2.0 e cumva cel mai fiabil, daca nu te deranjeaza sa schimbi distrubtia. Despre 528i, 535i si 530d am citit cele mai multe cazuri cand a fost nevoie sa se schimbe motorul cu totul.
520d intr-adevar nu e vreo racheta, dar nu se misca rau, ai totusi 190cp. Pentru majoritatea sunt mai mult decat suficienti. Eu m-as uita in principal la kilometraj (fiindca e o dotare in sine) si dotari. Poti sa mai cauti si 525d, e tot motor de 2.0, dar cu doua turbine.
Totusi daca gasesti una cu km putini (sa zicem sub 120k), nu cred ca mai conteaza ce motor are.
Nu stiu daca la 3.0 impozitul e 5000 ron, dar daca e asa, atunci nu mi se pare deloc o afacere. Gandeste-te ca de banii aia bagi motorina poate un an intreg si te plimbi cu un 2.0. Sau in loc sa dai 5000 ron anual pe impozit, mai faci rost de 5k euro (poate un imprumut) si iti iei un 2.0 cu km putini.