Jump to content

Campanie BMW I - dezastru total


Bala

Recommended Posts

La vale pe ecopro poate obtii pana la 1000 km range. Altfel cu vad cum sa obtii mai mult de 750 km, asta fara sa te dai la ea.

 

 

 

 

Pe EcoPro bineinteles, rangeul maxim il obtii mergand la consum, nu pe sport plus in urcare pe transalpina. Ma gandeam ca e evident. :)

Edited by m3gadeth
Link to comment
Share on other sites

(pe un 330i G20 ai pana la 1000 de km range, un 330e ajunge maxim pe la 500 din cauza rezervorului mai mic)

 

putere totala marginal mai buna (si doar temporara prin xtra boost) cu o baterie incarcata dar inferioara cu ea descarcata .

 

Sunt si eu curios cum a rezultat calculul de mai sus. Adica la 330i ai rezervor dublu fata de 330e? Ca motorul e acelasi, masina e aceeasi (un pic mai grea la 330e, dar nu suficient cat sa faca o diferenta sesizabila)

 

Iar la treaba cu puterea - ai fost vreodata in situatia sa ai nevoie de putere din baterie la o depasire (ca acolo se foloseste, nu in mers pe autostrada) cu un 330e si nu s-a putut pentru ca era bateria goala? Sau stii pe cineva sa fi fost in situatia asta, ai citit vreun review in care se spune asta?

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

O mica corectare.

In postarea #23: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/189984-campanie-bmw-i-dezastru-total/page__view__findpost__p__2525015 a mea din acest topic ma refeream la masina pe hidrogen si nu la "clasica" hibrida benzinara cu baterie mai mare in ea..

 

Maine mi-as lua una sa salvez planeta daca ar fi suficiente statii de hidrogen.

BMW i Hydrogen NEXT Fuel Cell Technology Powertrain Explained:

 

Inca o data, de produs putem produce acum energie electrica non-stop pentru sintetizarea hidrogenului necesar...

cum am zis mai sus.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sunt si eu curios cum a rezultat calculul de mai sus. Adica la 330i ai rezervor dublu fata de 330e? Ca motorul e acelasi, masina e aceeasi (un pic mai grea la 330e, dar nu suficient cat sa faca o diferenta sesizabila)

 

Iar la treaba cu puterea - ai fost vreodata in situatia sa ai nevoie de putere din baterie la o depasire (ca acolo se foloseste, nu in mers pe autostrada) cu un 330e si nu s-a putut pentru ca era bateria goala? Sau stii pe cineva sa fi fost in situatia asta, ai citit vreun review in care se spune asta?

 

Ai condus 330e G20? Sau ai condus vreodata vreun plug-in hibrid? De ce crezi ca in toate press releasurile nu e indicat decat rangeul in mod pur electric? Pt ca rangeul total e cam penibil de mic. Si daca ai cauta ai gasi si pe altii (posesori) care se plang de acelasi lucru.

 

https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1670012

 

 

Iar referitor la putere nu e vorba ca nu poti face o depasire cu 330e cu bateria goala. Aberezi. Incearca sa citesti mai atent ce am scris. E vorba ca nu e la acelasi nivel si consistenta.

 

Da, si asta e adevarat. :)...dar acum imi arata 8.8 consum mediu, si cu un rezervor plin de EVO100 de la Mol nu cred ca ajung la 800 KM range. Chiar asa diferenta sa fie?

 

Mie cu un plin de EVO100 imi arata ceva gen 850-875 de km range. Dar nu am mers niciodata de la un plin de rezervor la 0 doar in EcoPro :)

Edited by m3gadeth
Link to comment
Share on other sites

Intamplarea face ca am condus un plug-in hibrid, da. Si exact din cauza asta ma indoiesc ca tu ai condus vreunul (la modul serios, nu un drive-test de 5 km).

 

La plug-in rezervorul e de 40l, fata de 60 cat e la al tau. Avand in vedere ca in oras consuma mai putin (chiar si cu bateria goala), iar in afara consuma aproximativ la fel, nu ai cum sa ai un range dublu.

 

Referitor la press release-uri: la ce masina ai vazut sa se dea range-ul? Se da consumul, iar ala e determinat pe niste criterii bine stabilite.

 

Partea cu consistenta puterii iar e un mit de care se sperie cineva care n-a mers niciodata cu un hibrid. Sau o fi posibil pe circuit, dar in conditii de mers normal nu.

