Jump to content

bimmer90f30

Members
  • Posts

    6174
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    41

bimmer90f30 last won the day on August 5

bimmer90f30 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

21305 profile views

bimmer90f30's Achievements

Mentor

Mentor (12/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Great Support Rare

Recent Badges

-3094

Reputation

  1. ..pai na, ce sa ii faci masinile astea nu doar scot fum ca sa mearga.. Sa mearga, pardon functioneze cat mai eficient, altii mult mai destrpto ca noi iau foarte multe lucruri in calcul (considerare) ... de cand pui tu si eu benzina/motorina in rezervor pana cand acestea ies pe teava de esapament! Noi, restul lumii incercam sa intelegem proiectantii cat de cat.. 😉
  2. Astea doua, accentuate mi se par contradictorii. Asadar, sper ca reactia ta NU ARE nici o legatura cu, ce ti-am RECOMANDAT in privat. De altfel, mai ai ceva de adaugat?
  3. Incepe/verifica injectoare ca e mai usor. Pentru regulatorul de pe pompa iti trebuie abilitati si scule, daca nu dai pompa jos pentru care iti trebuie alta scula speciala.
  4. Nu am modelul tau asa ca mai mult nu te pot ajuta. Cauta zona de langa portbagaj. Prin interior daca poti, daca nu pe la butonul de la portbagaj. Ceva exista; daca afli, cand afli explica aici sa stie si altii.
  5. Ceea ce este 9 in desen este mecanismul, tija deschiderii de urgenta a portbagajului. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PN11-EUR-12-2009-E90N-BMW-318d&diagId=41_1677#51247840617
  6. Ai verificat toate sigurantele din panou cu aparat de masura scotand cu grija una cate una si punand-o exact in locul in care era? Poate s-a ars vreuna spre norocul tau. Daca e vreuna arsa pui EXACT SI DOAR ACEIASI VALOARE. Nu mai mare sau mai mica. Pune ultimile 7 caractere din VIN sa vedem daca mecanic poti deschide portbagajul la modelul ala.
  7. Exact cum a zis si RaYn3, UN MARE semnal de alarma era 8 pini vs 2 pini. Acolo trebuia sa te opresti, mai ales ca era incuietoarea de la sofer! Acum, mecanic de ce nu mai poti deschide usa? Pentru ca tare iti doresc sa scoti mai intai porcaria aia cu 2 pini...
  8. Am inteles, nu intentionez eu sa colaborez sau sa pun prea multe intrebari.. E pentru altcineva care nu stie ce are masina si nici nu prea se pricepe.. la bmw. Multumesc pentru detalii.
  9. Revin tot eu pe topicul asta cu noutati si poate rezolvari mai avansate din partea altora in sensul ca nu stiu cum pot crea un TOC pentru a putea scrie mult mai multe piese audio in format WAV (DAR PE DVD-R), care este singurul recunoscut de unitatea masinii mele! Altfel spus, nu puteti, unii dintre voi probabil, sa ardeti alte CDuri DACA NU LE ARDETI CA "AUDIO CD" si le ardeti doar pe DVD (sau pe un CD..), formatul WAV (Bla,Bla: Codec: PCM signed 16-bit Little-Endian, Bitrate: 1411kbs, Bit per sample: 16, Sample rate 44100 Hz) NU o sa fie recunoscut. Trebuie ars ca Audio CD fie de un Ashampoo Burning 18, sau de Nero... din nou, doar CD Audio! Intrebarea ramane cum se poate crea un TOC (Table Of Content) pentru DVD-R?? Se pare ca acest TOC este mai intai citit de HU masinii dupa care piesele sunt incarcate/ascultate pozitionand laserul pe sectorul pottivit.
  10. Intreb pentru cineva din Targoviste, stie cineva mecanicul adresa sau numar de telefon care schimba distributiii in acel oras si se pricepe la bmw? Multumesc.
