Jump to content

Adblue


stranger

Recommended Posts

Salut, mi sa aprins in bord AdBlue si nu am completat niciodata pana acum. Am mers la reprezentanta si mi-au spus ca au impresia ca 16.5L intra. Am bagat aceasta cantitate, acum trebui sa resetez ceva? Ca cel de la piese auto nu stia. Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Wyctor, AdBlue-ul cand desfaci capacul lui se vede vreo sita ceva..?

 

Ma intreb, daca vorbesti de decantare, intreb daca e sa bagi cu ceva pompa (de bicicleta.. :download: ) aer pe un furtun sa bolborosesti lichidul, stiu si eu la 2-3 saptamani nu ar fi o idee..?

Ce panarama.. sa fie din cauza decantarii, trebuie golit si reumplut rezervorul :censored: sau ce?.. :frantics:

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

In Idrive ai meniu pentru Adblue, te anunta ce cantitate sa pui, grija mare la umplere sa nu ajunga in rezervor eventuale cristale de la orificiul de umplere. La mine era o pojghita alba cristalizata la buson, am curatat fara sa cada ceva inauntru si apoi am completat necesarul.

Foloseste lichid original, nu cumpara din benzinarii, asta ca sa eviti eventuale surprize legate de calitatea lui.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Salut, va multumesc tuturor de sfaturi, intradevar dupa jumatate de mila de la reumplere mi sa stins becul, iar acu stiimd ca e bine sa adaug mai des voi merge ca la combustibil mai mult full.

Oricum pretul AdBlue mi sa parut scumpicel 16L £80, tot asa e si in Ro?

Link to comment
Share on other sites

 

Oricum pretul AdBlue mi sa parut scumpicel 16L £80, tot asa e si in Ro?

Cred ca ala e pret de dealer.

In Anglia ni gasesti mai ieftin?

Stai sa pornesc VPNul.. ;)

 

Multumesc Wyktor de parere. Trebuie analizat "pacientul" AdBlue bine de tot. ;)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am zis si eu asa din disperare; e naspa sa auzi ca ureea (ce chimical o fi acolo..) se poate decanta la fundul rezervorului!

 

..iata ca am gasit un articol conex; studiu despre eventualele depuneri care au loc proponderent la temperaturi mici fata de temperaturi de regim (mari); un derivat al ureii... nu stiu daca BMW a rezolvat potentiala problema, ideea ar fi ca depuneri pot avea loc.. in filtru.

 

https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/s40825-016-0042-2.pdf

 

 

Mai continui sa caut despre injector ceva oficial si solutiile altora pe langa ce s-a spus aici deja.

 

[Wiktor ce e si mai naspa e ca de capatul furtunului trebuie atarnata o greutate ca, capatul acestiua sa stea cat mai pe fund.. si nici sa nu se inoade prin rezervor nu vrei.., ceva dintr-un material neutru- inox-obligatoriu.

Nu vrei sa contaminezi lichidului )))magic((( ; poate o piulita indeajuns de grea.. am scris asta in cazul in care le-am dat altora idei (mai disperati ;) ) si dau in alte alea]

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu stiam ca e incalzit in rezervor, cel putin asa cred ca aveam la MAN.ul meu, dar ma rog probabil merge si cu niste bile de rulment in rezervor, posibil si un excentric ca la moara cu ciocanele sa vibreze Edited by BOASKA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca ala e pret de dealer.

In Anglia ni gasesti mai ieftin?

Stai sa pornesc VPNul.. ;)

 

Multumesc Wyktor de parere. Trebuie analizat "pacientul" AdBlue bine de tot. ;)

 

Europa la 10 litri este cam 1 euro litrul, pe medie. Nu din benzinĂŁrii.

Link to comment
Share on other sites

Ce zice Boaska nu zice gresit deloc:

"Since the 32.5% urea solution used in SCR systems has a freezing temperature of -11°C—which is not acceptable for colder climates—the storage tanks, tubing, pumps, etc., need to be heated."

