Jump to content

F30 320D X-Drive 02/2018


AAC

Recommended Posts

1 hour ago, AAC said:

Totuși cum au ajuns la concluzia ca trebuie schimbată ? Erori și nici un semn nu a fost . Masina pornește la fel cum a pornit de când am cumpărat-o .

La diagnoza se vede cat de uzata e bateria. Masina incepe sa dea erori foarte tarziu, cand risti sa nu mai porneasca. Ordinea ar fi cam asta: intai apar pe diagnoza, dupa care incepe masina sa taie consumatori (nu se mai aprind angel eyes la deschiderea masinii, chestii de-astea) si de-abia dupa asta incep sa apara erori in bord.

Edited by mgi
  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Ma pute-ti ajuta sa gasesc bateria pe original sau echivalent ? 

WBA8C91070A015566 .

Mie imi pare pe check vin ca am baterie de 90ah agm . M-am uitat la baterie dar nu pot sa vad nimic din ce scrie pe pozitia unde e montata . 

Am fost la Auto5 ce e magazin piese auto si service si tipul de acolo nici nu s-a uitat la seria de sasiu si a zis ca o varta de 95 mie buna mie , a masurat-o in portbagaj la mine cu palma si s-a uitat pe raft si a aratat cu degetul una de 220 euro .

 

  • De acord! 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, AAC said:

Ma pute-ti ajuta sa gasesc bateria pe original sau echivalent ? 

WBA8C91070A015566 .

Mie imi pare pe check vin ca am baterie de 90ah agm . M-am uitat la baterie dar nu pot sa vad nimic din ce scrie pe pozitia unde e montata . 

Am fost la Auto5 ce e magazin piese auto si service si tipul de acolo nici nu s-a uitat la seria de sasiu si a zis ca o varta de 95 mie buna mie , a masurat-o in portbagaj la mine cu palma si s-a uitat pe raft si a aratat cu degetul una de 220 euro .

 

Pe original este asta: https://www.bavauto.ro/61216806755

Daca mergi pe Varta sau orice alta marca, sa te asiguri ca este AGM bateria.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cineva mi-a recomandat BAVARIA service Bistrita-Nasaud . voi a-ti auzit ceva de ei ? 

O sa schimb in ianuarie bateria la ei cu 1100 ron Varta AGM G14 .

Am cerut ulei 0W30 ca tot dinasta mi-au pus si in Belgia si schimbul tuturor filtrelor cu 1500 ron .

Schimb lichid de frana cu 300 ron . 

Total 2800 ron si e prima revizie ce o fac in afara reprezentantei si in RO . Cu bani astia in Belgia mi se schimba doar bateria . 

Masina a ajuns la 85000 km . Sincer intretinerea acestul banal seria 3 a costat extrem de mult . Ca sa o tin in stare buna de functionare , aceasta masina inghite sume foarte mari de bani . Cand am cumparat-o nu m-am gandit ca poate sa fie atat de scumpa intretinerea . Mi-a luat cam 2 ani sa o inteleg si sa imi placa . 

Daca un banal seria 3 costa asa mult sa il intretii , cand vad pe strada seria 8,, x5 ,x6 sau seria 7 , realizez ca iti trebe multi bani sa intretii asa masini .

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, WIN60 said:

Exact, Bmw urile au întreținerea scumpa indiferent de ce variante alegi ca si comparație cu alte mărci. 

Mai ales daca vrei sa o tii in stare perfecta!

 

A6 are intretinerea dubla fata de seria 5, mai ales ca bmw vinde si un pachet de revizii pe care poti sa il platesti de la configurarea masinii, iar pretul este super accesibil raportand la o plata separata chiar la momentul reviziei.

 

La A6 ma pun sa platesc o inspectie generala a masinii la fiecare 30.000km, chiar daca am facut revizia la 23.000km. Nu mai stiu cat a fost, insa o astfel de gaselnita nu era la seria 5.

