Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/24/24 in all areas

  1. Am o cretină vizavi,o pornește dimineața și intră înapoi în casă la cafea și țigară. Am zis că odată i o mut la colț, să i văd moaca când iese pe poartă la mașină.
    6 points
  2. Eu locuiesc langa o scoala generala + gradinita care sunt situate pe o strada cu sens unic, vad ca de ceva timp incoace au inceput sa puna bariere la intrare pe strada inainte sa scape copiii, nu stiu daca e prin lege sau vreun locatar mai al dracu pune bariera aia acolo. Sa-i vezi acuma pe parinti ce frumos merg de mana cu copilasii, nu trebuie neaparat sa parchezi FIX in fata scolii ca sa iei copilul de la scoala.
    5 points
  3. Eu nu inteleg de ce noi romanii, incercam mereu sa cautam scuze cand cineva greseste, peste tot vad astfel de comportament, nu ma refer acum doar la motorul pornit in spatii inchise sau semi-inchise, ci in toate lucrurile, mereu cand cineva face ceva ilegal apar scuze si motivarile pentru ce a facut asta, ca din punctul lui de vedere nu este rau. Daca cineva a facut anumite legi/reguli nu sunt facute aiurea. Spre exemplu eu mai merg cateodata pe o strada unde este o gradinita si scoala primara, de fiecare data dimineata acolo sunt oprite masini pe avarii si din cauza ca acelor soferi nu le pasa decat sa-si lase copil in mijlocul strazii blocheaza strada respectiva. In loc sa fac 3, 4 minute ajung sa stau si 20 in acea portiune. Pur si simplu masini oprite stanga si dreapta pe avarii in mijlocul strazii. Mai am unii vecini prin bloc care stau in parcare cu masina pornita 15-20 de minute si ei vorbesc cu alti prieteni de ai lor. Nu ar putea sa stea sa vorbeasca cu motorul oprit ?
    4 points
  4. Wow ! Te-ai simtit cumva cand am pomenit de vagin ? Imi pare rau... De ce nu mergi talica sa traiesti in Haustria aia daca tot iti place asa de mult ? Lumea e mare,poti merge si in China daca vrei... Daca nu mai puteti de atata poluare,haideti la Resita,in Caras Severin ca avem aer curat aici,dar vine la pachet cu ciuciu locuri de munca si cu cele mai mici salarii din Romania .Voi vreti si bani garla si aer curat si trafic lejer....Nu le poti avea pe toate ,taico ! Hai sa nu fim ipocriti si sa nu mancam rahat ! E logic ca doar frigul sau caldura excesiva determina un sofer sa tina motorul pornit la nevoie .Am impresia ca unii dintre voi traiesc pe alta lume ! Nu mai mintiti si nu va mai dati aici corectii pamantului si ecologistii lumii ca nu tine ! Eu nu cred ca exista pe lumea asta un conducator auto masochist care sa nu porneasca motorul la nevoie,atunci cand in masina e foarte cald sau foarte frig si care sa-si tina familia in conditii de 1900 toamna ! Daca e vreunul,exista medici si pastile,fratilor ! Ce tampit ar irosi in ziua de azi motorina sau benzina la 7 lei litrul,fara un motiv bine intemeiat ? PS : ai fi surprins sa afli ca exista in lumea asta soferi de camion care(indiferent ca e zi sau noapte) dorm iarna-chiar si in Germania sau Austria - cu motorul pornit iar vara,in sudul Frantei si in Spania,din cauza caldurii excesive ,se doarme cu AC-ul si cu motorul pornit.Si ghici ce ? Nimeni nu le zice nimic,nici Politie,nici alte autoritati ce colcaie prin parcari. PS 2 : daca tot o tii cu dpf-ul,spune-mi ce faci in tarisoara asta cu solutiile folosite dupa curatarea dpf-ului ,cu funinginea din dpf,se evapora cumva in neant ? Dar dpf-urile vechi unde ajung ?
    3 points
  5. Eu zic sa tragi aer in piept si sa mai spui odata ce ai vrut sa spui ca nu inteleg nimic!
    2 points
  6. Identic așa am avut și eu, 2 minute tremurat, uneori se zguduia mașina mai tare, uneori mai încet, rar se mișcă și turometrul foarte puțin. Tot după soft am început să am și eu problema asta, posibil din cauza forțării puțin pe partea de injecție, probabil a fost crescută și presiunea puțin în rampa, injectorul fiind obosit, a început să de a semne, dar nu din cauza softului s a defectat.
    2 points
  7. Mai poti suspecta un etrier care nu se retrage complet (care "freaca"), pe partea respectiva, sau chiar o problema la mecanismul de frana de mana, care la fel nu revine complet. Ar ti bine sa faci o inspectie la frane. Este insa ciudat faptul ca se manifesta doar la viteze de peste 80 km/h.
