Jump to content

Consum de combustibil


octavian

Recommended Posts

Nu stiu mai baieti, dar cert este ca mie in afara imi ia intre 8 si 10l, pe cand in Bucuresti am vazut si consum de 20+.

Io tind sa cred ca cel mai mult conteaza stilul de mers si traseul.

Link to comment
Share on other sites

nici eu nu mai stiu ce sa cred, consumurile pe carfolio la 318i nfl si la 325 (2003- , compact parca) sunt de 11.3 si 12.3 (urban). pai inseamna ca si consumurile de aici se apropie de adevar.

in cazul asta nu prea mai vad avantajele unui motor mic, in afara de impozit si alte taxe, care oricum nu sunt f semnicative.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu mai baieti, dar cert este ca mie in afara imi ia intre 8 si 10l, pe cand in Bucuresti am vazut si consum de 20+.

Io tind sa cred ca cel mai mult conteaza stilul de mers si traseul.

 

ronin, la 20+ eu cred ca ar fi cazul sa faci o revizie mai sanatoasa..la ce ora ai merge, e totusi un pic cam mult.

Link to comment
Share on other sites

Tu ai ce ai cu orele de varf si cu aglomeratia. Consumul urban nu inseamna consumul maxim pe care poti sa-l obtii in oras in cele mai "grele" conditii de trafic. Inseamna cat iti consuma in medie masina prin oras. Poate sa-ti consume si putin (cum am zis eu noaptea 10%) dar si mult (13-14%). Ca si medie, in oras, mers prin aglomeratie moderata, ca sa zic asa, am consum de 12%, ceea ce mi se pare normal.

 

Pentru cã asta Înseamnã Bucureºtiul, iar majoritatea aveam treabã la orele de vârf.

Nu lucrez ca paznic la fabrica de ceasuri deÂşteptĂŁtoare ca sĂŁ am treabĂŁ doar noaptea. :twoup:

 

Media va fi Întotdeauna influenÞatã de aglomeraÞie ºi de orele de vârf.

Link to comment
Share on other sites

ronin, la 20+ eu cred ca ar fi cazul sa faci o revizie mai sanatoasa..la ce ora ai merge, e totusi un pic cam mult.

 

Masina a fost pusa pe tester acum aprox o luna, nu are nici o problema.

Plus faptul ca, consumul extra urban este in limite normale 8-10% tind sa cred ca e pur si simplu de vina traficul infernal din Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

Pai eu te cred, si mie mi-a luat peste 16 in Bucuresti, dar nu bara la bara la ora de varf, ci printre blocuri pe scurtaturi cand intarziam pe undeva. A 1-a a 2-a si poate mai apuci si a 3-a apoi frana brusca si o iei de la capat.

 

Cand merg normal, nu grabit si cu trafic decent (a se citi decent pentru Bucuresti) imi arata 9, 9.5 pe bc si real ia vreo 10.5 - 11

Edited by Balanganel
Link to comment
Share on other sites

Pai eu te cred, si mie mi-a luat peste 16 in Bucuresti, dar nu bara la bara la ora de varf, ci printre blocuri pe scurtaturi cand intarziam pe undeva. A 1-a a 2-a si poate mai apuci si a 3-a apoi frana brusca si o iei de la capat.

 

Cand merg normal, nu grabit si cu trafic decent (a se citi decent pentru Bucuresti) imi arata 9, 9.5 pe bc si real ia vreo 10.5 - 11

 

masina iti papa mult in treapta I si II ca trebuie sa impinga 1,5 t de fier aici te usuca de benzina/motorina, la mine cel putin cand plec cu a Ia de pe loc si acc normal peste 20% nu instant ci continuu, la fel si a IIa. deja la a 3a se usureaza treaba deja masina se misca din inertie nu mai e asa greu de impins.

Link to comment
Share on other sites

l :twoup:

logic :)

Scuza-ma ca rad dar se poate vedea si pe consumul instant,sa vezi cum in frana de motor consumul scade la 0.

Masinile pe injectie asa se conduc , alea pe carburator (gen dacie ) se scot pe liber ca sa nu consume.

Majoritatea soferilor din pacate asa fac scot masina pe liber , din pacate nu asta e solutia optima pentru consum.

