Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Cum va merge incalzirea in scaune? Ca si rapiditate la a mea este super ok, spatarul incalzit de vis, dar la sezut, doar in partea dreapta unde practic stau cu piciorul acceleratie efectiv arde, dupa 1 minut/ doua trebuie sa o opresc de tot pentru ca nu mai pot sa tin piciorul normal.
Link to comment
Share on other sites

Cum va merge incalzirea in scaune? Ca si rapiditate la a mea este super ok, spatarul incalzit de vis, dar la sezut, doar in partea dreapta unde practic stau cu piciorul acceleratie efectiv arde, dupa 1 minut/ doua trebuie sa o opresc de tot pentru ca nu mai pot sa tin piciorul normal.

Se incalzeste foarte repede, ca la toate bmwurile. Vezi ca poti sa schimbi din meniu cum sa incalzeasca sezutul si spatarul.

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toatĂŁ lumea! Pentru schimbul de ulei la cutie automata 525 f10 am comandat ulei și baie de ulei cu filtru.Uleiul este fabricat de Febi pe cod BMW iar baia este Vaico. Ămi puteți spune dacĂŁ sunt ok sau cei de la care le-am procurat mi le-au bĂŁgat pe gât? Eventual puteți sĂŁ ĂŽmi spuneți și metoda de schimb de ulei la o astfel de cutie? Mulțumesc!

Ia ulei original . Orice altceva nu merita :) doar ti-au vandut ceva . Poate baia e ok

Link to comment
Share on other sites

Cateodata la drum lung imi place sa o tin pe minim pentru incalzirea din spatar..dar la asta nu pot ..pentru ca arde ..oricum ce este ciudat ca arde la sezut doar pe o parte cum spuneam si nu tot scaunul. Am mai citit pe forumuri si pe dincolo si mai sunt si altii care se plang de treaba asta
Link to comment
Share on other sites

ulei febi si baia vaico, ai f10 si iti bati joc de ea? uleiul la cutie e foarte important, pune numai pe original. Decat sa pui asa ceva mai bine nu il mai schimbi.

 

atata timp cat respecta norma BMW, pe care nu cred ca si-au atribuut-o singuri, eu nu vad care e problema. Eu am folosit si ulei Vaico si filtru de cutie Febi, am folosit si ulei de cutie Liqui Moly si nu am avut absolut nicio problema, cutiile alea merg la fel de bine si in ziua de azi dupa aproximativ 50k km de la schimb.

 

Mai bine pui un Febi pe care il schimbi la un 30k km decat sa lasi uleiul original acolo sute de mii de km, desi am trecut si prin asta si dupa 250k km era absolut ok cutia originala, 6hp26. Depinde si de cum e exploatata si ce noroc ai :).

 

De parca uleiul BMW ar fi al lor, stim cu totii ca nu este si platim pretul mare pentru el doar ca are sigla si p/n BMW.

 

Evident fiecare alege ce vrea, dar din experienta mea nu-i nimic rau in a folosi un alt ulei care respecta aceeasi norma.

Link to comment
Share on other sites

atata timp cat respecta norma BMW, pe care nu cred ca si-au atribuut-o singuri, eu nu vad care e problema. Eu am folosit si ulei Vaico si filtru de cutie Febi, am folosit si ulei de cutie Liqui Moly si nu am avut absolut nicio problema, cutiile alea merg la fel de bine si in ziua de azi dupa aproximativ 50k km de la schimb.

 

Mai bine pui un Febi pe care il schimbi la un 30k km decat sa lasi uleiul original acolo sute de mii de km, desi am trecut si prin asta si dupa 250k km era absolut ok cutia originala, 6hp26. Depinde si de cum e exploatata si ce noroc ai :).

 

De parca uleiul BMW ar fi al lor, stim cu totii ca nu este si platim pretul mare pentru el doar ca are sigla si p/n BMW.

 

Evident fiecare alege ce vrea, dar din experienta mea nu-i nimic rau in a folosi un alt ulei care respecta aceeasi norma.

 

 

eu nu cred ca uleiul febi care este destul de ieftin are aceeasi calitate ca cel oem, eu pur si simplu in masina mea nu as baga asa ceva, fiecare face cum crede.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Eu am scaunele basic.

Am in schimb o alta intrebare: cum pot da si caldura pasagerilor aflati in spate? Am la gurile de ventilatie doua manete pt. Reglarea intensitatii, insa nu am si cea pentru cald-rece. Si in cazul acesta, indiferent cat de cald este in fata, pe gurile de ventilatie din spate intra numai aer rece. La e 90 aveam aceasta " optiune". Sa nu-mi spuneti ca la f10 trebuie adaugata pe lista de optionale? Ar fi usor penibil.

Link to comment
Share on other sites

Daca iei masina de la o reprezentanta din germania poti sa le ceri lor sa iti spuna la cati km a avut ultima intrare. Ar trebui sa iti raspunda fara probleme.

 

Nu toate masinile care imi plac sunt in reprezentanta BMW... De aceea am intrebat aici poate e cineva care ma poate ajuta.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Eu am scaunele basic.

Am in schimb o alta intrebare: cum pot da si caldura pasagerilor aflati in spate? Am la gurile de ventilatie doua manete pt. Reglarea intensitatii, insa nu am si cea pentru cald-rece. Si in cazul acesta, indiferent cat de cald este in fata, pe gurile de ventilatie din spate intra numai aer rece. La e 90 aveam aceasta " optiune". Sa nu-mi spuneti ca la f10 trebuie adaugata pe lista de optionale? Ar fi usor penibil.

Nu stie nimeni?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.