    2 points
  8. Da, da, ai dreptate cu taxa de prost. Insa, revenind la subiect, bmw-ul tot nu se va ieftini, asa cum vor colegii Generatia urmatoare de 530xi, peste 7 ani, fully loaded va ajunge 120k, m5 va pleca de la 200k si va fi un sfert de milion full de full. Asta daca va mai exista o generatie urmatoare termica
    1 point
  9. Pentru romana apasati tasta 1 :))) Scuze, nu fac genul acesta de comentarii dar nu m-am putut abtine acum :))
    1 point
  10. Mda… pe sistemul “pune tu cuvintele aicea ca le aranjam noi in ordine” :)))
    1 point
  11. La ce valori ai la injectoare eu zic ca nu are rost sa te gandesti la inlocuire. Daca a sarit peste 2 atunci sunt probleme. Verifica sa nu ai vreo bujie arsa!
    1 point
  12. In sfarsit cineva care imi vorbeste limba Productorul de utilaje pe care il reprezentam in romania a iesit in 2021 pe zero, 2022 pe pierdere si abia in 2023 pe profit ca pe vremuri, insa au distrus cu cresterile de preturi ca sa revina pe linia de plutire. Rata profitabilitatii in domeniul asta e mult mai mica si de asta au avut nevoie de 35% si nu de 18.5% cum a procedat bmw. Au ajuns pe pierdere pt ca problemele cu componentele de dupa covid au generat intarzieri de fabricatie. Aveau necesare, de regula, 3-4 luni de la comanda sa fabrice un bun si ajunsesera in momentele cele mai nasoale la intre 9 si 15 luni, in functie de gama de produs. Ca atare, primeau comanda la pretul X de la dealeri cum suntem noi si fabricau dupa un an la un cost cu 10-15-20% mai mare. Noua ne livrau tot la pretul X. Daca ar fi putut livra tot repede, probabil ar fi fabricat la un cost cu 5% mai mare. Si au bubuit asa cu cresterile: 6% 1 iunie 2021 5% 1 oct 2021 6% 21 oct 2021. Mi s-a parut tare cum au revenit dupa 3 sapt. Asa tare se rostogolea inflatia incat la 3 sapt si-au dat seama ca nu le ies calculele nicicum. 4.5% pe 3 ian 2022. In aceesi zi ne-au dat si instiintarea ca daca dupa o eventuala plasare de comanda apare o crestere de pret, cresterea se aplica retroactiv. Cum comunicarea dintre parti presupunea contractual un ragaz de 30 de zile pt a intra in aplicare, in luna aia toti dealerii woldwide si-au comandat in total mii de bucati pt stoc. Producatorul si-a luat-o grav. Si Mercedes a practicat asta cu cresterea retroactiva. Dealerii de Mercedes au avut in contract. Asta am avut si eu in contract cand am comandat Maserati-ul. Pe 8 aprilie 2022 ne-au dat perversa mare si au mai pus 10% crestere. Aplicand procent la procent plecand de la pretul de baza, au iesit 35% intr-un interval de 10 luni. Altfel intrau in faliment. SI INCA O CHESTIE. jumatate din inflatia la care am asistat noi cetatenii ca si consumatori finali este artificiala. Practic, noi la job ne adresam tuturor celor care produc ceva, orice. Important este sa produca fizic. Orice pret pe care l-am cerut, firmele respective l-au platit fara sa comenteze. Lumea era atat de agasata de inflatie incat orice pret cereai, fiind spalati pe creier, il plateau. Ba chiar ma intrebau unii dintre ei la livrarea care venea la un an de la comanda "Care e pretul final?". Si daca tot intrebau, le mai ceream cateva procente. Si asa procedau si ei mai departe. Ca atare, paradox, in 2022 firma la care lucrez a facut profit ca in 2008, de dinainte de criza. In 2023 cred ca la fel, ca nu am cifrele finale. Aproape toti colaboratorii, clientii, au avut crestere mare de profitabilitate in ultimii 2 ani. Deci consumatorul casnic, cel final, intr-un final a fost furat.
    1 point
  13. Băiatul asta se zbate din răsputeri împotriva mașinilor electrice. De-asta au și așteptat atât pana sa scoată o electrica, și e atât de slaba. Asta deși aveau tehnologia aproape gata de la hibride..
    1 point
  14. Nu am băgat de seamă anul mașinii, dar am întâlnit ultimul an si doua frm1 defecte.. în ultimă instanță, e de verificat
    1 point
  15. https://autobro.ro/cautare-piese-auto?search=13537823462 1389 lei cu injectorul tau la schimb. Eu asa iti recomand, fara reconditionare pe la noi.
    1 point
  16. Nu, n-are treabă una cu alta. Alea se schimbă când dau eroare pe ista. La prima eroare de o bujie arsă le schimbi pe toate, inclusiv releul, până la urmă se poate schimba releul și după dacă încă apar erori după înlocuirea bujiilor, dar așa face toată lumea la BMW uri, e mai sănătos.
