Jump to content

Temperatura motor in bord 61-70-75(rareori)


onx_tequila

Recommended Posts

Uita-te mai sus iin topic, ai 2linkuri ce mi-au lasat si mie colegii ca nici eu habar n-aveam. Eu l-am schimbat intai pe ala de la EGR si-a crescut temperatura de la 60*C la 79-80, si sigur va creste la 90 cand il voi schimba si pe celalalt.

Termo EGR l-am luat de la ClaudiuBWR cu 75le pe BEHR, si celelalt il voi lua tot de la el, parca 180lei, plus garnitura... , dar am o sila sa-l schimb, ca pierd antigelul p-acolo si tre schimbat s-ala, daca ar fii fost mai cald afara....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
buna,am si eu o problema asemanatoare la un e 46 din 2004 si azi am iesit la indemnul unui prieten sa vad daca masina ajunge la temepratura optima.am fortat-o cam 20 de km mers intre 80-120 km/h si a acul a ajuns la jumate,problema e ca in mom in care am ajuns in coloana si am redus viteza acul a inceput sa coboare semnificativ paa la prima linie in urm 10 km de mers normal 90 km/h.ar fi aceasi problema termostatul egr?mai am de preziat ceva pe acest traseu imi arata un consum de 15% si in oras am observat ca mananca cam mult ar putea fi tot din cauza termostatului?va rog sa ma ajutati careva daca a-ti avut experiente asemanatoare.multumesc
Link to comment
Share on other sites

mie pe la cel de la EGR imi pierde ceva lichid.intr-un an cam 0,5L...de lene nu l-am schimbat.

in vara o sa fac si eu operatiunea,tocmai din cauza frigului...era simplu sa ma duc la un service,dar vreau sa lucrez eu la masina...

 

Cand te decizi sa schimbi termostatul EGR sa-ti cumperi si garnitura, ca de acolo porneste problema ta cu pierderea antigelului.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

daca motorul nu merge la temperatura optima consuma mai mult si se uzeaza mai repede.

 

de obicei la drum lung mai scade cu cateva grade,dar in aglomeratie ar trebui sa mearga in temperatura,deoarece se face circulatie doar in motor si pentru incalzire in interior.

 

 

multumesc,sper sa fi gasit in sfarsit problema si sa o pot remedia,va anunt daca intr-adevar asta a fost problema,

Link to comment
Share on other sites

acuma in toamna mi-am schimbat termostatul principal si imi statea apa peste 90 tot timpu.azi cand am mers cu masina nu a crescut mai mult de 82.posibil sa pice asa repede sau ii cel de la egr?

 

e sigur cel de la egr aceeasi problema am avut si eu. dupa ce l-am schimbat e totul ok

Link to comment
Share on other sites

Am pus azi carton in fata radiatorului, pana imi cumpar termostat EGR, dar nu am vazut nicio schimbare. Cred ca o sa-l cumpar, ca n-am incotro. <_<

Pt. 80 lei cat costa termostatul de EGR te complici cu cartoane si dinastea? Si care poti sa-l pui chiar tu in 5-10 minute?

Link to comment
Share on other sites

Mie nu imi statea apa la 90 decat foarte rar ...pe exterior deloc.Am schimbat prima data termostatul egr ( cel vechi era terminat...puteai sa suflii prin el lejer). Bucuros ca cel vechi era terminat am zis ca am rezolvat problema...ca sa vad ca dupa ce l-am schimbat tot nu imi statea apa la 90. L-am schimbat si pe cel de-al 2-lea (era si asta terminat...am gasit supapa rupta). Acum in sfarsit imi sta temperatura apei la 90. Termostat Egr 95 lei Behr iar cel de apa 160 lei Behr.
Link to comment
Share on other sites

Mie nu imi statea apa la 90 decat foarte rar ...pe exterior deloc.Am schimbat prima data termostatul egr ( cel vechi era terminat...puteai sa suflii prin el lejer). Bucuros ca cel vechi era terminat am zis ca am rezolvat problema...ca sa vad ca dupa ce l-am schimbat tot nu imi statea apa la 90. L-am schimbat si pe cel de-al 2-lea (era si asta terminat...am gasit supapa rupta). Acum in sfarsit imi sta temperatura apei la 90. Termostat Egr 95 lei Behr iar cel de apa 160 lei Behr.

 

 

 

 

cand ai avut problema asta,ai avut cumva si probleme la consum???

Link to comment
Share on other sites

Acolo cu masina mea n-o sa calc niciodata ..aveam la munca un e60 525xi lci luat de nou de la ei si nu stiu din ce motive scazuse nivelul de antigel ,iar ei au completat cu apa de la canal....

Unde am facut eu operatiunea e un service specializat vw audi dar fac orice...baietii sunt parolisti, rapizi , si isi asuma orice defect..spre ex azi mi-au atins usor usa de la sofer si pe 5 ian mi-au zis sa duc masina sa vopseasca toata usa..imi convine ca aveam ceva ciobituri pe ea..

da-mi si mie nu PM cu numele si locatia service-ului te rog

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salutare,

 

Aceiasi problema o am si eu cu temperatura.....si vroiam sa intreb....marca asta BEHR....este ok ? Nu prea am auzit de ea...am auzit de facet....de gates...vernet....

Se pare ca e o problema generala....cred ca o au mai multi...dar nu isi dau seama neavand martori de eroare...ca toti ceilalti mi-am dat seama din consumul prea mare....am activat meniul de diagnoza....am setat pe temperatura apei....am luat masina la un drum mai lung si am stat cu ochii pe temperatura....nu sarea de 60 de grade....

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Aceiasi problema o am si eu cu temperatura.....si vroiam sa intreb....marca asta BEHR....este ok ? Nu prea am auzit de ea...am auzit de facet....de gates...vernet....

Se pare ca e o problema generala....cred ca o au mai multi...dar nu isi dau seama neavand martori de eroare...ca toti ceilalti mi-am dat seama din consumul prea mare....am activat meniul de diagnoza....am setat pe temperatura apei....am luat masina la un drum mai lung si am stat cu ochii pe temperatura....nu sarea de 60 de grade....

 

De mult mergi asa?

E prima masina condusa?

Temperatura motorului e un factor destul de important pentru ca motorul sa ajunga la regim OPTIM de functionare.

Componentele motorului trebuie sa se dilate ...ca uzura sa fie minima.. tachetii sa nu aiba joc ;) (se poate sa exagerez dar SE POATE sa nu ;) )

Nu e bine ca motorul sa functioneze la 60 grade!

 

Behr e e marca original pusa pe seria 3d; si nu numai

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema cu temperatura apei am avut-o si eu pana acum o saptamana. Din toamna am observat ca temperatura apei nu depasea 70 de grade si am schimbat termostatul EGR dar problema a ramas. Acum o saptamana am schimbat pompa de apa in mod preventiv ( masina are 140000 de km, iar pompa de apa avea interiorul din plastic dar era in buna stare, nu avea joc sau semne de uzura)cu una SKF si am schimbat si termostatul principal si antigelul.Acum temperatura apei oscileaza intre 90 si 95 de grade, probabil in aceste luni nu a facut nici regenerarea filtrului de particule. Stie cineva daca se face regenerarea daca tempreatura apei nu ajunge la nivelul optim si daca in timpul regenerarii se simte ceva?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.