Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

mgi

Contributors
  • Posts

    2803
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    70

mgi last won the day on September 13

mgi had the most liked content!

About mgi

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E90

Recent Profile Visitors

28314 profile views

mgi's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/15)

  • Haiduc Verificat 2025 Rare
  • Contributor 2025 Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Great Support Rare
  • Contributor+ 2023 Rare

Recent Badges

1.3k

Reputation

  1. Mai putin noua platforma de la Mercedes, care pare ca nu merge deloc la 400V :)))
  2. Șmecheria e ca la 800v poți sa încarci cu 350-500kw, pe când la 400v cred ca maximumul e cam 250kw. În practica, asta înseamnă o oprire de 10 minute în loc de una de 20-30 de minute.
  3. +1, pentru masina principala. Daca ai una pe care o tii doar de mers in oras si o incarci peste noapte acasa, merge si 400V.
  4. Si mie mi se pare ca se aude o bataie, prima oara in primele secunde de video, dupa care pe la jumatate. N-as sti sa spun de la ce e, poate e specifica motorului in 3 cilindri, poate nu e..
  5. Modelul tau nu are echipare cu faruri led. Daca vrei sa pui led-uri in farurile standard, singurele omologate sunt cele de la Osram (night breaker).
  6. Diagnoza spune ceva? Geometria unde a fost facuta? A fost facuta corect?
  7. E 2 ani termenul, dar de la emiterea facturii. Daca au emis facturile dupa 2 ani, primesti banii dupa 4. Legea la noi pentru energie, si mai ales la energia electrica, e facuta total impotriva clientului. Si ANRE nu face nimic, nici la reclamatii.
  8. Nu asa se face calculul, nu cred ca mergi niciodata doar cu motorul pe benzina (ca la orice alt plug-in hibrid, de altfel). Si X1 PHEV are un motor tot de 1.5 si au facut oamenii teste cu bateria goala, diferenta de performanta e minora.
  9. M-am dat azi cu Lynk&Co 08. Cam cat un X3 la dimensiuni (ochiometric), cu o motorizare interesanta. Un motor de 1.5 turbo de 137CP plus o baterie de 40 kwh, cu incarcare DC in 30 min (!) si un motor electric de 208 CP, total 345 CP. Plus tot felul de dotari, inclusiv scaune ventilate si cu masaj, camera 360, sistem audio HK si asa mai departe. Autonomia aratata pe electric in bord era 200km si parea sa fie acolo. Masina surprinzator de ok, din toate punctele de vedere, relativ la ce mai gasesti pe piata in momentul asta. 57k versiunea de top. N-am reusit sa golesc bateria sa vad cum merge si cat consuma cand e goala, dar tehnologia mergea bine. Motorul pe benzina de-abia se auzea cand pornea si mergea, nu se simtea absolut nimic la tranzitie si nici la schimbarea vitezelor.
  10. Producatorii de EV-uri fac masini cu sute de CP din trei motive, dupa parerea mea: - La un EV nu prea ai diferentiatori majori intre cum merge o masina si cum merge alta, la nivel de motor. Toate iti dau acelasi feeling. Deci, ca sa iesi in fata, faci un motor mai mare. - EV-urile sunt grele din cauza bateriilor. Deci e nevoie de multi CP ca sa compenseze. In plus, cum cele mai multe EV-uri nu au cutii de viteza, tipul motorului da si viteza maxima. - E mult mai ieftin sa faci un motor de 400CP si o baterie care da puterea necesara decat e sa faci un motor termic de 400CP, cu tot cu cutie de viteze.
  11. La ix3 bateria e structurala, scaunele sunt prinse direct pe ea. Ceva imi spune ca nu e usor de scos Are carwow in review o secventa in care arata si bateria.
  12. Pai spune chiar în video, nu l-ai văzut? 28k preț de pornire cu bateria de 38kwh și probabil 40k cu bateria de 56kwh Nu doar mica ci și cu încărcare lentă
  13. Am văzut un review de la Thomas cu un model de pre-productie, zicea ca sistemele de asistenta sunt foarte bune și gândite ca să poți sa le folosești în mod intuitiv. Sunt curios sa vad review-urile când apar
  14. Mie mi se pare ca are cam tot ce ti-ai dori de la o masina electrica. Mai putin ventilatia in scaune Sunt ok si cu design-ul. Nu stiu cum m-as descurca fara rotita de la idrive, totusi. N-am folosit niciodata touch screen-ul, mi se pare prea peste mana.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.