Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

alex230ro

Members
  • Posts

    7155
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    68

alex230ro last won the day on October 17

alex230ro had the most liked content!

4 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

31891 profile views

alex230ro's Achievements

Veteran

Veteran (13/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.4k

Reputation

  1. Colegul are 30% discount , apoi prețurile puse ca referință sunt pentru motorizarea 2.0 .
  2. Salut, 1.- tampoane cutie, flansa cardan, burse grup spate 2. rulmenti, sau grup spate, sau chiar și saboți spate nereglati . in mod normal un service cu experienta diagnostica și găsi cauzele. Motorul cred ca e din seria N , teoretic nu au probleme serioase clasicele sucurgeri de ulei/ antigel , poate o bobine care sa facă figuri cel mult.Poti face o diagnoza sa vezi dacă apar ceva erori.
  3. Atunci , chiar sunt curios dacă BMW va urma aceasi. "rețeta" .
  4. Pai asta zic, e schema de bizniss careva o sa zica hai sa luam B58 ai mai dam 100 cai din cip punem o emblema Alpina , alte jante ,suspensie si aia e .Nu cred ca o sa stea BMW sa faca un motor "special" pentru Alpina, desi ar fi frumos Edit: daca stau bine sa ma gandesc cred ca ultimele modele Alpina nu mai au modificari "fizice" la motor asa ca ce am zis mai sus nu prea se aplica .
  5. Am avut ieri o ora libera asa ca am schimbat bujiile si am pus inapoi "cipul" de fabrica .O sa mai merg cu el sa vad exact ce si cum apoi cred ca o sa incerc sa trec din nou la debitmetrul de fabrica sa vad cum se comporta, cel mai probabil sa schimb si sonda lambda as zice ca nu mai face mare lucru .
  6. Badge si cam atat o sa faca as zice .Cine isi permite ar fi momentul sa cumpere un Alpina din cele de mai sus as ,mai adauga la lista de mai sus E30 B6 3,5 S si E12 B7 S Turbo
  7. La 10k km as zice ca poti sa pui si Lubrifin cat timp respecta norma BMW
  8. Aici mai sunt ceva piese, alternativ poti sa iei codul original si ca cauti pe diverse site-uri de piese. Poate ai noroc si gasesti ceva pe producator . https://www.wallothnesch.com/en/exhaust-system/bmw-628-csi-m635-csi-e24/catalog-picture-18-10.html
  9. Clar se vinde bine, si probabil ca noul I3 va avea vanzari bune , pe de alta parte modelele actuale se vand mai greu, de fapt se vand datorita discounturilor destul de mari .Cum am mai zis cine vrea BMW electric nou, acum ar fi momentul.
  10. As zice sa verifici suspensia fata.Bucse brațe fata , sau brațele fata nu mai știu exact zice pe aici ceva ce e drept pt F uri aici e pt G uri. Desi teoretic ar fi trebuit sa ai și alte simptome dar verificarea e simpla . și acest video e interesant
  11. te cam apropii de 200k parca atunci ziceai ca o schimbi ? Poti incerca un 40e/i daca nu te deranjeaza 2-3 litri in plus la consum .Sau te duci direct in electrice desi acolo in afara de noul ix3 nu vad ce ai putea alege
  12. ca tot discutam - un videoclip extrem de interesant , mai ales datele de la final
  13. Are sens ce spui ,dar in principiu de adaptezi la ceea ce ai, altfel un avantaj am masinilor electrice e cuplul care este livrat "instant" ceea ce in teorie face depasirile "in scurt" mai usoare . Si nu trebuie sa iei strict 0-100 , conteaza mult cum este livrata puterea , etajarea cutiei si treburi de genul asta care din nou la electrica nu prea conteaza . Problema cu multi cai e ca te fac sa ai impresia ca orice e posibil si ai tendinta mai ales daca esti tanar sa impingi limitele
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.