Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/14/24 in all areas

  1. Am luat astăzi mașina, a făcut primii 80 km . S-a făcut readaptare pe sonde și pe nox și am zis sa merg in pic cu ea la câțiva km . Am schimbat și senzorul de neutru de pe cutie și a dispărut și eroarea de start stop. Mașina are acum 0 erori și un catalizator foarte înfundat care trebuie desulfurizat la drum întins. Speram sa meargă multi km de acum încolo fara probleme.
    4 points
  2. Eh. La început și eu am zis ca îi cam de cocalar așa grilă aia. Dar după o perioadă începe să îți placă. Legat de trendul ăsta, aici ai dreptate. Ieri am văzut în spatele meu un Suv de la Mercedes, avea cumva farurile unite de o dungă iluminată. Foarte urat arată. Nu îmi zicea nimic. În schimb la Bmw, recunoști imediat grila și ca ai un Bmw în spate
    3 points
  3. Uruquel eu merg la service in Berceni ,sos oltenitei 103 https://simauto.ro/ sunt ok ,nu au preturi nesimtite. Alt service ok de cartier, la care mai merg, pe bd Uverturii cu str Ajustorului. BMS921 nu e relevant testul la amortizoare,cu ocazia itp-ului,facut la statie itp (aveam amortizoarele praf) si ei au zis ca sunt bune. Deci nu recomand.
    2 points
  4. Din pacate asta este trendul. Si E class au aceeasi grila iluminata si acum am vazut ca mai nou, cam pe toate modelele noi de la VW este aceeasi chestie. Mie sincer imi place. Iti dai seama imediat de la distanta ca masina este un BMW. In schimb la ceilalti producatori, este aproape imposibil sa iti dai seama ce masina ai in spate (pe timp de noapte bineinteles). Aici toata lumea recunoaste instant grila clasica BMW. Probabil este o chestie de obisnuinta.
    2 points
  5. Dupa indelungi cautari, a venit momentul schimbarii. Dupa aproape 4 ani de biciuit un Passat Variant BITDI, luat in conditii aproape similare ( 3,5ani vechime, 55k km rulaj ), masina care va ramane mult timp printre preferate, o masina de exceptie, care a oferit tot ce am avut nevoie ( spatiu, dotari, dinamica - motor+cutie, consum ), si dorind totusi o garda la sol ceva mai mare, am ajuns intr-un final la un BMW X3 (G01). Facand calculele, M40d a fost cea mai buna varianta, care sa se muleze pe necesitatile ( a se citi MOFTURILE ) mele. Long story short, era o masina salvata pe mobile de ceva vreme, si a fost ceva de genul... too good to be true, am riscat un pic, platind masina doar din poze ( desi e luata de la un dealer BMW destul de mare de pe langa Munchen ) pana n-am vazut-o in curte, am avut ceva emotii, 40k eur fara TVA fiind totusi un pret destul de maricel. 08/2019, aprox 52.500km, 326cp/680nm, si dotari cat incape, unele dorite, unele... sa fie primite Pot sa spun doar ca, pe mine culoare m-a cucerit din start, eram deja satul de negru, alb... poate argintiu ar fi mers... dar aceasta culoare BMW Individual - Sonnenstein-metallic, in combinatie cu elementele "aurii" ale echiparilor ///M Performance (M40d/M40i) este aproape perfecta ( zic si eu... ) Printre dotarile care merita mentionate: Scaune sport fata, Piele Vernasca Beige, cu ventilatie Jante 718M, 21", 8,5x21 - 245/40/21 fata // 275/35/21 spate Suspensie Adaptiva M Cheie BMW cu display Driving Assistant Plus Pachet Business cu Pachet Navigatie Pachet Oglinzi interior/exterior Sistem Sunet HIFI Pachet Innovation - HUD + altele Bord Full Digital Parking Assistant Plus, camere 360 Faruri LED adaptive Incalzire scaune fata+spate Geamuri cu tenta fumurie Geamuri Acustice Pachet Iarna + Volan Incalzit Webasto + o lista lunga de dotari de serie... Pachet M, Frane M, Cutie Automata Sport, Clima 3 zone, Volan M, Senzori parcare fata+spate, Scaune fata electrice cu memorie, Evacuare sport, Diferential Sport, Directie variabila Sport.... etc etc etc Inca n-am apucat sa ma misc prea mult cu ea, cel putin pana nu ii fac CASCO, prefer sa minimizez orice risc, doar strictul necesar ( RAR, etc ), dar mai nou pana nu ai macar CIV nu se mai poate emite polita CASCO, o surpriza pentru mine ( cand am luat Passat-ul, am trimis doar pozele cu masina si actele, si cand am plecat din Germania pe roti cu masina, CASCO era deja in vigoare... ) Alte detalii si poze mai urmeaza incet incet.... Poze 2 Poze 3 Poze 4
