Jump to content

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

Io cred c o sa mi iau Byd Dolphin Surf , varianta cheap la aprox 12k euro cu rabla+ , daca prind programul . O masinuta numa buna pt foit la piata si pe tarla; pv-uri am acum suficiente , stocare la fel si-n plus , avand functia V2L e exact ce trebuie sa pot bea un expresso in inima padurii ..... ( si-o sa vand bmw-ul... )

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, BaXXon said:

Io cred c o sa mi iau Byd Dolphin Surf , varianta cheap la aprox 12k euro cu rabla+ , daca prind programul . O masinuta numa buna pt foit la piata si pe tarla; pv-uri am acum suficiente , stocare la fel si-n plus , avand functia V2L e exact ce trebuie sa pot bea un expresso in inima padurii ..... ( si-o sa vand bmw-ul... )

La V2L trebuie vazut cum e implementat pt ca difera de la masina la masina. 

De ex la skoda au pornit V2L dupa un update de sw insa au implementat si un counter. Ai maxim de 1000 de descarcari in meniu.

Eu nu l-am activat asa ca nu stiu cum face dar:

- ce se intampla dupa cele 1000 de descarcari? pierzi garantia sau dezactiveaza functia?

- e 1000 de porniri sau 1000 de ciclii de baterie. Ca daca pornesti sa alimentezi un bec jumate de ora cat te bagi in cort si scade counterul cu 1 pt asta, e cam trist

Link to comment
Share on other sites

La nissan leaf, BMS-ul poate fi resetat si apare SoH 100% 🙂

Apoi, dupa cativa ciclii de incarcare pe ChadeMo, SoH se duce spre real dar apuci sa te dai cu masina cu range mare in bord. Si sa o vinzi la un pret bun 😛

Partea buna e ca la service-uri mari, poti cere test de baterie. Un astfel de test incarca si descarca bateria in unele conditii si genereaza un raport cu SoH oficial, nu estimat de catre BMS.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Bala said:

La V2L trebuie vazut cum e implementat pt ca difera de la masina la masina. 

 

Am facut azi test drive cu Byd Dolphin Surf de la RMB Cluj Napoca , aveau doar varianta top cea cu baterie 43 kwh si motorul de 156 CP , insa nu pot sa zic ca am fost impresionat in vreun fel ( am tras tare de ea pe Feleac in sus si-n jos si mi s-o parut cam ca Springul ...) , iar daca asta power nu mi-a scos un zambet, banui ca varianta de baza , active cea cu baterie de 30 kwh si putere motor de 88 CP e mult mai slabuta .

Oricum " dealerul " n-a stiut sa-mi zica nimic despre functiile aplicatiei BYD ( lucru care ma interesa de fapt sa aiba pornire incalzire/racire de la distanta ) , nu prea stia multe ( scuza fiind ca are masina de 2 zile pt nush ce eveniment ) nu stia nici de functia V2L , important e ca am condus-o si m-am lamurit . lucru ieftin e de regula ceva neinteresant .

Ca aspect exterior imi place , culoarea lemon e cica cea gratuita, cele cu bani sunt alb , gri si negru . 

Daca se doreste pot pune oferta primita pt Active , prima echipare ( are destule dotari ) .

P.S. Are baterie lfp si pompa de caldura inclusiv la varianta de baza 

Dpmdv ca si caracteristici merita doar varianta top insa nu la banii aia !

Edited by BaXXon
completare/ corecturi
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.