 

Doar de antrenament am citit asta aseara. E pentru mintea a aproape tuturor:

https://dieselnet.com/tech/cat_scr_diesel_urea_dosing.php

 

Am gasit analiza muult mai "grea"; o aa ii pun linkul aici sa vedeti ce complicata sta treaba.

Se pare ca vor fi in viitor doua injectoare in filtru pentru eficientizare si probabil prevenirea blocarii.

(Dar cine are bani de alta metoda de eliminare noxe pentru masini facute in 2021?? :censored: )

 

Edit:

Asta e studiul cu doua injectoare in filtru:

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1364032119308238

PDFul din pagina de sus nu se poate pune aici fiind prea mare.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

Salutari. Sunt noul proprietar unei masini BMW 525 xD, F11 an fabricatie 2013 noiembrie. Ma bucur de aceasta masina, insa am nevoie de spaturi pentru urmatoarea problema:

Neavand alta "solutie" am alimentat masina cu AdBlue de la OMV. In cateva zile primul mesaj aparut era : AdBlue - Incorrect fluid. Apoi in cateva zile, pe langa acest mesaj, urmatorul mesaj este : AdBlue - system fault. Imediat ce a aparut acest mesaj s-a aprins si CHECH ENGINE , martorul motor galben. Nu observ nici un simptom, consumul e OK, tractiune buna, nici un alt mesaj in monitor ALL SYSTEM OK. Cateodata nu-mi apare nici un mesaj, nici dupa vreo 200 km parcursi, ramane doar martorul galben. Cateodata apar mesajele dupa 5 km de mers. Nu s-a facut nici un test, nici o verificare la masina. AM primit un singur sfat : scoate ureea din rezervor si pune de la BMW.

Va rog cine a mai patit asa ceva si stie si rezolvarea, sa-mi scrie, va rog tare mult.

Multumesc

Teddy

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Teddy1982 said:

Salutari. Sunt noul proprietar unei masini BMW 525 xD, F11 an fabricatie 2013 noiembrie. Ma bucur de aceasta masina, insa am nevoie de spaturi pentru urmatoarea problema:

Neavand alta "solutie" am alimentat masina cu AdBlue de la OMV. In cateva zile primul mesaj aparut era : AdBlue - Incorrect fluid. Apoi in cateva zile, pe langa acest mesaj, urmatorul mesaj este : AdBlue - system fault. Imediat ce a aparut acest mesaj s-a aprins si CHECH ENGINE , martorul motor galben. Nu observ nici un simptom, consumul e OK, tractiune buna, nici un alt mesaj in monitor ALL SYSTEM OK. Cateodata nu-mi apare nici un mesaj, nici dupa vreo 200 km parcursi, ramane doar martorul galben. Cateodata apar mesajele dupa 5 km de mers. Nu s-a facut nici un test, nici o verificare la masina. AM primit un singur sfat : scoate ureea din rezervor si pune de la BMW.

Va rog cine a mai patit asa ceva si stie si rezolvarea, sa-mi scrie, va rog tare mult.

Multumesc

Teddy

Salut, fa o diagnoza cu ISTA sa vezi ce erori sunt dar obligatoriu scoate ureea din rezervor si baga de la BMW, daca nu isi revine mergi la un service.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutari. Am schimbat lichidul si am facut si un test ISTA si a iesit ca problema senzor NOX inainte de SCR.

 

Puteti sa ma ajutati va rog cu un cod de piesa si identificarea piesei ? SENZOR NOX INAINTE DE SCR, masina e un F11 win: WBA5J91090D490756 eventual de unde as putea procura la pret bun.

 

Multumesc 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Teddy1982 said:

Salutari. Am schimbat lichidul si am facut si un test ISTA si a iesit ca problema senzor NOX inainte de SCR.

 

Puteti sa ma ajutati va rog cu un cod de piesa si identificarea piesei ? SENZOR NOX INAINTE DE SCR, masina e un F11 win: WBA5J91090D490756 eventual de unde as putea procura la pret bun.

 

Multumesc 

Salut, codul este 13628589846, cel mai ieftin este pe Ali.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.