Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/20/23 in all areas

  1. Am cateva zile la test drive masina. i5 deocamdata, apoi si termicul. Am termenul de comparatie proaspat pentru ca sapt trecuta am avut cateva zile noul E Class. Interiorul este mai pe placul meu decat Mercedes, insa e o chestie de gust. 601 cai sunt de ajuns.
    3 points
  2. Superb... eu zic sa vorbesti cu un avocat
    2 points
  3. Am luat display-ul de pe OLX de la cineva din Constanta cu 1500 de lei. Am urmat procedura din video-ul asta, nu am mai scos modulul de la clima, doar trim-ul cu gurile de ventilatie si ai acces la cele doua suruburi T15 care tin display-ul.
    2 points
  4. Imi arata 410 km cu bateria 100%, dar sa tinem cont ca are peste 3000 de km si e M60, deci cam toti care au mers cu ea cred ca au tras de ea la acceleratie, nu s-a mers la consum.
    1 point
  5. Nu inteleg, pe 15 octombrie ai schimbat racitorul pe rechemare? Oricum cauta un avocat, daca ai schimbat racitorul si dupa a luat foc este cam ciudat, oricum tu trebuia la km aia sa cureti galeria sigur era plina de calimina, efectiv blocata. Acum am vazut deci nu l ai schimbat racitorul. Pai dureaza mult sa vina cel nou deoarece este alta rechemare si au schimbat producatorul racitorului, cum are garantie 15 ani, este cu totul alt racitor. Acum se inlocuieste la toti direct, nu cum faceau inainte cum aveau ei chef daca le dadeai sau nu spaga. Sunt 2 rechemari acum, rechemare pe update de soft cica ceva protectie sa nu ia fac masina si pe racitor. Tu sigur aveai update si pe soft, nu ti au facut nici macar update ul de soft?
    1 point
  6. Nu mi se par ceva cocalaresc, sunt destul de discrete cand le vezi live, si la Benz si la BMW.
    1 point
  7. Glumesc, masina este o bestie. Probabil cand o sa iau termicul o sa fiu dezamagit, trebuiau sa mi le dea invers
    1 point
  8. Chestia cu racitoarele e dezasteuoasa la bmw. La 20d-ul pe care l-am avut, am svhimbat prima data pana in 70.000km. Pierdea antigel. Apoi a schimbat fratele la 95.000 (iar pierdea antigel). Si toamna asta, la 120.000, i a venit chemare sa schimbe iar, deci reprezentanta a avut initiativa. Acum nu pierdea antigel insa poate au avut un model nou de racitor. E doar speculatie.
    1 point
  9. Pentru comparatie. Culoarea similara Langa Bucuresti, nu am limita.
    1 point
  10. Mașina am cumpărat o din Berlin acuma un an și două luni dar am înmatriculat o in Romania.Am aflat de rechemare de la BMW Romania și a fost făcută pe data de 15 octombrie anul acesta,exact cu o lună înainte să ia foc mașina.As vrea sa ii dau in judecata in Romania pentru că acolo a fost înmatriculată mașina. Mașina nu consuma antigel și mergea foarte bine.Chiar acu o luna am schimbat filtrele și uleiul la ea și nu avea absolut nimic.Nu am schimbat nimic ce tine de răcitor și galeria de admisie.
    1 point
  11. Eu sa incerca sa ii dau in judecata. Masina consuma antigel? Ai curatat galeria de admisie de curand? Sigur totul a plecat de la racitor. Racitorul l ai schimbat vreodata? Intreb deoarece rechemarile sunt de vreo 4-5 ani, acum fiind alt model de racitor cu o noua rechemare. Eu la g30 l am schimbat de 2 ori racitorul cu egr ul, ultima data cu modelul cel nou.
