Jump to content

M50, se ineaca la acceleratie pina in 3000 rpm


Recommended Posts

Salut, e vorba de un E34 525i 24V; de acum vreo 10000 km are tendinta sa se inece daca o accelereze brusc si e la turatii joase, insa in ultima vreme incepe sa faca din ce in ce mai rau. Nu am nici un fel de demaraj pina in 3000 ture, se bilbiie, urca incet incet si, dupa 3000, isi da drumu, urca pina in rosu fara nici o problema.

 

Am schimbat filtru aer, filtru benzina, bujii. M-am uitat dupa vre-un furtun taiat, pe la debitmetru, nu vad nici o problema.

 

Dimineatza, cind porneste in soc, pe loc, la relanti, tremura foarte rapid si tare, dar nu are tendinta ca se opreste.

 

In plus, consuma cam mult, cred (cam 16l %, prin Bucuresti, mers cuminte cuminte).

 

Vreo sugestie? Mai exact, a mai patit cineva la fel?

 

Nu cred ca e ceva care s-a stricat de-o data, de un an are tendinta asta, dar se manifesta ffff rar, de ex daca eram intr-a doua la sub 20km/h si acceleram brusc.

 

Testerele nu arata nimic.

 

Ma gindesc la o sonda lambda, la debitmetru dereglat, nu stiu ce sa zic...

 

10x

 

P.S. io's, tu stii masina, poate ai vreo idee.

Link to comment
Share on other sites

Salut, e vorba de un E34 525i 24V; de acum vreo 10000 km are tendinta sa se inece daca o accelereze brusc si e la turatii joase, insa in ultima vreme incepe sa faca din ce in ce mai rau. Nu am nici un fel de demaraj pina in 3000 ture, se bilbiie, urca incet incet si, dupa 3000, isi da drumu, urca pina in rosu fara nici o problema.

 

Am schimbat filtru aer, filtru benzina, bujii. M-am uitat dupa vre-un furtun taiat, pe la debitmetru, nu vad nici o problema.

 

Dimineatza, cind porneste in soc, pe loc, la relanti, tremura foarte rapid si tare, dar nu are tendinta ca se opreste.

 

In plus, consuma cam mult, cred (cam 16l %, prin Bucuresti, mers cuminte cuminte).

 

Vreo sugestie? Mai exact, a mai patit cineva la fel?

 

Nu cred ca e ceva care s-a stricat de-o data, de un an are tendinta asta, dar se manifesta ffff rar, de ex daca eram intr-a doua la sub 20km/h si acceleram brusc.

 

Testerele nu arata nimic.

 

Ma gindesc la o sonda lambda, la debitmetru dereglat, nu stiu ce sa zic...

 

10x

 

P.S. io's, tu stii masina, poate ai vreo idee.

26664[/snapback]

Debitmetrul ar trebui sa fie sonda ar trebui sa apara pe tester daca e busita.

Link to comment
Share on other sites

se curata dar cu f mare atentie.debitmetru in sine este format din 2 fire f subtiri .senzori care citesc volumul de aer si temperatura lui.vezi poate le rupi.vezi sa nu fie si socul blocat sa ti innece masina.eu am patit asa la un m50.socul nu se mai inchidea si baga benzina ca la balamuc si o inneca.mergeam bine doar in ture mari.am acasa un calculatot si un soc debitmetru este vandut.treci pe la mine si le pui sa vezi daca se schimba ceva.
Link to comment
Share on other sites

se curata dar cu f mare atentie.debitmetru in sine este format din 2 fire f subtiri .senzori care citesc volumul de aer si temperatura lui.vezi poate le rupi.vezi sa nu fie si socul blocat sa ti innece masina.eu am patit asa la un m50.socul nu se mai inchidea si baga benzina ca la balamuc si o inneca.mergeam bine doar in ture mari.am acasa un calculatot si un soc debitmetru este vandut.treci pe la mine si le pui sa vezi daca se schimba ceva.

26687[/snapback]

 

 

Multumesc tuturor celor ce mi-au raspuns, deja.

 

Interceptor, ai un nr de tel, sau o adresa?

 

Mersi anticipat.

Link to comment
Share on other sites

se baga in alcool izopropilic si se lasa o vreme... dupa care masina va trai o a doua tinerete !

26929[/snapback]

 

 

Interesant!Ai vazut vreodata depuneri de mizerie pe senzor?Adica pe fire?