    1 point
  6. Sa fie într un ceas bun!! Se pare ca pana la urma s a terminat cu bine!!
    1 point
  7. Hai că mă bag și eu ca musca, aproape la fel de necunoscător la și inițiatorul thread-ului. @Uruquel Scuze pentru că mă plâng în thread-ul tau Pentru cei ce aveți experiență cu asta, la un test pe stand ITP, ar trebui să îmi dau seama daca am probleme cu amortizoarele? A mea are un soi de troncaneala dar numai la rece. Am fost la 3 service uri partenere BMW, plus reprezentanta de pe Splai și mecanicii nu aud nimic... Si da, mi se pare că are un comportament puțin ciudat și la frânare, plus că un soi de zgomot de plăcute sau de rulment dus. Dar toate plăcuțele sunt noi, au 2k km și fata și spate, originale toate. Mă dispera că toți mecanicii îmi spun că mașina este perfecta dar eu o cunosc, am făcut cu ea 40k km deja și știu cum era/mergea și cum e acum... Sau vreo recomandare de service, eventual in zona Sector 4, in afara de cele la care am fost deja, Service Scream (Tezparii) BMW, APB, bF și BMW Cobălcescu.
    1 point
  8. Da. Lifetime cumpărat la configurare. Și AA
    1 point
  9. incearca sa te apesi pe fiecare parte si vezi cum isi revine caroseria (asa facea mecanicii pe vremuri cand te duceai cu ei sa cumperi masini ) de la Dacia 1300 incoace.
    1 point
  10. Faina protectie de le BMW. Pui un FSC gresit, nu iti da doar eroare si gata, mergi mai departe, blocheaza si harta pana pui unul corect. Doar asa ca sa te faca sa le recapeti increderea :). Si sa cumperi de la ei. Problem solved si upgraded la 2024.1
    1 point
  11. mai repede motul 8100 x-clean EFE. cred ca e putin mai scump. cum zice sskkaa, orice ulei pui, daca il schimbi cat mai des.. e ok, 5w30, cu ll-04. LE: @lost_in_a_dream sper ca nu inteleg eu aiurea dar vad ca esti pus pe "facepalm" si "downvote" pe ce zic..
    1 point
  12. Nu Nu. Iti da access la aplicatia BMW Download Manager. De acolo de loghezi cu contul tau, bagi stick in PC si 1h mai tarziu e gata stickul cu tot ce trebuie.
    1 point
  13. e tipic consumatorului de bmw acum 15-20 de ani motoarele turbo nu erau bune, cand le produceau altii, insemnand ca nu poti face un aspirat, desi ceilalti aveau si aspirate cacalau in productie. acum incearca sa ii vinzi unui posesor de bmw motor aspirat. acum 15-20 de ani, day time running lights erau tot de cocalar, stergandu-se la cur cu producatorul care le-a pus in productia de masa acum fix 15 ani, luminile ornameltale de interior erau brad de craciun, tiganie, kkt. acum consumatorul de bmw se sterge la fund cu masina care nu are asa ceva. toate astea le-au adus la lumina zilei in productia de masa cei de la Audi.
    1 point
  14. Grila iluminată îmi aduce a 4tuning, neoane/brizbrizuri. Acum câțiva ani era cocalarism, acum ne place și e cool.
    1 point
  15. Masina de concurs FIA certificate cu lista completa de piese de performanta aici: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Mh5ThC82oIizovorVDXCOGnvBKSUbQDB73ePWJYkgaE/edit?usp=sharing Masina e in Romania adusa di USA unde a fost folosita pe la pistele Walkins Glen si in Canada La Mosport si Circuit Mont-Tremblant. Anul trecut am fost prima oara la MotorPark România anul trecut si registrat un timp de 1:57.3 cu caucucuri trofero R Merge Foarte bine si intretinuta todeauna. Masina e transportata cu remorca. Mai multe photo si video aici: https://www.dropbox.com/sh/7yh1b0bp4xrf996/AACOA-QotBJ7QUW7nxFobUqMa?dl=0 €32.000
    1 point
  16. @RomulusSalut, scuze pentru intarziere. Nu am platit nimic, update-ul a fost facut la Bavaria in localitatea Ovidiu, Constanta si mi-au spus ca update-ul nu se plateste. Eu masina o am achizitionata de la ei... Au fost un pic reticenti in privinta succesului dar totul a decurs normal. Unitatea mea se restarta singura cam de doi ani, acum e perfect stabila si nu mai am nici o problema. Mentionez ca inainte de a ajunge la reprezentanta a incercat cineva sa ii faca un update cu Ista dar fara succes, HUD-ul aparea cu rosu si nu putea fi accesat. Inca mai am una din problemele vechi, nu tine minte cheile (setarile), dar asta nu ma deranjeaza, folosim acceasi cheie si eu si sotia.
