Jump to content

E90 sedan - sport package


mikken

Recommended Posts

Din ce am vazut pe net, cam asa arata becul original si nu trebuie schimbat si soclul. Becul asta costa din ce am inteles in jur de 5-7 lei...dar nu stiu unde sa-l gasesc :(

 

Parca n-as pune led-uri dealea albe, mi se pare ca arata mai fain lumina asta galbena OEM.

Edited by mikken
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce m-am jucat un pic cu luminile dimineata, cand am observat ca se arsese angel-ul, evident ca am uitat pozitia aprinsa.

 

So...pe la ora 4, ia de vezi surpriza ca n-a mai vrut sa porneasca :D

 

A fost nevoie de 2 seturi de cabluri, unul de 150 si unul de 400 sa o hraneasca suficient :)

Link to comment
Share on other sites

La iarna sa te pregatesti sa schimbi bateria, daca a cedat asa usor.

Poti schimba doar becul, nu trebuie neaparat soclu, eu am luat bec pentru angel de la orice magazin de piese...

 

poti sa o schimbi de acum nu neaparat sa vina iarna :brr:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Gata am rezolvat problema cu becul de angel, merci frumos Robert_TAU ;)

 

Ma enerveaza maxim sa vad semnul exclamarii ala in bord, parca imi sta pe creier, indiferent de la ce apare :)

 

Bateria n-a mai facut probleme deloc, porneste bine...daca vad ca da semne de oboseala cand se lasa frigul, o s-o schimb si pe aia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am fost acum sa-mi fac vopsea gri de plastic pentru consola centrala si n-a gasit nenea ala codul gri 28-62000...a zis ca nu exista asa ceva.

 

Mi-a aratat totusi un paletar cu nuante mate si am identificat un posibil gri, dar am zis sa vin cu masina sa testam exact nuanta potrivita ca altfel ar arata aiurea. Costa 25 lei pt 100g, mai putin nu face.

 

Mi-a mai aratat si un spray de fixat vopseaua pe platic cica, nu mai stiu cum se chema...35 lei.

Link to comment
Share on other sites

Am fost acum sa-mi fac vopsea gri de plastic pentru consola centrala si n-a gasit nenea ala codul gri 28-62000...a zis ca nu exista asa ceva.

 

Mi-a aratat totusi un paletar cu nuante mate si am identificat un posibil gri, dar am zis sa vin cu masina sa testam exact nuanta potrivita ca altfel ar arata aiurea. Costa 25 lei pt 100g, mai putin nu face.

 

Mi-a mai aratat si un spray de fixat vopseaua pe platic cica, nu mai stiu cum se chema...35 lei.

Plastidip ai zice :)

Link to comment
Share on other sites

Am fost acum sa-mi fac vopsea gri de plastic pentru consola centrala si n-a gasit nenea ala codul gri 28-62000...a zis ca nu exista asa ceva.

 

Mi-a aratat totusi un paletar cu nuante mate si am identificat un posibil gri, dar am zis sa vin cu masina sa testam exact nuanta potrivita ca altfel ar arata aiurea. Costa 25 lei pt 100g, mai putin nu face.

 

Mi-a mai aratat si un spray de fixat vopseaua pe platic cica, nu mai stiu cum se chema...35 lei.

PLASTIFLEX se numeste spray-ul ala care fixeaza vopseaua pe plastic

Link to comment
Share on other sites

Merci frumos baieti pentru info. Cand o sa mai am timp sa ajung prin targ o sa iau cu mine un maner de la o usa pe care l-am schimbat tot pentru ca era cojita vopseaua si vad exact nuanta care imi trebuie si testez daca prinde pe plasticul ala cauciucat.

 

Intre timp...am vopsit-o alba :p

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

In special de cand a venit frigul, am observat ca intra destul de greu in treapta I, lucru care ma enerva teribil, asa ca azi dimineata i-am facut o vizita colegului IF 63 BMW la Ciolpani.

 

Am schimbat uleiul din cutia de viteze care arata groaznic, foarte negru, dar din fericire fara nicio urma de pilitura de fier sau ceva de genul care sa indice uzura. Rezultatul este fantastic, acum imi intra in viteze foarte lin si mai ales viteza I-a intra foarte lejer. Recomand tuturor care au probleme asemanatoare sa schimbe in prima faza uleiul in cutie, daca n-a fost schimbat niciodata...e posibil sa va scuteasca de cheltuieli inutile.

 

Trebuie sa-mi schimb si cele doua bucse mici de la timonerie, ca am un pic de joc in schimbator.

 

Daca tot eram la capitolul asta, am schimbat preventiv si uleiul in diferential cu un Castrol Syntrax 75W-90. Si ala era inchis la culoare, dar nu chiar ca cel din cutie.

 

Am facut si o diagnoza, singura problema fiind cum era de asteptat pompa auxiliara de apa. Nu cred ca merita sa o schimb, avand in vedere ca in mod sigur se va defecta si cea noua in cateva luni si nu e chiar ieftina. Oricum nu cred ca dauneaza foarte mult motorului, se raceste mai greu...aia e :)

Link to comment
Share on other sites

Intre timp...am vopsit-o alba :p

Daca o mai duci mult prin spalatorii in 2,3 ani faci vopseaua si farurile mate.

Incearca sa eviti spalatoriile si spuma aia activa care distruge tot luciul vopselei,ataca si partile din plastic , farurile , ornamentele de toba finala etc.

 

- Salut, de cand este mai frig si la mine intra mai greu in treapta 1 , e bine daca se rezolva doar cu schimbarea uleiului.

Ia-ti schimbator M sa vezi ce bine merge. Si eu am avut tot stock si intra greu pana cand m-am saturat de el. Cu cat e mai mica maciulia aia cu atat merge mai usor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.