Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

töffefe

Contributors
  • Posts

    1321
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

töffefe last won the day on September 17

töffefe had the most liked content!

About töffefe

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

17655 profile views

töffefe's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Contributor 2022 Rare
  • Great Content Rare

Recent Badges

595

Reputation

  1. Cea mai ieftina optiune este sa folosesti o unitate android (fie ecran complet cu android, fie o unitate carplay). Ambele sunt in sine mai bune decat mizeria aia de navigatie business si scapi fara codare. Totusi, daca doresti sa pastrezi functionalitatea OEM, mai bine cauta o unitate NBT ce a fost pusa pe modelele non-LCI, si chiar daca e un pic mai mult de munca, rezultatul merita. Macar nu te mai chinui cu acea fibra optica, din moment ce functionalitatea de BT si AUX e inclusa in HU direct. Atat doar ca partea de codare e mai dificila. Sau daca vrei sa ai ecranul mare OEM, cel mai bine e sa faci retrofit la CIC fara COMBOX + unitate carplay
  2. Salut, iti atasez tutorialul oficial, dar poti sa-mi spui in momentul cand te apuci daca ai intrebari. Nu e greu, mai greu a fost sa trag firele, fiindca a trebuit sa dau jos bancheta din spate. Doar sa ai grija la un aspect, nu toate unitatile NBT suporta acest retrofit. Exista niste optiuni pe care trebuie sa le aiba masina sau sa le fi avut masina de pe care provine unitatea NBT ca sa poti pune camera de mers inapoi. BMW F10 3AG retrofit camera NBT.pdf
  3. Nu am avut, dar m-am gandit si la asta. Am sa cumpar unul si am sa-mi fac curaj sa demontez iar in zona aia ca sa curat ultimele urme ramase.
  4. În Iași cel mai recomandat este ăsta: https://www.farcebook.com/share/19zHCMLSdy/?mibextid=wwXIfr nu e greu de instalat, te interesează mai mult să fie cineva care să lucreze curat
  5. Mi-am înlocuit azi acumulatorul vechi de 12 ani. Cam făcea figuri la pornire după ce se oprea la semafor. În fine, problema e ca în compartimentul bateriei am găsit ulei. Pare să fie ceva ulei auto, nu e vegetal. De unde ar putea fi? Poate cineva înaintea mea a vărsat ulei acolo? Era destul de mult, o mini baltă. Am muncit destul să curăț și tot nu e perfect curat. https://i.ibb.co/PGpJW2WR/IMG-8230.jpg https://i.ibb.co/4Z8hgX4t/IMG-8232.jpg https://i.ibb.co/DH8MZQ0p/IMG-8236.jpg
  6. daca ceasurile de bord au mai multi km decat masina, citisem ca e indicat sa le vriginezi inainte de a le monta, astfel in DME si pe cheie se va stoca valorea kilometrilor care este mai mare dintre bord si DME, adica din bord in cazul asta.
  7. uite aici link, dar totusi pe Bavauto au promotie cu bidon de 5 litri la link 283 ron.
  8. poti incerca sa adaugi 6NS in loc de 6NH si sa codezi modulul, posibil sa mearga, posibil sa nu.
  9. Da, arata bine. De curiozitate, cand esti conectat prin carplay si folosesi de exemplu Waze-ul, poti sa asculti radio sau muzica de pe HDD/Bluetooth, iar sunetul pentru waze sa vine prin difuzorul telefonului? Stiu ca se poate selecta din telefon outputul pentru sunet, dar nu stiu daca se poate cat timp esti conectat prin acest modul de carplay.
  10. Nu cred ca are importanta, poti sa treci masina pe connected drive Romania si iti cumperi de acolo servicii. eSimul respectiv merge in roaming oricum.
  11. Intr-adevar la E39 525d si 530d sunt 2 pompe, mai este si una sub pragul soferului. S-au mai vazut cazuri cand o pompa noua aftermarket nu asigura presiunea corespunzatoare. Trebuie vazut cu o diagnoza.
  12. La modul cel mai serios, cumpara-ti un set de pin-uri, ca cel indicat de bimmer. Eu tot de pe aliexpress mi-am cumparat unul identic, fiindca am avut nevoie cand mi-am facut retrofit la nbt. Odata ce ai prins smecheria cum se scot pinii, doar te joci. Cumperi o mufa din dezmembrari sau chiar doua si exersezi. Gasesti si pe emag, costa in jur de 15 ron, cauta dupa: set extractor de pini
  13. Sanse mari sa ai nevoie de o reconditionare a casetei de directie, daca este hidraulica, pare ca ai joc in ea. Am avut simptome asemanatoare pe un E39, s-a rezolvat dupa reconditionare. Nu e ceva complicat.
  14. Parerea mea e sa nu te cramponezi de xdrive. Desi are avantaje pe ploaie si pe drumuri de munte pline de zapada, cred ca te descurci foarte bine fara el in viata de zi cu zi. Eu in 13 ani de condus doar RWD nu am simtit nevoia de xdrive. Cea cu 103k km pe benzina pare o optiune buna, dar pacat ca nu are xenon. Totusi, au aparut becurile LED H7 de la Osram, care cica au omologare RAR. Nu stiu ce sa te sfatuiesc, dar pare o alternativa ideala ca sa suplinesti lipsa xenonului. Aici trebuie sa te documentezi tu mai mult. Iar fiindca e import Coreea trebuie sa vezi in ce norma e incadrat la RAR, poate nu iese Euro 6. Legat de 535i si 530d cauta pe youtube canalul lui Daniel Juc. A reparat 2 F10 fix cu motorizarile astea si poti vedea acolo explicatii despre punctele slabe ale acestor motoare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.