Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

alex230ro

Members
  • Posts

    7066
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    58

alex230ro last won the day on August 1

alex230ro had the most liked content!

4 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

31755 profile views

alex230ro's Achievements

Veteran

Veteran (13/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.4k

Reputation

  1. Pai pe masura ce au inceput sa vanda mai mult spre companii care oricum iau in leasing au bagat lifetime, clar o companie se uita si la costurile de intretinere si una e cand zici 10k revizie 80k uleiuri grupuri alta e cand zici 30k revizie si nimic @sskkaa
  2. Pe viata? in nici un caz , din cele 2 exemple E30 era la https://www.e30zone.net/e30wiki/index.php/BMW_Dealership_Maintenance_-_Inspection_2 50k mile culmea tot 80k km ma rog cu recomandare ca la inspection 1 sa se verifice si daca e uzat sa se schimbe. La Patrol e jale zice 40k km sau 20k km daca mergi in conditii grele bine la Patrol inclusiv uleiul e 10k km sau 5k km in conditii grele .
  3. mi se pare incredibil de putin , la E30 am aproape 2 litri daca nu ma insel ,ok e LSD dar oricum , chiar si cele cu carcasa mica iau 1 litru .Ma rog recordul il detine diferentialul fata de Nissan Parol ia aproape 6 litri .
  4. daca ma iau dupa realoem spune 0,5 L ??!? ceva e dubios aici , teoretic ar trebui sa spuna de cat ar fi nevoie dar arata doar 0,5L 1 buc Hypoid axle oil G5 0,5L 1 03/2020
  5. Din ce tin mine Toyotele merg cu 0W12 de fabrica fara mari probleme,doar ca da, acolo avem masini hibride .Deci posibil ca explicatia ta sa aiba sens, pe de alta parte ce uita BMW e ca in mare masinile lor au tendinta de a fi conduse mai agresiv fata de Toyota datorita imaginii sportive a marcii
  6. Pai asa merge piata tu de ce X3 si nu serie 3/5 ? Asta se poarta acum suv, mini suv masini cat mai apropiate de "gip" recunosc ca si eu ma uitam daca ar fi fost sa iau altceva la X1 .
  7. Da zicea M, si Performance pe niste treburi pe acolo dar na alea le vezi si pe 316 mai nou .
  8. Posibil sa ai rev match cel mai probabil la F22, la F21 cel putin eu aveam.
  9. Revenind când poți poate ne vedem sa facem calibrarea AFM ului. Eu cred ca aș putea și weekendul acesta, după care o sa plec în vacanta și mai pot la final de august/început de aprilie .
  10. Facut ITP, nu era aerisita acum pare mai calma, căzute la datorie - pompa ștergătoare parbriz am luat una noua nu prea se potrivește dar face zgomot deci e bine. Vitezometru + odometru nu merg am verificat mufa din diferențial pare ok , teoretic senzorul acum 8 luni când am dat diferențialul jos era bun, mai am un bord pe acasă când o sa am chef poate schimb ceasurile.Boc boc din spate când ridic piciorul de pe ambreiaj posibil sa vina de la faptul grup de E30 cu capac de E36 iar pentru asta prinderile de pe caroserie sunt "custom" iar cele 2 șuruburi de prindere posibil sa "joace" în găurile de pe caroserie . Toba are un colier mort și scapă un pic pe lansa el am luat unul nou ar trebui montat.Servo miauna și curge nu îmi dau seama pe unde și de ce am caseta noua furtune noi , vas nou, am comandat încă 4 șaibe și o sa iau pompa noua de servo.Altfel totul bine se încăpățânează sa meargă , mă rog ar trebui schimbate gumele astea au 8 ani vechime am un set nou prin garaj la fel trebuie sa îmi fac chef sa ajung la vulcanizare.
  11. Am avut la 140i o devalorizare de aproape 20% înntr-un an și jumatate , aș zice ca nu greșești .
  12. Getrag 240. la rece 1-2 schimba "corect" dar daca vroiai sa dai 3-2 nu puteai decat cu dubla debreiere, la cald situatia se imbunatatea, acum am mers 7 km dupa ce masina a stat 8 luni pe dreapta ca prima impresie pare sa schimbe mai bine, 1-a a facut o figura la un moment dat dar acum aparent ambreiajul prinde mai sus . Oricum ambreiajul si franele au fost aerisite dar e clar da mai trebuie sa il misc ceva km pentru a intelege exact ce mai "doreste" . O sa incerc si la LSD sa schimb uleiul si probabil ca o sa iau pompa de servo sa fie acolo, alta treaba ar fi ca vascul pare "pe moarte" desi saracul cupleaza si de ex daca urca apa catre 3/4 reusesc tinand la 2000 rpm de loc o aduc inapoi la 1/2 am observat ca , la oprirea motorului se misca destul de usor cu mana, probabil ca voi lua unul noi si aici Ca si fun fact - masina a "cerut" aproape 6 litri de ulei .
  13. Dupa multe peripetii in care s-a impotrivit de multe ori la irce am incercat sa facem am ajuns acasa cu el, in mare e ok doar ca am "zgomote" pompa servo , vasc , cutie , grup... bonus incalzeste deoarece nu e aerisit cum trebuie .Interesant e ca in cutie am pus ATF in loc de 75W90 sau ce naiba era acolo si momentan nu mai face figuri la viteza 2-a.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.