    1 point
  17. Seria 3 mai vechi, mai nou, ce editie porti pe strada? Si apoi, daca crezi ca te-a crezut cum zici mai sus, cauta o rampa, urca-o acolo da plastice jos fa poze daca vrei. Si atunci cazi drept in fata lui sau a altuia si procedezi ca atare. Deci?
    1 point
  18. 1 point
  19. Ce recomanzi tu are deja pe E46. Autorul vrea LCI. Alea au pe ele N47. @nikolaos, chiar ai primit toate sfaturile necesare. Acum esti informat. Bafta la gasit ceva bun.
    1 point
  20. e mai bine cu trapa daca esti inalt , poti sa cumperi linistit , la fel de bine nu te obliga nimeni sa o deschizi vreodata dar o sa-ti placa , mentenanta implica la cativa ani gresare cu vaselina litiu si suflarea canalelor de scurgere , atat cat ai acces cu un furtun cu aer pe la vulcanizare .
    1 point
  21. Nu știu.. făceam misto de treaba asta cu hibridele cu motoare mari care au o baterie de 50 km range, care îți permite de fapt să nu plătești impozitul de 3.000 anual, noxe oricum la greu și cu hibridele astea eco de 3.0 benzina. Eram ironic.
    1 point
  22. @Romulus ca nu ai centura e una. la un accident usor dai cu capu de volan si asta e 99% scapi. dar cand nu ai centura la un accident usor si capul tau merge spre volan in timp ce airbagul ala vine spre capul tau cu o viteza uimitoare e game over
    1 point
  23. In prima faza eu zic sa faci o diagnoza la masina sa vezi daca ai stocata vreo eroare. Posibil sa ai o eroare pe ABS. Poate masina nu are nimic si ai intrat tu prea tare in curbe si a simtit sa intervina sistemul de control al tractiunii.
    0 points
  24. 0 points
  25. Am tot timpul in masina roata de rezerva, kit reparatie anvelopa si compresor.
    0 points
  26. Fazele acestea se intampla cand nu te astepti! Dar ce faci cand esti pe o plaja mai retrasa sa nu spun pustie in Grecia de exemplu? Te intorci de la plaja si vezi ca ai pana. Nu mai bine am de toate la mine?
    0 points
  27. Ideea este alta, dpmdv, BMW indiferent care e , Romania,Germania, etc.. nu folosesc alte programe pentru update module, sau ce ar mai trebui sa "repare" . Folosesc doar ista care este foarte ok , pe o masina stock, dar fiind bmw, ai alte pretentii, sa ai tu un program sa modifici fa-ul, sa adaugi/sa stergi.. sa poti repara orice(nu doar alt modul nou inlocuit si aia e... ) stiu, programele gen esys, nu sunt facute de bmw, dar sper ca ati inteles ideea. Din cate stiu, cu ista nu poti modifica Fa-ul + nu poti face programare pe module individual.
    0 points
  28. În loc de virgula mea, pune $ în VO. Apoi vezi ce e de comparat, nu te interesează ilevel, 0317 sau ce are.. nici bateria de 90Ah, ci următoarele de la 1CA... @mase a văzut imediat două modificări .. ceasurile digitale sunt 6WB, ce este de fabrică are 6WA, după ce găsești diferența aici, îți vei da seama ce mai e modificat. Nu am verificat VO-ul lui. Doar l-am pus pe cel ce vine de fabrică. Dar poți vedea că luminile ambientale, nu se află în vo-ul lui, respectiv 563. La mine îl găsești, în poza de la bmw nu, după update ista își face vcm/msm update, respectiv orice modul vo code(după codurile introduse) , dacă nu are 563, modulul lui de lumini acum, FEM, nu știe că are lumini ambientale. @Romulus a dat quote la mine și probabil s-a luat tag-ul tău.. Dar i-am spus acum ce să verifice. Sper că e ok cum am explicat. / LE: verifică în poza lui de la 1CA$ La el e $, la mine virgulă...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.