 

Iar ce citesti tu pe forumuri sunt probabil useri care n-au citit in viata lor manualul masinii si dupa aia se plang ca n-au inteles de ce se intampla o chestie sau alta. De exemplu, daca mergi in battery save mode, evident ca o sa consume mai multa benzina decat in modul normal. Si atunci range-ul scade. Toate astea sunt scrise si in manual de altfel.

Link to comment
Share on other sites

Intamplarea face ca am condus plugin hibriduri mai mult de 5km, chiar niste mii de km si nu prin Romania, prin tari care chiar au autostrazi unde poti vedea rangeul real al unei asemenea masini, nu ca ar trebui sa ma justific cumva catre un anonim pe un forum. Ramai la parerea ta, eu raman la a mea si hai sa cadem de acord ca nu suntem de acord, mkay?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ti-a cerut nimeni sa te justifici. Doar am spus ca afirmatiile pe care le faci nu sunt adevarate. Motivul pentru care le faci - ca iti place sa exagerezi sau ca atunci cand ai condus masinile de care spui nu ai incercat sa intelegi cum functioneaza - e mai putin relevant :)
Link to comment
Share on other sites

Intamplarea face ca am condus plugin hibriduri mai mult de 5km, chiar niste mii de km si nu prin Romania, prin tari care chiar au autostrazi unde poti vedea rangeul real al unei asemenea masini, nu ca ar trebui sa ma justific cumva catre un anonim pe un forum.

Ce iti scapa destul de mult (incercand sa inteleg perspectiva..) este ca una din ele nidecum nu intra la capitolul NEPOLUANT, ..pentru a fi pe directia topicului..

Asadar poate e bine sa revii sa ne faci sa intelegem de ce ai comparat AICI o masina pe benzina cu una semi-electrica(?)

Cand din start puteai intui; nici nu trebuia facut vreun test drive sa ne dam seama ca un PHEV nu va ajunge prea curand la autonomia uneia clasice, direct pe sensul de a se merge, cum se spune .. la consum minim/economic!

 

In schimb semi-electrica intra in centrul anumitor orase europene fara sa trebuiasca sa ii fie platita vreo taxa de oras!!

Nu acelasi lucru se poate spune despre benzinara.

 

 

Dar eu as putea bate pariu ca ai ales benzinara pentru ca are portbagajul mult mai mare! ;)

Ceea ce din nou nu ar face subiectul topicului, cu adaugirea ca acesta nu ar fi putut fi un argument solid neavand deloc legatura cu topicul; dar asta e doar o intepatura mica a mea. ;)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

 

In schimb semi-electrica intra in centrul anumitor orase europene fara sa trebuiasca sa ii fie platita vreo taxa de oras!!

Nu acelasi lucru se poate spune despre benzinara.

 

 

Esti prost informat si atotstiutor la fel ca si colegul. Orice masina Euro6 / Euro6dTemp inclusiv diesel poate circula in centrul oricarui oras european.

 

Ia de citeste

 

https://dieselinformation.aecc.eu/where-in-europe-can-i-drive-my-diesel-car/

 

Asta asa ca o mica intepatura de-a mea :)

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E60 range afișat in bord 1368 km dupĂŁ ce mersesem deja 100 km. ( 70 l rezervor) :))

 

Am fost la mare 600 km si rezervorul era cu 2 liniuțe mici ĂŽnainte de jumĂŁtate. ( mers normal, nu la consum sau ceva de genul).

 

Când fac full ul in oras, Imi aratã 850-900 de fiecare data pe consumul de oras.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am autonomie > 1000 km la E90 320d la drum lung (daca merg legal). Cine are un model ED o sa aiba si mai mult. Dar nu asta era ideea :)

 

Afirmatia era ca o masina cu motor pe benzina de 2l si rezervor de 60l are autonomie 1000 km, iar aceeasi masina cu acelasi motor, un pic mai grea si cu rezervor de 40l are autonomie la jumate. Chestie care nu e adevarata, si oricum e irelevanta. Ca nu merge nimeni 1000 km fara nicio oprire, decat daca e kamikaze.

Link to comment
Share on other sites

 

Afirmatia era ca o masina cu motor pe benzina de 2l si rezervor de 60l are autonomie 1000 km, iar aceeasi masina cu acelasi motor, un pic mai grea si cu rezervor de 40l are autonomie la jumate. Chestie care nu e adevarata, si oricum e irelevanta. Ca nu merge nimeni 1000 km fara nicio oprire, decat daca e kamikaze.