La cutia cu dublu ambreiaj trebuie sa schimb uleiul la fiecare 60.000km; la fel si bujiile

distributia la 90.000km

 

Si preturile consumabilellor mi se par mai mari ca la bmw...am facut anul asta o revizie in aprilie la A6, insa e drept ca preturile au crescut fata de cand aveam g30-ul

 

Ca sa nu mai zic ca geometria a fost dereglata inca de cand am luat masina, volanul stand mai intors spre stanga cu vreo 5mm. Cand am fost la prima revizie, am reclamat asta si m-au pus sa platesc spunand ca micile reglaje ale masinii se fac in limita a primilor 5000-10000km de la cumparare. 

Am platiti 1100 lei si volanul tot stramb sta.

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, WIN60 said:

Exact, Bmw urile au întreținerea scumpa indiferent de ce variante alegi ca si comparație cu alte mărci. 

Mai ales daca vrei sa o tii in stare perfecta!

 

Apai sincer cred ca pe viitor o sa imi iau ceva de buget sa ma duca de la a la z si cu diferenta de bani pot face lucruri mult mai faine , gen sa merg in concedii .

 

7 minutes ago, edit said:

A6 are intretinerea dubla fata de seria 5, mai ales ca bmw vinde si un pachet de revizii pe care poti sa il platesti de la configurarea masinii, iar pretul este super accesibil raportand la o plata separata chiar la momentul reviziei.

 

La A6 ma pun sa platesc o inspectie generala a masinii la fiecare 30.000km, chiar daca am facut revizia la 23.000km. Nu mai stiu cat a fost, insa o astfel de gaselnita nu era la seria 5.

La cutia cu dublu ambreiaj trebuie sa schimb uleiul la fiecare 60.000km; la fel si bujiile

distributia la 90.000km

 

Si preturile consumabilellor mi se par mai mari ca la bmw...am facut anul asta o revizie in aprilie la A6, insa e drept ca preturile au crescut fata de cand aveam g30-ul

 

Ca sa nu mai zic ca geometria a fost dereglata inca de cand am luat masina, volanul stand mai intors spre stanga cu vreo 5mm. Cand am fost la prima revizie, am reclamat asta si m-au pus sa platesc spunand ca micile reglaje ale masinii se fac in limita a primilor 5000-10000km de la cumparare. 

Am platiti 1100 lei si volanul tot stramb sta.

 

Foarte scump , eu banuies ca bmw , mercedes si audi au cele mai mari costuri de intretinere . 

In mod sigur ca urmatoarea masina va fi noua nouta si foarte mult o sa conteze costul de exploatare .

Cu masina asta am fost de 3-4 ori pe an in reprezentanta . 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, AAC said:

 

Am cerut ulei 0W30 ca tot dinasta mi-au pus si in Belgia si schimbul tuturor filtrelor cu 1500 ron .

 

Verifica si ce tip de ulei iti pun. Eu cand am intrebat la reprezentante aveau 0W30 doar uleiuri FE (LL12 sau LL14), nu si LL04. Din cate stiu, doar LL12 ar fi compatibil cu B47, dar sincer sa fiu eu n-as pune asa ceva in motor.

Afara au si LL04 0W30, dar pentru un motiv pe care nu-l inteleg, la noi nu aduc.

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, edit said:

A6 are intretinerea dubla fata de seria 5, mai ales ca bmw vinde si un pachet de revizii pe care poti sa il platesti de la configurarea masinii, iar pretul este super accesibil raportand la o plata separata chiar la momentul reviziei.

 

La A6 ma pun sa platesc o inspectie generala a masinii la fiecare 30.000km, chiar daca am facut revizia la 23.000km. Nu mai stiu cat a fost, insa o astfel de gaselnita nu era la seria 5.

La cutia cu dublu ambreiaj trebuie sa schimb uleiul la fiecare 60.000km; la fel si bujiile

distributia la 90.000km

 

Si preturile consumabilellor mi se par mai mari ca la bmw...am facut anul asta o revizie in aprilie la A6, insa e drept ca preturile au crescut fata de cand aveam g30-ul

 

Ca sa nu mai zic ca geometria a fost dereglata inca de cand am luat masina, volanul stand mai intors spre stanga cu vreo 5mm. Cand am fost la prima revizie, am reclamat asta si m-au pus sa platesc spunand ca micile reglaje ale masinii se fac in limita a primilor 5000-10000km de la cumparare. 

Am platiti 1100 lei si volanul tot stramb sta.

