scazut de la 105-110, la 98 - 102 O sa ma gandesc la o solutie piggy back - gen JB4 sau RaceChip - la astea se poate controla din aplicatie cand vrei sa ai putere mai mare sau nu. Acum, gandind la rece, nu prea imi convine ideea de remap permanent.
    1 point
  14. Eu folosesc carplay recunosc , dar cand plec afara din tara folosesc harta normala ca imi apar semnele plus informatii trafic si mai ales prin serbia macedonia internetul e o avere. eu recomand.
    1 point
  15. Sa știi ca ai dreptate, după ce am mers cu mașina unui coleg echipata cu rft, îmi pare rău că nu am cumpărat și eu rft, păcat ca am văzut târziu postul tău. Personal mi a plăcut mai mult f10 cu rft, mai țapană mașina...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.