-
Posts
8869 -
Joined
-
Days Won
91
bimmer90f30 last won the day on May 21
bimmer90f30 had the most liked content!
About bimmer90f30

Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
nicht gesagt...
Previous Fields
-
Masina
E90, F48
bimmer90f30's Achievements
-
Lene, comoditate si de ce nu "morcov" sa nu strice ceva...; multi nu au curti, garaje.. ehe.. daca ai garaj, te vad toti vecinii ca anual mesteresti la BMW.. esti sarac.. si nu iti permiti sa pui mecanic sa iti faca treaba.. / asta pentru cine are ochi sa se "vada" prin ochii vecinilor. Cu timpul o sa descoperiti ca voi sunteti singurii care va purtati cel mai bine cu masina voastra (ce chestie..) iar altii nu.
-
In TIS pentru modelul tau este scris asa: 168LW 0.75l 190AL 0.8l 205AL 0.8l 215LW 0.9l 225AL 0.9l 235LK 1.2l Astea de mai sus sunt diferentialele care nu se inzavorasc.. Cele care se inzavorasc in toate trebuie sa intre 1 litru. Doar in dreptul celor carr se inzavorasc scrie Hypoid Axle Oil G4. La primele de sus: Technically suitable rear axle differential oils. Probabil 75W90 ca la mai toate modele cu tractiune spate si fara autoblocabil. ...pana si in E90 de 2 litri diesel intra 1.25l. L-am schimbat eu din nou recent. Vroiam sa pun poze ca si DIY, dar mi-ai luat inainte.. Se poate folosi lejer o seringa cu un furtunas care sa se potriveasca in seringa varful acesteia iar capatul celalalt al furtunasului se ataseaza la capatul unei sarme (ceva soricel mai mic, nu mare, legat pe capatul sarmei indoite pe capat..) si capatul furtunasului taiat in unghi... se poate scoate aproape tot uleiul din diferential prin metoda de mai sus. Sarma te ajuta sa "citesti" adancitura cea mai mare. Se poate indoi convenabil.. sa ajung pe fund unde vrei.. (bine, trebuie sa fii atent cam ce atingi si sa eviti..)
-
Oscilatie motor
bimmer90f30 replied to AndreiBmw76's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
"motorul meu oscilează la prima pornire si apoi dupa ce incalzeste e totul ok, sau când oscilează si o pun in D (drive ) si merg cativa metri isi revine si e ok." Ar fi util sa clarifici ce insemna incalzit. Incalzit motor in general inseamna motor la regim adica 80-90 grade. Banuiesc ca nu stai peloc sa ajunga la 80 grade. atunci ce inseamna incalzit? Oscileaza inseamna tremurat? Daca tremura e clar ca maotorul nu porneste si functioneaza normal acum fata de atunci atunci cand porneste normal si lin, fara tremurat. Schimba mecanicii. Ca aia nu-s mecanici. Cand trebuie sa te ingrijorezi dupa ce spun ei? Cand te lasa in drum? Cand un mecanic bate campii si nu are raspunsul la problema inseamna ca profesional nu se pricepe la masina aia. Cum ti s-a zis mai sus, daca masina s-a dovedot buna un an de zile acum e momentul ca si tu sa ai grija sa fie reparata la timp. -
Sa confirm.. probabil de aceea lantul la M47 single link.. timing chain.. a tinut si tine la peste 510k km.. nici un semn de bataie.. (daca apuc vara asta sa il schimb le compar si arat) pun 5w40 de aproape 250k km. Dar sa nu deviem.
-
auto-corect.. am vrut sa zic 5w30 in loc de 5w40. daca tot am facut greseala de mais sus am intrebat prostul de ai de pe google (ca stiam ca o sa raspunda primul) daca tot COLETEAZA raspusuri de peste tot(!) macar sa faca ceva util... asa ca i-am cerut sa imi spuna "when a bmw engine gets 5w40 engine oil?" mai jos e raspunsul:
-
0w30 sau mai tarziu cand e mai batran motorul 5w40 Shell pure plus sauulei de la dealer BMW.