Link to comment
Share on other sites

nu sunt eu fizician , dar din cate stiu masina foloseste energia cinetica a rotii sau ceva de genu asta si nu mai are nevoie de combustibil.Scotand masina din viteza e ca si cum ai lasa-o la relanti aproape.Consumul la relanti cred ca e intre 1.5-2 l depinde si de masina.
Link to comment
Share on other sites

Avem situatia urmatoare, eu am un E36 320, in oras merg cu 40-50 km/h in treapta a 3-a la 2500-2600 rot/min, cand ma apropii de un semafor si este rosu calc ambreiaju si frana si masina se opreste in cativa metri ca nu am 200 km/h, crezi ca afecteaza consumul daca folosesc frana de motor sau daca franez pur si simplu? Ce ai zis tu este valabil daca cobori o panta sau daca lasi masina sa mearga din inertie, spre exemplu cobori o panta ai 50 la ora lasi masina in viteza si iei piciorul de pe acceleratie atunci intr-adevar consumul se apropie de 0. Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

Instructorul meu de la scoala de soferi imi spunea acum foarte multi ani ca a facut un experiment pe tema asta: demaraje foarte lente, folosita frana cat mai rar (luat piciorul de pe acceleratie din timp inainte de semafor), etc. Zicea el ca se vede o diferenta de consum, insa recunostea ca treaba a fost strict un experiment si ca n-ar mai face-o din nou..
Link to comment
Share on other sites

Unii ati gresit forumul sau faptul ca ati cumparat BMW ! Pacat ca nu e o limba universala romana fiindca este cam singurul forum dedicat BMW in care sa existe discutii despre consum la acest mod...! Ne citeau si se minunau mai multi :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Imi aduc aminte ca la mine consumul nu scadea niciodata in oras sub 16-18. Puteam sa jur ca asa face toate, indiferent de ce zice unul sau altlul.

Mare minune s-a intamplat cand am ramas fara carnet si o luna a condus sotia :twoup: . Cred ca s-a infundat ceva, ca in perioada aceea a scazut brusc si semnificativ consumul :)

Link to comment
Share on other sites

Unii ati gresit forumul sau faptul ca ati cumparat BMW ! Pacat ca nu e o limba universala romana fiindca este cam singurul forum dedicat BMW in care sa existe discutii despre consum la acest mod...! Ne citeau si se minunau mai multi :twoup:

 

si de aici concluzia: am bmw, lasa-l sa consume da-l in....mea ca nu e panica? fiecare masina are un consum normal, dar un consum de 20, pentru un motor sub 3000cmc mi se pare aberant. la fel de aberant mi se pare sa mergi fara AC vara/iarna, sa franezi cu 100m mai devreme pt a nu frana brusc, sa pleci de la semafor ca si cum ai impinge masina, ca nu cumva sa creasca consumul etc..eu vreau sa va intreb ceva si as vrea sa raspundeti sincer:

 

Intrebare: Ce functie folositi cel mai mult din cele disponibile pe BC?

Variante: consum, autonomie, temperatura, ceas, viteza medie etc..

 

Eu unul sunt un pic obsedat de temperatura si in majoritatea timpului asta imi apare pe BC. Dar cand am mai putin de un sfert din rezervor plin, trec pe autonomie. Astept raspunsurile voastre!

Link to comment
Share on other sites

Ceas :twoup: Pe autonomie l-am tinut o singura data cand am facut un test. In Slobozia mi s-a aprins becul la motorina si am zis sa vad daca reusesc sa ajung pana in Bucuresti cu becul aprins, autonomie de 149km conform BC. Am mers pe A2, viteza maxima 130km/h si.... am ajuns! Nu aveti idee cat mi-a "tzatzait" curu` pana la intrare in Bucuresti, deoarece testul il faceam acum 2 ani jumate si nu prea erau multe benzinarii pe A2. La intrare autonomia era de 32km conform BC. :)
Link to comment
Share on other sites

Intrebare: Ce functie folositi cel mai mult din cele disponibile pe BC?

Variante: consum, autonomie, temperatura, ceas, viteza medie etc..

 

La mine tot timpul sta pe temperatura.

Media consumului o gasesc pe spritmonitor [cea reala]

Ceasul il am pe displayul de la Radio-CD

Restul sunt imprecise :twoup: [cel putin autonomia]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.