    1 point
  17. Piezo costă maxim 100 euro de injector recondiționarea. Edit: acum am văzut ca inj nr 3 are valoare 1.0. Acela este cu probleme cum a zis colegul mai sus, mi a scăpat. Daca pui testul din prima secundă a pornirii poate să crească și mai mult, însă intr o zi poate sa fie perfecte iar după 1-2 zile sa facă urat.. mie așa mi a făcut vreo 8 luni pana au crăpat de tot. Recomand recondiționare doar în nr.3 pentru început, nu e vorba de bani, însă nu are rost să umblii la injectoarele care sunt bune.
    1 point
  18. "Dragule", asta e tot o lista de flotari logice, din pacate. Una e sa ai un webasto de 500cmc care sa mearga o noapte intreaga, alta e sa ai un motor de 5000cmc. In plus, soferii de tir sunt nevoiti sa faca asta. Sau vorbim despre oameni sarmani care n-au casa si sunt nevoiti sa doarma in masina, in parcarea supermarket-ului, cu motorul pornit? Cat despre solutia de spalat dpf-ul, ajunge in cel mai rau caz in canalizare, si dupa aia in instalatia de tratare a apei. Ca nu cred ca o imprastie nimeni pe camp, ca sa ajunga in panza freatica. In plus, tu nu ai de unde sa stii ce fac ei cu solutiile, si daca vrei sa demonstrezi ca le arunca pe jos, e responsabilitatea ta sa faci asta si poti sa-i reclami la mediu. Nu trebuie sa-ti dovedesc eu ceva cu un contract. In plus, chiar daca ar fi varsate in panza freatica, n-ar ajunge la noi in plamani. Si nici in altceva, pentru ca nimeni dintr-un oras mare nu bea apa din panza freatica decat daca vrea el in mod special. Si ca sa inchei, nimic din ce e mai sus n-are legatura cu discutia. Chiar presupunand prin absurd ca soferii de tir polueaza ca asa vrea muschiul lor, si ca cei care curata dpf-uri varsa reziduul in apa potabila, tot are zero legatura cu cei care stau si ard combustibil degeaba cu masina oprita.
    1 point
  19. Corect ,perfect de acord ,cu trecerea la electrice ar fi aerul mult mai curat in orase.
    1 point
  20. tare nea Harry,...don t buy..
    1 point
  21. Nu cred ca exista niciun motiv rezonabil sa tii masina pornita intr-o parcare semi-deschisa. Cele 5 minute, cat intri in magazin, de ce ai tine motorul pornit? Daca sunt doar 5 minute, nu e ca si cum masina s-ar raci sau incalzi cu motorul oprit. In plus, e evident ca masina polueaza in timpul ala. E o poluare degeaba, pentru ca masina efectiv sta. Deci orice poluare produsa e mai mare ca zero, cat ar trebui sa fie. Si daca 10000 de oameni fac acelasi lucru intr-un oras, sigur rezulta niste numere destul de mari.
    1 point
  22. O postare mai plina de 'whatabout-isme' si de flotari logice n-am vazut de ceva vreme. Ba da, poti sa ai si bani, si aer curat, si trafic lejer. Dar nu cu o atitudine de genul asta. Ia vezi tu cum e in tarile din nord, de exemplu. Sau in Elvetia. Idioti care tin motorul pornit degeaba sunt o gramada. Am vazut eu, inclusiv in parcarile semi-deschise de la supermarket. Soferii de camion ce legatura au cu idiotii de mai sus? Si chiar si asa, camioanele au webasto. Ce legatura au solutiile de spalat dpf-ul cu poluarea facuta de cei fara dpf?
    1 point
  23. autocom / delphi e acelasi lucru, nu prea se conecteaza pe bmw, poate doar general.. incearca ista. masina e 2007, are frm1 , nu are probleme cu el(mai rar frm1 cu probleme) . am avut si eu autocom / delphi, pe masina mea imi citea doar seria.. dar nu puteam sa intru pe vreun modul.
    1 point
  24. La B58 problemele pierderii lichidului de răcire sunt în mare parte legate de capacul rezervorului principal. Pierderea de lichid pe la pompă este mai rară și nu datorată pompei în sine, care este mecanică. De obicei una dintre garnituri este de vină. Se aplică doar la B58TU și doar pe anumite modele (ulterior problema a fost rectificată din fabrică). La primele TU, fulia se poate desprinde de corpul pompei. Asta nu generează însă scurgeri, ci supraîncălziri.
    1 point
  25. in afara de timpul in care mergi efectiv cu masina, care ar fi motivul sa tii motorul pornit? lasa AC sau incalzire, astea-s scuze imbecile! referitor la topic: in Austria DPF off inseamna amenda pana la 7500€ si cu masina mai poti circula doar daca iti montezi din nou DPF! Simplu, clar si corect!
    1 point
  26. Nu spune... dar probabil de vara, all season sau in cel mai bun caz ceva chinezarii de iarna....
    1 point
  27. audi e mai bun si isi cumpara mercedes
    1 point
  28. Ai dreptate,d-le Romulus ! Eu ma retrag la garaj .O seara faina tuturor !
    0 points
  29. Wow...whataboutisme, flotari logice.M-ai spart cu acest limbaj elevat ,d-le critic literar George Calinescu Intelege tu ce poti si ce vrei...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.