-
Da nu am intalnit ca nu intalnesc tot ce apare sub soare Am crezut doar ca trebuie explicat o data cum face o cutie manuala.. Daca spuneai de la inceput ca masina a primit un upgarde de soft si ca ai observat o schimbare in modul de adaptare a turatiei.. in functie de viteza si treapta in care intentioneaza soferul sa puna cutia.., atunci se schimba cu totul ce urma sa se spuna. Rev-matching sa ne intelegem.. se face, trebuie facut la orice cutie manuala de toti soferii care conduc manuale. Ca unii o fac mai bine ca altii asta e altceva; nu toti suntem la fel de buni soferi. Unii avem nevoie de ajutor de la BMW Altii au M-uri. Unii se bucura altii nu
-
Problemă mod sleep
bimmer90f30 replied to ADRIAN HD's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
La ce nu te-ai gandit? Apoi, la E90 chiar daca circuitul e efectiv inchisa ermetic de carcasa (am eu una desfacuta si am vazut, placa electronica insasi e acoperita de un strat de lac gros (probabil sa o protejwze de eventual condens..) e excelent protejat circuitul. Nu or mai face asa la F-uri, G-uri.. ? Au trecut mai pe "simplu" dar costisitor? Si la mine cheia (cu bateria schimbata de mine) a fost bagata la dealer in citior si am vazut cu ochii mei ca nu mai emitea. Bine nu a avut parte de umezeala... ca a ta.. Dar mai apoi cand am mers la ei sa iau baterie de la ei (la sugestie unora) A MERS tot. Ca prin magie.. nu glumesc. Doar prin schimbarea cheii. Codurile nu erau pierdute pentru ca tensiunea din cheie cu bateria veche nu scazuse atat de mult... iar eu o schimbasem repede cum stiam; doar nu mai potnea motorul deschidea usi.. Am verificat eu si in ISTA+; vedea ambele chei doar una nu era sincronizata ceva de genul.. Si crede-ma ca cheia la F48 (si la altele sigur..) ai doar 30 secunde parca sa o schimbi altfel isi pierde codurile... (si ala de pornit!) asa mi s-a zis.. Si alea costa la dealer (sa le caute.. sa ti le puna un ..specialist) sau in alta parte daca le pierde. O idiotenie moderna dar banoasa. Ca ramai si fara masina de cand cu keyless.. daca nu bagi cheia in nu's ce folie DUBLA de aluminiu (daca stai la casa).. suntem informati nu? Cheia la F48 ar ttebui schimbata anual mi s-a spus. La E90 merge de 20 de ani!!!! Costa la fel ambele generatii sa le faca si programeze noi; ca un facut.. -
Problemă mod sleep
bimmer90f30 replied to ADRIAN HD's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Cheia care nu emite de unde stii ca e defecta? Adica, cum s-a stricat? Despre ce masina e vorba? Are baterie ce trebuie sa i se inlocuiasca bateria cheia aceea? Banuiesc ca, cheia presupus defecta e descarcata .. cum e "firesc" mai nou la BMW. Iar cheia trebuie sa i se schimbe batwria cul alta CR2030. Corect? Daca e asa, cumpara de la BMW o baterie, schimba-i bateria ca .. nici la mine nu mai recunostea cheia cu baterie noua Varta schimbata. Am luat de la dealer si a pornir motorul. Era cat pe ce sa trebuiasca sa platesc pe altii (la acelasi dealer) sa rezicronizeze cheia ca se descarcase bateria prea mult.. -
530xd G30 funingine pe evacuare
bimmer90f30 replied to Gabv20's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Foarte probabil fagurele filtrului e fisurat, altfel nu se explica. -
Face in orice mod de conducere (coasting/...matching) sau se simte predominant in sport.? Inteleg sa faca asa cand humanoidul din noi nu poate tine IN FAPT cu, ce incearca sa obtina de la masina si atunci calculatorul ajuta ca e precis, nu se poate pierde cum ni se intampla tuturor..
-
..Ai avut F21 preformance, ca internetul asta zice, ca doar alea sunt echipate cu rev-matching? Asta e un topic unde vorbesc clar de modelele M. https://www.babybmw.net/threads/manual-box-rev-matching.77801/ Si dupa cum e explicat nu se apropie de explicatia colegului..
-
De ce ar ridica masina (de fapt motorul) turatia pentru tine?? Nu ridica turatia pentru ca nu stie ce ai tu de gand sa faci.. nu citeste ganduri motorul de sub capota.. Ce serviciu? Eu nu am vazut asta la nici o masina cu, cutie manuala si conduc 2 BMW manuale. unul vechi si altul mai nou (2017) Absolut nici o diferenta intte ele, doar de putere. Rev-matchingul difera la benzinare fata de motorine, clar, fara nici o discutie!!! La motorina e la aproape 2000 rpm (se poate intelege cel mai usor cand conduci o automata.. (ca doar moatoarele sunt aceleasi cutiile difera) cum scade turatia la o automata aceea e turatia MINIM acceptata pentru o manuala, poate un picut mai sus, ca atunci cand pui in confort sau sport motorul. La benzina la fel.. ttageti cu ochiul la automate si acolo e matching-ul pentru economie...
-
Nu exista asa ceva.. Motorul nu a facut nici un rev-maching. Pur si simplu motorul a intrat, fortat extrem de tine, in ceea ce e stiut de toti FRANA DE MOTOR. Adica fenomenul ala se previne intrarea in deraparaj. Adica motorul finctioneaza ca un amortizor. Daca nu ar functiona asa atunci s-ar face totul praf si pulbere .. Energia si fortele create de inertia masinii in miscare - roti -cutie de viteza- ambreiaj - arbire cotit... se amortizeaza in motor datorita compresiei lui. Fa un experiment si pune cutia de viteza manuala in gol si DACA turometru urca o sutime in sus .. eu il mananc precum porcul din Pisica Alba, Pisica Neagra. Sa nu imi spui ca masina stie ca e in neutru si de aia nu face nimic motorul. A, cand tu termini de ridicat piciorul de pe ambreiaj, ambreiajul e cuplat demult si asta te face pe tine sa crezi ca e rrv-matching camd de fapt e reactia motorului la "impactul" cu asfaltul.. Era camdva un topic cu unul care a auzit si ceva POC pe sub masina ca a schimbat vitezele aiurea.. adica din greseala..
-
Resetare schimb discuri si placute G30 2018
bimmer90f30 replied to Cristi Nicusor's topic in Seria 5
Nu-i nimic in neregula. O inspectie vizuala nu strica. Si numai daca dai roata jos e suficient. Daca mergi anticipand asta inseamna ca nu folosesti frana iar asta inseamna viata indelungata a placutelor. Rugina in schimb e dusmanul care creste nesimtit.. in ambele sensuri. Daca tot ai intrebat si te intrebi.. sunt mai bine de 2 ani de cand nu s-a inlocuit lichidul de frana? Poate acum e momentul sa il schimbi daca alte cheltuieli pe placute, discuri nu sunt necesare. Nu e necesar decat sa dai roata jos; fiecare pe rand..