Jump to content

E46 320d


Kenbobo

Recommended Posts

Acum ma gandeam,ca inainte cu 5-6 km am alimentat de la Mol. Am verificat acum pe bon, am bagat Mol Evo Diesel (ma gandeam ca poate am bagat benzina cum era tarziu, dar se pare ca am fost atent totusi). Sa fie coincidenta, sau nu?

nu are treaba......probabil suieratu ala care probabil vine dintr-un joc mic pe ax care nu l-ai sesizat si a crapat acum.. parerea mea? e sa treci la un 3.0d cu chip si modificari aferente cum are Rcc..... e90 e ok... dar ai bagat bani in ala sa mai iei altu acum

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu are treaba......probabil suieratu ala care probabil vine dintr-un joc mic pe ax care nu l-ai sesizat si a crapat acum.. parerea mea? e sa treci la un 3.0d cu chip si modificari aferente cum are Rcc..... e90 e ok... dar ai bagat bani in ala sa mai iei altu acum

Mi-aÂş dorii din tot sufletul sĂŁ-l ajut sĂŁ-Âşi punĂŁ un motor de 3L.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Masina o duc maine la Targu amures la un service recomandat de Rcc unde el personal o sa aiba grija sa fie facuta bine masina. Pe aceasta cale ii multumesc inca o data.

 

In functie de ce e defect hotarasc ce fac. Oricum ori il repar cu piese oem ori schimb motorul, vedem.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai putea sa ii pui un motor de 3L,ar fi cea mai buna alegere in momentul de fata...asta in cazul in care ar avea probleme la motor.Tot asa m-a lasat si pe mine, la e90 320d,vestita turbina Mitsubishi care avea un joc marisor la ax,pe plan vertical si fluiera cand aveam motorul rece,doar ca la mine nu mi-a consumat pic de ulei...Am pierdut dintr-o data puterea si atat,nu fum nu nimic,ba chiar am continuat drumul pana acasa,vreo 4 km.E bine totusi ca ai turbina Garrett,care se poate reconditiona foarte usor si ieftin,in comparatie cu cea sus amintita,care a ajuns undeva la 6000 de lei.

Bafta multa.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca ar fi un moment bun sa trec la 3.0d dar momentan nu cred ca o sa fac asta.

 

Masina e la Tg Mures la service, astept verdictul. Turbina, fiind Garret, se reconditioneaza la Bucuresti foarte bine si fara probleme. Astept sa vad ce are motorul.

 

 

Ps: daca e sa trec la motor mai mare as schimba si modelul. Un e92 325i ar fi perfect sau poate e60 525i Lci.

 

Oricum, momentan repar ca la carte motorul actual, cu restul ideilor mai vad.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Nu am mai scris pe forum, dar de cateva zile am dat comanda de o navigatie noua.

 

Specificatiile sunt asemanatoare cu cea veche, dar cel mai important ecranul e mai bun, are rezolutie 1024x600.

 

Azi mi-a ajuns acasa dar momentan o voi butona doar in casa sa imi fac o idee de cum se misca :)

 

 

Masina, e tot la service. Astept verdict. Speranta moare ultima..

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Era comandata de aproape 2 saptamani, azi m-am trezit cu ea la usa... Acuma ce sa fac, nu o trimit inapoi.

 

 

Tot ca si inainte, doar ca are Android 4.4.2 sau 4.4.4 (nu mai stiu exact) si ecran tot capacitiv dar cu rezolutie mai buna.

 

 

Abia astept ziua de maine, sa vad exact ce e stricat :frantics:

 

 

 

PS: Asta e navigatia: http://android-caraudio.com/en/autoradios-pour-bmw/1948-kgac-746hd-multimedia-pure-android-442-for-bmw-3-e46-m3-1998-2006.html

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Nu au apucat nici azi sa desfaca motorul, doar l-au pornit sa il asculte.

 

Porneste/opreste bine si repede, dar scoate fum alb (furtunul ce intra in EGR e scos) si are un tacanit la ralanti (putin metalic), dar ce e ciudat e ca accelerat putin, aproape ca nu se aude nici un zgomot ciudat....

 

Dimineata se apuca de el, sper sa nu se mai amane din diverse motive :D

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie desfacut neaparat, treb sa-i faci test de compresie si daca iese bine o lasi asa cum e, daca nu a inghitit paleti din admisie si chiar daca este putin probabil sa ajunga pana in motor, uita-te pe traseul de la turbina pana in admisie cata distanta este, tb sa cureti tubulatura, intercoolerul, si admisia, montezi turbina sii dai bice

 

de pe ebay tb sa iei in calcul si returul la turbina veche, iti opresc niste bani garantie pana faci returul

Link to comment
Share on other sites

Nasol, sincer imi pare rau ca ai patit o,

Stiu ce simti caci si eu am patit o doar ca mie mia aspirat trei clapete la admisie si asa am facut motor nou,

 

sa speram ca toate vor merge bine si sa nu trebuiasca sa desfaci motorul

 

Mult noroc :thumbsup:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Inca tot nimic. S-au apucat de demontat turbo si e intepenit un surub, alte detalii nu stiu.

 

Cristian.O Ma bucur sa aud inca o parere buna despre ei.

Daca ai vazut-o inseamna ca ai vazut ce murdara e saraca, fara navi, fara trimuri ( ca e in curs de modificare :) )

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.