 

A6 cu Seria 5 același model de nou cu siguranța costurile mai mari înclina către Bmw. 
Exceptand pachetul de revizii si etc, eu zic ca o revizie la A6 2018 este mai ieftină ca una ca la Bmw din 2018. 
 

Faptul ca sunt anumite “probleme” si ca trebuie sa faci revizia la 30.000 km chiar daca ai făcut la 23.000, nu le iau in calcul. 
 

Ma refer strict la prețul pieselor si prețul manoperei.

 

Uita te cat costa un motor, cutie, planetara, compresor, dpf, senzori dpf, injectoare si compara prețurile .

 

Prefer sa fac distribuție la 90.000 km decât sa am pe lanț si sa stau cu morcovul in fund ca nu știu când sa o schimb. 

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum o fi la piese de schimb, insa la consumabile originale e pe dos.

Am platit la bmw  acum cativa ani 1500 lei pe placute inclusiv maopera si tva..am avut inclus si un discount corporate de 10%.

Ma astept ca la Audi, tinand cont de noile cresteri de preturi, sa ma apropii de 2500. 

Mai ales sa zic ca vreau si discount ca avem 6 masini de la ei, ma scuipa

Link to comment
Share on other sites

In Belgia cand vezi seria 5-6-7-8 sau X5-X7 pe strada, stii ca oamenii aia au mai multe milioane in conturi, actiuni, proprietati si mosteniri . Nu ai sa vezi in Belgia X5 care sa stea la garsoniera in Borgerhout, Matonge sau Schaarbeek.  Asa ca nu trebuie sa te mire faptul ca aia nu transpira daca lasa la revizie la Jorssen pe A12 2860 euro....

Edited by six in line
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, edit said:

Nu stiu cum o fi la piese de schimb, insa la consumabile originale e pe dos.

Am platit la bmw  acum cativa ani 1500 lei pe placute inclusiv maopera si tva..am avut inclus si un discount corporate de 10%.

Ma astept ca la Audi, tinand cont de noile cresteri de preturi, sa ma apropii de 2500. 

Mai ales sa zic ca vreau si discount ca avem 6 masini de la ei, ma scuipa

Pai da, dar ai zis singur ca acum câțiva ani, sunt curios cat costa acum plăcuțele la G30. 
 

placute fata sau plăcute spate? A6 e mai nou decât Seria 5, nu? Care e diferenta de ani? 

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu cum, insa cele spate au fost vreo 1550 iar cele fata 1450. Media iesea 1500.

Ca moment al lansarii, intre seria 5 si A6 sunt fix 17 luni.

 

In sfarsit,  eu vorbeam de lucrarile de revizie, densitatea lor, consumabilele necesare, care sunt mai complexe la A6 fata de g30 si efectiv asta genereaza costuri extra. Exemplificasem mai sus ce e in plus.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Exact la asta m-am gandit și eu . Merg azi sa vb personal cu băiatul ce mi-a vândut-o . Dacă e Ok o dau inapoi , si caut urmatorul model .

In Iunie trebuie sa ii fac service plus sa ii schimb bateria și costa 1250 euro.

In Decembrie trebuie sa schimb ulei in cutie de viteze , diferențial și cutia de transfer și costa cam 1000.

Si peste 35000 km trebuie sa schimb discuri si plăcute ce costa 1300 euro . 
 

Plus ca peste 2 ani apare noul model si acum e momentul in care pot sa mai iau ceva bani pe ea .

Edited by AAC
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/11/2023 at 10:42 AM, AAC said:

Exact la asta m-am gandit și eu . Merg azi sa vb personal cu băiatul ce mi-a vândut-o . Dacă e Ok o dau inapoi , si caut urmatorul model .

In Iunie trebuie sa ii fac service plus sa ii schimb bateria și costa 1250 euro.

In Decembrie trebuie sa schimb ulei in cutie de viteze , diferențial și cutia de transfer și costa cam 1000.

Si peste 35000 km trebuie sa schimb discuri si plăcute ce costa 1300 euro . 
 

Plus ca peste 2 ani apare noul model si acum e momentul in care pot sa mai iau ceva bani pe ea .

La câți km schimbi uleiul in cutie? Unii zic ca nu trebuie schimbat niciodată…

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.