Jump to content

E90 sedan - sport package


mikken

Recommended Posts

Masina a ramas aseara la dr. Robert_TAU pentru curatare admisie :) Abia astept sa vad cum trage azi cu ea curata.

 

Cum la testare mi-au iesit si doua bujii arse, le-am schimbat pe toate 4, am mai comandat si o fulie + intinzator ca faceau zgomot rulmentii si toate garniturile noi pentru furtunele de la turbo / intercooler / EGR

Link to comment
Share on other sites

Primul pas a fost facut...player professional de LCI:D

 

Sunetul s-a schimbat simtitor, merita categoric upgrade-ul, mai ales ca citeste si mp3-uri. Urmeaza tweetere in stalpii usilor fata pentru completarea spectrului de inalte si apoi mai vedem.

 

sunetul e schimbat dar ai vazut ca la volum inalt tot distorsioneaza , cred ca wooferele alea sunt praf . Inaltele din usi schimba putin auditia in zona aia , trebuie sa schimbi si ramele daca vrei oem look .

Link to comment
Share on other sites

Da, sunetul nu e inca la nivelul exigentelor mele :) O sa schimb ramele de la geamuri pentru a pune tweeterele acolo, sa pastrez aspectul OEM si inca sunt in dubiu daca sa inlocuiesc si difuzoarele din usi cu ocazia asta. Eventual cu unele de pe sistemul individual / logic 7. Daca merg pe ceva aftermarket, ma gandesc totusi ca un kit pe componente ar face treaba buna, ca au si filtrul lor special conceput sa delimiteze frecventele care trebuie pe difuzor, respectiv tweeter.

 

Deasemenea wooferele de sub scaune le voi inlocui si le voi amplifica impreuna cu boxele din usi cu o statie separata. Cred ca o sa fie suficiente modificarile astea pentru a avea un sunet decent. Poate amplific si boxele spate cu aceeasi statie, daca o sa iau ceva pe 5 canale.

Link to comment
Share on other sites

sunetul.....marea problema...sincer daca se ridica la nivelul standard de la audi era perfect pentru mine.

este foarte greu sa modifici sunetul,eu am incercat cu ceva boxe aftermarket si surprinzator se schimba in rau.

analizaeaza bine inainte problema.

 

fara amplificare alte boxe nu fac treaba,nici la nivelul celor de acum.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Masina a ramas aseara la dr. Robert_TAU pentru curatare admisie :) Abia astept sa vad cum trage azi cu ea curata.

 

Cum la testare mi-au iesit si doua bujii arse, le-am schimbat pe toate 4, am mai comandat si o fulie + intinzator ca faceau zgomot rulmentii si toate garniturile noi pentru furtunele de la turbo / intercooler / EGR

 

la cat te-au ajuns aceste piese ptr ca trebuie sa le schimb si eu...

Link to comment
Share on other sites

Primul pas a fost facut...player professional de LCI:D

 

Sunetul s-a schimbat simtitor, merita categoric upgrade-ul, mai ales ca citeste si mp3-uri. Urmeaza tweetere in stalpii usilor fata pentru completarea spectrului de inalte si apoi mai vedem.

 

Salut, cat a costat si in ce consta operatiunea asta?

 

Trebuie codata masina sau e plug and play? Eu am business cd

Link to comment
Share on other sites

@mik15: da, categoric se simte diferenta...facusem operatiunea asta si la 330d-ul pe care l-am avut inainte si masina s-a transformat :) merita categoric, eu voi face asta regulat...cel putin curatare de EGR

 

La drum lung se simte super masina, depasiri relaxate fara sa mai retrogradez, consum bun...ajuta categoric si softul facut.

 

@cristi7610: curatare admisie 200 lei, bujiile 260 lei toate 4, intinzatorul cu rola 225 lei si garniturile alea de la intercooler cam 120 lei...plus manopera aferenta.

 

Am descoperit si un mic joc in fulia de vibrochen si va trebui sa o schimb zilele astea. Costa cam 720 lei cu tot cu surub.

 

@ktod_16: eu am gasit player-ul professional la 650 lei, dar a fost o ocazie...vezi cu cat gasesti pe piata, sunt destul de rare. Poate sa gasesti mai degraba la cineva care vinde masina si e dispus la schimb cu diferenta ;) e foarte usor de schimbat, mufele se potrivesc plug and play. Se aude considerabil mai bine, dar daca esti exigent, iti va trebui si un amplificator separat. Din ce am inteles ar trebui codat daca vrei sa ti se auda de ex parktronicul prin boxe, sau sa elimini filtrele de egalizare...daca nu mai pui statie si alte cele insa, merge lasat asa.

Link to comment
Share on other sites

piesa nr.2 din schema asta: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=11_3662&hg=11&fg=18

e vorba de mechanical belt tensioner

Fulia e cu totul altceva. Ala e intinzatorul curelei de la alternator. Si eu l-am schimbat ca facea un zgomot mai deranjant la ~ 1500-1600rpm. Acum nu mai face deloc. Intinzatorul ala are un arc inauntru si in timp se mai slabeste si rezultatul - trepidatii la o anumita turatie (cel putin asa a fost la mine).

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Exact Andrei, de piesa aia e vorba. La mine nu facea zgomot deranjant, cel putin nu l-am sesizat eu. Dar cand am desfacut pe acolo si am invartit de rola aia, se auzea zgomot de rulment, asa ca am schimbat-o sa fiu sigur :)

 

Urmeaza oricum si fulia mare de la vibrochen ca are un pic de joc, iar atunci cand dau si drumul la AC in special, face un zgomot metalic si trepideaza.

Link to comment
Share on other sites

http://www.okazii.ro/tuning-auto/volan/volan-nou-bmw-e90-e87-model-sport-din-piele-original-cu-airbag-a116344498

http://www.okazii.ro/tuning-auto/volan/volan-m-bmw-e90-model-m-sport-din-piele-original-cu-airbag-a115995608

 

Pt o comparatie de pret :)

@branevl - volanul M cu siguranta merita! Eu am trecut de la unul sport (ca cel din primul link) la cel M si diferenta de feel/look e f mare.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

si eu am trecut chiar ieri de la volan normal la volan m si este diferenta ca de la cer la pamant :) volanul l-am luat chiar de la baiatul din al doilea link postat de LYM, care a facut si instalarea si care este un tip de milioane. recomand cu toata increderea!

pretul pentru volanul tau pare putin piperat, sper sa nu ma injuri.

Link to comment
Share on other sites

Ti-am scris asta in topicul de la mica publicitate dar cred ca era mai potrivit aici.

 

De ce nu pastrezi airbagul si comenzile (eventual si trimul pt o perioada) si iti iei doar "covrigul" de M..? Eu asa am facut.. am dat 350ron pe volan M nou, original, aici pe forum.. era perioada aia cand se gaseau pe toate drumurile.. E doar o idee.

 

Si da, au dreptate baietii ca e cam scump 500e.. gandeste-te ca gasesti airbag cu 300e (cred ca si cu mai putin) si covrig sport ca al tau cu 150 ron.. si vezi ca ce ai tu nu stiu daca e sport.. al meu avea niste umflaturi in parti.. al tau vad ca e drept drept..

Link to comment
Share on other sites

Cum spuneam pretul asta nu e batut in cuie, daca exista doritori mai discutam la pret...dar nici cu 300 euro nu-l dau evident :)

 

E modelul sport, dar fara umflaturi...s-a pus pe primele modele de e90 din cate stiu.

 

As da cu mare drag 350 ron pe un volan nou...daca as mai gasi :) Dar se pare ca s-au evaporat toate :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.