 

Nu e adevarat, pt ca spune mgi :) Dar cand vine un posesor si spune ca se poate ajunge la rangeul respectiv in anumite conditii, vine mgi sa il contrazica ca el stie mai bine desi n-a pus vreodata piciorul in asa ceva. Esti penibil amice. Si nici macar nu trebuie sa ma crezi pe mine, ai putea da un google sa te lamuresti, dar cum tu le stii pe toate nu are rost

 

https://www.ultimatespecs.com/car-specs/BMW/115065/BMW-G20-3-Series-330i.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mie cu un plin de EVO100 imi arata ceva gen 850-875 de km range. Dar nu am mers niciodata de la un plin de rezervor la 0 doar in EcoPro :)

 

Mie cu un plin de EVO1000 in primele 2-3 saptamani imi arata 1000KM range. Dar cu timpul la plin a inceput sa scada, depinde de cum am condus ultima data. Mi-a aratat si 550KM range. Uite, am fost acum 2 saptamani la Sighisoara, plecat din sectorul 1, si m-am intors in acelasi loc din sectorul 1 cu 10 km range. Ce e drept, cand am plecat din Sighisoara inapoi imi arata range cu vreo 100 de km in plus pana la destinatie, dar prin serpentine am dat-o in sport plus ca nu am rezistat, si apoi am cam mers cu emotii pe A3 ca nu mai ajung. :)

 

Iar acum, am zis, la plin imi arata 850 km, dar nu cred ca face la drum normal (nu autostrada).

 

SI ca sa inchei, iti impartasesc parerea despre plug-in hybrid. E modul producatorilor de a scadea sub pragul de CO2 impus de WLTP, in rest are ceva dezavantaje. Insa senzatia pe care mi-a dat-o Tesla S P100D nu mi-a dat-o nici un M condus pana acum, ca sa ramanem on topic cu electricele.

 

received-294490818052364.jpg

 

received-718673411822759.jpg

 

PS: Pozele sunt de la fabrica Tesla din Olanda.

Edited by Kragod
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

Asta asa ca o mica intepatura de-a mea :)

Tine-o tot asa, imi place.

 

..asta cu permisiunea in oras daca ai euro 6 desigur.

 

De consumul asta real raportat de soferi, ce zici?

https://www.honestjohn.co.uk/realmpg/bmw/3-series-2012/330i

 

 

 

Când fac full ul in oras, Imi aratã 850-900 de fiecare data pe consumul de oras.

WIN60 tu ai diesel,

Consumul raportat mai sus e la benzina!

La toata lumea afiseaza consumul stabilit din fabrica cand facem plinul.

 

Ca doar nu o sti masina ce sofer va conduce masina..

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Tine-o tot asa, imi place.

 

..asta cu permisiunea in oras daca ai euro 6 desigur.

 

De consumul asta real raportat de soferi, ce zici?

https://www.honestjohn.co.uk/realmpg/bmw/3-series-2012/330i

 

Zic ca faci inca o confuzie, este pentru F30. :)

 

Uite aici un consum, daca cautai mai bine:

 

https://www.caranddriver.com/news/a28915017/2019-bmw-330i-fuel-economy-test/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt multe siteuri ca ala pus de tine.

Vreau un site unde un sofer poate sa puna consumul pe care el insasi l-a obtinut.

Si unde eventual (oficial) constructorul zice si el ce a obtinut el in laboratorul lui.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Sunt multe siteuri ca ala pus de tine.

Vreau un site unde un sofer poate sa puna consumul pe care el insasi l-a obtinut.

Si unde eventual (oficial) constructorul zice si el ce a obtinut el in laboratorul lui.

 

 

Poftim, acelasi site pe care l-ai dat tu pt F30

 

https://www.honestjohn.co.uk/realmpg/bmw/3-series-2019

 

Sa iti mai caut cate ceva ? :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Consumul e mare sau mic in functie de stilul de condus al fiecaruia.... Eu ajung frecvent in extraurban la 7% cu F30 320d xdrive care in fisa tehnica are 4% :)) mergand la fel cu un i3 as avea un consum la fel de disproportionat fata de valorile oficiale...nu stiu cat ar putea fi 30kwh?...si range 100 si ceva km?

 

O problema cu i3-ul ar putea fi si revanzarea, atat ca pret cat si ca dificultate... Am remarcat zilele trecute pe autovit cateva i3-uri care erau la vanzare si anul trecut când cautam masina pt sotie. Deja sunt multe din 2015-2016 la 16-17k eur...

Edited by Tarabostes
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.