Jump to content

New BMW grille teaser


Romulus

Recommended Posts

https://www.instagram.com/p/CwsLkpaKTIl/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Eu ce sunt socat de fapt este ca vorbesc de Neue Klasse.

BMW New Class - Wikipedia

Asta a fost masina care i-a salvat de la faliment in istoria BMW. Daca au reinviat acest apelativ, inseamna ca au ganduri mari nu doar la grila, ci la o masina super populara.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Romulus said:

Eu ce sunt socat de fapt este ca vorbesc de Neue Klasse. Asta a fost masina care i-a salvat de la faliment in istoria BMW. Daca au reinviat acest apelativ, inseamna ca au ganduri mari nu doar la grila, ci la o masina super populara.

Avand in vedere cele de mai sus, atunci - subliminal - mesajul ar mai putea fi: daca Neue Klasse de secol XXI nu va fi un succes, ne indreptam spre faliment...

Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta ca, in prezent, BMW nu este in niciun caz in fata unui faliment. Dar este in fata unei reinventari fundamentale, din punct de vedere tehnologic. Compania care a fost in principal definita de inovatie si performanta in domeniul motoarelor termice trebuie acum sa vireze catre o era in care fundamentalul sau atu istoric devine cvasi-nul.

In anul 1996 compania Kodak facea o cifra de afaceri de $16 miliarde, adica ~ $31 miliarde la valoarea de astazi. Varful de profit l-a avut in 1999: $2.5 miliarde, adica ~ $4.5 miliarde astazi. Dar nu a stiut sa se adapteze la trecerea de la fotografia pe film la cea digitala, iar in 2012 a intrat in insolventa. A iesit cu bine din insolventa. In 2022 a avut o cifra de afaceri de $1.2 miliarde si un profit de $31 milioane. Desi a reusit sa continue, este o palida umbra a povestii de succes de alta data.

Iata deci ca succesul de astazi nu este o garantie a zilei de maine. Iar BMW stie cel mai bine importanta noii Neue Klasse.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, FiveThreeFive said:

Cu siguranta ca, in prezent, BMW nu este in niciun caz in fata unui faliment. Dar este in fata unei reinventari fundamentale, din punct de vedere tehnologic.

Exact asta am vrut sa spun, nicidecum ca ar fi aproape de faliment. Mai degraba speranta unui viitor mult mai bun.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, FiveThreeFive said:

Cu siguranta ca, in prezent, BMW nu este in niciun caz in fata unui faliment. Dar este in fata unei reinventari fundamentale, din punct de vedere tehnologic. Compania care a fost in principal definita de inovatie si performanta in domeniul motoarelor termice trebuie acum sa vireze catre o era in care fundamentalul sau atu istoric devine cvasi-nul.

In anul 1996 compania Kodak facea o cifra de afaceri de $16 miliarde, adica ~ $31 miliarde la valoarea de astazi. Varful de profit l-a avut in 1999: $2.5 miliarde, adica ~ $4.5 miliarde astazi. Dar nu a stiut sa se adapteze la trecerea de la fotografia pe film la cea digitala, iar in 2012 a intrat in insolventa. A iesit cu bine din insolventa. In 2022 a avut o cifra de afaceri de $1.2 miliarde si un profit de $31 milioane. Desi a reusit sa continue, este o palida umbra a povestii de succes de alta data.

Iata deci ca succesul de astazi nu este o garantie a zilei de maine. Iar BMW stie cel mai bine importanta noii Neue Klasse.

Ca o paranteza!

Kodak nu a crezut in digitalizare, desi au fost printre primii care au facut un aparat digital la sfarsitul anilor ‘70. Puteau evita falimentul daca vindeau 70-80% din patentele pe care le detineau(si inca le detin) dar nu au vrut/avut viziune. 
 

Asa cum ai spus, nu cred ca BMW este in aceeasi situatie cu masinile electrice din “Neue Klasse”. Desi toti producatorii spun ca vor dezvolta modele electrice, absolut nici unul nu recunoaste China ca un adevarat competitor, ceea ce in opinia mea este o greseala majora. China produce masini electrice aproape la jumatate din costurile europenilor. Poate sunt mai “proaste” la interior(nici cu Tesla nu mi este rusine) dar tinand cont de durata de viata(8-10 ani) a unei masini electrice, chinezii or sa vanda masinile in europa ca “painea calda”.

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

BMW este chiar fruntas in topurile celor din automotive la profit:
 

5. Stellantis N.V. (NYSE:STLA)

Net Profit in 2022: $18.07 billion

Revenue in 2022: $193.2 billion

Profit to Revenue Ratio: 9.4%

4. Mercedes-Benz Group 

Net Profit in 2022: $15.6 billion

Revenue in 2022: $161.4 billion

Profit to Revenue Ratio: 9.7%

3. Dongfeng Motor

Net Profit in 2022: $1.44 billion

Revenue in 2022: $13 billion 

Profit to Revenue Ratio: 11%

2. BMW Group

Net Profit in 2022: $19.3 billion

Revenue in 2022: $153.44 billion

Profit to Revenue Ratio: 12.6%

1. Tesla, Inc. (NASDAQ:TSLA)

Net Profit in 2022: $12.58 billion

Revenue in 2022: $81.46 billion

Profit to Revenue Ratio: 15.4% 

 

Sursa: https://www.insidermonkey.com/blog/5-most-profitable-car-companies-in-the-world-1158969/3/

Topul acesta este bazat pe procentul de profit nu de suma propriu zisa.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Romulus said:

Daca nu aduc ceva la interiorul ala o sa fie un esec complet

3 hours ago, mgi said:

Eu mi-as pune banii pe Mercedes 🙂

Ecranele alea arata intr-un mare fel

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Benilika said:

Daca nu aduc ceva la interiorul ala o sa fie un esec complet

Corecta afirmatia. Sunt siguri design-erii ca nu trebuie sa ne aplecam cam mult in fata sa ajungem la tableta aia?

Oare tuturor ne place sa avem un spatiu asa gol in fata? Mie de mi-ar pune o masuta de lucru as fi multumit. O scrumiera si priza in care sa imi bag o tableta sau laptopul ar fi ok. Bine nici sa nu obstructionam oglinda exetrioara a soferului. 😉 ...Daca tot cred ei ca trebuie sa me simtim ca in spatiu cand mergem cu 130-140 pe autostrada..  (bine, sa fie retractabila, spre invizibil) macar sa umplem spatiu ala cu, ceva dupa nevoi. 👍

1 hour ago, Benilika said:

Eu mi-as pune banii pe Mercedes 🙂

Eu, nu. Geamurile's prea mici. Ce's cu hublourile alea? Nu mai au bani de geamuri!? 

Iubesc masinile cu Geeaamuri Cat Mai Mari!

Arata intr-un mare fel pentru ca e albastru ala acolo, in rest e doar un bord cu display. Da ceva impresie mai masculina albastru ala fata de feminitatea din BMW.. atentie, e un albastru de Voronet!

Cre'ca e de 70 de ori mai scump ca tableta, si de schimbat si de cumparat cand se duuc cativa pixi.. si devin morti si sacaitori prin prezenta.. 🤓

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fata din randări începe să-mi placa, dar spatele parca e un Chrysler vechi. Sper ca varianta reala o sa arate mai bine.. 

In plus, sunt curios dacă modelul ice o sa fie pur sau hibrid. Și ce o să-i facă ca să fie euro 7. Doua filtre de particule în serie? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.