    1 point
  12. ai dreptate ,m-am incurcat singur
    1 point
  13. Am mers azi cu el, relativ ok masina ,de mentionat ca m-am focusat pe condus nu m-au interesat butoane si alte nebunii, si am mers un pic pe camp si DN comparatia o fac cu fostul Patrol cu care am bagat ceva km . Overall e o masina interesanta cu ceva mici "probleme" la masina de drive test care banuiesc ca a fost "omorata" in diverse moduri aka bagata in namol pana la geamuri : -motorul la rece suna "dubios" as adica se auzea un fasait undeva acolo ca si cum un ventilator atingea de ceva as zice namol intrat pe acolo -usa stanga spate butonul ramnea blocat in deblocam a da Dacia dat mai tare si sarea butonul ala de inchizi/deschizi cel mai probabil again namol pe acolo . Cutia e relativ scurta sau asa mi-a parut, se conduce mai mult sau mai putin ca un Patrol , ca si manevrabilitate Patrolul e un pic peste cred, ca si comfort la rulat as zica ca Grenadier e un pic peste, la motor clar Grenadier .Oarecum tricky de mutatat in 4x4 low masina scoate niste sunete enervante cand nu ai place "ceva" ideea e ca , cumva trebuie sa ghicesti nu prea apare vreun martor pe acolo sau eu nu am observat . Ar fi fost misto sa pot prinde unde weekendul asta cand avem ceva iesire in teren dar clar nu se poate si nici nu am intrebat .
    1 point
  14. deci o medie de 4k/Eur pe an all inclusive sau mai usor de digerat ar fi cca 350Eur/luna pentru a parcurge o medie de 1000km. Nu e mult in conditiile in care tu in banii acestia ai si Casco inclus. Initial cand citesti pare o suma mare, dar cand te apuci de defalcat iti dai seama ca pentru o astfel de masina e mai degraba foarte rezonabil as zice tinand cont ca in tot acest timp te-ai folosit cu placere de ea, ai avut confort, siguranta si ceva joy of driving, chiar daca e doar un diesel. Categoric, cu cat faci mai multi km cu atat o sa scada si costul long term, de asta e bun diesel-ul.
    1 point
  15. haha, sincer eu am crezut ora care o setez e ora la care sa porneasca incalzirea, acum are sens de ce 10-15 min mai tarziu cand ajungeam la masina era rece, cu o umbra de caldura, am zis ca poate e vreo problema... Am avut 2-3 incercari cand era cald, dar cred ca a fost o coincidenta ca am ajuns mai repede la masina. Peste weekend, si azi, am ajuns la masina la ora programata, cald si bine :).
    1 point
  16. Buna ziua, Săptămâna trecută mi-a luat foc din mers un X5 din 2016(2.5XD Diesel 231 CP) pe autostrada A8 in apropiere de Stuttgart.Eram cu nevasta și băiatul de un an și jumatate în mașină dar am reușit să scăpăm teferi.Am aflat de la BMW că am avut rechemare pentru ea chiar acum 3 săptămâni dar inca nu am primit foaie acasă.Masina avea 255 000 km dar până la 220 000 km toate reviziile au fost făcute la BMW.Nu am avut Casco și aș vrea să dau in judecata BMW.Crede- ți că aș avea vreo șansă? Va mulțumesc!
    0 points
  17. La schimbarea pe care a facut o fratele la 95.000, cand masina pierdea si antigel, l-a pus sa semneze ca nu mai merge cu ea. A plecat la salzburg pe propria piele si a facut 3000km. La schimbul de toamna asta, l a chemat masina fiind in regula si nici vorba sa il puna sa semneze ceva, mai ales ca programarea a fost la o luna distanta si oricum a fost schimb prevendiv nu pt ca exista o problema reala.
    0 points
  18. Am aflat la reprezenta după ce au băgat numărul șasiului in sistem că trebuie sa merg la rechemare.Au zis că urmează să primesc foaia acasa dar că durează câteva luni.
    0 points
  19. Ai si o pompa electrica sub masina, inaite de filtrul de motorina. VP44 nu trage motorina din rezervor, doar face presinue mare pt injectie.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.