  11. ...daca nu i-ai dat talpa prea des celalta nu prea s-a deschis.. Esapamentul la tine se deschide mai mult in functie de necesitate pentru o eficienta functionare a motorului.. in termeni de putere, lag in dezvoltare a puterii.. pe partea de evacuare, in ceea ceea ce se numeste backpressure pe evacuare, cat mai bine controlat.. Daca nu cumva a fost anulata cealalta iesire, ceea ce ar fi nedrept..
  12. No, acu raspund si eu in topic. Da, a fost incorect si anormal ca mecanicul tau nu a gasit o sarma in tot atelerul ala sa atarne etrierul de o spira a arcului!! Asta ca sa imi intelegi punctul de vedere. Nici un mecanic responsabil nu lasa etrierul atarnand de furtunul sau in nici o situatie, mai ales ca solutia e la indemana. Pe de alta parte, Slava Domnului ca furtunul acela e bine capsulatin capetele alea, DAR tot nu trebuie lasat sa atarne! L-ai vazut sa inspecteze furtunul dupa crapaturi pe el!? Furtunele de la frana sunt prevazute sa crape dupa un timp. E pe undeva inevitabil ca dupa 5-6-7 ani sa se degradeze dat fiind unde sunt instalate.. poate mai mult cele de pe fata fata de cele de pe spate, pentru ca alea din fata se mai si misca cu rotirea rotilor.. Crapaturile apar pe suprafata furtunului pe care il strangi din loc in loc pana aproape de gatuire si le vezi pe suprafata si atunci e recomandabil sa le schimbi o data cu placutele pentru ca se presupune sa nu mai umbli acolo pana la avertizare in bord, cand senzorul de placute e atins.. iar un furtun crapat, neobservat la timp, CUM va arata neinspectat peste 2-3 ani? Bine nu. Ca si parere la intrebare ... nu ai de ce sa te ingrijorezi, dar tot e anormal ce a facut. Chiar daca el spune ca nu i s-a intamplat niciodata nimic, tot nu i se va intampla lui, cand masina aceea e condusa.. de fapt de altcineva. Sa fiu tu, daca furtunul nu are crapaturi NU l-as schimba si nu l-as schimba nici pentru o singura situatie.. dar nici nu m-as mai duce la acel mecanic.. Acelasi mecanic ar putea sa lase (in lipsa ta) altceva altarnand, ca stie el mai bine..., iar tu vei acela care v-a plati pentru ca altcineva a stiut mai bine, dar a gresit de fapt.
  13. Eu zic pentru lectii despre placute trebuie facute temele mai bine.. Iar daca vrei sa ne inveti ceva sau sa tinem minte, poate nu ar fi o idee rea sa deschizi al topic, decat sa poluam topicul altuia.. nu? 👍 Tu cumperi placute mai tari ca sa nu se consume prea repede!? 🤦‍♂️🤦‍♂️ .. Dar siguranta cu-i o lasi!? Sau stresul (mecanic/hidraulic) care il pui pe sistemul de franare ca tu trebuie sa apesi pedala mai tare ca sa opreasca cat de cat.. Nu, NU se consuma mai repede! Doua seturi de placute, hai 3, pe un set de discuri, cam asta e rata la un mers cat de cat normal..
  14. Corect. In 2017 am luat Ferodo Premier ECO FDB 1773 Iar Textar sunt 2392701. Astea-s pentru E90
  15. Ghici ce? Placutele sport NU prea lasa praf, placutele normale lasa. Si e chiar normal tehnic, mecanic ca veni vorba. Sau si asta trebuia sa o afli pe topicul altora? 🤭 La mine Ferodo nu prea au scartait sau ceva. Am auzit ceva o data de doua ori dar a disparut de la sine.. parca dupa ce nu am folosit un timp masina.. Le folosesc de peste 10 ani. Le pun pasta pe spate si sunt chiar foarte OK pentru drumuri publice.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.