Teoretic este imposibil .Daca ar ramane depuneri este normal sa nu mai citeasca corect,mai exact sa nu se mai racesca cum ar trebui. :blink:

Link to comment
Share on other sites

In uichend am scos debitmetrul de pe masina si l-am curatat cu alcool izopropilic ( mersi baieti); am crezut ca e cu pista de carbon, ca celelalte debitmetre, asa ca l-am desigilat, dar degeaba :blink: Inauntru nu am avut ce sa-i fac. L-am curatat bine cu o pensula f subtire si f fin (NU am dat cu pensula si pe firul incandescent ), dar am turnat in mod repetat alcool izopropilic peste el; vreo 2 ore l-am tot balacit. Daca as face-o iar, as cumpara vreo 2 litri de alcool izopropilic ( Rompetrol, "2+2", solutie de scos apa din rezervor, scrie pe ea, dar e 99.9 izopropiloc), si as pune debitmetrul intr-o sticla de plastic de 2 litri, cu gitul taiat, si l-as lasa acolo citeva ore; rezultatul este uimitor.

 

Masina a revenit la sub 9 secunde 0-100 km/h, si consumul si-a revenit la normal (8-9 afara, in oras inca nu am mers).

 

Multumesc mult tuturor celor ce mi-au dat cu pararea.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Aceeasi problema am avut-o si eu. Debitmetrul este cauza.

31895[/snapback]

 

Salutare,

 

din pacate debitmetrul NU era cauza.

 

Am schimbat debitmetrele de pe un alt M50 si e clar ca nu e de la debitmetru.

 

Next step: curatat injectoare, sa vedem daca schimba ceva.

Link to comment
Share on other sites

Subscriu. (cine pana mea?!?), explicatii frate, nu ne mai fierbe :) ca vrem si noi sa intinerim

31902[/snapback]

 

uh :blink:

 

ma scuzati, n-am mai citit in topicul asta.

 

a explicat mgrx foarte bine marele proces de curatare: se desface, se baga in alcool izopropilic, se lasa, se scoate, se monteaza, se da talpa. nu trebuie bagat tot debitmetrul, ci doar bucatica cu senzorul, care se desface de pe carcasa foarte usor (cred ca are 2 suruburi).

Link to comment
Share on other sites

uh :blink:

 

ma scuzati, n-am mai citit in topicul asta.

 

a explicat mgrx foarte bine marele proces de curatare: se desface, se baga in alcool izopropilic, se lasa, se scoate, se monteaza, se da talpa. nu trebuie bagat tot debitmetrul, ci doar bucatica cu senzorul, care se desface de pe carcasa foarte usor (cred ca are 2 suruburi).

31973[/snapback]

 

Are 2 suruburi, dar e pacat sa ajungi acolo, inseamna sa ii dai jos siliconul original si sa pui altul in loc (hmmm)...

Link to comment
Share on other sites

silicon ? e o garnitura, nu se strica nimic. iese din carcasa senzorul propriu zis cu tot cu mufa si o carcasa mica de plastic. carcasa mare e practic un tub, si nu ne intereseaza foarte tare.

32025[/snapback]

 

exact, e perfect adevarat, dar in cazul in cazul in care vrei sa vinzi masina, daca e un client care nu stie exact cum e debitmetrul la M50 fuge rupind pamintul...

 

Alt motiv sa nu-l desfaci nu vad nici eu...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Cum sa rezolvat problema ?  Am cam aceleasi simptome. Pana la 2000 turatii masina trage,  dupa care "da in nas" pana la 2500-3000 turatii, pentru ca mai apoi sa o rupa in demaraj pana la 4500 rotatii.

Debimetrul ?

47771[/snapback]

 

Nu avea nimic debitmetrul. Toata lumea zicea ca el e, dar nu era :blink:

 

A fost de la buji. Deh, cind iei masina fara carte de service...

Link to comment
Share on other sites

Nu avea nimic debitmetrul. Toata lumea zicea ca el e, dar nu era :blink:

 

A fost de la buji. Deh, cind iei masina fara carte de service...

47811[/snapback]

 

Totusi.. nu stiu daca e aceeasi problema. E normal ca bujiile sa nu "functioneze" exact intre 2000 si 2500 turatii, la orice viteza ? Adica "baga" bine pana la 2000, dupa care pauza pana la 2500, dupa care "baga" bine de tot :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.